Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

8 hours ago, iScream said:

Vidim da 10 godina star auto, pred nepune dvije godine uvezen vjerojatno iz Njemacke ima 120.000 km. Tu mi se pali crveni alarm. Ne mora biti, ali...

A i majstor se bas strgao od pisanja oglasa. 

To sto si napisao nije nikakav razlog. Npr, ja živim blizu Nasica i stvarno koristim auto; godišnja kilometraža je između 10 i 12 tkm

Link to comment
Share on other sites

misliš stručLJake :)

sve uvoze bi izbjegavao, šoderaše i sl prekupce, onak zakaj? ak oces uvoz, odi si po njega van...

U zadnjih mjesec dana sam prijateljimma našo 2 honde civic, jedna dizel (110k km), jedna 1.8 benzin (80k km), 2015. god

Obje od 1. vlasnika, kupljene u HR, servisirane komplet u rutingu, servisna, ispis km, sve tip top

naravno da su takvi auti (dosta) skuplji, ali je šansa zajeba značajno niža

Edited by AllesGut
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

naravno... al mi smijesno kad ekipa kaj vozi krame s cetvrt milje km krene pisat bajke preko slike koju su vidjeli na ekranu.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja vozim kakti kramu s 600tkm i još jednu manju kramu s 250tkm, i još jedan ganc novi s par tkm (oba su zapravo puno veće krame od ovog sa 600tkm, ali nema veze).

Mislim da se prilično točno može preko ekrana reći koliko će biti zajebancije s određenim rabljenim autom, bez obzira je li 1., 2., 3. vlasnik, uvoz ili HR, šoderaš ovakav ili onakav, ima li sve račune od mirisnih borića, koliko ima (ne)vidljivih ogrebotina po laku i slično...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, iScream said:

Vidim da 10 godina star auto, pred nepune dvije godine uvezen vjerojatno iz Njemacke ima 120.000 km. Tu mi se pali crveni alarm. Ne mora biti, ali...

A i majstor se bas strgao od pisanja oglasa. 

Benzinac je, da je dizel, imao bi duplo km.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, rise said:

naravno... al mi smijesno kad ekipa kaj vozi krame s cetvrt milje km krene pisat bajke preko slike koju su vidjeli na ekranu.
 

Ok 🤣


 

Link to comment
Share on other sites

On 02. 07. 2023. at 21:09, filipbabok said:

Jel to onaj motor što troši 10, a na autoputu po 12-13?

Ovo je stariji motor koji je izvrstan i izdržljiv. Ljudi pljuju Citroen. Moje je iskustvo da je puno kvalitetnija izrada od konkurenta Megane 2 tih godina. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ug Citroeni tih godista su tiha jeza. ajd ovi mali jos c2 c3 di se nema tolko toga pokvarit, mada se i oni kvare ko ludi..

al ovi od c4 nadalje, bol boluje moj jaran boluje i citroen

Link to comment
Share on other sites

Ti imaš Megane redizajn. Taj je puno bolji od prvotnog modela. Valjda.  Ali Meg 2 phase 1 je auto takav užas da je nemoguće nadmašiti. To je auto u rangu Lade nive. To je takvo smeće da je kriminal.  Likovi koji su dijelove naručivali za taj auto su zaslužili gulag 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

😄😄

dado ti si meni bas simpa, a moram ti iskreno reci, radim jedan posao gdje radimo sa klijentima fizickim osobama iz cijele RH , Sisak i okolica je posebna vrsta pacijenture, plus onaj dio Virovitica-Pitomača jos bih dodao.

Ti si bas super.

 

on topic gledano, vozio sam i pfl i ovih mojih dosta igrom slucaja, nisam stekao dojam da je TAKVA krama pfl. Ja mislim da je tebe zadesio bas los primjerak.Pricam o samom autu OSIM motora , poznato je kakva su isustva sa 1.5dci i 1.9dci  motorima iz tih prvih modela.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pročitaj moj topic kako sam s Megane 2 prošao. Možda sam ti simpa ali to ne mijenja stanje stvari i činjenice. Kupio sam auto 2003.godine i 7 god otplaćivao muku Isusovu. 11 bobina sam zamijenio ali samo da ti velim da mi jedna krepala na dan vjenčanja. Da sam ga prve godine dva puta gurao u križanju zbog senzora GMT . Srećom sam koristio doping pa sam to uspio sam izvesti jer je poznata hrvatska uzrečica "dao bog da ti krepe krava". 

