Jump to content

Renault Clio 197 vs 200 EDC


Raptor6767

Recommended Posts

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Raptor6767

    57

  • Goran89

    13

  • twingara

    11

  • DU-roller

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

neki od nas se trzaju na ovaj topic jer smo možda zaiteresirani za kupovinu auta pa vi ostali štucate bezveze jer se spominje netko vama blizak :D 

Link to comment
Share on other sites

Pa mogao bi koštati isto ili manje jer:

a) motor koji se ugrađuje godinama u Meganea samo bi prebacili u Clia (razvoj 1.6T ne bi bio potreban, kao ni novi pogoni, alati i sl.)

b) sve gore navedeno vrijedi i za automatski mjenjač

I sad zamisli Clio 200T sa nekih 200-210ks s potencijalom za 260/270ks. Mater. :cool:

Pa nije 1.6T razvien specijalno za Clia RS pa da je zbog toga veca cijena modela. S druge strane 200EDC ima dosta toga kao i obicni clio, tako da je tu masu ustedjeno, a da su isli kao sa 197 i tolikim razlikama u odnosu na obicni model, mislim da bi cijena isla u nebo.

Ok, u globalu, na motoru bi malo ustedili, a u svemu ostalome bi vise potrosili, tako da sam misljenja da bi takvi clio kostaó vise nego aktualni.

A najbitnije, pa zamisli da si renol dopusti da clio okine megana na stazi? Nema sanse.

Nisu glupavi oni, sadasnji mjenjac ima ogranicenje momenta, tako su vec ogranicili potencijalne mogucnosti cipanog clia sa 240-250ks.

Clio u kombinaciji sa 2.0T i pogonom iz megana, bio bi opasan konkurent autu iz iste kuce. U principu bi za 5-6-7 tisuca eura manje bi imao brze auto, utopili bi sami sebe.

Link to comment
Share on other sites

Ne bi Clio bio brži od Meganea (pa sad imaju već 265-275bhp) na stazi.

Ako tako gledaš, remap, IC i ispuh i evo te na 320ks u Meganeu, što je i dalje minimalno 50ks razlike.

I opet je Megane brži. I sa šperu u serijali bih stavio.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ne bi ni EDC bio problem da je Volkswagenov. DSG isto trpi određeni okretni moment pa fino kupiš neke jače lamelice pa trpi x2. Al bože sačuvaj da Renault napravi auto koji se lako nabrije. :D

Link to comment
Share on other sites

The 7-speed DSG gearbox comes in two different versions:

For smaller engines: the maximum torque is 250 Nm. In this instance the dual clutch is dry-running, without an oil bath.

For engines subjected to higher loads: the maximum torque is 600 Nm. This DSG is therefore designed to cope with high torques

Polo ima ovu prvu, slabiju varijantu:

DSG variant delivers a maximum torque of 250 Nm between 1300 and 5400 rpm whereas the figures for the manual gearbox version are 320 Nm between 1400 and 4200 rpm.

Ubrzanja i međuubrzanja su im identična premda kod manuale imaš osjećaj da bolje vuče, ali DSG ima bolju/linearniju krivulju momenta.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Pa nije 1.6T razvien specijalno za Clia RS pa da je zbog toga veca cijena modela. S druge strane 200EDC ima dosta toga kao i obicni clio, tako da je tu masu ustedjeno, a da su isli kao sa 197 i tolikim razlikama u odnosu na obicni model, mislim da bi cijena isla u nebo.

Ok, u globalu, na motoru bi malo ustedili, a u svemu ostalome bi vise potrosili, tako da sam misljenja da bi takvi clio kostaó vise nego aktualni.

A najbitnije, pa zamisli da si renol dopusti da clio okine megana na stazi? Nema sanse.

Nisu glupavi oni, sadasnji mjenjac ima ogranicenje momenta, tako su vec ogranicili potencijalne mogucnosti cipanog clia sa 240-250ks.

Clio u kombinaciji sa 2.0T i pogonom iz megana, bio bi opasan konkurent autu iz iste kuce. U principu bi za 5-6-7 tisuca eura manje bi imao brze auto, utopili bi sami sebe.

