Jump to content

110 dCi motor Fluence


Iveky

Recommended Posts

goran_sch evo izračunao sam sva tankanja do sada, dakle ima u ovih prvih šest tisuća kilometara (i 6 tankiranja) svega: vožnje po gradu kao i autoputa do njemačke i nazad, pa je bilo i stop&go po sat dva oko Omiša... usporedba je uvijek ista, board computer uvijek pokazuje da je prosječna potrošnja cca. pola litra manja od stvarne, tj. one koju ja ručno izračunam formulom: dolio_litara * 100/presao_km

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

hvala, primjetio sam da je mjenjač skroz drugačije podešen od megane 3, 78kw mjenja se na većoj brzini, za sad nisam još napravio dosta kilometri pa bi vidio potrošnju

meni je autoput megane 3 pri 150 bio nešto više od 6 potrošnja, na 130-140 između 5,5-6 , tak oda ako je ovo oko 5 onda su solidno spustili potrošnju

Link to comment
Share on other sites

A da li je bila i ovakva razlika comp vs real?

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Brzinomjer pokazuje cca 5km više na 130-140km/h ima tu lijeka a da ne traje dugo?

Stavis tockove veceg obima.

Link to comment
Share on other sites

Mene su dečki iz jednog Auto kluba snimali sa svojim radarom i odstupanje na 100 km/ h je bilo 2 km

Vozio sam po tempomatu ujednačeno a radar je detektirao 98,4 km

Mislim da je odstupanje u toleranciji koja nikoga nebi trebala zabrinjavati

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eto nakon 5 mjeseci i 7500km primjećujem da mu treba uočljivo duže da stigne na radnu temp od 80 stupnjeva, danas je tek nakon 10tak km upalio drugo polje pokazivača temperature (po Torqueu to napravi kada temp bude 78).

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

Eto nakon 5 mjeseci i 7500km primjećujem da mu treba uočljivo duže da stigne na radnu temp od 80 stupnjeva, danas je tek nakon 10tak km upalio drugo polje pokazivača temperature (po Torqueu to napravi kada temp bude 78).

 

Poslano sa Lenovo Mobicha

 

 

termostat ti je gotov

Link to comment
Share on other sites

mislim da nije termostat jednostavno taj motor proizvodi malo topline to sam i ja kod sebe primjetio pogotovo kad se voziš po gradu 1-2-3 na večim brzinama brže digne

Link to comment
Share on other sites

termostat ti je gotov

Ne bi rekao da je termostat, nego jednostavno motor ima veliku iskoristivost i ne grije se tako lako. Da je termostar ostao u otvorenom polozaju na otvorenoj cesti ne bi nikad postigao optimalnu temperaturu, da je ostao zatvoren (sto je vrlo rijetko) auto bi se pregrijavao. 

Link to comment
Share on other sites

Upravo to, slabo zagrijava. Jednostavno i grijanje slabije radi kada stisnu minusi,a vozis se otvorenom cestom...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam do sad komentirao u ovu temu, a vozim Meg 3 grandtour Limited sa istim dci 110 motorom. Auto kupljen nov 02/2016, do sad prešao 17 tkm.

Ovo što Iveky navodi za postizanje radne temperature je normalno. Također i za potrošnju na putnom računalu vrijedi isto, LAŽE 10 %, meni u svakodnevnoj vožnji po B.C. troši 5.3 lit, a stvarno prema utočenim litrama troši 5.8-6.0 lit. Po meni duži mjenjač ne donosi uštedu u potrošnji jer je motor dosta opterećen na niskim okretajima. Hebeš mjenjač gdje se ti na laganoj uzbrdici ne možeš vozit 60 km/h u 4. brzini, nego moraš biti u 3. A najviše su zajebali 1. i 2. brzinu, ne možeš voziti 20 km/h u 2. ( lagano uzbrdo) nego moraš u prvu. Prvom ga moraš zavrtit do 2.500 rpm prije nego ga prebaciš u 2. Mislim mjenjač je ok, ali ne donosi uštedu u gorivu ( osim na autocesti), a ubija malo performanse tako da nema nekog smisla što su mjenjač produžili.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tocno tak, smanjili su elasticnost i ugodu voznje tim dugim prijenosom. Kao da vozim benzinca. 

