Jump to content

Povišen ler gas


Mafro

Recommended Posts

@ usrmaatre, ma nije baš tako to strogo, imaš komentar u postu iznad, meni je dokaz stanje ostatka mjenjača, samo su se ležajevi stradali, a pričamo o, kao što sam već rekao, standradnim ležajevima koji se nalaze tko zna u čemu sve ne i mažu tko zna kakvim uljima,

@frenchkey, pa isti qurac GL4+ je GL4+, ista gradacija, a kako sam već nekoliko puta rekao niti jedan drugi, uključujući i one od mesinga,  samo ležajevi.

 

Link to comment
Share on other sites

NFP je u ovlaštenom oko 100, a ja sam ga uspio nabaviti za 60, bilo je tada i nekih ponuda za 80. Inače, ima i Total nekih svojih 75w80 ulja za koje ce trgovci reci da je iso kao i NFP, ali tehnicki papiri kazu da nije tako

Evo spec za oba ulja, koliko god gledam, tih par posto razlike u viskozitetu i ostalom nema veze, mislim da se malo pretjeruje.

 

ELF TRANSELF NFP 75W-80 062014_EN.pdf

TRANSMISSION GEAR 8 75W-80 TDS.pdf

Link to comment
Share on other sites

NFP je u ovlaštenom oko 100, a ja sam ga uspio nabaviti za 60, bilo je tada i nekih ponuda za 80. Inače, ima i Total nekih svojih 75w80 ulja za koje ce trgovci reci da je iso kao i NFP, ali tehnicki papiri kazu da nije tako

Nije tako, NFP je posebno formuliran za P mjenjače (PK4, PK6, PK1...)

Link to comment
Share on other sites

Evo spec za oba ulja, koliko god gledam, tih par posto razlike u viskozitetu i ostalom nema veze, mislim da se malo pretjeruje.

 

ELF TRANSELF NFP 75W-80 062014_EN.pdf

TRANSMISSION GEAR 8 75W-80 TDS.pdf

Nije viskozitet poanta, tu se ni NFJ ne razlikuje. Poanta su E.P. Aditivi (i drugi( kojih NFP ima više, a koji su ključni.

Link to comment
Share on other sites

A gdje se oni spominju u spec.? Za njih je API jedini kriterij, NFJ je GL4, pa imamo GL5, GL4+ je između njih i pomiruje tu razliku u tim aditivima za potrebe određenih mjenjača koji utječu na šta? Na mesigane dijelove. A po 20. put, otišli su ležajevi koje bi i Zvjezdino za friteze podmazivalo, ništa od mesinga, semeringa i ostalog.

U spec oba (Elf i Total) govore o visoko opterećenim mjenjačima bla,bla... bla.

Moj zaključak, ako su ležajevi otišli radi prošlog ulja (više ni ne znam koje je bilo, Shell Spirax mislim) neka su, ako odu od ovoga, neka odu. Ali znam da to nije zbog ulja, sve specifikacije i ostale pizdarije nigdje ne spominju ležajeve već te aditive koji utječu samo na jedan dio dijelova mjenjača. Ako negdje, popraćeno točnim tehničkim podacima, razlikama i posljedicama korištenja, pročitam drugačije priznati ću grešku.

Nije ovo zaključak ulje je ulje, poštivano je sve što Renault zahtijeva, osim toga i u ovlaštenom sipaju NFJ u sve.

Link to comment
Share on other sites

A gdje se oni spominju u spec.? Za njih je API jedini kriterij, NFJ je GL4, pa imamo GL5, GL4+ je između njih i pomiruje tu razliku u tim aditivima za potrebe određenih mjenjača koji utječu na šta? Na mesigane dijelove. A po 20. put, otišli su ležajevi koje bi i Zvjezdino za friteze podmazivalo, ništa od mesinga, semeringa i ostalog.

U spec oba (Elf i Total) govore o visoko opterećenim mjenjačima bla,bla... bla.

Moj zaključak, ako su ležajevi otišli radi prošlog ulja (više ni ne znam koje je bilo, Shell Spirax mislim) neka su, ako odu od ovoga, neka odu. Ali znam da to nije zbog ulja, sve specifikacije i ostale pizdarije nigdje ne spominju ležajeve već te aditive koji utječu samo na jedan dio dijelova mjenjača. Ako negdje, popraćeno točnim tehničkim podacima, razlikama i posljedicama korištenja, pročitam drugačije priznati ću grešku.

Nije ovo zaključak ulje je ulje, poštivano je sve što Renault zahtijeva, osim toga i u ovlaštenom sipaju NFJ u sve.

Zašto se onda za j obitelj mjenjača propisuje NFJ, a  za P NFP? I jedno i drugo su GL4+ ulja viskoziteta 75W80. NFP je skoro dvostruko skuplji.

