Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

On 21. 02. 2020. at 19:45, mata73 said:

Slit, Biolab?

Nemaju.... Zvao sam....

On 21. 02. 2020. at 23:09, Vuco said:

Najam Dario kod Chromosa u Vukovarskoj ? Ja sam uvijek tamo išao. Nazovi, provjeri sa čovjekom i sve će ti reći.

Također sam zvao. Nema za najam, ali kao, može naručiti za kupnju, 1800 kn, jer su "specijalni" .... Nemaju prihvat na krovu nego se zakvače za krov, unutar okvira vrata.... I po tome su "specijalni"

Link to comment
Share on other sites

To onaj tip prihvata koji zna puštati vodu u auto ? Dio ide preko brtve vrata ?
1800kn je ozbiljna cijena...

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Prije tjedan dana sam mijenjao stražnje diskove i pločice. Kad sam vraćao klipove unutra, na lijevoj strani je to išlo poprilično teže nego na desnoj.
Jučer sam išao malo dotegnuti sajle od ručne jer je hvatala dosta visoko. Kod testiranja skužim da desni kotač blokira puno prije od lijevog. Nema nikakvog načina da to neovisno podesim, znači 
problem je u lijevom cilindru. Priznajem da kočiona tekućina nije baš redovito mijenjana i ono što je izašlo kad sam pustio na vijak za odzračivanje nije bilo lijepo...
Znači, očito je da tu sigurno ima hrđe i da bi trebalo zamijeniti gumice i eventualno klip. Na obje strane kočnice vrlo lagano drže kad je puštena ručna, to ne predstavlja nikakav problem, ali drže više nego 
što bi htio. Znači da klipovi sigurno lagano ribaju.

Sad pitanje. Je li netko to uspješno reparirao? Ima li kupiti set za reparaciju? Ima li uopće smisla, odnosno koliko dođe novi cilindar?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Vuco said:

To onaj tip prihvata koji zna puštati vodu u auto ? Dio ide preko brtve vrata ?
1800kn je ozbiljna cijena...

Koji tip? Ovaj što ja kao imam? Ne ide on preko brtve. Deblja brtva ima na okviru na autu, i ona je malo više unutra povučena, a ima i "brtva" na samim vratima, koja nasjeda na taj nosač kad se on namontira. 

Da, 1800 je fina cijena. 

Našao sam neku firmu, krovni-nosaci.hr, zvao sam ih, kaže žena da imaju, i da je oko 600 kn, ne za iznajmiti nego za prodati. Novo, zapakirano. 

Nešto mi je pre jeftino, a i čudno, jer je odmah rekla da imaju, a ove dvije, malo "jače" firme su rekle da nemaju i da ću teško naći. Tako da ću otići do tamo pa provjeriti o čemu se radi.

Link to comment
Share on other sites

@mirda13Ja imam na grandtouru menabo, oni su ti oko 500kn, tako da te sto ti nudi to je u toj klask

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, mirda13 said:

Koji tip? Ovaj što ja kao imam? Ne ide on preko brtve. Deblja brtva ima na okviru na autu, i ona je malo više unutra povučena, a ima i "brtva" na samim vratima, koja nasjeda na taj nosač kad se on namontira. 

Da, 1800 je fina cijena. 

Našao sam neku firmu, krovni-nosaci.hr, zvao sam ih, kaže žena da imaju, i da je oko 600 kn, ne za iznajmiti nego za prodati. Novo, zapakirano. 

Nešto mi je pre jeftino, a i čudno, jer je odmah rekla da imaju, a ove dvije, malo "jače" firme su rekle da nemaju i da ću teško naći. Tako da ću otići do tamo pa provjeriti o čemu se radi.

Može bit da nisu to ti. Znam da su prijateljima na Golfu i Passatu puštali ti kaj se stave u kanal na krovu i ispod okvira vrata na autu.

Iskreno, ti poprečni nosači (na koje onda idu nosači za skije, bajk, kutija) su najmanje važni i vozio sam ih na autu više različitih i svaki je bio ok. Thule su najskuplji, a ti krovni-nosači.hr su legit firma, nema straha. Menabo, Mont Blanc - sve je prošlo super i instalacija jednaka kao i Thule.

