Jump to content

leteci lezajevi


maracmarta

Recommended Posts

jesu temeljni i leteci jednako optereceni? jel je ocekivano jednako habanje radilice i lezajeva? u ostalom pri servisu bilo kakvog stroja sta se mijenja, lezaj ili vratilo/osovina

i nisam ja napisao da bi isao provjeravat, kao sto mozes da vidis... procitaj pazljivo. bit ce da si sad vec umoran. 

ja sma samo napisao da je neko vec otvorio i pogledao potrosenost da bih tad vec i zamjenio a ne stare vratio nazad...

Ako se već praviš pametan onda bi kao strojar trebao znati da se pri izmjeni letećih mijenja ležaj, a radilica se obradjuje. Naravno da se leteći brže troše, ali se i radilica isto tako oštećuje. Takodjer se i temeljni troše premda su manje opterećeni, ali ti si uprdio u te leteće kao da su eliksir koji će vratiti motor u život. U većini slučaja ako su leteći oštećeni znači da se o autu/motoru nije vodilo računa jer su oni kao i bregasta vratila prvi indikatori neodržavanja. Takodjer takav motor je u većini slučajeva pretrpio i druga oštećenja tako da su mu leteći zadnja briga. Ali placebo je gadna stvar pa ko voli neka izvoli.  Čut ćemo se za nekakvih 150kkm.

Link to comment
Share on other sites

Ja ću na idućem servisu preventivno rastaviti getribu,a preventivno ću pogledati i izvadit treći klip

Ne zaboravi skinuti glavu i preventivno pregledati dosjede ventila. :)

Link to comment
Share on other sites

Ma samo vibradite svako ko sta hoce. Ja se stbarno iskljucujem od daljnje rasprave.

Link to comment
Share on other sites

  • mata73 locked this topic
  • mata73 unlocked this topic

Ne zaboravi skinuti glavu i preventivno pregledati dosjede ventila. :)

Ovi koji preventivno mijenjaju leteće, nek si ne zaborave preventivno promjenit koju dasku u glavi. Može ih bit sram s obzirom na stupanj ignorantnosti koji pokazuju.

Neupitno je da se leteći znaju potrošiti ne samo na reno motorima, već i na svim drugim motorima baz obzira na stupanj opterećenja motora. Međutim preventivno mijenjanje letetećih je žešća budalaština.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

svatko može raditi sa svojim autom što ga je volja i preventivno mijenjati što god hoće. Time štetu neće napraviti, a novci su ionako da se troše

Link to comment
Share on other sites

svatko može raditi sa svojim autom što ga je volja i preventivno mijenjati što god hoće. Time štetu neće napraviti, a novci su ionako da se troše

To svakako. Međutim rasprava se vodi između čovjeka koji pokušava objasniti da normalni ljudi ne mijenjaju preventivno dijelove motora koji nisu niti jednim service manualom predviđeni da se preventivno mjenjaju. Ono što je ovdje iritirajuće je to da nekolicina ignorantnih, narcisoidnih pametnjakovića terorizira čovjeka samo zato jer su budale u većini.

Nti u jednom manualu koji sam ja pročitao nisam našao da se leteći ležajevi mijenjaju preventivno. Međutim nailazimo nekolicinu pametnih koji nam žele objasniti da su oni pametniji od onih koji su izmislili taj motor i napisali service manual, u kojem nigdje ne piše da se leteći mijenjaju preventivno. Nevjerojatna je činjenica da uz sve realne i objektivne agrumente koje im je čovjek naveo, oni i dalje ustraju na svojoj gluposti.

Service manual navodi da čak i kad se motor rastavlja, dijelovi se mijenjaju isključivo ako nisu unutar manualom zadanih specifikacija!!!

Dakle, izmjerite stubline, klipove, klipne prstene... Mijenjate ih ako su van zadane specifikacije. Mijenjat klipne prstene (ili bilo koji drugi dio motora) koji su unutar specifikacije zato jer dođu samo 800kn može jedino budala.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

To svakako. Međutim rasprava se vodi između čovjeka koji pokušava objasniti da normalni ljudi ne mijenjaju preventivno dijelove motora koji nisu niti jednim service manualom predviđeni da se preventivno mjenjaju. Ono što je ovdje iritirajuće je to da nekolicina ignorantnih, narcisoidnih pametnjakovića terorizira čovjeka samo zato jer su budale u većini.

Nti u jednom manualu koji sam ja pročitao nisam našao da se leteći ležajevi mijenjaju preventivno. Međutim nailazimo nekolicinu pametnih koji nam žele objasniti da su oni pametniji od onih koji su izmislili taj motor i napisali service manual, u kojem nigdje ne piše da se leteći mijenjaju preventivno. Nevjerojatna je činjenica da uz sve realne i objektivne agrumente koje im je čovjek naveo, oni i dalje ustraju na svojoj gluposti.

Service manual navodi da čak i kad se motor rastavlja, dijelovi se mijenjaju isključivo ako nisu unutar manualom zadanih specifikacija!!!

