Jump to content

110 dCi motor Fluence


Iveky

Recommended Posts

Razmisljam o kupnji novog, pa me zanima da li je to razlicit motor od onih sto se ugradjuju u druge modele?

Koje su mu boljke?

Auto ce prelaziti 30k godisnje i ostati kod mene do kraja, tj. min. 15 godina.

Jel to ok razmisljanje, ili da gledam nesto drugo?

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

motor ti je tu najmanji problem. Za njega se ne moraš bojat ako ćeš ga redovito održavat. 

Link to comment
Share on other sites

Fluence još imaš u Limited ponudi u Renaulta. Odlična oprema za model u zalasku, a 17'' felge i metalik boja su gratis

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dakle kupio sam navedeni fluence limited 110dci, na nista nemam primjedbu, krcat elektronikom, prešao u prvih misec dana malo vise od 1000km, da li bi bilo pametno zaminit ulje na 5k km ili tek na 10 tisuća?

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 10-godinu dana. Šta kaže servisna 10, 15 ili 30?

Link to comment
Share on other sites

Prvo ulje, ako si kupio novoga mijenjas kako je odredjeno od strane proizvodjaca, osobno nikada nisam drzao prvo ulje 10k km za svaki auto ili motocikl kupljen novi.

Link to comment
Share on other sites

Bas sam si razmisljao o tome neki dan. Ja osobno bi prvo ulje na 5000km van, ostala na 10 000km, mozda i prije...

 

Na niti jednom autu nisam vozio vise od 10 000km, uvijek mjenjam na toj kilometrazi, kaj god da serviser i tvornica kazu. Na Puntu GT-u sam mjenjao svakih 5000km, sad na Cliu Sportu svakih 7000-8000km...

 

Po meni je totalna glupost mjenjat ulje svakih 20-30 tkm na autu sa turbinom...

Link to comment
Share on other sites

Prvo ulje nije dobro prerano zamijeniti jer ima dodatnih aditiva u njemu koji se koriste kod razrade motora,tako da po mom misljenju prije 10tkm ne mijenjati...

Link to comment
Share on other sites

Ja bih poslusao servisnu knjizicu za prvi servis svakako. Al nikako preko 10ooo

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dakle kupio sam navedeni fluence limited 110dci

 Dakle, nisi u redu. Mislim stvarno. Kupio si novi auto, a gdje su slike, predstavljanje vozila, tvoji dojmovi? Sve si sažeo u jednu rečenicu i odmah na pitanja.

Ajde malo počasti nas kojom fotkom iznutra, izvana, tvoje mišljenje, ženino, susjedovo, bliže rodbine koja bi radije MB123 dobro očuvan i tako to :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, napisat cu recenziju. Shame on me. Cim budem ima uru vrimena. Zanimljivo je da su ga utrali u salon i odatle sam ga izveo. Da Reno tako traži da bude za fizičke osobe. Ja mislio da zezaju.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

isuse sta sve izmisljaju...

Link to comment
Share on other sites

Nije to novost. Susjed je Megane 2 kupovao 2007 i isao sam sa njime. Auto je bio u salonu prekriven crvenim plaštom sa žutom mašnom. Primopredaju su snimali kamerom i poslali mu DVD na kucnu adresu.

Link to comment
Share on other sites

da vidi centrala da i oni nešto rade, ane samo sjede i kave piju :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Bas sam si razmisljao o tome neki dan. Ja osobno bi prvo ulje na 5000km van, ostala na 10 000km, mozda i prije...

Na niti jednom autu nisam vozio vise od 10 000km, uvijek mjenjam na toj kilometrazi, kaj god da serviser i tvornica kazu. Na Puntu GT-u sam mjenjao svakih 5000km, sad na Cliu Sportu svakih 7000-8000km...

Po meni je totalna glupost mjenjat ulje svakih 20-30 tkm na autu sa turbinom...

Da, tu razmišljamo isto. Jer čekati da prođe 30k km je nonsense. Kako se spominje da 'prava snaga motor' je nakon 6000km, onda ću najvjerojatnije tada i zamjeniti.

Evo slika:

dglyir.jpg
mhenhx.jpg
2ur5zt5.jpg
fbb7t3.jpg

 

Recenzija?

* označavam što je po meni dobro imati ili mi se sviđa

Ima svega: dakle sva stakla elektro*, retrovizori isto električni preklapajući*, radio bluetooth radi mobitela*, tempomat*, ograničavač brzine*, podešavanje volana, visine sjedala (samo vozač), automatska dvozonska klima (meni je draža manualna), dnevna  led svjetla*, parking senzori zada*, automatski pali svjetla* (kada je tamno, npr. uđeš u podrum), automatski brisači*, automatski se zaključa i otključa* ovisno da li je daljinski ključ u blizini, LAŽE za prosječnu potrošnju! (nakon 900km po njemu je trošio 4.6litara, po meni 5.2! vidit ćemo kako će biti u budućnosti), prikazuje tlak u gumama, ima podešenje ventilacije i stražnjoj klupi.

U svemu sam zadovoljan osim u jednoj stvari: poklopac stražnjeg gepeka nije na amortizerima već nekim čeličnim šipkama!? ljudi moji da nisu mogli prekopirati taj detalj s Megana Classica od prije 20 godina!? ono tada je bilo top, a ovaj detalj sada je NULA.

Ovo mi je treći autić u životu koji sam kupio (reno megane classic, clio ii) i uvijek sam ih kupovao nove i derao do kraja, pa se nadam da će me i ovaj poslužiti barem 10 godina, tj. do 400k km :)

 

 

Edited by Iveky
dodatak
Link to comment
Share on other sites

svi manje više sedani danas imaju luk i feder, samo to neki skriju tapecirungom, a nekima se vidi. Jeftinije riješenje nego kod mene iz '99

Link to comment
Share on other sites

mamu in...., kada buden vodio classica na otpad (još ću ga vozat, tek je na 330k) taj sklop ću skinit i odo nekome da mi ugradi na gepek fluencea

Link to comment
Share on other sites

evo npr passat i E klasa i megane classic s njuškala i moj :D

 

volkswagen-passat-boot-space.jpg

mercedes-benz-c-class-coupe-4.jpg

 

renault-megane-classic-classic-1.4-e-slika-68182954.jpg

 

20160703_161031n.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Super auto, ima stvarno dosta opreme! Ako sam dobro vidio, ima digitalni brzinomjer? Je li i brojac okretaja takav? Ako da, to mi je bas uzas! Vise volim vidit kad kazaljka puni krug hahaha, ta digitala totalno ubije gust voznje. Tako je i na twingu rs-u, sve super, smisan autić, spoljeri, felge, lipo ide a onda stave digitalni brzinomjer ??

 

P.s. sta se tice otvaranja portapaka, isti sistem ima i A4, u nas je je 7godina i 450.000km i sve radi bezprijekorno. Ocito sad svi tako rade jer im je jeftinije a eto izgleda i da sluzi svrsi.

 

P.p.s. sretno s desetogodisnjim planom ?

Link to comment
Share on other sites

Pa svi sportski motocikli imaju digitalne brzinomjere i nitko se ne buni.

Harley ima analogni jer su motori za stariju publiku, dakle vrijeme te pregazilo :bigl:

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.