Ono što cijenim od Thule-a su nosači za bajk, tu su stvarno u TOP3 modela.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, filiplolic said:

Ima li kupiti set za reparaciju? Ima li uopće smisla, odnosno koliko dođe novi cilindar?

Ima smisla i ide poprilično lako, kupiš set za reparaciju online i uradiš lagano. Koji auto u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, filiplolic said:

Prije tjedan dana sam mijenjao stražnje diskove i pločice. Kad sam vraćao klipove unutra, na lijevoj strani je to išlo poprilično teže nego na desnoj.
Jučer sam išao malo dotegnuti sajle od ručne jer je hvatala dosta visoko. Kod testiranja skužim da desni kotač blokira puno prije od lijevog. Nema nikakvog načina da to neovisno podesim, znači 
problem je u lijevom cilindru. Priznajem da kočiona tekućina nije baš redovito mijenjana i ono što je izašlo kad sam pustio na vijak za odzračivanje nije bilo lijepo...
Znači, očito je da tu sigurno ima hrđe i da bi trebalo zamijeniti gumice i eventualno klip. Na obje strane kočnice vrlo lagano drže kad je puštena ručna, to ne predstavlja nikakav problem, ali drže više nego 
što bi htio. Znači da klipovi sigurno lagano ribaju.

Sad pitanje. Je li netko to uspješno reparirao? Ima li kupiti set za reparaciju? Ima li uopće smisla, odnosno koliko dođe novi cilindar?

meni je tako ribalo na meganeu. Ovaj stari meštar u Kaštelima je sve rastavio, fino ispolirao klip, nije bilo hrđe, namazao nekom wurthovom pastom i sve funkcionira kao novo. Usput promijenio i pločice. Stotinjak kuna mi uzeo

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vuco said:

Može bit da nisu to ti. Znam da su prijateljima na Golfu i Passatu puštali ti kaj se stave u kanal na krovu i ispod okvira vrata na autu.

Iskreno, ti poprečni nosači (na koje onda idu nosači za skije, bajk, kutija) su najmanje važni i vozio sam ih na autu više različitih i svaki je bio ok. Thule su najskuplji, a ti krovni-nosači.hr su legit firma, nema straha. Menabo, Mont Blanc - sve je prošlo super i instalacija jednaka kao i Thule.

Ono što cijenim od Thule-a su nosači za bajk, tu su stvarno u TOP3 modela.

A daj mi reci, budući da si više tih nosača "isprobao" , razlika, čelična šipka ili aluminijska....

Razlika je samo u težini, ili ima još šta?  

I evo neka random slika kakvi nosači idu na coupe. 

13692953_1088095497893531_4374982898421107325_o.jpg

Edited by mirda13
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, filiplolic said:

Ovaj moj.
Ništa, bacam se u nabavu :)

Isti sustav, ovo je golf 5. Moraš paziti na promjer klipa. 

S tim što je ovaj bio totalno zaribao, nije se klip mogao vratiti bez skidanja i škripa/šraftuka/stege. 

 

20200224_134209.jpg

15825482952259103398375312721113.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mirda13 said:

A daj mi reci, budući da si više tih nosača "isprobao" , razlika, čelična šipka ili aluminijska....

Razlika je samo u težini, ili ima još šta?  

I evo neka random slika kakvi nosači idu na coupe. 

Uf, to mi se baš čine ti kaj su prijateljima puštali. Taj način montaže, nadam se da se varam ili da je to kod Renaulta bolje rješeno.

Čelična šipka  - cijena manja, teža, profil pravokutni, najčešće trebaju obične kopče za stavljati stvari na njih (tipa ne trebaju neki posebni T adapteri za nosač za bajk, već onaj obični koji ide oko šipke), krenu zujati od 60-70kmh+

Aluminijska šipka - cijena veća, lakša, profili su svakakvi (najčešće neki aero), znaju imati posebne adaptere da bi na njih išli nosači za skije, bajk ili kutiju, zuje od 80-90kmh+ (ako su aero)

Ako ćeš seliti ono što će biti na poprečnim nosačima (nosač za bajk, kutija, nosač za skije) na neki drugi, onda ovi adapteri za aluminijske profile mogu komplicirati stvar. Zujat će svaki, aero ili čelični pravokutni profil. Ionako će ti više zujati radi kutije, bicikla ili skija.

