Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

5 hours ago, direstraits said:

Slab ti je akumulator bio, nije do motora. 🤣

A bio je 2 godine star aku. Mjerili smo ohme (covjek koji inace radi u Renault servisu, kucni prijatelj) i rekao da je do toga. Nakon sto smo promijenili grijace palio je kao mina bez obzira na temperaturu.

Link to comment
Share on other sites

Men' se čini da ti opet malo trolaš..sve mu, pa zamisli čak i broj telefona, piše na profilu pa zovi i pitaj

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Martinko ti uopće ne pratiš forum a imaš 5 k  postova...ja ih imam 200 ili 300 pa znam...spustiš se sa Gračana samo sa kontaktom,ne moraš palit auto..samo radi žmigavaca...prođeš Buzin i tu si skoro več,u Lomnici

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Obavezno mjenjati remenicu, jer ona postepeno s vremenom slabije zaokreće pa ne kužiš da slabije ide. Ne treba lupati da je mjenjaš, tad je mrtva skroz

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Martinko ti uopće ne pratiš forum a imaš 5 k  postova...ja ih imam 200 ili 300 pa znam...spustiš se sa Gračana samo sa kontaktom,ne moraš palit auto..samo radi žmigavaca...prođeš Buzin i tu si skoro več,u Lomnici
Pa zadnje vrijeme ne pratim forum, bio sam bolestan i imao jos par problema. sad nas je zdrmo i potres. Tema je ozbiljna kao i ja sto sam ozbiljan sa 45 godina a ne glupiram se. Molim vas da me prestanete podjebavati.
Vidim broj na profilu i javit cu se,@cardak znaci da nabavim i varijabilnu.. vidio sam da je blizu 1000 kn. Imas ti neku bolju cijenu?
Ostalo sve imam osim semeringa i antifriza jer sam mislio sam mijenjati ali nemre to cekat proljece a garaza mi nije grijana.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

Tema je ozbiljna kao i ja sto sam ozbiljan sa 45 godina a ne glupiram se

Joking No Way GIF by Yellowstone

6 minutes ago, ivan.martinko said:

Molim vas da me prestanete podjebavati.

thank yes GIF

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, moril said:

Jesi li siguran za ovo???

Meni na ovim sad temperaturama oko nule uredno pali lampicu grijača na dvije-tri sekunde na 1.6 dci prije nego li uključi anlaser.

 

12 hours ago, Srky007 said:

Za sada nikakvih simptoma pali dobro tako da me puno ne brine ali cemo i to zamijenit

Koliko je meni poznato na common rail dizelima grijači nisu toliko bitni za upaliti, tek na jako niskim temperaturama. Oni su jedno vrijeme uključeni, ne 100% i služe za smirivanje rada motora. Čak i po ljeti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vezano za teže paljenje, meni na scenicu 1.6 dci kada temperatura bude oko nule zadnjih mjesec dana nekoliko puta zavergla prije nego li upali. Ne sviđa mi se nikako. Ne mogu uloviti vremena da odem do mehaničara da ga spoji na dijagnostiku. To se dešava samo ujutro. Svako slijedeće paljenje tijekom dana pali kao mina. Akumulator je star godinu i pol dana, da je on slabiji ne bi mi se aktivirao start-stop sustav, kao što se nije sa starim akumulatorom prije njegove zamjene.

Mehaničar kaže da ne moraju biti u pitanju grijači, već da može biti problem i s diznama. To mi se još manje sviđa. Nikakve lampice ne pali. 

Ako je problem u diznama, zašto onda na prvom paljenju kada je vani npr 10 celzijevaca nema verglanja??? Zar ne bi u tom slučaju i na višoj temperaturi teško palio?

 

Zna da je teško dijagnosticirati problem preko foruma, bez posjeta mehaničaru... moram ovih dana uloviti vremena da odem do radione.

