Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

On 21. 08. 2022. at 8:55, fabi said:

Auto sa 150-200 hiljada može biti tip top, a bogami može biti i drljotina teška. Faktora koji utječu na to je x, ali recimo da je najbitnije tko i kako vozi, po kakvim cestama i kako se odžava. 

 

On 21. 08. 2022. at 9:22, filipbabok said:

Neistina.

Auto će biti drljotina ako je sastavljen loše i/ili od loših komponenti. Može biti održavan u najboljem primjeru, ali će se stalno imati raditi nešto po njemu izvan plana održavanja. Uvijek će ostati drljotina sa svojim kvarovima i mušicama.

Ako je auto dobar, može biti i loše vožen, po lošim cestama i od lošeg vlasnika. Bit će potrebno samo malo više novaca za ono inicijalno sređivanje a dalje nastavlja put kao pravi auto kako je i sastavljen.

Istina je negdje između... 

Link to comment
Share on other sites

On 21. 08. 2022. at 6:55, fabi said:

Auto sa 150-200 hiljada može biti tip top, a bogami može biti i drljotina teška. Faktora koji utječu na to je x, ali recimo da je najbitnije tko i kako vozi, po kakvim cestama i kako se odžava. 

Tip-top? Neće sigurno :D  Malo koji novi auto ispod čekića je tip-top bez da je išao na reklamaciju zbog nečega, a di neće napola isluženi primjerak sa stopecet ili dvjesta iljada :rolleyes:

Daleko je veća šansa da će auto biti (jako) loš pogotovo u ova krizna poluratna polupandemijska vremena gdje cijene svega divljaju pa i cijene auta, te vremena isporuke auta zbog čega ljudi ne žele prodati svoje imalo pouzdane aute. Ja prvi.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Ima auta koji sa 150tkm izgledaju tip-top. Eto zadnjeg se sjećam A3 iz 2014, g-tron verzija. Interijer, lak, podvozje i motor besprijekorni.

Sve odlično osim DSG mjenjača 🤷

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slažem se s Filipom. Kupim novi Megane 2 2003 godine . Krenuo raditi bivši posao,plaća za hr prilike odlična o idem si kupiti novi. Tu počinje kaos. U 6.5 godina i samo 123iljade promjenio sam: 

Dva akumulatora 

Kvačilo na 22 tkm 

Senzor gornje mrtve točke x2 

11 bobina 

4x podizač prozora 

Pumpica za pranje stakla 

Zablokirala zadnja desna čeljust 

Rastopio se display za kilometre i na suncu prikazivao nekakve hijeroglife 

Rastopio se unutarnji retrovizor po  dnu i izgledalo je kao da je voda na dnu 

Pukla mi kvaka na vratima police table 

Blokirala bravica zadnjih vrata 

Otpali poklopci za mijenjanje žarulja u prednjim blatobranima 

Otpale ratkape nekoliko puta.  

Zahrđali  kontakti u zadnjem svjetlu  

Prekidač rikverc svjetla 

Bilo je toga još ali se ne mogu sjetiti. Kupim nakon nekog vremena corsu D od punca. Stara 2.5 god. On prvi vlasnik . Auto imao 6.5 tkm. I nju sam vozio 10 god . Prije nesreće je imala 80 tkm. Ona je bila praznik. Na njoj sam u tom razdoblju izmjenio 

Akumulator. Bio star 9.5 god. 

Opruge 

Zadnji lonac star bio 10 god. 

Ležaj amortizera. 

Zaista praznik prema meganeu. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Hm, ja kupio Aurisa 2016 napravio do 2020 cca 60tak k km, promijenio ulje i ovisno o sezoni zimske ili ljetne gume. Jedino se bunio da čujem previše šištanje vjetra i rekli da u tom modelu neke plastike na zadnjim prozorima ne valjaju, promijenili i dalje vozio.

2020 kupio Corollu, promijenio ulje i isto tako gume i vozim. Doduše Corolla je na 30k km.

Prošle godine novu Konu uzeo, ali ajde ta je na struju, tu sam samo gume mijenjao.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Tip-top? Neće sigurno :D  Malo koji novi auto ispod čekića je tip-top bez da je išao na reklamaciju zbog nečega, a di neće napola isluženi primjerak sa stopecet ili dvjesta iljada :rolleyes:

Daleko je veća šansa da će auto biti (jako) loš pogotovo u ova krizna poluratna polupandemijska vremena gdje cijene svega divljaju pa i cijene auta, te vremena isporuke auta zbog čega ljudi ne žele prodati svoje imalo pouzdane aute. Ja prvi.

