Jump to content

Povišen ler gas


Mafro

Recommended Posts

Jesi spojio ampermetar u mirovanju? S karticom unutra, bez... ?

Link to comment
Share on other sites

Svi spojevi pregledani i očišćeni, otpojeni ovi dodatni grijači i dalje isto. Kada radi na normalnim okretajima sve u redu, kada odu na 950 grije se + klema (onaj glavni osigurač na žici prema starteru najviše) na aku. Nešto vuče struju i radi toga visoki okretaji u leru, samo nikako skužiti šta. 

Kad je ok, napon izmjeren na aku je 14-14.1V, kad su okretaji visoki napon šeće od 13.1 do 13.8. Da nije regler? Da li bi on mogao dizati okretaje? Više nemam ideja.

Da nije šta krivo spojeno kad se skidao mjenjač? 

Link to comment
Share on other sites

A jel imaš u laguni možda ptc grijač kabine, on isto dosta struje povuče, pa da nije zbog njega...

Mislim da nema, zato i i ima onaj blok sa 4 grijača, iz par postova prije, na crijevu ispred kilera kabine. 

Jesi spojio ampermetar u mirovanju? S karticom unutra, bez... ?

Ne nisam, a sad na žalost ni neću dok se ne vratim.

@usrmaatre, danas sve provjerio, pitao meha po ne znam koji put. Kod skidanja mjenjača je otpojio samo aku, map, maf, senzor položaja radilice i prekidač rikverca. ECU i razvodnu nije dirao.

Sad sam već pomalo i ljut, a na kraju će biti neka banalna glupost.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Dakle, neki pomoćni uređaj stvarno radi i troši struju pa su okretaji povišeni?

Ili - nešto je natjeralo ECU da on MISLI kako neki uređaj radi pa su okretaji povišeni...

Jel ispavno razmišljam?

Link to comment
Share on other sites

Pa tako nekako. Više stvarno ne znam, pogotovo jer se to dešava random, nije stalno. Jedino što mi nekako isključuje ovo da ECU nešto misli je zagrijavanje + kleme na aku. Jer da on samo misli, okretaji bi bili ali ne i to zagrijavanje

Link to comment
Share on other sites

Pa tako nekako. Više stvarno ne znam, pogotovo jer se to dešava random, nije stalno. Jedino što mi nekako isključuje ovo da ECU nešto misli je zagrijavanje + kleme na aku. Jer da on samo misli, okretaji bi bili ali ne i to zagrijavanje

provjeri instalaciju grijača stražnjeg stakla i to od UCH. 

Link to comment
Share on other sites

Daj prvo rastavi klemu, možda je negdje lošiji kontakt pa se grije i sve kontakte prebrusi sa finim brusnim papirom, ako je ko na meg 2 to je cca pola sata posla, ja sam još i zalio sa masnim kontakt sprejem, nije bilo korozije ali se na malom osiguraču počela stvarati patina, preventivna radnja uslijed dosade [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

provjeri instalaciju grijača stražnjeg stakla i to od UCH. 

Čim stignem, moglo bi biti nešto u tome.

Daj prvo rastavi klemu, možda je negdje lošiji kontakt pa se grije i sve kontakte prebrusi sa finim brusnim papirom, ako je ko na meg 2 to je cca pola sata posla, ja sam još i zalio sa masnim kontakt sprejem, nije bilo korozije ali se na malom osiguraču počela stvarati patina, preventivna radnja uslijed dosade emoji4.png

Već sam napisao, danas to odrađeno. Nije pomoglo.

Link to comment
Share on other sites

Jel se i dalje grije klema? U kakvom je stanju klema i kabel na minusu? Jesu li se pokidale neke zice u spoju? Stopica mase na drugoj strani kabla? Cisto, bez korozije?

Link to comment
Share on other sites

Meni tu nekako smrdi da se cijevni termostat zblesirao, kao da prerano otvori i pusti vodu u sistem pa se ler gas sam digne.  Naveo si

da se to ne događa kada je motor ful topli. Možda se poklopilo, hladno vrijeme, kratke relacije i termostat koji je izgubio svoju vrijednost,

i ler gas varira. Neznam, na svim renoima sam imao problema sa otvorenim termostatima i ler gas se isto tako ponašao.

 

Vruča klema nesmije biti, ako nije do samih spojeva na klemi što je marrky naveo, otvori kutiju sa osiguračima i relejima,

nešto mora biti isto vruče. Naprimjer motor zadnjeg brisača ne mora bit u kratkom spoju ali može biti blokiran kao i rele

koji njime upravlja. Dugačka je linija do zadnjih vrata i osigurač od 25A neče izgorit, a instalacija se ponaša kao grijač i

zato može biti vruča klema. Nadam se da nije, ali provjeri taj motorić, dosta se kvare.

