Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

36 minutes ago, Domba said:

Na golfu sam imao originalnu pumpu sa 380k

Drugo je golf, Švabo je to. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko 

Moje neko mišljenje:

  1. Uzmi najveći toroidalni spremnik koji može ići umjesto rezervne gume.
  2. Uređaj za pokazivač goriva ti i nije prijeko potreban. Resetirat će se on sam kad naletiš na veću rupu ili nekako drugačije zaljujaš auto pa da plovak u benzinskom tanku napravi pomak. Ako baš nikako neće, natočiš benzina i resetirat će se sigurno. Uostalom i da padne na ispod rezerve, ako znaš da ima goriva, boli te briga - samo vozi.
  3. Auto Silvio mi se čini OK, tamo sam kupovao filtere plina (koji košta 35kn kod njega, a 15kn vani). Filteri se lagano zamjene, sve je na šaraf. W02 injektore on cijeni 600kn, ja sam ih naručio sa neta za 50€ sa dostavom. Za K4M motor stvarno moraš biti loš majstor da izabereš krivi sustav i da to sve ne radi kako treba.
  4. Atest ti je 1000kn (za bocu je 800kn, ali prvi puta je uključeno u ovih 1000kn). Mislim da više nema naljepnice (meni je moja s unutarnje strane dolje desno). Ja bih osobno najjeftiniju opciju (za K4M koji ima obično normalno ubrizgavanje, relativno spore benzinske injektore pa tako ne treba niti brze plinske) i nadodao bi za veću bocu ako ide. Sve ostalo (Bluetooth, tank flooper, OBD etc) bih preskočio.
  5. Flashlube uz dobro podešen sustav na K4M motorima na Meganu 2 nije bio potreban. Flashlube nosi svoje potencijalne probleme...
  6. Vožnja na plinu je najjeftinija vožnja, no kao i sve drugo - imaš dodatni sustav na autu koji povećava šanse za probleme. Mene su problemi uzrokovali da sam naučim sve o plinu, jer majstori nemaju vremena da auto bude kod njih cijeli dan ili dva. To je surova istina, jer za 200kn koliko je servis, provest će max 1-2h u autu. Dobar majstor/instalater je rješenje za 95% problema sa plinom.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Vuco hvala puno iz prve ruke, ti si moj covjek.. ak bum imal jos pitanja bum ti se javil. Hvala na suvislim savjetima..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Momci pitanje jedno. Da li je normalno da se mjenjač pomiče za jedno 3-5mm pri dodavanju gasa? Najviše primijetim u 3 i 4 brzini. Auto je 1.5 81kw 2011. Mogu snimit ako mislite da bi bilo lakše? 

Link to comment
Share on other sites

Martinko tebi je sad pogodno vrijeme za ugraditi plin.

Iako mnogi govore ma neee to ti je plug and play, kao sto je netko napisao, imas tu dosta mogucih nuspojava kod plina. Ne kazem da ce ti se dogoditi sve- vrlo mala sansa - ali neke od njih ce ti se dogoditi gotovo sigurno , mozda i ponavljajuce. Uzmi to u jednadzbu.

Meni su, izmedu ostalo, izgrojeli usisni ili ispusni ventili ne sjecam se sad , auto je imao cca 250tkm. NA plin neznam koliko mozda 150 od toga. I jos hrpu sitnih nuspojava sam imao , ali ajd sve kaj mozes s tim voziti.

ZAto kazem, tvoj auto ima manje km, tak je i vlasnik mog starog megana ugradio plin sa oko 100 tkm, vozio se malo manje od 100 i onda prodao dalje.

Link to comment
Share on other sites

na 1,6 16V ne bi trebali izgoriti ventili, bar na mome nisu. Još. LPG Tech mu očito paše :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kakav je megan sa 1.6 16v unutra po pitanju vibracija na leru i vibracija pri kretanju? Krckaju li plastike u voznji ili pri ubrzanju? Jel se jako cuje udarac kad se prede preko pruge npr 

Link to comment
Share on other sites

motor na leru je gotovo nečujan, a ovo sve ostalo ovisi o općem stanju vozila. mada raznih cvrčaka po lošoj cesti uvijek ima

Link to comment
Share on other sites

On 16. 06. 2020. at 20:09, Domac said:

Kakav je megan sa 1.6 16v unutra po pitanju vibracija na leru i vibracija pri kretanju? Krckaju li plastike u voznji ili pri ubrzanju? Jel se jako cuje udarac kad se prede preko pruge npr 

Kao što je rekao kolega Frenchkey, na leru ga ni ne čuješ. Meni se desilo 2 puta u 3 godine da sam mislio da mi se auto ugasio, da uopće ne radi. 

Kod mene cvrčaka ima, neću reći da nema, ali moj auto ima 305tkm i gume 225/45 R17, i sve je dotegnuto i tip top, ali se na tim "većim i jačim"rupama (čitaj rupetinama) po Zagrebu i okolici, i čuje, ako ih pogodiš. 

A i to dali se čuje i koliko se čuje cvrčkanje je ja mislim više subjektivna procjena, jer možda nešto što ti čuješ, meni neće smetati a tebi hoće, ili obratno. 

 

Edited by mirda13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30. 05. 2020. at 15:59, frenchkey said:

na 1,6 16V ne bi trebali izgoriti ventili, bar na mome nisu. Još. LPG Tech mu očito paše :D

Kad uvatis nekih 120000km na plinu onda ih pregledaj..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Djedu na Meg 3 fali ova plastika... Ne znam uopće što bih upisao da ju pronađem.
Pomoć?

i0mhTlH.png

Pisao sam "upper grill" "grill"... ali nema ništa

Link to comment
Share on other sites

Krivi branik gledaš kolega

 

image.png

Br.9 crna 620720172R

Br.6 kromirana 620789308R

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jel to deda sta je stavio 15ice?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, brzi16v said:

Jel to deda sta je stavio 15ice?

Da, da, taj je!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav
Megane 3, 1,9 dci
Danas sam primjetio da je temperatura ''visoko'', vode ima normalno, ne pali se neko upozorenje, ali mislim da ''kazaljka'' nikako ne bi trebala biti skro do vrha,a nekad čak i do vrha.
Međugradska normalna vožnja, ništa grad i gužva

 

IMG-20200708-WA0000.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mozda bolje da ga ne vozis vise nego slepa do servisa. Ako imas ir termometar mozda da izmjeris temp na glavi tj ako je oko 85-90c ok je. Onda je samo senzor.

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko jeli se može namjestiti da se zadnji prozor otvara samo do 2/3, a da ovu 1/3 bude dignut?

Link to comment
Share on other sites

Izlazi bijeli dim iz ventilacije svako toliko dok radi klima. Da li je to zbog nedostatka plina? Nisam siguran ali mislim da je isti problem bio prije dvije godine i to je nestalo nakon punjenja sistema plinom..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.