Jump to content

Povišen ler gas


Mafro

Recommended Posts

Evo biti će da si u pravu, MAF je u pitanju, sad baš probao par puta iskopčati/ukopčati i to je to, sa ukopčanim digne obrtaje, sa iskopčanim spusti na normalu. Nikako ga nisam uspio prije uloviti jer je sam reagirao prije, danas nije odustao pa sam probao.

Sad imam drugi problem, sad sam skužio da je posuda od rasladne skoro prazna, neki dan je bilo ok. Ne vidim da bi negdje curilo.

Na tih 7L ti je zimi zbog povećanja gustoće vode vidljiv nedostatak od 0,5 dL, alo kod tebe je...? Ne znam koliko ima od min do max :?

Link to comment
Share on other sites

Moze biti senzor temperature koji je u sklopu mafa da ocitava prenisku i da radi toga dize okretaje.

Ili da ocitava preveliki protok zraka.

Cistiti obavezno s suhim kontakt sprejem ne masnim!!!

Link to comment
Share on other sites

Dobro ga očisri kontak sprejem, ieventualno prođi žice štapićem za uši, ali pazu da ne puknu jer su jako osjetljive. Od kada sam ja očistui svoj MAF od tada crnog dima gotovo nema. Ali pošto tvoj diže okretaje na ler gasu vjerojatno je u njemu nešto otišlo.

Budem, iako je meh već špricao, može biti da je nešto otišlo. Vidjeti ću.

 

Na tih 7L ti je zimi zbog povećanja gustoće vode vidljiv nedostatak od 0,5 dL, alo kod tebe je...? Ne znam koliko ima od min do max :?

Falilo je nekih 2-3 dcL, a motor je bio topao, bio kod meha, on kaže da to nije ništa, ali mu ne vjerujem, nasuli tu razliku pa ću vidjeti sutra. Do sada nikad, osim kad je slinilo na hladnjaku. Po ovome, pošto je bilo ispod min., s obzirom na nasuto, razlika između min i max je nekih 1,5-2 dcl.

Moze biti senzor temperature koji je u sklopu mafa da ocitava prenisku i da radi toga dize okretaje.

Ili da ocitava preveliki protok zraka.

Cistiti obavezno s suhim kontakt sprejem ne masnim!!!

Provjeriti ću cijelu kutiju i cijev, sve je moguće. Ovo za kontakt sprej ću isto probati, meh ima baš neki masni (wurth ili tako nešto), imam doma onaj od WD-a, taj se osuši skroz.

Link to comment
Share on other sites

Meni ne dimi niti sa, a niti bez MAF-a, al znači očito je u njemu problem...Javi rezultat kad ga očistiš da ne kupujem bezveze nemasni kontakt sprej, jer imam samo masnog

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam malo baš pratio kod sebe taj ler gas. Kad ga upalim hladnog, drzat ce na nekih 900-950 sve dok se ne provozam tj dok ne postigne radnu temperaturu. Nakon toga drzi ler gas na cca 850, rekao bih. I ako ga ugasim zagrijanog i upalim ponovno, opeg ce ler gas biti na oko 850. To bi bilo okej, valjda.

Nego, nesto me drugo zanima, sto ima prioritet - zagrijavanje kabine ili postizanje radne temperature motora?

Link to comment
Share on other sites

Kontakti očišćeni, kao i cijeli senzor. Kutija filtera je cijela (već sam je mijenjao prije nekih 2 godine).

Sad čekam da se skroz ohladi motor pa probam, a usput se i aku puni malo.

Link to comment
Share on other sites

Nego, nesto me drugo zanima, sto ima prioritet - zagrijavanje kabine ili postizanje radne temperature motora?

Uvijek je prioritet radna temp motora. Tek nakon nekog vremena "otvori" se grijanje kabine.

Zato na dizelima i treba duže vremena da počne grijati kabinu, nego benzincima.

Na starijim autima, gdje si sam regulirao otvaranje ventila za grijanje kabine, ti nije imalo nikakve koristi upaliti grijanje dok auto nezagrije motor. 

 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Na Lagunama, ne znam da li svim modelima,  je to malo bolje rješeno sa dodatnim grijačima tako da i kabinu dosta brzo zagrije.

