Jump to content

leteci lezajevi


maracmarta

Recommended Posts

Da, posebice prvi vlasnici koje poznajem.

Da ti ponovim još jednom, leteći ležaji se ne mijenjaju preventivno. Projektirani su da traju koliko i motor, ako odlaze onda je riječ o konstrukcijskoj pogrešci i/ili lošem materijalu.

Link to comment
Share on other sites

Ja ti kažem što je normalna praksa na 100-120kkm na E46 M3. Iz prve ruke.

E sad, da li je konstrukcijska ili neka druga greška, ne znam.

Očito si ti više upućen u dotičnu problematiku.

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo, BMW, Renault....

To znači da ti proizvođači (mada u to ne vjerujem) koriste materijale loše kvalitete. Znači svaki motor Renaulta, BMW-a, ili Alfe zahtjeva preventivnu izmjenu letećih ležaja? Leteći ležaji najviše stradaju zbog: neredovite izmjene ulja (što je definitivno najveći uzrok trošenja) i stila vožnje (opterećenje motora na niskim okretajima). Ako se leteći na mom autu/motoru moraju mijenjati preventivno onda ću preventivno promijeniti motor/auto i neće mi na kraju pameti biti kupovina auta/motora na kojem se preventivno mijenjaju leteći ležaji.

Link to comment
Share on other sites

Ja ti kažem što je normalna praksa na 100-120kkm na E46 M3. Iz prve ruke.

 

E sad, da li je konstrukcijska ili neka druga greška, ne znam.

Očito si ti više upućen u dotičnu problematiku.

Očito konstrukcijska pogreška. Ako je tako onda ih treba obavezno promijeniti i hvaliti se okolo kako se na premiumu leteći mijenjaju na velikom servisu.

Link to comment
Share on other sites

Pa samo treba razmisljati..

Ajnsad realno, razmisli, da li je realno ocekivat jednaku trajnost uz udvostrucenje pa do ucetvorostrucenje opterecenja? Materijali nisu znatno napredovali u zadnjih 50 godina po pitanju metala primjenjljivih u proizvodnji

Jesu, jesu, a i obrada je znatno napredovala.

Link to comment
Share on other sites

Na koliko se ono preventivno mijenjaju ležaji na 2.2 dCi? Oko 200 kkm? Evo ja ću napraviti ispitivanje kvalitete, trenutno sam na 235 kkm i nisam preventivno mijenjao leteće pa ćemo vidjeti do koliko će dogurati.

Link to comment
Share on other sites

To znači da ti proizvođači (mada u to ne vjerujem) koriste materijale loše kvalitete. Znači svaki motor Renaulta, BMW-a, ili Alfe zahtjeva preventivnu izmjenu letećih ležaja? Leteći ležaji najviše stradaju zbog: neredovite izmjene ulja (što je definitivno najveći uzrok trošenja) i stila vožnje (opterećenje motora na niskim okretajima). Ako se leteći na mom autu/motoru moraju mijenjati preventivno onda ću preventivno promijeniti motor/auto i neće mi na kraju pameti biti kupovina auta/motora na kojem se preventivno mijenjaju leteći ležaji.

Alfa Romeo; Twin Spark 16v motori - uljni kanali, slab protok ulja, grijanje ulja...

BMW; e46 M3 (za ostale konkretno ne znam) - vjerojtno radi visoke temp. ulja, teranja i visoke okretaje, zamor materijala....

Renault; 1,5 i 1,9 dci motori - zamor materijala, predugi servisni intervali...

 

Leteci se najcesce ubiji forsiranjem motora na hladno, predugim servisnim intervalima...

Ne kuzim kaj tu nije jasno. Ugl. svaki model ima neku svoji ajmo to nazvati "boljku". Nekima su problem getribe, nekima letve volana, nekima pucaju glave, problemi sa krizevima poluosovina... Danas je to pod "normalno" i ne shvacam cemu toliko iscudavanje ko da ste jucer izasli iz ormara i sad polako otkrivate svijet oko sebe...

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo; Twin Spark 16v motori - uljni kanali, slab protok ulja, grijanje ulja...