Link to comment
Share on other sites

zavisi gdje se voziš za autoput je, u odnosu na motor/mjenjač sa 78kw na meganu III berlina koji je na 140 bio na 3000 obrtaja ovaj je na 2300-2400 obrtaja a potrošnja je barem pola litre manja a auto je veći  iteži (fluence)

također ako se vozim po naselju 60-70 na 78kw u četvrtoj je bilo previše a za petu premala brzina (ako bi varilrala 50-70 morao bi stalno šaltati) na ovome mi je 4. taman 50-70 bez šaltanja

tako da je sve to relativno od situacije do situacije ... za moju vožnju ovo mi je bolji mjenjač

Link to comment
Share on other sites

Meni isto odgovara na autocesti, ionako sam tamo vise nego na otvorenoj. Jedino mi smeta po gradu kak nema momenta za povuci kod prestrojavanja i kod skretanja iza ugla u 2. kako je vec receno... Ja fakat ne znam jel manje trosi jer na to ne obracam paznju bas, al valjda nesto i ustedi.. ?

Link to comment
Share on other sites

Ne bi rekao da je termostat, nego jednostavno motor ima veliku iskoristivost i ne grije se tako lako. Da je termostar ostao u otvorenom polozaju na otvorenoj cesti ne bi nikad postigao optimalnu temperaturu, da je ostao zatvoren (sto je vrlo rijetko) auto bi se pregrijavao. 

ne znam. Ako nakon 10 km nije digao temp iznad druge crte a vani je plus 4,5 ne stima tu nesto. Jtd iz mog FIAT-a se zagrije a da nece dci. A fiat se tesko grije. 

Link to comment
Share on other sites

Razlika prve i druge crte je na 78, provjerio sam s obd2 adapterom, stalno ga držim uključenim. Tako da crtice su vrlo gruba podjela. Temp. održava na 80-81, samo mu treba duže vremena kad je hladan već sam opisao.

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

Razlika prve i druge crte je na 78, provjerio sam s obd2 adapterom, stalno ga držim uključenim. Tako da crtice su vrlo gruba podjela. Temp. održava na 80-81, samo mu treba duže vremena kad je hladan već sam opisao.

 

Poslano sa Lenovo Mobicha

Kao što je već netko napisao, ovaj motor stvara malo otpadne topline pa se sporo grije, odnosno iskoristivost motora je dobra. Grijanje mu radi dobro jer ima dodatni električni grijač i već nakon 20-30 secundi od paljenja motora puše topli zrak. To mi je:hop:

Link to comment
Share on other sites

Moj je znao ostati na jednoj crtici i nakon odvoženih 25km kada je bila prava zima i lagana vožnja na otvorenoj cesti. Normalno je to za taj motor.

Link to comment
Share on other sites

Ma tu je neka caka s indikatorom topline motora. Ako mi radi sad kad je hladno grijanje, ispada da ne postize temperaturu dosta dugo. No kad iskljucim grijanje oznaka temperature motora dodje na normalno i takva ostaje neovisno o ponovno ukljucenom grijanju ili ne. Kako je ljeti nemam pojma jer je auto kod mene od 9 mjeseca. Moguce da je sw bug.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam Renault Fluence 1.5 dci od 95KS godinu dana.

Sto se tice zagrijavanja motora, 1.5 dci sa EURO 5 normama je niskofrikcioni motor, sto znaci da je toplota od trenja malo zastupljena.

Prvo, indikator na komandnoj tabli pokazuje temperaturu rashladne tecnosti, a ne zagrijanost motora. Tek kada se temperature motora i rashladne tecnosti izjednace, onda se indikatorm na komandnoj tabli moze smatrati tacnim i mjerodavnim. 

Dalje, ovaj motor ima thermomanagement, sto znaci da prilikom hladnog starta on omogucava ograniceno proticanje rashladne tecnosti motora. Tacnije, u trenutku hladnog starta, rashladna tecnost isprva protice samo kroz blok motora. Nakon sto se podigne temperatura, otvaraju se ventili i topla rashladna tecnost pocinje da tece i kroz druge djelove sistema i mijesa se sa hladnijom tecnoscu. Otud i teze podizanje temperature rashladne tecnosti jer se mjeri na dijelu koji je udaljen od bloka.

Jos nesto: prva indikacija je na 42 stepena, a druga na 81-82 stepena. Posto je digitalni mjerac u pitanju, znaci da temperatura rashladne tecnosti na udaljeoj tacki od motora moze biti 79 stepeni, on ce i dalje pokazivati jednu crticu.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.