Dakle, izmjerite stubline, klipove, klipne prstene... Mijenjate ih ako su van zadane specifikacije. Mijenjat klipne prstene (ili bilo koji drugi dio motora) koji su unutar specifikacije zato jer dođu samo 800kn može jedino budala.

Eto, ja sam pokušao na lijep način objasniti, ali ne ide pa ne ide. Izgleda sa si ti morao objasniti na malo grublji način. :)

Link to comment
Share on other sites

To svakako. Međutim rasprava se vodi između čovjeka koji pokušava objasniti da normalni ljudi ne mijenjaju preventivno dijelove motora koji nisu niti jednim service manualom predviđeni da se preventivno mjenjaju. Ono što je ovdje iritirajuće je to da nekolicina ignorantnih, narcisoidnih pametnjakovića terorizira čovjeka samo zato jer su budale u većini.

Nti u jednom manualu koji sam ja pročitao nisam našao da se leteći ležajevi mijenjaju preventivno. Međutim nailazimo nekolicinu pametnih koji nam žele objasniti da su oni pametniji od onih koji su izmislili taj motor i napisali service manual, u kojem nigdje ne piše da se leteći mijenjaju preventivno. Nevjerojatna je činjenica da uz sve realne i objektivne agrumente koje im je čovjek naveo, oni i dalje ustraju na svojoj gluposti.

Service manual navodi da čak i kad se motor rastavlja, dijelovi se mijenjaju isključivo ako nisu unutar manualom zadanih specifikacija!!!

Dakle, izmjerite stubline, klipove, klipne prstene... Mijenjate ih ako su van zadane specifikacije. Mijenjat klipne prstene (ili bilo koji drugi dio motora) koji su unutar specifikacije zato jer dođu samo 800kn može jedino budala.

ljepo izrazavanje, gde su sad motderatori koji bi sankcionirali vrijedjanje .. 

Link to comment
Share on other sites

ljepo izrazavanje, gde su sad motderatori koji bi sankcionirali vrijedjanje .. 

Pa ti si moderator.

Link to comment
Share on other sites

Alfa je dobro poznat sportski auto koji se ne smije sportski voziti jer se raspadne. Mozda je jedino v6 koji je neke km mogao napraviti jer je donekle dobro dimenzioniran.  Najduze alfe koje su isle bile su td i jtd. 

Link to comment
Share on other sites

To svakako. Međutim rasprava se vodi između čovjeka koji pokušava objasniti da normalni ljudi ne mijenjaju preventivno dijelove motora koji nisu niti jednim service manualom predviđeni da se preventivno mjenjaju. Ono što je ovdje iritirajuće je to da nekolicina ignorantnih, narcisoidnih pametnjakovića terorizira čovjeka samo zato jer su budale u većini.

Nti u jednom manualu koji sam ja pročitao nisam našao da se leteći ležajevi mijenjaju preventivno. Međutim nailazimo nekolicinu pametnih koji nam žele objasniti da su oni pametniji od onih koji su izmislili taj motor i napisali service manual, u kojem nigdje ne piše da se leteći mijenjaju preventivno. Nevjerojatna je činjenica da uz sve realne i objektivne agrumente koje im je čovjek naveo, oni i dalje ustraju na svojoj gluposti.

Service manual navodi da čak i kad se motor rastavlja, dijelovi se mijenjaju isključivo ako nisu unutar manualom zadanih specifikacija!!!

Dakle, izmjerite stubline, klipove, klipne prstene... Mijenjate ih ako su van zadane specifikacije. Mijenjat klipne prstene (ili bilo koji drugi dio motora) koji su unutar specifikacije zato jer dođu samo 800kn može jedino budala.

Ja ti govorim iz izkustva i stavri koje sam vidio svojim ocima, na zalost nemam sliku tih istih letecih da te pitam jel to tak mora bit potroseno i jesu risevi na njima po service manualu i jel to tak jednostavno mora bit i tvornicki je propisano da leteci tak moraju izgledat. Pa kad se okrenu na 150-200 tkm se budes iscudjavao kak to nije napisano u manualu.

 

BMW je napisao u svojim service manualima da je na M modelima preporucljivo mjenjat letece lezajeve svakih 60 tkm cini mi se.

 

Al badava objasnjvat ikaj kad nisi imao takve letece ispred sebe i vidio ih na kaj lice...

 

Ne da mi se vise natezat, ko hoce nek bude "glup" pa ih preventivno mjenj, tko je "pametan" nek ih ne mjenj i to je to

 

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Ja ti govorim iz izkustva i stavri koje sam vidio svojim ocima, na zalost nemam sliku tih istih letecih da te pitam jel to tak mora bit potroseno i jesu risevi na njima po service manualu i jel to tak jednostavno mora bit i tvornicki je propisano da leteci tak moraju izgledat. Pa kad se okrenu na 150-200 tkm se budes iscudjavao kak to nije napisano u manualu.