Link to comment
Share on other sites

Sve 5, osim ler gasa :)

Provjeri kabel koji ide od + pola akumulatora na kutiju osigurača (crveni). Možda se matica odspojila (13 ključ).

Link to comment
Share on other sites

To ne smije biti vruce, signalizira los spoj i veliki prijelazni otpor. Da ne bilo vatrice...

Link to comment
Share on other sites

Jel se i dalje grije klema? U kakvom je stanju klema i kabel na minusu? Jesu li se pokidale neke zice u spoju? Stopica mase na drugoj strani kabla? Cisto, bez korozije?

Sad ne, lag parkiran ispred hotela :). To je sve cijelo, ispitano i očišćeno.

Meni tu nekako smrdi da se cijevni termostat zblesirao, kao da prerano otvori i pusti vodu u sistem pa se ler gas sam digne.  Naveo si

da se to ne događa kada je motor ful topli. Možda se poklopilo, hladno vrijeme, kratke relacije i termostat koji je izgubio svoju vrijednost,

i ler gas varira. Neznam, na svim renoima sam imao problema sa otvorenim termostatima i ler gas se isto tako ponašao.

 

Vruča klema nesmije biti, ako nije do samih spojeva na klemi što je marrky naveo, otvori kutiju sa osiguračima i relejima,

nešto mora biti isto vruče. Naprimjer motor zadnjeg brisača ne mora bit u kratkom spoju ali može biti blokiran kao i rele

koji njime upravlja. Dugačka je linija do zadnjih vrata i osigurač od 25A neče izgorit, a instalacija se ponaša kao grijač i

zato može biti vruča klema. Nadam se da nije, ali provjeri taj motorić, dosta se kvare.

Mislim da nije do toga, stvarno sve funkcionira bez greške, jedino još nisam siguran za grijač stakla i ogledala, a bilo me strah to probati na putu, jer kako kaže french, da ne bi bilo vatrice. Hvala na ideji za termostat, mada mislim da nije. Ovo sa grijanjem kleme i gasom je sigurno povezano.

Provjeri kabel koji ide od + pola akumulatora na kutiju osigurača (crveni). Možda se matica odspojila (13 ključ).

Provjereno,  sve spojeve na i oko aku i mase u motornom prostoru.

Link to comment
Share on other sites

Sad ne, lag parkiran ispred hotela :). To je sve cijelo, ispitano i očišćeno.Mislim da nije do toga, stvarno sve funkcionira bez greške, jedino još nisam siguran za grijač stakla i ogledala, a bilo me strah to probati na putu, jer kako kaže french, da ne bi bilo vatrice. Hvala na ideji za termostat, mada mislim da nije. Ovo sa grijanjem kleme i gasom je sigurno povezano.Provjereno,  sve spojeve na i oko aku i mase u motornom prostoru.

Jesi imao čudan hod kazaljke temp motora? Ne znam koliko crtica imaš, kod mene treba biti na 37,5% tj tocno izmedju 2. i 3. crtice...

Meni je u par navrata zaplesala spomenuta kazaljka, a jednom je ostala na 2. crtici (otvoren termostat) nekon cega sam kupio novi i problema nema...

Ali to sve skupa nema toliko veze sa tvojim slucajem. Nazalost. :(

Link to comment
Share on other sites

Cek na koni način si provjerio zabrtvljenost usisa i falsi zrak? Nisi htio brake cleanerom, kako onda? Mislim da se pogledom i cimanjem dijelova ne može. Čisto informativno, nhf.

Link to comment
Share on other sites

Cek na koni način si provjerio zabrtvljenost usisa i falsi zrak? Nisi htio brake cleanerom, kako onda? Mislim da se pogledom i cimanjem dijelova ne može. Čisto informativno, nhf.

French, nije to benzinac. Ja skinem crijevo koje od turbine vodi na intercooler, upalim auto i dajem gas i on ne diže okretaje, a još mu nabijam gas. Čak i grešku ne pali.

Link to comment
Share on other sites

Svi spojevi pregledani i očišćeni, otpojeni ovi dodatni grijači i dalje isto. Kada radi na normalnim okretajima sve u redu, kada odu na 950 grije se + klema (onaj glavni osigurač na žici prema starteru najviše) na aku. Nešto vuče struju i radi toga visoki okretaji u leru, samo nikako skužiti šta. 

Kad je ok, napon izmjeren na aku je 14-14.1V, kad su okretaji visoki napon šeće od 13.1 do 13.8. Da nije regler? Da li bi on mogao dizati okretaje? Više nemam ideja.

Uzeti strujna kliješta koja mjere istosmjernu struju i tražiti koja žica vuče struju.

