Jump to content

Povišen ler gas


Mafro

Recommended Posts

Danas primjetio da Laguna ponekad zaglavi na povišenom ler gasu, na nekih 950 o/min. Zagrijan motor, stanem i radi tako, nakon nekog vremena se strese i padne na normalu. U vožnji stisnem kvačilo i ista stvar, povišeno. Nije stalno, opcija se aktivira random :hop: . Sutra na dijagnostiku, samo me zanima šta bi moglo biti, ako netko zna ili je imao sličan slučaj. Jer već znam da će sutra raditi sve kako treba i dijagnostika neće pokazati ništa.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam te simptome imao kad mi je probleme počeo raditi elektromagnetski ventil na visokotlačnoj pumpi, dok nije potpuno crkao i nije auto moglo upaliti. Stavljen je drugi i odtad nikakvih problema nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

Pa to je i meni prvo palo na pamet. Baš mi tako nešto treba odmah nakon reparacije mjenjača.

znači otišli čuveni NTN ležaji na još čuvenijem PK6 mjenjaču?

Link to comment
Share on other sites

Nije toliko do lezaja koliko do lose konstrukcije. Pocelo je zujati u trecoj 100%

Nema veze konstrukcija s tim, problem je bio u NTN ležajima, to i ptice na grani znaju.

Link to comment
Share on other sites

znači otišli čuveni NTN ležaji na još čuvenijem PK6 mjenjaču?

Jesu, sve jedan (čitaj 8) + potisni (preventivno). Stavljeni opet NTN (bilo par kutija SNR na njima naljepnica "NTN inside"), puknuta opruga na biraču, naravno kao dio se ne prodaje posebno već u kompletu, 1500kn. Srećom i svaka čast dečkima u Cindriću Vrbovec, išao tamo po semering spojne osovine (drugdje nije bilo) i potisni jer je taj OEM bio jeftiniji nego kod Tokića, i tako pričam o toj opruzi kad ju čovjek donese iz radione i doslovno mi je pokloni.

Nije toliko do lezaja koliko do lose konstrukcije. Pocelo je zujati u trecoj 100%

Ne, samo u 5 i 6, najviše je stradao ležaj na toj strani. U pravilu najprije prozuji 1/2 ili 5/6.

Link to comment
Share on other sites

i ja imam isti problem sa ler gasom, potpuno isti simptomi, iako ja imam neke sumnje na kutiju filtera zraka i maf, ali trenutno nemam gdje provjeriti, neznam nikog tko ima renault dijagnostiku

Link to comment
Share on other sites

Nema veze konstrukcija s tim, problem je bio u NTN ležajima, to i ptice na grani znaju.

Po meni nije ni do NTN-a, ipak se radi o ležajevima standardnih dimenzija, a NTN stoji za neki vrh ponude. Isto bi bilo da su bili neki drugi, jednostavno su ti i takvi ležajevi preslabi za taj mjenjač. Inače da napomenem ni jednog oštećenja na zupčanicima ili bilo kojem drugom dijelu, semerinzi i sve ok, osim spomenute opruge, iako ona i nije nešto važna, da je nisam našao, nebi je ni mjenjao. Sama konstrukcija se nije složila s ležajevima kao takvima, za tako opterećen mjenjač su poddimenzionirani.

Link to comment
Share on other sites

I MAF je jedna od sumnji. Pošto se to desilo friško poslije slaganja mjenjača, moguće je da nešto nije vraćeno kako treba, neki spoj. Sutra ćemo vidjeti, ako meh uspije šta otkriti sa univerzalnom dijagnostikom.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Kako ste se uhvatili getribe, ja sam planirao ulje u getribi mjenjati sad kad i motorno. Prijasnje je bilo ELF NFJ jer je jedino toga od elfa bilo. Da ostanem pri tome ili se može staviti drugo od drugog proizvođaća?

Link to comment
Share on other sites

Po meni nije ni do NTN-a, ipak se radi o ležajevima standardnih dimenzija, a NTN stoji za neki vrh ponude. Isto bi bilo da su bili neki drugi, jednostavno su ti i takvi ležajevi preslabi za taj mjenjač. Inače da napomenem ni jednog oštećenja na zupčanicima ili bilo kojem drugom dijelu, semerinzi i sve ok, osim spomenute opruge, iako ona i nije nešto važna, da je nisam našao, nebi je ni mjenjao. Sama konstrukcija se nije složila s ležajevima kao takvima, za tako opterećen mjenjač su poddimenzionirani.

Meni je mijenjan mjenjač u garanciji (izdana je tehnička nota vezana za određenu seriju mjenjača PK6) i opet stavljen PK6 (002) i nikakvih problema do sada (evo već je okrenuo preko 35tkm s jednomasenim zamašnjakom) tako da bi isključio poddimenzioniranost (234 tkm je auto prešao). Koliko tvoj ima na satu?