BMW; e46 M3 (za ostale konkretno ne znam) - vjerojtno radi visoke temp. ulja, teranja i visoke okretaje, zamor materijala....

Renault; 1,5 i 1,9 dci motori - zamor materijala, predugi servisni intervali...

 

Leteci se najcesce ubiji forsiranjem motora na hladno, predugim servisnim intervalima...

Ne kuzim kaj tu nije jasno. Ugl. svaki model ima neku svoji ajmo to nazvati "boljku". Nekima su problem getribe, nekima letve volana, nekima pucaju glave, problemi sa krizevima poluosovina... Danas je to pod "normalno" i ne shvacam cemu toliko iscudavanje ko da ste jucer izasli iz ormara i sad polako otkrivate svijet oko sebe...

Ako je auto redovito održavan (i nije gažen) nikakvih preventivnih izmjena letećih ležaja ne treba biti i točka.

Link to comment
Share on other sites

Stvarno mudro govoris, M3 su ljudi kupovili da se voze lagano i ne gaze ih...

 

Kod Alfi pak nema pravila, ima motora koji su odvrtili po 300tkm bez problema, a ima ih koji su se na 100tkm nomrlane voznje i odrzavanja razletili ko kokice, pravila nema. Al od 100 tih TS-ova valjda ih se 75 bar jednom razletilo... To opet ovisi jel CF1, CF2 il CF3 tip motora...

 

Al badava se trudim i objasnjavam kad si nedokazan, stoga te molim da se vise ne obazires na moje postove u ovoj temi i da ih ne komentiras, jer moj odgovor vise neces dobit, reko sam ti kaj sam imao i kakva je situacija....

Link to comment
Share on other sites

Stvarno mudro govoris, M3 su ljudi kupovili da se voze lagano i ne gaze ih...

 

Kod Alfi pak nema pravila, ima motora koji su odvrtili po 300tkm bez problema, a ima ih koji su se na 100tkm nomrlane voznje i odrzavanja razletili ko kokice, pravila nema. Al od 100 tih TS-ova valjda ih se 75 bar jednom razletilo... To opet ovisi jel CF1, CF2 il CF3 tip motora...

 

Al badava se trudim i objasnjavam kad si nedokazan, stoga te molim da se vise ne obazires na moje postove u ovoj temi i da ih ne komentiras, jer moj odgovor vise neces dobit, reko sam ti kaj sam imao i kakva je situacija....

Je jako mudro govorim. M3 je sportska verzija auta koja je namjenjena za sportsku vožnju i kao takav bi trebao imati motor/leteće ležaje projektirane i izrađene za takvu namjenu.

Link to comment
Share on other sites

Stvarno mudro govoris, M3 su ljudi kupovili da se voze lagano i ne gaze ih...

 

Kod Alfi pak nema pravila, ima motora koji su odvrtili po 300tkm bez problema, a ima ih koji su se na 100tkm nomrlane voznje i odrzavanja razletili ko kokice, pravila nema. Al od 100 tih TS-ova valjda ih se 75 bar jednom razletilo... To opet ovisi jel CF1, CF2 il CF3 tip motora...

 

Al badava se trudim i objasnjavam kad si nedokazan, stoga te molim da se vise ne obazires na moje postove u ovoj temi i da ih ne komentiras, jer moj odgovor vise neces dobit, reko sam ti kaj sam imao i kakva je situacija....

Znači nemoj biti nepristojan, na tvoje postove se ne obazirem i ne tražim tvoje objašnjenje. Ako ti se ne sviđaju moji postovi ja ti tu ništa ne mogu.

Link to comment
Share on other sites

Je jako mudro govorim. M3 je sportska verzija auta koja je namjenjena za sportsku vožnju i kao takav bi trebao imati motor/leteće ležaje projektirane i izrađene za takvu namjenu.

A od kad se sportski motori rade da jednako traju kao obicni...

Stvarno me nekad cudi tvij odgovor.

Sto se tice materijala njihova otpornost na habanje nije tolko bolja kolko je isti vise opterecen.

