Jump to content

Povišen ler gas


Mafro

Recommended Posts

meni je to skoro 1000okr/min, to ne može nikak biti normalno jer mi se prošlu zimu to nije dešavalo. Sad izađem van i vani +4 i auto uredno na 800okr. Očito ima neki senzor vanjske temp koji se pokvario i šalje krive podatke glavnom računalu

Meni je tako od kad sam ga kupio. Tek kad temperatura dođe iznad 0 spusti okretaje na 800.

Link to comment
Share on other sites

Neznam, ali meni je to skroz cudno. Ispada kao da ima automatski cok koji ne prestaje gasiti tek kad mu se uvjeti vanjske temperature ne poklope. 

Meni je to naprosto nepojmljivo ako gledamo laicki da auto radi pod cokom dok god je vani temperatura ispod 0

Link to comment
Share on other sites

Danas  zavrsio s poslom, -5 vani, do kuce imam oko 5 km voznje i dosta semafora. U trenutku kada sam otvarao garazna vrata ler se spustio sa nekih 950 okretaja koliko drzi kada je hladan na 800 okretaja, da nije promjenio zvuk ne bi ni skuzio. Teperatura je bila na 2/3 izmedu 2. i 3. crtice.

Link to comment
Share on other sites

Danas kad sam stavio novi aku (bilo 0 stupnjeva u garaži) kratko držao na 900 i onda spustio na 800 ok/min. Izgleda da je povezano s naponom akumulatora.

Link to comment
Share on other sites

nekaj tu sigurno ne štima. danas, auto zagrijan ko i svaki pu nakon 20km vožnje, stanem sastrane na minutu i nakon 30-40sec u leru spusti gas na 800okr. vani je bilo -6

Link to comment
Share on other sites

Ma ima to neke veze sa senzorima temperature. Da vidis kako radi na -25 :), drzi pod cokom, mrvicu se zagrije u voznji i spusti na 800. Onda stanes na semaforu u leru pa digne na 950 ponovno, i tako cudno radi sve dok se ne zagrije blizu radne temperature

Link to comment
Share on other sites

Jesam, kod svog starog majstora. Nije bilo nikakvih problema oko rege, jeb na tehnickom gledaju isto sto bi i u HR trebali gledati, s naglaskom na trebali :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Novost vezana uz okretaje je da novosti nema :zubo: . Danas konačno ulovio vremena da bacim oko, evo malo prije ušao u kuću. Sat vremena pokušavao na sve moguće načine ispovocirati ga i neće nego normalno na 800, hladan bio i na kratko radio na cca 850. Spustio na normalu i sve u redu. Onaj osigurač hladan, naravno, grije samo na tim povišenim. Petak navečer, jučer i danas ujutro na 950 najveći dio vremena, ali ne i sad.

Dok ne ulovim par slobodnih dana neću ni pokušavati, ovako cijeli tjedan na terenu i vikendi doma ne stignem ništa.

Link to comment
Share on other sites

Ma ima to neke veze sa senzorima temperature. Da vidis kako radi na -25 :), drzi pod cokom, mrvicu se zagrije u voznji i spusti na 800. Onda stanes na semaforu u leru pa digne na 950 ponovno, i tako cudno radi sve dok se ne zagrije blizu radne temperature

stima to, ali ja govorim kad je auto na radnoj temperaturi. Dok je hladan skroz nije mi cudno da radi na povisenim okretajima

Link to comment
Share on other sites

ištekao sam MAF i sad se ko gospon vozim već 2 dana i nema više ujutro preko 850okr, a kad se ugrije preko 800okr. Očito je kvar MAF-a ili nečega s čime je maf direktno spojen

Link to comment
Share on other sites

ištekao sam MAF i sad se ko gospon vozim već 2 dana i nema više ujutro preko 850okr, a kad se ugrije preko 800okr. Očito je kvar MAF-a ili nečega s čime je maf direktno spojen

Može biti, probaj očistiti MAF.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.