Link to comment
Share on other sites

Vozao se 10km po gradu i nije dosao na radnu temperaturu, ali počne grijati za 2-3min

Link to comment
Share on other sites

Aku se napunio, ostavio ga da se malo ugrije, provozao se par km. Dođem doma, fino na 800. Već se ponadao, kad za par sekundi opet na 950. Tako da od čišćenja kontakata ništa. Sutra kod meha, opet.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno dizeli imaju dodatni grijač. Moja laguna (benzin) dođe nacradnu temp vrlo brzu. Unutar 2 minute. Doduše puhati toplo počne vrlo brzo nakon što se kazaljka temp počne micati sa nule

Link to comment
Share on other sites

Ma kakvi prioriteti. Grijanje kabine je u kratkom krugu rashladnog sistema, tekućina uvijek cirkulira kroz mali kiler, pa cak i kada je termostat potpuno zatvoren, tj. motor hladan. Klapnama određujemo hoce li zrak ici preko kilera grijanja ili ne

Link to comment
Share on other sites

Ma kakvi prioriteti. Grijanje kabine je u kratkom krugu rashladnog sistema, tekućina uvijek cirkulira kroz mali kiler, pa cak i kada je termostat potpuno zatvoren, tj. motor hladan. Klapnama određujemo hoce li zrak ici preko kilera grijanja ili ne

Pričam o R4. 

Na njemu se "paljenjem" grijanja ustvari otvara ventil kojim se pušta protok vode kroz mali kiler.

 

Na većim motorima, brodskim sustavima koji griju toplu vodu za tuširanje od otpadne energije glavnih motora postoji termostat koji ne pušta toplu vodu prema bojleru dok motor  odnosno tekućina za hlađenje ne postigne određenu temperaturu. 

Na taj način se osigurava da motor kraće vrijeme radi u nepovoljnijem režimu rada (hladan motor, hladno ulje, lošije podmazivanje)

Link to comment
Share on other sites

 Nije ni do MAF-a, sad bio kod čovjeka koji prodaje rabljene dijelove. Stavili drugi i opet isto, lik je stvarno ok, rekao je odmah da ne vjeruje da je do toga, ali možemo probati da ne kupuješ bezveze. Zbog nečega misli da je stalno hladan i drži te "čok" okretaje, sad je defintivno sumnja na nešto s instalacijom. Sigurno je meh nešto sj... prilikom skidanja/stavljanja mjenjača.
 

Link to comment
Share on other sites

Pričam o R4. 

Na njemu se "paljenjem" grijanja ustvari otvara ventil kojim se pušta protok vode kroz mali kiler.

 

Na većim motorima, brodskim sustavima koji griju toplu vodu za tuširanje od otpadne energije glavnih motora postoji termostat koji ne pušta toplu vodu prema bojleru dok motor  odnosno tekućina za hlađenje ne postigne određenu temperaturu. 

Na taj način se osigurava da motor kraće vrijeme radi u nepovoljnijem režimu rada (hladan motor, hladno ulje, lošije podmazivanje)

To sve stoji. I ja sam imao R4 s ventilom. Međutim kod novijih Renaulta taj je sistem napušten

Link to comment
Share on other sites

Mafro, kod povisenog ler gada prvo se utvrđuje dali negdje vuce fals zrak. I to je Sveto pismo. Ako nije do toga onda se ide dalje.

Meni je npr. gotovo bizaran razlog uzrokovao povremeno povećanje okretaja. Svi su mestri digli ruke, da bih sam na kraju vidio da je strulila, razmrvila se izolacija kablova sa senzora sa servo pumpe. Žice su se povremeno dodirivale te bi ecu dobio signal da se mota volan i da treba dignuti okretaje. S 20 cm izolir trake problem riješen. Majstor je imao clip ali nije vidio gresku, jer i to nije bila greška već mogući impuls.

Kupi brake cleaner i spricaj oko svih spojeva na usisu, ako se okretaji zbog toga ne smanje, kreni na dijagnostiku

Link to comment
Share on other sites

Mafro, kod povisenog ler gada prvo se utvrđuje dali negdje vuce fals zrak. I to je Sveto pismo. Ako nije do toga onda se ide dalje.