Link to comment
Share on other sites

Zašto se onda za j obitelj mjenjača propisuje NFJ, a  za P NFP? I jedno i drugo su GL4+ ulja viskoziteta 75W80. NFP je skoro dvostruko skuplji.

Moze se i jeftinije naci, samo ce se vrlo vjerojatno dobiti u staroj tj. ambalazi pri redizajna

Link to comment
Share on other sites

 

Moze se i jeftinije naci, samo ce se vrlo vjerojatno dobiti u staroj tj. ambalazi pri redizajna

Onda se i NFJ može naći jeftinije. Moje je bilo u novoj ambalaži.

Link to comment
Share on other sites

Onda se i NFJ može naći jeftinije. Moje je bilo u novoj ambalaži.

Nisam tada tražio, ali evo ima prilicno jeftino:

http://www.grandoil.hr/katalog/proizvod/100200/ulje-elf-tranself-nfj-75w-80-1l

Inače može i NFP još povoljnije i to u novoj ambalaži. Problem je samo što kod ovih treba čekati oko 10-ak dana jer nemaju bas uvijek sve na lageru:

http://www.grandoil.hr/katalog/proizvod/100669/ulje-elf-tranself-nfp-75w-80-1l

A odavde sam ja uzeo:

http://uljadirekt.com/elf-tranself-nfp-75w-80.html

Link to comment
Share on other sites

Zašto se onda za j obitelj mjenjača propisuje NFJ, a  za P NFP? I jedno i drugo su GL4+ ulja viskoziteta 75W80. NFP je skoro dvostruko skuplji.

Zato što, oprosti na izrazu, jedu govna. Bilo je već ovdje raspave o tome i NFJ je tada bilo GL4 ulje, sad je odjednom dobilo i taj plus. To su muda pod bubrege.

Evo citiram tebe iz iz jedne bivše teme "U mojoj getribi je Tutela Zc 75W80 Synth već skoro godinu dana, auto se odlično šalta čak i po hladnom vremenu.", sad ti odjednom nije dobro, koji je razlog? Podaci s interneta ili si osjetio nešto, ako jesi možda je već kasno i oštećenja su nastala.

Ako je ovo Totalovo dobro za Peugeot i Citroen PSA mjenjače ili bilo koje drugo iste gradacije i norme, dobro je i za Lag. Ne razumijem šta se pokušava dokazati ovdje, navedeno i "jedino" ulje za PKx getribe je Elf NFP koje radi šta? Štiti sinhrone i ostale mesingane dijelove od trošenja, u redu. Još da štiti ležajeve od istoga, to bi bilo ulje svih ulja. Jer kod mene se nije potrošio ni jedan sinhron ni nešto mimo ležaja. Teorija velikog praska, Sheldon bi to možda rješio.

Ili idemo ovako, koje ulje je Renault stavljao tvornički u mjenjače naših auta kad su proizvedeni? Elf Tranself NFP API GL4+ sigurno ne.

 

 

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Zato što, oprosti na izrazu, jedu govna. Bilo je već ovdje raspave o tome i NFJ je tada bilo GL4 ulje, sad je odjednom dobilo i taj plus. To su muda pod bubrege.

Evo citiram tebe iz iz jedne bivše teme "U mojoj getribi je Tutela Zc 75W80 Synth već skoro godinu dana, auto se odlično šalta čak i po hladnom vremenu.", sad ti odjednom nije dobro, koji je razlog? Podaci s interneta ili si osjetio nešto, ako jesi možda je već kasno i oštećenja su nastala.

Ako je ovo Totalovo dobro za Peugeot i Citroen PSA mjenjače ili bilo koje drugo iste gradacije i norme, dobro je i za Lag. Ne razumijem šta se pokušava dokazati ovdje, navedeno i "jedino" ulje za PKx getribe je Elf NFP koje radi šta? Štiti sinhrone i ostale mesingane dijelove od trošenja, u redu. Još da štiti ležajeve od istoga, to bi bilo ulje svih ulja. Jer kod mene se nije potrošio ni jedan sinhron ni nešto mimo ležaja. Teorija velikog praska, Sheldon bi to možda rješio.

Ili idemo ovako, koje ulje je Renault stavljao tvornički u mjenjače naših auta kad su proizvedeni? Elf Tranself NFP API GL4+ sigurno ne.