Link to comment
Share on other sites

 

A od kad se sportski motori rade da jednako traju kao obicni...

Stvarno me nekad cudi tvij odgovor.

 

Sto se tice materijala njihova otpornost na habanje nije tolko bolja kolko je isti vise opterecen.

Kakve veze ima to koliko će trajati sportski motori? Ovdje je riječ o preventivnoj izmjeni letećih ležaja, a ne o trajnosti motora. Leteći ležaj je projektiran da traje koliko i motor, za opterećenja sportskog motora. Koliko će motor trajati je druga stvar.

Link to comment
Share on other sites

Pa pogledaj sta si komentarisao za M3 pa ces shvatiti zasto sam to napisao.

Link to comment
Share on other sites

Pa pogledaj sta si komentarisao za M3 pa ces shvatiti zasto sam to napisao.

Šta sam napisao? Ovo:M3 je sportska verzija auta koja je namjenjena za sportsku vožnju i kao takav bi trebao imati motor/leteće ležaje projektirane i izrađene za takvu namjenu.

Šta te tu buni?

Link to comment
Share on other sites

Pa to da ocekujes (tako zvuci) da ce taj motor trajat kao i svaki drugi kad ga se tera.

A kupit motor od 300hp i vozit ga ko baba nema smisla i uglvnom se takav i kupuje za divljanje. Pa je stoga sasvim normalno da leteci traju znatno krace.

Link to comment
Share on other sites

Npr megane 225 kad ga se tera i vozi normalno je da se i pored dmfa kvacilo mijenja vec na 80oookm dok uz normalnu tek na 150-200 i sta to je onda to kvacilo lose ili je pak ocekivano da odlazi ako ga se stiska?

No neda mi se stvarno dalje o ovoj temi.

Mijenjat ce ko hoce ko nece nece a ko bi menjao a nece ce pod izlikom kako je to fabricka greska preci na neki "bolji" motor

Link to comment
Share on other sites

Pa to da ocekujes (tako zvuci) da ce taj motor trajat kao i svaki drugi kad ga se tera.

A kupit motor od 300hp i vozit ga ko baba nema smisla i uglvnom se takav i kupuje za divljanje. Pa je stoga sasvim normalno da leteci traju znatno krace.

Tako je, taj motor bi trebao biti projektiran za takvu namjenu. Ali ovdje se vodi rasprava o letećim ležajima i njihovoj trajnosti u odnosu na ostatak motora. Ja tvrdim da su leteći ležaji projektirani da traju koliko i ostatak motora i da se ne mijenjaju praventivno. Ništa više i ništa manje i to bez obzira što su izrađeni većinom od mjedi.

Link to comment
Share on other sites

Npr megane 225 kad ga se tera i vozi normalno je da se i pored dmfa kvacilo mijenja vec na 80oookm dok uz normalnu tek na 150-200 i sta to je onda to kvacilo lose ili je pak ocekivano da odlazi ako ga se stiska?

 

No neda mi se stvarno dalje o ovoj temi.

Mijenjat ce ko hoce ko nece nece a ko bi menjao a nece ce pod izlikom kako je to fabricka greska preci na neki "bolji" motor

Da te nešto priupitam: je li auti koji npr. Vuku kamp prikolicu imaju ojačanu lamelu i košaru? Zašto se montira ta ojačana spojka kad se može voziti i na "običnoj"?

 

Link to comment
Share on other sites

A sta donosi takva ojacana lamela? Povecanu masu, smanjen odziv na gas, i tezu papucicu kvacila ili veci hod iste.

Za vecu povrsinu letecih treba ili povecat promjer gde povrsina raste linearno 8a masa radilice a i klipnjace na tom dijelu s kvadratom , a ako se pak prosiruje povrsina naleganja onda se masa radilice i klipnjace takodjer povecava linearno ali za to zahtjeva pobecanja duljine radilice (ujedno i bloka i glave i svih sranja) pa tako opet znatno povecanje mase. Sto ujedno dovodi do jos par stvari. Ve e vibracije itd itd.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj onda mijenjs gume kad dodju do granicnika? Zakaj ih ne vozi do zica i tek kad eksplodiraju onda mijenjas i gumu i felgu koja je dobila po picki radi toga?