Pa da, sve si rekao, moj auto i kad bude imao 200 iljada će biti tip top jer ga ja vozim i održavam da odvrti 400 iljada. Samo zbog toga (u pravu si opet) ja svoj auto neću prodati sa 200 iljada na satu da bi nekom drugom bio tip top.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Hm, ja kupio Aurisa 2016 napravio do 2020 cca 60tak k km, promijenio ulje i ovisno o sezoni zimske ili ljetne gume. Jedino se bunio da čujem previše šištanje vjetra i rekli da u tom modelu neke plastike na zadnjim prozorima ne valjaju, promijenili i dalje vozio.

2020 kupio Corollu, promijenio ulje i isto tako gume i vozim. Doduše Corolla je na 30k km.

Prošle godine novu Konu uzeo, ali ajde ta je na struju, tu sam samo gume mijenjao.

Nije ni meni Corsa prvih 4 god ništa probleme radila. Opruge su otišle kad je imao više god pa to pripisujemo starosti i zamoru materijala kao i zadnji lonac te akumulator. Megane mi je cca svake dvije i pol godine akumulator uništio. Corsa nakon 9.5. mora biti neki jarac s strujom da je loše izvedena i projektirana u meganeu.  Moram još napomenuti da mi je u meganeu rukohvat u vratima nakon samo par god posta ljepljiv i ljigav da bi ih zapalio. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Lik prodaje tri auta i sva tri ko da su sveto trojstvo. Najači je ovaj iz 91, a uvezen prošle godine iz njemačke 🧐🧐, i ima 160 iljada... 🤦🤦🤦

Daj me nemoj j...., ovo je prekupac žešći, samo se izgleda drži određene marke

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

Evo lijepog primjerka sa njuške, Merc, htio mi to šogi kupit, 

https://www.njuskalo.hr/auti/mercedes-benz-c-klasa-250-d-amg-automatik-oglas-38350085

 

ALI carverical kaže da je to drljotina iz uvoza sklepana da se utopi ovdje na balkanu!

 

 

41E9B879-F265-4C9E-87D7-6B21FAD7AB4B.jpeg

ED425960-3074-4246-8A97-9020C360DCF1.jpeg

FEFEBE57-3B10-49DF-8E8E-E5959A87A9BB.jpeg

5ABA5387-DCC9-45A7-8BF6-DFD66B066FED.jpeg

B3FE4F9C-A892-4B94-863F-03F3AFE1280A.jpeg

Bogom dani carvertical

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, dado_sk said:

Bogom dani carvertical

A ono, ja sam provjerio 10ak automobila preko njega i za sve je bilo "nema podataka".

Link to comment
Share on other sites

ajme kaj sve dofuravaju izvana i čega sve ima, ovo baš nisu neki mali novci, da nije tak strašno ako se i zajebeš

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, NepoznaT said:

A ono, ja sam provjerio 10ak automobila preko njega i za sve je bilo "nema podataka".

Navodno vraćaju novac. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, NepoznaT said:

A ono, ja sam provjerio 10ak automobila preko njega i za sve je bilo "nema podataka".

Nije li to da je auto čist, da je sve u redu?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, filipbabok said:

Nije li to da je auto čist, da je sve u redu?

Ako nema podataka za taj auto na carverticalu znači da NIKAD nije vidio ovalštenog servisa čak ni u garanciji, pa ti kupi

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, filipbabok said:

Nije li to da je auto čist, da je sve u redu?

Ne mora biti, nego znači da ne mogu pronaći nijedan zapis (npr. od osiguravateljske kuće, ovlaštenog servisa itd.)

Npr. Liku je neki frend na crno servisirao auto, a udes nije imao pa ga osiguravateljska kuća nije evidentirala itd.


Vraćaju novac ako ništa ne pronađu, ali pod "ništa" misle ako po broju šasije ne nađu auto. A uvijek ga nađu i nađu neki besmislen qrac tipa. auto nije ukraden u njemačkoj. I onda ti ne vraćaju novac jer "su ti pomogli". A to kaj je isti auto mogao imat 6 saobraćajki i biti popravljen kod susjeda u garaži, nikome ništ :D

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, NepoznaT said:

A ono, ja sam provjerio 10ak automobila preko njega i za sve je bilo "nema podataka".

Ja sam do sada provjerio 5-6 sve skupa i svaki je imao povijest na Verticalu pa tako i ovaj koji sada vozim.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.