Link to comment
Share on other sites

Kako ste se uhvatili getribe, ja sam planirao ulje u getribi mjenjati sad kad i motorno. Prijasnje je bilo ELF NFJ jer je jedino toga od elfa bilo. Da ostanem pri tome ili se može staviti drugo od drugog proizvođaća?

Stavio sam Total Gear8 (GV) 75W80 APIGL4+, bitno je da udovoljava normu i gradaciju. Svuda mi nudili NFJ, i kod Cindrića kažu da ga stavljaju u PK6, nisam htio.

Meni je mijenjan mjenjač u garanciji (izdana je tehnička nota vezana za određenu seriju mjenjača PK6) i opet stavljen PK6 (002) i nikakvih problema do sada (evo već je okrenuo preko 35tkm s jednomasenim zamašnjakom) tako da bi isključio poddimenzioniranost (234 tkm je auto prešao). Koliko tvoj ima na satu?

Ne znam, mislim da je ipak u tome problem, mjenjač je već jednom slagan iz istog razloga (kod bivšeg vlasnika). Sada je na 265tkm, a uzevši u obzir da je već jednom slagan i stanje u kojem su sad bili ležajevi, ali sve jedan, im baš ne ide u prilog.

Sreća u svemu je bila ta, kad već spominješ, da je sve u redu sa zamašnjakom, lamelom i korpom.

Vezano uz gas, kao što sam i pretpostavio, nakratko danas ujutro ista priča, kod meha samo malo pokazalo da je uspio i on vidjeti i poslije ništa. Dijagnostika, naravno, nije pokazala ništa, svi parametri i mjerenja ok, ništa u memoriji, vozali se okolo i sve kako treba. Našpricali konektore kontakt sprejom i to je to do ponavljanja.

Ili se možda i samo popravilo, ne bi bio prvi slučaj.

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam Total Gear8 (GV) 75W80 APIGL4+, bitno je da udovoljava normu i gradaciju. Svuda mi nudili NFJ, i kod Cindrića kažu da ga stavljaju u PK6, nisam htio.

Ne znam, mislim da je ipak u tome problem, mjenjač je već jednom slagan iz istog razloga (kod bivšeg vlasnika). Sada je na 265tkm, a uzevši u obzir da je već jednom slagan i stanje u kojem su sad bili ležajevi, ali sve jedan, im baš ne ide u prilog.

Sreća u svemu je bila ta, kad već spominješ, da je sve u redu sa zamašnjakom, lamelom i korpom.

Vezano uz gas, kao što sam i pretpostavio, nakratko danas ujutro ista priča, kod meha samo malo pokazalo da je uspio i on vidjeti i poslije ništa. Dijagnostika, naravno, nije pokazala ništa, svi parametri i mjerenja ok, ništa u memoriji, vozali se okolo i sve kako treba. Našpricali konektore kontakt sprejom i to je to do ponavljanja.

Ili se možda i samo popravilo, ne bi bio prvi slučaj.

Griješite i ti i Tanatos u odabiru ulja. U PK6 ide jedino i isključivo Elf Tranself NFP 75W80 Api GL4+ ulje. I to točno 2,4 L, možda je loš odabir ulja razlog otkazivanja poslušnosti mjenjača. NFJ je ulje za "J" obitelj mjenjača i gotovo je dvostruko jeftinije od NFP ulja. Napominjem još jednom, u PK6 ne ide NFP ulje niti bilo koje drugo osim NFP-a. Tako kaže Renault, a ima ga kupiti u ovlaštenog koncesionara. Ja sam ga stavio u svoj mjenjač. Ulje ima sasvim drugačiji miris od NFJ.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

I MAF je jedna od sumnji. Pošto se to desilo friško poslije slaganja mjenjača, moguće je da nešto nije vraćeno kako treba, neki spoj. Sutra ćemo vidjeti, ako meh uspije šta otkriti sa univerzalnom dijagnostikom.

Ne vjerujem da je MAF, on uzrokuje crni dim u niskim okretajima pod opterećenjem.

Link to comment
Share on other sites

Griješite i ti i Tanatos u odabiru ulja. U PK6 ide jedino i isključivo Elf Tranself NFP 75W80 Api GL4+ ulje. I to točno 2,4 L, možda je loš odabir ulja razlog otkazivanja poslušnosti mjenjača. NFJ je ulje za "J" obitelj mjenjača i gotovo je dvostruko jeftinije od NFP ulja. Napominjem još jednom, u PK6 ne ide NFP ulje niti bilo koje drugo osim NFP-a. Tako kaže Renault, a ima ga kupiti u ovlaštenog koncesionara. Ja sam ga stavio u svoj mjenjač. Ulje ima sasvim drugačiji miris od NFJ.