Meni je npr. gotovo bizaran razlog uzrokovao povremeno povećanje okretaja. Svi su mestri digli ruke, da bih sam na kraju vidio da je strulila, razmrvila se izolacija kablova sa senzora sa servo pumpe. Žice su se povremeno dodirivale te bi ecu dobio signal da se mota volan i da treba dignuti okretaje. S 20 cm izolir trake problem riješen. Majstor je imao clip ali nije vidio gresku, jer i to nije bila greška već mogući impuls.

Kupi brake cleaner i spricaj oko svih spojeva na usisu, ako se okretaji zbog toga ne smanje, kreni na dijagnostiku

To vrijedi za benzince, to za falš zrak.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri dali je masa dobro spojena na mjenjaču.

Sigurno je nešto sa strujom. Evo sad sam našao ovo sa slike, možda je do toga. Druga stvar, slučajno sam se rukom, malo prije, ulovio za + klemu na aku i skoro se opekao, znači slab ili kratki spoj negdje. Možda baš u el.krug tih grijača.

2016-01-05_1454.thumb.png.a4a9517af1c35a

Mafro, kod povisenog ler gada prvo se utvrđuje dali negdje vuce fals zrak. I to je Sveto pismo. Ako nije do toga onda se ide dalje.

Meni je npr. gotovo bizaran razlog uzrokovao povremeno povećanje okretaja. Svi su mestri digli ruke, da bih sam na kraju vidio da je strulila, razmrvila se izolacija kablova sa senzora sa servo pumpe. Žice su se povremeno dodirivale te bi ecu dobio signal da se mota volan i da treba dignuti okretaje. S 20 cm izolir trake problem riješen. Majstor je imao clip ali nije vidio gresku, jer i to nije bila greška već mogući impuls.

Kupi brake cleaner i spricaj oko svih spojeva na usisu, ako se okretaji zbog toga ne smanje, kreni na dijagnostiku

Nije do toga, a baš i ne bi sa takvim nečim, uz zrak, opskrbio turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Svi spojevi pregledani i očišćeni, otpojeni ovi dodatni grijači i dalje isto. Kada radi na normalnim okretajima sve u redu, kada odu na 950 grije se + klema (onaj glavni osigurač na žici prema starteru najviše) na aku. Nešto vuče struju i radi toga visoki okretaji u leru, samo nikako skužiti šta. 

Kad je ok, napon izmjeren na aku je 14-14.1V, kad su okretaji visoki napon šeće od 13.1 do 13.8. Da nije regler? Da li bi on mogao dizati okretaje? Više nemam ideja.

Link to comment
Share on other sites

Probaj na osiguračima iskopčati potrošace koji dizu okretaje poput klime i grijača stakla.

Link to comment
Share on other sites

Probaj na osiguračima iskopčati potrošace koji dizu okretaje poput klime i grijača stakla.

Probati ću još i to. 

Misliš da bi moglo biti do toga? Jer nisam prije primjetio da se okretaji podignu čak ni kad bi upalio onu max. opciju na upravljačkoj jedinici klime.

Link to comment
Share on other sites

Sjetio sam se kako je French imao problem sa podizanjem broja okretaja jer su se žice od serva dodirivale pa je komp mislio da treba više struje.

Moja pametna Laguna pali zadnji grijač skupa sa retrovizorima sama i bez da zasvijetli lampica indikatora. Isto tako pali kompresor klime bez da je u Auto modu i bez da upali lampicu AC.

Dakle radi kad misli da treba i kad hoće.

Link to comment
Share on other sites

Sad si sve mislim da bi trebao pogledati kako izgleda relej i žice na konektoru na UHC-u, imao sam problema sa grijačem zadnjeg stakla, stavljao sam i slike tu, bilo rastopljeno na konektoru. Na žalost cijelu priču moram odgoditi, sutra se ide na teren, 2 tjedna sigurno neću moći ništa.

Link to comment
Share on other sites

A jel imaš u laguni možda ptc grijač kabine, on isto dosta struje povuče, pa da nije zbog njega...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.