Link to comment
Share on other sites

radi se o mom meganu 3, 1.6 16v, ispod prijenosa učio sam fleku ulja i to popriličnu, vjerojatno neki od semeringa propustio, il na kojoj bregastoj il na radilici..
sumnjam da je na radilici jer vidim da je masno od vrha pa prema dolje, skinul sam gornji dekl i on je sav masan lagano tak da je teško zaključiti gdje točno pušta.. prao sam cijeli prostor osušio i sastavio nazad, pa bum sura vdio ak se vidi gdje koji curak.
pošto imam cijelu garnituru svih remena i španera, pumpe od ljeta pripremljeno, osim antifriza, treba još samo semeringe kupiti i sve to zamjeniti.
varijabilna se ništ ne čuje tak da vjerujem da je zdrava, auto ima samo 88000km
iako bih se da je neko drugo doba godine i toplije i da nisam taman prebolio koronu pa sam sav nikakav, to išao sam zamijeiti, nemam samo blokator varijalilne, ostale blokatore imam.
ima li neko preporuku nekog reno majstora u ZG, znam da nije to tak komplician posao ali treba imati blokatore remenica i iskustva sa faziranjem toga.
mislio sam na majstora [mention=1713]cardak[/mention] ali mislim da je on van zg, nisam ziher.. ak kak se sad iz zg nemre, a propusnicu neću ni tražit, nemam neki izbor, pa ako netko imam kakav savjet i prepouku, dobrodošle su.
Semering pusta jer ti se setala radilica radi potrosenog aksijalnog lezaja na istoj. Ako nisi vec rjesio lezaj ili novu radilicu mislim da nema puno smisla stavljati novi semering skidati mjenjac i sl zajebancije radi malo ulja jer ce jako brzo doc na isto. Mozda da to napomenes majstoru. Ima jedan i dobar servis za Renault na tresnjevci.
Link to comment
Share on other sites

da, malo šeće radilica aksijalno, 0,5mm ali to je vrlo malo, tvornička tolerancija je 0.8, nebi zbog toga curio semering a i cijeli gornji dekl je mastan i vidi se da baca s gornje strane razvoda, čini mi se od varijabilne jer iza ove druge je manje masno. i onda se slijeva dolje.. a ovak mogu procijeniti kak se nisam puno vozio u zadnje vrijeme u 1000km je iscurilo pol litre a inače ne troši ni kapi. kad se vozim penzionerski, oko 3500 okr, manje curi, kad ga navrtavam onda više i tak..

koji servis na trešnjevci?

samo mi nemoj ovlaštene 😄

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, moril said:

Vezano za teže paljenje, meni na scenicu 1.6 dci kada temperatura bude oko nule zadnjih mjesec dana nekoliko puta zavergla prije nego li upali. Ne sviđa mi se nikako. Ne mogu uloviti vremena da odem do mehaničara da ga spoji na dijagnostiku. To se dešava samo ujutro. Svako slijedeće paljenje tijekom dana pali kao mina. Akumulator je star godinu i pol dana, da je on slabiji ne bi mi se aktivirao start-stop sustav, kao što se nije sa starim akumulatorom prije njegove zamjene.

Mehaničar kaže da ne moraju biti u pitanju grijači, već da može biti problem i s diznama. To mi se još manje sviđa. Nikakve lampice ne pali. 

Ako je problem u diznama, zašto onda na prvom paljenju kada je vani npr 10 celzijevaca nema verglanja??? Zar ne bi u tom slučaju i na višoj temperaturi teško palio?

 

Zna da je teško dijagnosticirati problem preko foruma, bez posjeta mehaničaru... moram ovih dana uloviti vremena da odem do radione.

A kažu kad su dizne obično počne zezat dok je hladan, više puši i sl.. rani simptomi. Možda nije to al eto moguće. Koliko imaš km na satu?

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Lowlife said:
11 hours ago, ivan.martinko said:

 

Semering pusta jer ti se setala radilica radi potrosenog aksijalnog lezaja na istoj. Ako nisi vec rjesio lezaj ili novu radilicu mislim da nema puno smisla stavljati novi semering skidati mjenjac i sl zajebancije radi malo ulja jer ce jako brzo doc na isto. Mozda da to napomenes majstoru. Ima jedan i dobar servis za Renault na tresnjevci.

i malo njuškam po serijskim brojevima, izgleda da ovi zadnji 1.6 16v K4M 858 i 866 2010- na dalje motori imaju kajlu na bregastoj..

 

51VDNHq2wxL._AC_SL1000_.jpg

renault-megane-iii-16-2010-k4m-858-866-16v-81kw-intake-camshaft.jpg

K4M858 bregasta.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, macan said:

A kažu kad su dizne obično počne zezat dok je hladan, više puši i sl.. rani simptomi. Možda nije to al eto moguće. Koliko imaš km na satu?

Samo 105.000 km. Čini mi se prerano za probleme s diznama. 

Link to comment
Share on other sites

Da li je moguće zaključati auto dok motor radi (Megane III Grandtour 2014.)? Taj feature bi mi bio koristan sad u zimskom periodu jer ujutro kad krenem prvo vozim dijete u vrtić, a to je relacija od 4km i kad dođem ispred vrtića želio bih ostaviti auto da radi jer mi je glupo gasit/palit za tih 5-10 minuta koliko mi treba da predam malog zmaja tetama. 

Možda je to neka sigurnosna caka da se spriječi ostavljanje upaljenog auta bez nadzora pa su onemogućili da ga zaključaš ako je upaljen?