Moj je bio "provjereni" benzin. Dci je bio zabranjen u prodaji tad jer su tvrdili da je gorivo bilo smeće ali u biti auto je bio smeće. Krepavale su pumpe i ljuštile se te su filteri bili puni špene. To je bio problem u cijeloj EU. Ničim,ali baš ničim me ne može nitko uvjeriti da Megane 2 phase 1 nije skup najgoreg dna od dijelova . Jedino dobro na tom otpadu je što nije trulio i dugo mu je trajao auspuh. 

Ajde od svega toga je dobro što je brak dobar. Nije me bobina proklela. Samo mi nije jasno kako mi je pukla kvaka od spremišta za CD a otvorio sam ju možda 5x. I ne samo meni. 

E,i kako mi je zablokirala desna zadnja čeljust na 2 god starim autu s 23 iljade km. Eh otišla mi je tad negdje i pumpica za vodu te šalter rikverc svjetla. Kako to? 

Edited by dado_sk
  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

A i ne znam jel ruzniji C4 ili meg II hatch bome su se francuzi natjecali 🤣

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dado_sk said:

Pročitaj moj topic kako sam s Megane 2 prošao. Možda sam ti simpa ali to ne mijenja stanje stvari i činjenice. Kupio sam auto 2003.godine i 7 god otplaćivao muku Isusovu. 11 bobina sam zamijenio ali samo da ti velim da mi jedna krepala na dan vjenčanja. Da sam ga prve godine dva puta gurao u križanju zbog senzora GMT . Srećom sam koristio doping pa sam to uspio sam izvesti jer je poznata hrvatska uzrečica "dao bog da ti krepe krava". 

Moj je bio "provjereni" benzin. Dci je bio zabranjen u prodaji tad jer su tvrdili da je gorivo bilo smeće ali u biti auto je bio smeće. Krepavale su pumpe i ljuštile se te su filteri bili puni špene. To je bio problem u cijeloj EU. Ničim,ali baš ničim me ne može nitko uvjeriti da Megane 2 phase 1 nije skup najgoreg dna od dijelova . Jedino dobro na tom otpadu je što nije trulio i dugo mu je trajao auspuh. 

Ajde od svega toga je dobro što je brak dobar. Nije me bobina proklela. Samo mi nije jasno kako mi je pukla kvaka od spremišta za CD a otvorio sam ju možda 5x. I ne samo meni. 

E,i kako mi je zablokirala desna zadnja čeljust na 2 god starim autu s 23 iljade km. Eh otišla mi je tad negdje i pumpica za vodu te šalter rikverc svjetla. Kako to? 

Jbt, Meg2 phase1, je imao stvarno pregrst problematicnih stvari, od izolacije na ozicenju koja je biorazgradiva, pa se izolacija razgradila i prije vremena, do ulaska vode u podnicu, dzepove vrata i tako dalje. Ali tebe je valjda zakacio bas neki zajeban primjerak. 🍌

1 hour ago, Display said:

A i ne znam jel ruzniji C4 ili meg II hatch bome su se francuzi natjecali 🤣

Meg 2 hatchback, ili kako ga ja zovem iz milja, "guzonja", je zapravo iznenadjujuce praktican gepek, visoko se otvaraju gepek vrata i kad se preklope sjedala, stvarno se moze svasta unutra ugurat.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, zveroboy said:

vode u podnicu, dzepove vrata

Eh,to sam zaboravio navesti. Iza kiše,trulex i kupim vodu iz vrata a podizača sam 4 zamijenio. Srećom uspio sam i iza garancije jer sam kukao preko telefona nekoj ženi iz službe za reklamacije pa se smilovala. Kasnije su mi raskopali vrata i brtvenom masom spriječili ulazak vode. Eh,i onih sam se poklopaca nakupovao u prednjim blatobranima za dosegnuti žarulju. Originalne ratkape su izdržale dvije god. Zagonetno su se "raširile" i otpale. Srećom ,Renault je po jednu prodavao. A displaj se od jakog sunca topio i nisi više vidio km. Samo neki hijeroglifi. Kad se ohladi tokom noći dobije sliku. Srećom mi je tehnički u zimu bio. Neću spominjati konektor suvozačkog sjedala i airbag greške kad se sjedalo pomiče. 

Jedino što me je poštedjelo je nebo. Nije otpalo. Ali to povezujemo s time da je imao 7 god kad sam ga se riješio. Još koja god i nebi to izdržalo

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dado_sk said:

11 bobina sam zamijenio ali samo da ti velim da mi jedna krepala na dan vjenčanja.