Zašto? Koje si ono ulje ti imao prije ovog :hey:? Ovo zadovoljava sve karakteristike od gradacije do norme, pogledaj spec. Ovo NFJ nisam htio, a u ovlaštenom ga koriste za sve. Pa nije PK6 bogom dana i napravljena da ide u nju samo to ulje i ni jedno drugo. Otkazali su ležajevi koji se podmazuju na xyz strojeva i ostalih pizdarija i mažu se sa kojim uljima? Od do, ležaj je ležaj.

ima razloga, naučit će na bolniji način ;)

Bolno je bilo dovoljno, ali ovaj komenar ne kužim.

Ne vjerujem da je MAF, on uzrokuje crni dim u niskim okretajima pod opterećenjem.

Znaš kako se kaže riba smrdi od glave, a lag je vrsta koja može početi smrditi od bilo kuda.

Link to comment
Share on other sites

stvar je u legurama sinhrona i drugih stvarčica u mjenjaču koje ne ljube aditive iz NFJ

Link to comment
Share on other sites

Pa NFJ nisam stavio ni sad, a nije bio ni prije. Pokazivao sam ekipi kod Cindrića i Tokića šta piše na tom ulju, samo sam im rekao neka mi pokažu gdje imaju prefiks P u nabrojanim mjenjačima, ali oni svejedno ostali pri svom.

Samo još da dodam za kolegu, možeš mi objasniti razliku između:

- Elf Tranself NFP 75W80 Api GL4+ ulje. I to točno 2,4 L, na kojem piše, imeđu ostalih, Pxx i

-Total Gear 8 (ili GV ovisi o datumu proizvodnje ovo moje je novije i zamjenjuje ovo) 75W80 API GL4+ i to koje je OEM za druge francuze, odn, mjenjače sa isto tako prefiksom P.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Zašto? Koje si ono ulje ti imao prije ovog :hey:? Ovo zadovoljava sve karakteristike od gradacije do norme, pogledaj spec. Ovo NFJ nisam htio, a u ovlaštenom ga koriste za sve. Pa nije PK6 bogom dana i napravljena da ide u nju samo to ulje i ni jedno drugo. Otkazali su ležajevi koji se podmazuju na xyz strojeva i ostalih pizdarija i mažu se sa kojim uljima? Od do, ležaj je ležaj.

Bolno je bilo dovoljno, ali ovaj komenar ne kužim.

Znaš kako se kaže riba smrdi od glave, a lag je vrsta koja može početi smrditi od bilo kuda.       Na žalost u Lagunin mjenjač ide isključivo NFP, tako propisuje Renault. Ja sam prije NFP-a imao Tutelu i nije se pokazala dobrom. Bila je u autu niti pola godine, a prije nje bilo je tvorničko ulje.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ma pusti Tokića, valjda ekipa iz tvornice zna bolje. 

Par mišljenja s drugih foruma:

''From what I read gear oil classified as GL5 isn't great for brass synchromesh components, but good GL5, like Titan Syntofluid 75w80, should have the correct additives that won't kill brass. At one stage I thought GL4 would be the oil to go for. Then I noted the Elf Tranself NFJ Renault recommend is GL4+, so it meets both GL4 and GL5 in one oil. Presumably the Elf oil has the correct additives that don't kill brass. 

Elf have also produced a new version of Tranself NFJ, Tranself NFP 75w80. Both are recommended for TL4 gearboxes. The NFP has slightly better characteristics. Its pour point is -51C vs. -40C for the NFJ. NFP is 12 points higher on the viscosity index. Interestingly the NFP has a lower kinematic viscosity value at 40C, 36 for the NFP and 47 for the NFJ, the values are measured on the scale of mm2 per second (of oil flow). So (I think) the NFP would be more free flowing at the start of driving. They both had the same rating of 8.5 at 100C. Although I could have interpreted this incorrectly and it's the difference between the 40C and 100C value that's most important i.e. the least variation. That would make NFJ better as 36 to 8.5 is less than 47 to 8.5.

All the spec sheets for Elf NFP and NFJ, and Titan Sintofluid and Sintopoid are available for download. I couldn't find one for the Redline. Only the Elf NFP lists a flashpoint (192C), the NFJ doesn't. It's 190C for the Titan Sintofluid.''

Link to comment
Share on other sites

NFP je u ovlaštenom oko 100, a ja sam ga uspio nabaviti za 60, bilo je tada i nekih ponuda za 80. Inače, ima i Total nekih svojih 75w80 ulja za koje ce trgovci reci da je iso kao i NFP, ali tehnicki papiri kazu da nije tako

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.