 

BMW je napisao u svojim service manualima da je na M modelima preporucljivo mjenjat letece lezajeve svakih 60 tkm cini mi se.

 

Al badava objasnjvat ikaj kad nisi imao takve letece ispred sebe i vidio ih na kaj lice...

 

Ne da mi se vise natezat, ko hoce nek bude "glup" pa ih preventivno mjenj, tko je "pametan" nek ih ne mjenj i to je to

 

Pozdrav

Ja te već po drugi put pitam: Znaš li zbog čega nastaju takva oštećenja na letećem ležaju? Daj mi molim te okači taj service manual di piše da je preporučljivo mijenjati leteće na B.M.W  M modelima. Na bolidima formule 1 bi bilo preporučljivo mijenjati cijeli motor nakon utrke, a kakve to veze ima s Lagunom 2 i 1.9 dCi, ili 2.2 dCi motorima?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kvaliteta materijala, pristisci na isti, tlak ulja, servisni intervali, sama konstrukcija motora....

 

Gle ne da mi se gubit vrijeme i zivce bzvz, a badava objasnjavam...

 

Kazem vidio sam nekoliko setova letecih iz doticnih motora (1,5 i 1,9) tako da znam o cemu pricam...

Link to comment
Share on other sites

Kvaliteta materijala, pristisci na isti, tlak ulja, servisni intervali, sama konstrukcija motora....

 

Gle ne da mi se gubit vrijeme i zivce bzvz, a badava objasnjavam...

 

Kazem vidio sam nekoliko setova letecih iz doticnih motora (1,5 i 1,9) tako da znam o cemu pricam...

Nije istina. Takva oštećenja nastaju isključivo zbog loše kvalitete ulja i intervala izmjene istog. Nitko ne konstruira motor, a pogotovo ga ne pušta u upotrebu ako ima problema s tlakom ulja, i kvalitetom materijala. Nemoj mi molim te više objašnjavati. Servisni intervali 1.9 dCi motora u Laguni 2 su u garantnom roku bili svakih 30000 km (ili 1 u dvije godine) pa ti onda razmisli o tome što takvo ulje radi letetećm ležaju kad u njega dođe polu razvodnjeno, polukoksirano, obogaćeno kiselim spojevima sumpora i fosfora koji nagrizaju mjed i općenito sve obojene metale. Jesi li ikada vidio šta neredovita izmjena ulja radi brijegu na bregastom vratilu, kako ono izgleda?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nije istina. Takva oštećenja nastaju isključivo zbog loše kvalitete ulja i intervala izmjene istog. Nitko ne konstruira motor, a pogotovo ga ne pušta u upotrebu ako ima problema s tlakom ulja, i kvalitetom materijala. Nemoj mi molim te više objašnjavati.

tlak ulja moze da padne jer se nesto drugo potrosilo ili je ulja pri kraju. 

tlak ulja moze pasti i kad propisa turbina npr.

ti bas sve shvatas doslovce sta je napisano. ti imas samo "teroriju" o tome sta se kako radi, a kolega ti ima iz prakse al ti i dalje trkeljas svoju teoriju.

kazes nece izaci motor s preniskim tlakom ulja, a ko je propisao servisni interval ?! ko je propisao odredjeno ulje ?? mujo djokic ili ista ta tvornica koja "nemoze" pustiti motor koji ima problema s uljem (fiktivno govorim)

 

Link to comment
Share on other sites

Nije istina. Takva oštećenja nastaju isključivo zbog loše kvalitete ulja i intervala izmjene istog. Nitko ne konstruira motor, a pogotovo ga ne pušta u upotrebu ako ima problema s tlakom ulja, i kvalitetom materijala. Nemoj mi molim te više objašnjavati. Servisni intervali 1.9 dCi motora u Laguni 2 su u garantnom roku bili svakih 30000 km (ili 1 u dvije godine) pa ti onda razmisli o tome što takvo ulje radi letetećm ležaju kad u njega dođe polu razvodnjeno, polukoksirano, obogaćeno kiselim spojevima sumpora i fosfora koji nagrizaju mjed i općenito sve obojene metale. Jesi li ikada vidio šta neredovita izmjena ulja radi brijegu na bregastom vratilu, kako ono izgleda?

A sta sam ja gore napisao?

Tlak ulja, tlak ulja nije isti sa novim uljem i sa starim uljem

 

Servisni intervali, tocno to kaj si napisao, interval izmjene od 30tkm na turbomotoru nema veze sa mozgom i zdravim razumom

 

Ne znam jesi stvarno glup da ti se sve treba crtati ili kaj. 

 

Znam da nije u skladu sa pravilima ponasanja na forumu i da ih krsim, ali ja ne pronalazim drugi izraz da te okarakteriziram i odma ti se na tome ispricavam.

Link to comment
Share on other sites

tema se zakljucava jer je ocito da kraja nece biti a samo moze eskalirati. 

Link to comment
Share on other sites

  • MilosB locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.