 

 

Razlog je što se ispočetka jest dobro ponašalo, da bi na kraju mjenjač počeo zujati (nekakvo tuljenje je bilo u pitanju i to u svim brzinama). Ispočetka tome nisam predavao pozornost dok se nije počelo događati lupanje u mjenjaču (i dalje se dobro šaltao). Onda sam odlučio izmheniti ulje (bojao sam se da mjenjač nije riknuo, a to mi je bilo najeftinije). Nakon što sam napravio izmjenu više nije bilo tog lupanja, eto pa ti misli da sam lud, ali je tako. Inače, za motor Renault dopušta ulja drugih proizvođača(osim Elfovih), ali za ovaj mjenjač propisuje isključivo to ulje (kad je auto proizveden unutra je bio TRP 75W80 kojeg je zamijenio NFP).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

TRP 75W80 je bilo ulje koje norme? GL4+ sigurno ne i ne sa toliko extreme pressure aditiva. Jer tada još nisu ni zamišljena bila. Pa su mjenjači radili i kvarili se bez pravila. Samo pokušavam reći i objasniti da je to redu, to ulje odradi šta treba kao i bilo koje drugo iste sorte. Zaštiti semeringe i dijelove od mesinga od trošenja, rastapanja, taljenja i svih mogućih fizičkih sila koje djeluju na njih iz bilo kojeg smjera i sa bilo koje strane, ali ležajeve ne. Jer su poddimenzionirani za ovaj mjenjač.

Očito se nećemo nikad dogovoriti oko ovoga, ne kudim ja ulje ili mjenjač kao takav, radi on vrhunski posao. Ali ležajevi u njemu su u banani i nisu sposobni to izdržati. Ne znam više kako objasnim, otišli su ležajevi koji se, po ne znam koji put, koriste tko zna u čemu sve ne i podmazuju tko zna s kakvim uljima, ne raspadaju. High/extreme pressure ovo ono, danas sva ulja to nude i osiguravaju,  sva štite mesigane dijelove (sinhrone), ali ležajevi se raspadaju u PK6 getribama, u prevelikom omjeru. Koliko si sličajeva na netu našao da se netko žali na potrošene sinhrone u toj getribi u omjeru s ležajevima?

 

Link to comment
Share on other sites

ne znam u čemu je problem staviti to NFP ulje ako je isto dobavljivo i preporuča ga proizvođač? Čemu experimentirati?

Link to comment
Share on other sites

Danas primjetio da Laguna ponekad zaglavi na povišenom ler gasu, na nekih 950 o/min. Zagrijan motor, stanem i radi tako, nakon nekog vremena se strese i padne na normalu. U vožnji stisnem kvačilo i ista stvar, povišeno. Nije stalno, opcija se aktivira random :hop: . Sutra na dijagnostiku, samo me zanima šta bi moglo biti, ako netko zna ili je imao sličan slučaj. Jer već znam da će sutra raditi sve kako treba i dijagnostika neće pokazati ništa.

Da se vratimo na temu... A sto kad se provozas tj zagrijes motor i onda ga ostavis u leru da radi? I dalje povisen ler-gas?

Link to comment
Share on other sites

Ako si pročitao sve onda si shvatio da ga baš i nije tako lagano naći na tržištu, u krugu od 20 km nigdje, svi od ovlaštenog pa na dalje su nudili ono drugo jer ovo prvo nemaju, a nakon pet dana bez auta sam bio spreman nasuti i ulje iz friteze. Osim toga ta i takva teza mi ne drži vodu, vi ljudi kao da ne znate čitati, zapeli ko sivonje, svoje sam rekao. Kad mi stavite crno na bijelo konkretne podatke o EP aditivim i njihovoj svrsi u zaštiti ležajeva možemo dalje. Stavljeno je ulje odgovarajuće gradacije i norme, kraj. Ako opet odu ležajevi nakon xyz km, nije zbog ulja. Nisu se raspali dijelovi od mesinga već ležajevi, a taj elf jedino to više od ostalih naglašava u spec. Nije to eksperiment već zdrav razum.
@filipbabok, kad se baš pravo zagrije svi problemi nestanu, ali se  nakon nekoliko paljenja opet aktiviraju, odvozim 30 km i stanem na parkingu i ona na tih 950 o/min. Random kvar/greška. Probao malo prije sa svojim obd elm i torque pro, u trenu kad sa upiknuo adapter gas pao na normalu, pa očitaj nešto.

Link to comment
Share on other sites

Ako si pročitao sve onda si shvatio da ga baš i nije tako lagano naći na tržištu, u krugu od 20 km nigdje, svi od ovlaštenog pa na dalje su nudili ono drugo jer ovo prvo nemaju, a nakon pet dana bez auta sam bio spreman nasuti i ulje iz friteze. Osim toga ta i takva teza mi ne drži vodu, vi ljudi kao da ne znate čitati, zapeli ko sivonje, svoje sam rekao. Kad mi stavite crno na bijelo konkretne podatke o EP aditivim i njihovoj svrsi u zaštiti ležajeva možemo dalje. Stavljeno je ulje odgovarajuće gradacije i norme, kraj. Ako opet odu ležajevi nakon xyz km, nije zbog ulja. Nisu se raspali dijelovi od mesinga već ležajevi, a taj elf jedino to više od ostalih naglašava u spec. Nije to eksperiment već zdrav razum.