Ja sam ih u 4 godine zamijenio i više od 11, a jedna mi je također krepala na dan vjenčanja. Prošle godine subota, drugi dan WRC-a, vraćam se u podne kući da stignem na vjenčanje i 30 km prije Broda malo ga stignem i samo propade. Srećom ovdje je to potrošna roba, plug and play i za 2 minute vozim dalje. Ali meni je za razliku od tebe ovaj auto top.

Link to comment
Share on other sites

Ček,nisam shvatio Vedrane: tvoj pug je tebi top ? Ja volim pug. Imao sam 307 iza Megane i kupljen rabljen s "180" tkm. Bio je čak i godinu stariji. 2.0 xsi. Bio je auto potrošen ali mi nije ništa krepalo u dvije godine osim šaltera stop svjetla. Kupio naterenu u Šibeniku u tokiću i sam stavio. 10 min posla. Eh,i hladnjak grijanja mi otišao ali se mijenja tako lako da je smijutija. Tabla se ne skida. 

Phase 2 Meg 2 je puno bolji. Frend kupio 2007. 1.5 dci. Mislim da je bio 74 kW. 6 brzina. Tu su sve ispravili. Njemu je problem bio samo u brisačima. Voda se skupljala o izgorio mu motor brisača. I sad ga ima. Nijedan podizač nije zamijenio niti mu je curila voda u vrata. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je na dan vjencanja pregorio anlaser na starom meganu I , al ajd ja sam bio kriv sto nisam starom naglasio da se kljuc ne vraca kad upalis auto 😆

 

malo me ovo potreslo kad mi vlasnik turskog shitlencea vrijeđa auto, al ajd prezivjet cu

 

voda ulazi da u PFL modelima gotovo iskljucivo, ..

Link to comment
Share on other sites

Jel ti opstao brak kao meni? Ako je,onda je očito kvar auta na dan vjenčanja dobar znak. 😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Ček,nisam shvatio Vedrane: tvoj pug je tebi top ? Ja volim pug. Imao sam 307 iza Megane i kupljen rabljen s "180" tkm. Bio je čak i godinu stariji. 2.0 xsi. Bio je auto potrošen ali mi nije ništa krepalo u dvije godine osim šaltera stop svjetla. Kupio naterenu u Šibeniku u tokiću i sam stavio. 10 min posla. Eh,i hladnjak grijanja mi otišao ali se mijenja tako lako da je smijutija. Tabla se ne skida. 

Phase 2 Meg 2 je puno bolji. Frend kupio 2007. 1.5 dci. Mislim da je bio 74 kW. 6 brzina. Tu su sve ispravili. Njemu je problem bio samo u brisačima. Voda se skupljala o izgorio mu motor brisača. I sad ga ima. Nijedan podizač nije zamijenio niti mu je curila voda u vrata. 

Ma da, osvrtao sam se na te bobine jer smo imali istu situaciju s njima na dan vjenčanja haha. Mijenjam set godišnje, ali mi ne smeta i auto mi je super. Ali ovo što si imao s Meganeom 2 ph1 je horor, ali, to svakoga može snaći s bilo kojim autom danas.

Edited by VedranSB
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, dado_sk said:

Jel ti opstao brak kao meni? Ako je,onda je očito kvar auta na dan vjenčanja dobar znak. 😂

8 g brak, so far so good.

Bome da dobar je znak to :)

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Megane II ph1 je sranje od auta.
Citroen C2 VTS je sranje od auta.

Onaj Golf 1.2 benzinac vrijedi možda malo više od pola onoga što on traži za njega pod uvjetom da nije uvoz i da nisu skidani kilometri. To godište pati od dječjih bolesti Golfa sedm'ce. Motor koji se kasnije ugrađivao (1.0 TSI 115KS) bolje ide i manje troši.

BTW: Citroen C4 tamo oko 2005. je također sranje od auta.

Usput izvukao sam carVertical za frenda koji je kupovao Lagunu III 1.5 dCi sa 180.000km iz 2011. godine.

Auto je došao iz Francuske sa najvjerojatnije stvarnim kilometrima. U posljednje dvije godine je napravio ~50.000km prije nego je uvezen u Lijepu našu (Uber? :)). Prve dvije godine kao da nije niti vožen, a kad je bio tri godine star posjetio je servis šest puta u par mjeseci. Veća oštećenja nisu zabilježena.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš gledam kako je šoderašima popularna cifra 180 tkm. Ljepše zvuči od 200 pa na gore a opet mogu reći da ipak je auto vožen i da km nisu "skidani"? I moj je Ford imao "180" kad sam kupio. Doduše ,sve je to ispalo kako je i tako se auto ne kupuje ,ali ako je vjerovati austrijskim servisima ,km su stvarni.  

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.