Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

4 hours ago, Alfada Jadarko said:

Farovi pa i svijatla na SVIM autima imaju jedan dio koji im služi kao određeni ventil radi atmosferskim pritisak pa kondenzacije  toplo hladno i on propušta zrak ali kod Vas je vjerojatno prljav zaštopan ili se nešto s njom dogodilo obično ima cjevčicu gumenu i slično to je taj ozračnik

Ne kažem da nema, ali nikad nisam vidio nešto slično na svojim farovima

Edited by mirda13
Link to comment
Share on other sites

Imaju jednu naljepnicu malu od tkanine koja to omogucuje, meni ju pustao far na coupeu, zadnji...odozdo je imao los spoj na mjestu tvornickog vara

Link to comment
Share on other sites

Slini mi malo na cepu posude za kociono ulje.
Jel ide tu tvornicki gumena brtva, okrugla da dihta ili ne? Jer ili mi je pukla pa ispala ili je nije ni bilo.. ako netko ima megane 3, 2, clio, mislim da je to slicno. Ovo je slika od citroena mislim..
Tnx..
a8926fb9e8aa4964d08eb01698419bc4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ima rupicu u sredini cep je dvodjelni, ali mislim da brtva mora biti..
Ak ti se da otvori cep na nekom od auta ionak imaju isto, scenic, megane pa kad bus iso do auta ak ti se da fotkaj cep odozdo da vidim.. tnx..

Link to comment
Share on other sites

Pročačkaj u Scenic 3 temi, tamo sam ja postao fotke s mojega. Tvornički je bila neka gumena brtva ispod čepa koja je pukla. Nakon toga kupio u ovlaštenom točno po broju šasije, isti broj i drugačiji je čep - iznutra je neka bijela pomična plastika koja valjda glumi brtvu. Ak ne nađeš mogu ponoviti fotke ovdje kand uhvatim vremena.

 

Link to comment
Share on other sites

Imam i ja bijelu plastiku koja se mice ali slini ulje na spoju..
Ak imas koju sliku, stavi. Tnx..8e4f28a500a17ea483e61976a4ebac2c.jpg

Stavio sam zasad brtvu od obicne gume uz male preinake, nemrem gledati da mi je posuda masna..

337b3198b9eb67afd8b3fa5af1050bb1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stari čep je bio ovakav, jedva vidljivi prorez na sredini mi izgleda kao odušak:

1660004336_stariepiznutra.jpg.572072cea4a84846302770bd1d005364.jpg

2073957763_stariepunutra.thumb.jpg.025daa98c266cbc343450084c5233cbd.jpg

Gumica unutra velika, vidi se gdje je popucala:

1950855473_starieppuknutagumica.jpg.6fcb18355be07a001b85a8d3a0ca1582.jpg

 

Novi čep:

1037202466_novieprenaultifra.jpg.765965cc0b22e80fb7c0b199751b6050.jpg

154401987_noviepiznutratvrdaplastika.jpg.4fc99b4ff6942855d0c25eb5849dd1a6.jpg

Novi i stari čep:

292621838_noviistariepgornjastrana.jpg.29b1a49a0b1abdae0b3cccc15c551b74.jpg

Godinu dana prije toga na autu je u ovlaštenom mijenjana kočiona tekućina i pločice čini mi se. Na idućem tehničkom, niti godinu kasnije me upozorio da je vrelište tekućine blizu donje granice i da treba mijenjati. Posumnjao sam da ili nisu uopće promijenili ili su strgali gumicu pa je ulazio zrak kroz pukotinu. Posuda je bila malo zaslinjena izvana i tekućina unutra lagano crvenkaste boje. Promijenjen čep i posuda je sad ok izvana. Odonda je prošla još godina i na idućem tehničkom je vrelište bilo normalno niže nego na svježoj tekućini, ali niti blizu donjoj granici.

 

 

Edited by Alen
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, takav je i moj, ovaj drugi, znaci novi nema brtve..
ali zakaj moj slini ne znam.. nije nigdje puknut ni ostecen, provjereno.. sad sam stavio brtvu, ali ima na cepu sa unutarnje strane na navoju zarez do vrha a na unutarnjem bijelom dijelu je rupa.. tak da to mora malo disati.. ne curi mi to jako, a mozda je i jer mi je iznad maksimuma ulje.. probat cu malo isisat pa vidjeti.
Ulje je mijenjano 2016, i ove godine je vreliste bilo dosta iznad minimalne granice..
Mislim da nije nist slinilo kad sam kupio auto. Ni kad sam mijenjao zadnje plocice. Pocelo je nakon zamjene prednji diskova/plocica.. mozda je nivo previsok.. bumo vidli..

