Jump to content

110 dCi motor Fluence


Iveky

Recommended Posts

Meni se jutros prva crtica upalila negdje nakon 12km...vani je bilo 3 °C

imas grijanje u kabini?

Link to comment
Share on other sites

Isto s našim doma, dCi 78kw. Zimi se zagrije tek nakon dosta autoputa.

Meni se uspije ugrijati na radnu temp sko sam na otvorenoj cesti nakon 10 km vožnje. Primjetio sam da npr ako motor taman dostigne radnu temp pa nakon toga voziš dugom nizbrdicom zna mu se ugasiti jedna crtica. Samo istina, ovaj moj motor još nije probao temp ispod nule. Vjerojatno će tad biti druga priča. Činjenica je da se sporije grije nego službeni hdi, ali baš me briga grijanje radi odma.

Link to comment
Share on other sites

To s grijanjem kabine ODMAH je hot stvar za hladna jutra. Samo hebi ga...koliko brzo pocne grijati toliko brzo se auto i ohladi kad iskljucis grijanje. Jutros onako probao iz znatizelje. Na bivsem autu nije tako bilo. Pusta mi auto negdje ... :-) Slab mu je energetski certifikat kad je zadrzavanje topline u pitanju.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo jutros sam odmah upalio mobach i pratio temp. Prvu crticu upali na 50, drugu pali na 80. Trebalo mu je 3 km da upali prvu, vožnja konstantnih 1700 o/min i stigao je do 55, nakon toga je cca 2 km nizbrdice te se ohladio na 52, i svako zaustavljanje na semaforima do Splita je padao za 2-3 stupnja. Vani je oko 9 ili 10. Max temp je bila u jednom trenutku 83, isto tako se ohladio do min. 78 ali crticu nije gasio, nemam dovoljno nizbrdica da ga ohladim niže i uočim kada bi je ugasio.

Evo slike senzora koje sam pratio:

cca33d6015bac2af2ef02e2d3c0be7d6.jpg

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

Ima li način za smanjiti intenzitet svjetla displeja putnog računala? Nisam našao da se to može prelazi?

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

Lijevo od volana ispod imas kotacic pored tipke ESP on/off.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

stavio zimske gumne na čeličnim felgama bez senzora za tlak

vozio jedno 20 min i već se ponadao da neće reagirati nikavu grešku nije izbacio

nažalost veselju brzo došao kraj svjetli servisna lampica i za kontrolu tlaka

zvao servis kaže da se to na novijim modelima neda isklučiti preko kompjutora

ima tko kakva druga saznanja da se ipak da isklučiti greška za senzore

Link to comment
Share on other sites

Ne, samo si me sitio da sam morao dopumpat gume da iskljuci da mi ne da crveni :)

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

za znalce koliko fluence Limited 1.5 dci 110 ks ima Nm 240 ili 260?

prema cijeniku je 240 ali primejtio sam da nisu baš precizni u nekim stavrima  https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/HR/cjenici/cjenik_fluence.pdf

prema specifikacijama sa renault stranice trebao bizi zadnji motor EUR6 a on ima 260Nm http://www.powertrain.renault.com/our-range/powertrain-units-of-our-range/1.5-dcik9k

 

Link to comment
Share on other sites

Evo jutros sam odmah upalio mobach i pratio temp. Prvu crticu upali na 50, drugu pali na 80. Trebalo mu je 3 km da upali prvu, vožnja konstantnih 1700 o/min i stigao je do 55, nakon toga je cca 2 km nizbrdice te se ohladio na 52, i svako zaustavljanje na semaforima do Splita je padao za 2-3 stupnja. Vani je oko 9 ili 10. Max temp je bila u jednom trenutku 83, isto tako se ohladio do min. 78 ali crticu nije gasio, nemam dovoljno nizbrdica da ga ohladim niže i uočim kada bi je ugasio.

Evo slike senzora koje sam pratio:

cca33d6015bac2af2ef02e2d3c0be7d6.jpg

Poslano sa Lenovo Mobicha

Evo sjetih se sinoć ovoga, pa sam uspio preko obd adaptera uočiti na koliko se motor treba ohladiti kako bi ugasio drugu crticu temperature: 75. Pali je na 80 kako sam već bio napisao.

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

To vec postoji, dCi 110 hybrid assist ako na to mislis.

Postoji ali ovog trenutka nije još u prodaji.....na to je mislio.

Link to comment
Share on other sites

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/HR/cjenici/cjenik_megane_grandcoupe.pdf

 

cijenik nasljednika INTENS Energy dCi 110 neka usporediva razina opreme naravno u verziji 2.0 ali i cijena 41,700 kn veća ako se uzme metalik  45,500

Grandcoupe mi cak i bolje izgleda od "obicnog" meganea, ali ne shvacam izbor benzinskih motora u cjeniku. Samo atmo 115ks?? Bezveze, bio mi je zanimljiv, vise nije. Da u takav auto ne mogu staviti jaci motor, ne kuzim. Pogledajte a3 limuzinu, od 110ks do 190ks, a di je tek s3

Link to comment
Share on other sites

Meni je trenutno novi megane Gt 205ks karavan top kaj se tice dizajna opreme jedino slab popust za njega... nekuzim da nemogu dat 10% popusta.  Onda se cude zakaj se auti ne prodaju. 

Link to comment
Share on other sites

Grandcoupe mi cak i bolje izgleda od "obicnog" meganea, ali ne shvacam izbor benzinskih motora u cjeniku. Samo atmo 115ks?? Bezveze, bio mi je zanimljiv, vise nije. Da u takav auto ne mogu staviti jaci motor, ne kuzim. Pogledajte a3 limuzinu, od 110ks do 190ks, a di je tek s3

slazem se. Dizelski izbor ogroman a benzin nikakav

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

za znalce koliko fluence Limited 1.5 dci 110 ks ima Nm 240 ili 260?

prema cijeniku je 240 ali primejtio sam da nisu baš precizni u nekim stavrima  https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/HR/cjenici/cjenik_fluence.pdf

prema specifikacijama sa renault stranice trebao bizi zadnji motor EUR6 a on ima 260Nm http://www.powertrain.renault.com/our-range/powertrain-units-of-our-range/1.5-dcik9k

 

Ako je u pitanju EURO 6 Ready i EURO 5 Compliant i ako je 4-ta generacija, onda je to K9K 826. Ima Clouse Coupled Lifetime DPF, a dci100 ima 260(192) Nm(lbf.ft) u rasponu od 1750 - 2750 rpm

 

Ako je u pitanju EURO 6 Ready i EURO 5 Compliant i ako je 4-ta generacija, onda je to K9K 826. Ima Clouse Coupled Lifetime DPF, a dci100 ima 260(192) Nm(lbf.ft) u rasponu od 1750 - 2750 rpm

 

Izvinjavam se, nije K9K 826, jer je to sa 95KS. Oznaka za dci 110 je K9K 836 ili K9K 837

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prvih 10k km, evo potrošnje, bio problem s ABS modulom, mijenjan prije mjesec dana

f22fd5c92daa77ffc45960d8faeca227.jpg

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.