S obzirom da je meho mijenjao akumulator provjerio bi masu motora i kleme akumulatora. Ako ih nije dobro stavio lako moguće da imaš taj problem. Nadam se da nije nešto pretegnuo pa da klema nije napukla u akumulatoru. Dok auto radi ujzmi multimetar, okreni na DC volt područje cca 2V i spoji pipalice kao na slici jednu na olovni pol a drugu na goli dio žice. Drži ih čvrsto tako da se ne pomiću. Ako multimetar pokaže napon (bilo što osim nule ili gotovo nule) onda je problem u spoju pola i kleme. Učini to na obje kleme.

0d0676a64a267a31c172f8c970a10a62.jpg

Zatim isto to napravi između olovnog pola minusa i bloka motora. Ako pokaže više od 0.2V imaš lošu masu motora.

Zatim napravi isto to između olovnog pola minusa i neobojanog dijela šasije (rame amortizera recimo). Ako pokaže više od 0.2V imaš lošu masu generalno.

Također provjeri stanje osigurača koji se ekstra grije. Možda je korozija ili loš spoj na njemu ili na kutiji s osiguračima. U svakom slučaju riješi to ASAP da ne bi čitali u novinama kako se neka Laguna zapalila u okolici Zagreba.

Link to comment
Share on other sites

 

Jesi imao čudan hod kazaljke temp motora? Ne znam koliko crtica imaš, kod mene treba biti na 37,5% tj tocno izmedju 2. i 3. crtice...

 

Meni je u par navrata zaplesala spomenuta kazaljka, a jednom je ostala na 2. crtici (otvoren termostat) nekon cega sam kupio novi i problema nema...

 

Ali to sve skupa nema toliko veze sa tvojim slucajem. Nazalost. :(

Nisam primjetio ništa čudno s kazaljkom temp. Uvijek dođe do te iste pozicije i ne miče. 

Cek na koni način si provjerio zabrtvljenost usisa i falsi zrak? Nisi htio brake cleanerom, kako onda? Mislim da se pogledom i cimanjem dijelova ne može. Čisto informativno, nhf.

Nisam ni provjeravao, a evo i usrmaatre ti je sve rekao. Imao sam problema s kutijom filtera prije, bila sva oštećena, sad je druga. Jedino što sam primjetio bio je osjetno grublji rad motora, bez promjene u okretajima.

Uzeti strujna kliješta koja mjere istosmjernu struju i tražiti koja žica vuče struju.

S obzirom da je meho mijenjao akumulator provjerio bi masu motora i kleme akumulatora. Ako ih nije dobro stavio lako moguće da imaš taj problem. Nadam se da nije nešto pretegnuo pa da klema nije napukla u akumulatoru. Dok auto radi ujzmi multimetar, okreni na DC volt područje cca 2V i spoji pipalice kao na slici jednu na olovni pol a drugu na goli dio žice. Drži ih čvrsto tako da se ne pomiću. Ako multimetar pokaže napon (bilo što osim nule ili gotovo nule) onda je problem u spoju pola i kleme. Učini to na obje kleme.

0d0676a64a267a31c172f8c970a10a62.jpg

Zatim isto to napravi između olovnog pola minusa i bloka motora. Ako pokaže više od 0.2V imaš lošu masu motora.

Zatim napravi isto to između olovnog pola minusa i neobojanog dijela šasije (rame amortizera recimo). Ako pokaže više od 0.2V imaš lošu masu generalno.

Također provjeri stanje osigurača koji se ekstra grije. Možda je korozija ili loš spoj na njemu ili na kutiji s osiguračima. U svakom slučaju riješi to ASAP da ne bi čitali u novinama kako se neka Laguna zapalila u okolici Zagreba.

Hoću, hvala. Samo sad će sve to pričekati dok se ne vratim sa terena. Ionako se ne vozam trenutno sa njom. Nisam primjetio da se nešto grije ni na jednoj razvodnoj. Samo taj veliki osigurač direktno na kabelu kod + kleme (koliko sam vidio po netu, to je baš kao zaštita od požara). Znači os. je između aku i anlasera i alternatora.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Neznam dal si primjetio, ali ja jesam, da čim je vani hladnije tim češće, gotovo stalno kad dođem na ler radi na skoro 1000okr, prošli tjedan kad je bilo oko nule, pa malo u plusu, nije mi se toliko često događalo da upadne u povišen ler.

Link to comment
Share on other sites

Neznam dal si primjetio, ali ja jesam, da čim je vani hladnije tim češće, gotovo stalno kad dođem na ler radi na skoro 1000okr, prošli tjedan kad je bilo oko nule, pa malo u plusu, nije mi se toliko često događalo da upadne u povišen ler.

Meni radi na oko 900 ok/min kad je vani hladno (inače na 800) neovisno o tome koliko je motor zagrijan. To je normalna pojava.

Link to comment
Share on other sites

meni je to skoro 1000okr/min, to ne može nikak biti normalno jer mi se prošlu zimu to nije dešavalo. Sad izađem van i vani +4 i auto uredno na 800okr. Očito ima neki senzor vanjske temp koji se pokvario i šalje krive podatke glavnom računalu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.