 

Ovo je samo jedan od primjera, a ima ih na stotine kaj se tice auta kao cjeline...

 

Cemu onda stelati ventile, mjenjati sinhrone kad pocnu krcati i zapinjat, zasto zasticivat auto na mjestima di prije pocne hrdjati. Bolje cekat da se nesto razleti, napravi se generalno s**nje i onda se fino moze ic u 5 puta skuplji popravak jer je nekom nepojmljivo nesto preventivno promjeniti...

Link to comment
Share on other sites

Po meni netreba mjenjati, radite redovito servis, mjenjajte ulje na 10tkm, max 15tkm i to je to. Moj bivsi motor u cliu je odvrtio 350tkm+ i nisam ih mjenjao, vozili bi dan danas, da mi nije izletio grijac na autoputu, nebi ih ni mjenjao 10000%. Da su bili dobri nisu, al definitivno bi vozili jos.

Milose dal imas slike letecih jos, ja nemogu nac, ako imas objavi ih ovdje.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj onda mijenjs gume kad dodju do granicnika? Zakaj ih ne vozi do zica i tek kad eksplodiraju onda mijenjas i gumu i felgu koja je dobila po picki radi toga?

 

Ovo je samo jedan od primjera, a ima ih na stotine kaj se tice auta kao cjeline...

 

Cemu onda stelati ventile, mjenjati sinhrone kad pocnu krcati i zapinjat, zasto zasticivat auto na mjestima di prije pocne hrdjati. Bolje cekat da se nesto razleti, napravi se generalno s**nje i onda se fino moze ic u 5 puta skuplji popravak jer je nekom nepojmljivo nesto preventivno promjeniti...

A šta preventivno ne mijenjaš: radilicu, temeljne, klipove, karike, ventile, uljnu pumpu, bregastu(e), dizne, VT pumpu, remenice razvoda, mjenjač, diferencijal, karoseriju, instrumentnu ploču, kočiona kliješta, poluosovine (vratila) itd.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj onda mijenjs gume kad dodju do granicnika? Zakaj ih ne vozi do zica i tek kad eksplodiraju onda mijenjas i gumu i felgu koja je dobila po picki radi toga?

 

Ovo je samo jedan od primjera, a ima ih na stotine kaj se tice auta kao cjeline...

 

Cemu onda stelati ventile, mjenjati sinhrone kad pocnu krcati i zapinjat, zasto zasticivat auto na mjestima di prije pocne hrdjati. Bolje cekat da se nesto razleti, napravi se generalno s**nje i onda se fino moze ic u 5 puta skuplji popravak jer je nekom nepojmljivo nesto preventivno promjeniti...

mijesas kruske i jabuke,to o cemu pises nije isto,vidi i ja bi prominija te lezajeve da vidin da su losi nebi za par stotina kuna ,ima stetu od par tisuca,ali moje misljenje je da bi lezajevi uz normalno odrzavanje auta i normalnu voznju trebali trajat koliko i motor,pa na jugu55 vise traju lezajevi

Link to comment
Share on other sites

A sta donosi takva ojacana lamela? Povecanu masu, smanjen odziv na gas, i tezu papucicu kvacila ili veci hod iste.

Za vecu povrsinu letecih treba ili povecat promjer gde povrsina raste linearno 8a masa radilice a i klipnjace na tom dijelu s kvadratom , a ako se pak prosiruje povrsina naleganja onda se masa radilice i klipnjace takodjer povecava linearno ali za to zahtjeva pobecanja duljine radilice (ujedno i bloka i glave i svih sranja) pa tako opet znatno povecanje mase. Sto ujedno dovodi do jos par stvari. Ve e vibracije itd itd.

 

Donosi to da možeš imati nekakav normalnu trajnost jer je auto pod puno većim opterećenjem u odnosu na normalno. Tko je govorio (pisao) o povećanju površne letećih ležaja? Postoje i drugi načini da se poveća trajnost.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.