Ja sam kod Megana uzeo original poprečni nosač kojemu šipke ne vire preko čeljusti, nego idu do njih i to čini šipku kraćom, pa stanu 3 nosača za bajk, umjesto 4 kak sam imao na Fabiji.

Ovak nešto sam imao na Fabiji:

 1600x1600___pgs_dt_menabo_tema_alu_1600x

Ovak imam na Meganu:

61iXifdc44L._SL1500_.jpg

Sitnica, ali zna živcirati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, kakav je Megane Coupe 1.4 TCe benzinac? Osim sto je rijedak, forum trazilica nista ne izbaciva...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Vuco said:

Uf, to mi se baš čine ti kaj su prijateljima puštali. Taj način montaže, nadam se da se varam ili da je to kod Renaulta bolje rješeno.

Čelična šipka  - cijena manja, teža, profil pravokutni, najčešće trebaju obične kopče za stavljati stvari na njih (tipa ne trebaju neki posebni T adapteri za nosač za bajk, već onaj obični koji ide oko šipke), krenu zujati od 60-70kmh+

Aluminijska šipka - cijena veća, lakša, profili su svakakvi (najčešće neki aero), znaju imati posebne adaptere da bi na njih išli nosači za skije, bajk ili kutiju, zuje od 80-90kmh+ (ako su aero)

Ako ćeš seliti ono što će biti na poprečnim nosačima (nosač za bajk, kutija, nosač za skije) na neki drugi, onda ovi adapteri za aluminijske profile mogu komplicirati stvar. Zujat će svaki, aero ili čelični pravokutni profil. Ionako će ti više zujati radi kutije, bicikla ili skija.

Ja sam kod Megana uzeo original poprečni nosač kojemu šipke ne vire preko čeljusti, nego idu do njih i to čini šipku kraćom, pa stanu 3 nosača za bajk, umjesto 4 kak sam imao na Fabiji.

Ovak nešto sam imao na Fabiji:

 1600x1600___pgs_dt_menabo_tema_alu_1600x

Ovak imam na Meganu:

61iXifdc44L._SL1500_.jpg

Sitnica, ali zna živcirati.

Hvala na objašnjenju. 👍🏼

Da mi je naći negdje ovakve kakve si ti imao na Meganu, to bi mi bilo 🔝.

I ja sam pomalo OKP pa mi je ružno kad šipka viri onako van nosača. Ali vidjeti ću, šta nađem nadem5.

Ugl, hvala 

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, pitanjce, na Megane grandtour 1.5 dci, da li se samo namješta prednji spur, ili ima opciju i za zadnji? 

Link to comment
Share on other sites

Zada nemaš što namjestiti.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dečki jel prikazuje grešku ako je zaprljane senzor radilice na Megane 3 1.6 16 v generation 2011 godina? Puncu teško pali hladan. Auto ima 24 tkm i nikad svjećice mijenjane. Mene je mučio na Megane 2 taj senzor na 1.4 16v ali samo na toplo. Njemu na tabli grešku ne prikazuje

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

. Jel bi stare svjećice kakvu grešku prikazivale?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ne bi. Odnosno ECU može izbaciti grešku u slučaju da neka svjećica uopće ne radi pa onda imaš missfire i problem s nesagorenim gorivom što detektira lambda sonda.
Ali ne treba ti lampica za to jer je problem i više nego očit u vožnji :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bude punac na servis. Ionako je samo ulje mijenjao u 9 godina. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Bude punac na servis. Ionako je samo ulje mijenjao u 9 godina. 

Danas je upalio relativno normalno te ga je moja punica uvjerila da je auto potpuno ispravan. Jučer jedva upalio nakon dugog verglanja a dan prije nikako. Žena ima 80 godina i nikad nije vozila pa valjda zna. Eto. 👍

Edited by dado_sk
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

TDC senzor će napraviti check injection grešku bez problema, kao i senzor bregaste. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, dado_sk said:

Danas je upalio relativno normalno te ga je moja punica uvjerila da je auto potpuno ispravan. Jučer jedva upalio nakon dugog verglanja a dan prije nikako. Žena ima 80 godina i nikad nije vozila pa valjda zna. Eto. 👍

Zna žena, kuži se 😂

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.