@filipbabok, kad se baš pravo zagrije svi problemi nestanu, ali se  nakon nekoliko paljenja opet aktiviraju, odvozim 30 km i stanem na parkingu i ona na tih 950 o/min. Random kvar/greška. Probao malo prije sa svojim obd elm i torque pro, u trenu kad sa upiknuo adapter gas pao na normalu, pa očitaj nešto.

E hbg onda, ja mislio da mu drzi malo visi ler zbog niskih temperatura ovih dana. Nisam ni ja znao do prije par dana da on to tako regulira. Ocito je nesto drugo posrijedi.

P.s. pa drzi onda obd cijelo vrijeme pristekanim :D

Link to comment
Share on other sites

ajoj fiipe, vozali se meh i ja danas nekih 20 km sa spojenom dijagnostikom i ništa.

Jesi trazio malo po srpskom ili engleskom Renault forumu, sto tamo kazu? Mora biti netko sa barem slicnim problemom... :/

Link to comment
Share on other sites

Isto kao i tu, od MAF-a, pedale gasa do regulatora pririska goriva na VT pumpi.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Mafro, TRP se označavao kao GL5 ulje dok se TRJ označavao kao GL4. Kasnije su oznake mijenjane u GL4+ jer se GL5 ulja namijenjena za hipoidne prijenose. Prije ove klasifikacije nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

meni se taj povišen ler gas dešava tako da recimo krenem po gradu vožnju i na 10-15 stajanja, što na semaforu, što u koloni, recimo 10 puta na leru ima normalne okretaje, a na ostalih 5 su na cca 950. znači totalno kako njemu dođe, iako sam primjetio da ima možda zericu grublji zvuk dok su povišeni okretaji. E sad, kutija filtera zraka mi nije baš savršena, jer su oni navoji na donjem dijelu kutije popucali, iako je to već tako otkad sam ga kupio. Napravio sam veliki servis prije mjesec dana, skupa sa kanalnim remenjem i remenicom i tada nije bilo nikakvih problema, kao ni do tada.

Onda sam vadio kutiju filtera zraka da vidim zašto mi se vrte šarafi ( moram kupiti kutiju, barem donji dio), očistio sam kontakte na MAF-u i ponovno to sve stavio na mjesto. e otada problemi, sutra ću probati prvo maf ištekati, a onda kutiju zabrtviti

Link to comment
Share on other sites

povišeni ler gas do 950 o/min ecu zna držati kada je akumulator slab, star i treba mu malo više struje

Link to comment
Share on other sites

meni se taj povišen ler gas dešava tako da recimo krenem po gradu vožnju i na 10-15 stajanja, što na semaforu, što u koloni, recimo 10 puta na leru ima normalne okretaje, a na ostalih 5 su na cca 950. znači totalno kako njemu dođe, iako sam primjetio da ima možda zericu grublji zvuk dok su povišeni okretaji. E sad, kutija filtera zraka mi nije baš savršena, jer su oni navoji na donjem dijelu kutije popucali, iako je to već tako otkad sam ga kupio. Napravio sam veliki servis prije mjesec dana, skupa sa kanalnim remenjem i remenicom i tada nije bilo nikakvih problema, kao ni do tada.

Onda sam vadio kutiju filtera zraka da vidim zašto mi se vrte šarafi ( moram kupiti kutiju, barem donji dio), očistio sam kontakte na MAF-u i ponovno to sve stavio na mjesto. e otada problemi, sutra ću probati prvo maf ištekati, a onda kutiju zabrtviti

Evo biti će da si u pravu, MAF je u pitanju, sad baš probao par puta iskopčati/ukopčati i to je to, sa ukopčanim digne obrtaje, sa iskopčanim spusti na normalu. Nikako ga nisam uspio prije uloviti jer je sam reagirao prije, danas nije odustao pa sam probao.

Sad imam drugi problem, sad sam skužio da je posuda od rasladne skoro prazna, neki dan je bilo ok. Ne vidim da bi negdje curilo.

Link to comment
Share on other sites

Dobro ga očisri kontak sprejem, ieventualno prođi žice štapićem za uši, ali pazu da ne puknu jer su jako osjetljive. Od kada sam ja očistui svoj MAF od tada crnog dima gotovo nema. Ali pošto tvoj diže okretaje na ler gasu vjerojatno je u njemu nešto otišlo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.