Nikad clio ne bi sa motorom iz meg 2 rs bio brzi od trophy-ja. Ima i jacih auta od potonjeg sa boljim odnosom ks/kg pa su po stazama sporiji... Sve se to da dostelovati kako treba :)

Ali je tu druga stvar u pitanju, clio 4rs pripada generaciji automobila sa nastelovanim mnogo smanjenim emisijama izduvnih gasova, i tu bi motor iz megana bio slaba karika.

Po mom mišljenju pogodak bi bio potpuno revidirani 2.0t projektovan za bar 300ks za meg 4 rs, a detuniran softverski i donekle hardveraki za klija. Odlican primer je moci mini, koji umesto nabrijanog 1.6t ima manje nabrijan a perspektivniji 2.0t iz bmw kuhinje, sa direktnim ubrizgavanjem i turbom poslednje generacije...

Ili jos bolje neki 2,2atmo sa 220-230ks, ali to je vec utopija :)

Link to comment
Share on other sites

Ma, neka priguše snagu na 200ks stave 3 katalizatora ako treba i to je to. ;)

Tak da mi kad ih skinemo odmah 20-30ks dobijemo i svi sretni. :D :D

 

 

EDIT: kad smo već kod 200EDC, jel ima koji da bi probao malo?

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Nemaš kaj probat, ide slabije od 172 Ph1 sa ~170ks. Ti bi ga masakriro.

 

200EDC?

 

Jesi siguran?

 

Kvragu...

Link to comment
Share on other sites

Žuti novinarski je sporiji od exčardakovog 172 iz nule, iz letećeg, iz rikverca, iz svega... Ima ga za dužinu-dvije svaki put. Oba vozača sa ponešto trkačkog iskustva.

Link to comment
Share on other sites

A kak ide sad taj bivši Čardakov? Jer znam da je promijenio x vlasnika pa tko zna u kakvom je stanju.

 

EDIT: ako je takav Clio brži od EDCa, onda stvarno...fail hebote...

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Sto novija serija to sporija kola hahahha.

Tako je i sa tvojim...podere ga svaka 182-jka... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeste sigurni za to sa 172... Sigurno ste pogledali onaj klip sa rs200 vs rs200turbo, dobio ga edc ubedljivo, na svim brzinama se odlepljivao konstantno... Ne verujem da je 172 nesto brza od 200tke. Doduse nije rene vozio :)

Ja da se kladim, iz nule mislim da je edc najbrzi u sprintu od svih do sada... Ali ni to mu ne pomaze :)

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

kako si uspio quotat vlastiti post u svoj post :D hahahah

Link to comment
Share on other sites

Evo opet se pričaju bajke što je Renault trebao napraviti od Clia, a nitko nije htio kupiti Pola R WRC sa šperom i dvolitrenim turbakom iz Audija S3 koji s čipom ide na 300 ks - još su dva nova u PZ Autu ostala i idu za cijenu Clia Monaco GP, oko 225000. Također, imaju ručni mjenjač i dvoja vrata tako da su pravi gaserski. A i xenone imaju pa su i šminkerski kao kultni 197.

Link to comment
Share on other sites

Evo opet se pričaju bajke što je Renault trebao napraviti od Clia, a nitko nije htio kupiti Pola R WRC sa šperom i dvolitrenim turbakom iz Audija S3 koji s čipom ide na 300 ks - još su dva nova u PZ Autu ostala i idu za cijenu Clia Monaco GP, oko 225000. Također, imaju ručni mjenjač i dvoja vrata tako da su pravi gaserski. A i xenone imaju pa su i šminkerski kao kultni 197.

Ima jedan Polo GTI 1.8 T na isporuka odmah za 165.000 kn... 

Link to comment
Share on other sites

Evo opet se pričaju bajke što je Renault trebao napraviti od Clia, a nitko nije htio kupiti Pola R WRC sa šperom i dvolitrenim turbakom iz Audija S3 koji s čipom ide na 300 ks - još su dva nova u PZ Autu ostala i idu za cijenu Clia Monaco GP, oko 225000. Također, imaju ručni mjenjač i dvoja vrata tako da su pravi gaserski. A i xenone imaju pa su i šminkerski kao kultni 197.

Auto je san snova!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.