Link to comment
Share on other sites

Zakljuca se iznutra zatvoris vrata pa udes na mehanicki kljuc. Ima i neka fora s prozorima negdje sam procitao trebalo bi testirat.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Lowlife said:

Zakljuca se iznutra zatvoris vrata pa udes na mehanicki kljuc. Ima i neka fora s prozorima negdje sam procitao trebalo bi testirat.
 

Neće mu dat da zaključa s otvorenim vratima. A ako zaključa sa zatvorenima, ta vrata će se otključati kad ih otvori da izađe.

Jedina stvar što mi pada na pamet je da ga zaključa kroz otvoren prozor i onda sa impulsnim zatvori prozor i brzo digne ruku.

Samo što bi izgledao kao manijak 😅

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

Pa zadnje vrijeme ne pratim forum, bio sam bolestan i imao jos par problema. sad nas je zdrmo i potres. Tema je ozbiljna kao i ja sto sam ozbiljan sa 45 godina a ne glupiram se. Molim vas da me prestanete podjebavati.
Vidim broj na profilu i javit cu se,@cardak znaci da nabavim i varijabilnu.. vidio sam da je blizu 1000 kn. Imas ti neku bolju cijenu?
Ostalo sve imam osim semeringa i antifriza jer sam mislio sam mijenjati ali nemre to cekat proljece a garaza mi nije grijana.

poštovani kolega ne podjebavam te..samo sam na šaljiv način ti dao info...a znam da si več prije pitao i netko je dao informaciju za majstora čardaka a ti si očigledno nisi zapisao u notes....a i prihvačanje zajebancije do određene mjere te može samo učinit boljom osobom...nitko nije savršen.......pitaj Anđelka za varijabilnu,ima dobre cijene

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

i malo njuškam po serijskim brojevima, izgleda da ovi zadnji 1.6 16v K4M 858 i 866 2010- na dalje motori imaju kajlu na bregastoj..

 

51VDNHq2wxL._AC_SL1000_.jpg

renault-megane-iii-16-2010-k4m-858-866-16v-81kw-intake-camshaft.jpg

K4M858 bregasta.jpg

Ako je ovo bregasta od 1.6 16v ja ga odmah na panj stavim

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

da, hvala vam na informacijama ali nije mi sad do šale, nakon što sam se jučer smrzo u garaži rastavljajući poklopce razvoda i pranjem da vidim odakle curi a prije 7 dna sam prebolio coronu, pitao sam i u medjuvremenu i saznao lokaciju Čardak servisa a to je Gornja Lomnica koja ja izvan granica Grada zagreba i pripada Zagrebačkoj županiji. Anđelko je također u VG Što je grad velika gorica, itd. možda se može proć do Kreše ili doć blizu, jer koliko vidim on je samo cca 500m izvan granica Grada Zagreba. on vjerojatno ima propusnicu za ZG.

na prvom zatvaranju htio sam otić u VG, nisu me pustili, nema šanse. propusnice nisam imao a ni sad je nemam pravo na temelju čega dobiti. bum još zgruntao danas sve jer mi je remenica upala neplanirana ali da, najbolje je staviti drugu. ovaj tjedan sam na GO pa bi bilo lijepo to popraviti da nemoram na posao javnim prijevozom. u autokreši je varijabilna delphi 900kn a u lagerosu je original (isto delphi malo preko 800kn)

bum nazval krešu (ne auto krešu neg Čardaka) kasnije jer možda vi znate bolje dal on radi u nekoj firmi a popodne je u garaži ili baš radi cijeli dan u garaži..

hvala na info. u međuvremenu sam izguglal Krešo Lokmer, I. Mažuranića 4, Gornja lomnica, firma se zove Retro blokada ak sam dobro pročital na vratima.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Neće mu dat da zaključa s otvorenim vratima. A ako zaključa sa zatvorenima, ta vrata će se otključati kad ih otvori da izađe.
Jedina stvar što mi pada na pamet je da ga zaključa kroz otvoren prozor i onda sa impulsnim zatvori prozor i brzo digne ruku.
Samo što bi izgledao kao manijak [emoji28]
E da to je. Impulsni zatvarac. Nadam se da reno ima onu foru ako ti zakaci ruku staklo da se samo spusti a ne siluje do kraja. Ipak su imali to mercevi iz 90ih. Trebalo bi jos i probat s drugom karticom. Ova je u autu a probat s drugom. A mozda se i moze nesto preko ddt otkljucat.
Link to comment
Share on other sites

Jebate remenica skuplja neg za 1.5dci original set remena s pumpom vode. Onda moras i remenicu radilice za svaki slucaj da ti se ne desi ko frenchkeyu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.