Btw, koliko je kostao taj cep?

Hvala na trudu.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda mi se vraca problem sa kvacilom kad sam ga kupio imao je 5 ili 10cm praznog hoda i odma su vozili auto majstoru o njihovom trosku i navodno su ozracili kvacilo i poslije je bilo dobro evo presao cca 300km od tada i veceras primijetim 2cm praznog hoda mislim da ga nije prije bilo ili sam zablesavio u cemu bi najprije mogao biti problem u cilindru kod papucice ili dole u potisnom lezaju.Kako je lose vrijeme nikako nemogu ga dignut da pogledam od ispod da li gdje sta curi.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Srky007 said:

ozracili kvacilo

Ovisno čime su ozračili, ako je uranijum, ja se ne bih zezao s tim. 

  • Like 1
  • Haha 6
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma samo znam da nisam htjeo auto preuzet dok to nisu rijesili kad su zavrsili dotjerali su auto da probam i bilo je dobro

Link to comment
Share on other sites

Ovisno čime su ozračili, ako je uranijum, ja se ne bih zezao s tim. 
Ma svijetlilo bi mu tamo di su ozracili zeleno pa bi znao po tragovima
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ovako je bilo kad sam ga probao prvi put vozim se sad u 3 brzini nebitno koja je i dok vozim mogu stisnut cca tih 10cm bez otpora doslovce propala papucica i bilo je tesko ili nemoguce prebacivat brzine.Sinoc nakon voznje se vratilo u normalu nestalo tih 2cm lufta.

Link to comment
Share on other sites

To onda nije nešto složeno kako spada, pa kad se mjenja kvačilo npr., mora se uvijek našpanat pedala odzračivanjem, moguće da je i do cilindra kvačila, na meg 4 je bilo sa time problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uzeo si auto, koji je kod prodavaca vec bio takav? Treabo si ga zaobici...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovako je bilo kad sam ga probao prvi put vozim se sad u 3 brzini nebitno koja je i dok vozim mogu stisnut cca tih 10cm bez otpora doslovce propala papucica i bilo je tesko ili nemoguce prebacivat brzine.Sinoc nakon voznje se vratilo u normalu nestalo tih 2cm lufta.
Mogucnosti od da curi master ili slave cilindar, "damper" na kvacilu koji zna otic do cinjenice da nisu dobro odzracili kvacilo pa sece zrak po vodovima. Damper mozes privjerit sam okrugli sklop pored ventila za odzracivanje kvacila, dovoljno je podvuc ruku ispod pa provjeri jel mokro od kocione tekucine. Za sve ostale rabote mislim da ce netko strucan morat.
Link to comment
Share on other sites

E ovakve savjete volim kad otprilike kaze gdje sta hvala.Budem pogledao 

Link to comment
Share on other sites

Pitanje oko volana, 

Dali se onaj plastični može zamijeniti sa kožnim što ima tipke i onaj srebrni dio, te dali je zračni isti ili treba i njega a to je onda već kemija

Radi se o čistoj estetiki

Link to comment
Share on other sites

Moze se zamjenit. Samo treba vidjet jel spirala airbaga ima dovoljno vodova za tipke. Francuzi su jako skrti na bakru. Tipke na volanu za tempomat sve se naravno mora aktivirat preko dijagnostike.

Link to comment
Share on other sites

Na 1.6 motoru 74 kw, jel se mijenja cijelo kućište termostata ili ima mogućnost zamjene samog termostata?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Negdje sam procito na forumu da je neko pitao da li pašu od Mazde felge koliko sam shvatio centralna je rupa 67.1 a reno 66.1 i drugaciji je ET koliko bi to bilo pametno stavit gore jer bi ih uzeo za zimu 

Link to comment
Share on other sites

Ja imam tako ljetni set za Lagunu,tj sad ce biti zimski za Kadjara.

Centralna veća,67.1 umjesto 66.1,drugi ET,nikakvih problema nisam imao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.