Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Ajmo ovako.

Ja bih jednog Meganea s Fordovim 2.3L motorom i AWDom i poštenim DCT. [emoji3] i30 N mi izgleda kao hot hatch s najmanje kompromisa, a BMWova M ekipa ga je radila. Da mogu uzet bilo koji, ipak bi prevladao M140i, po meni za ono što je, jednostavno nema konkurencije.
I dalje ne mogu vjerovat da se na Meganeu hvale s prednjim ovjesom, a iza je prokleta polukruta greda.
A da je multilink, onda bi kupovao anti roll bar, ovako dode na isto...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites




I dalje ne mogu vjerovat da se na Meganeu hvale s prednjim ovjesom, a iza je prokleta polukruta greda.


U čemu je problem?
Taj polukruti zadnji most odlično radi u praksi.
Nema kvarova na njemu, nema održavanja.
Jedina mana koju ja vidim je nemogućnost podešavanja zadnjeg traga prema individualnim željama zahtjevnijih vozača za neku track day/trkaču upotrebu.


Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Svakome svoje, ne budem ju više spominjao. :D Osobno, više gledam/rangiram aute po njihovom ponašanju na običnoj cesti, nego na savršeno glatkoj stazi.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, hans said:


 

 


U čemu je problem?
Taj polukruti zadnji most odlično radi u praksi.
Nema kvarova na njemu, nema održavanja.
Jedina mana koju ja vidim je nemogućnost podešavanja zadnjeg traga prema individualnim željama zahtjevnijih vozača za neku track day/trkaču upotrebu.


Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 

 

i bolje, jer sam si pojeo tako zadnje gume u 5-6000km...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hans said:


 

 


U čemu je problem?
Taj polukruti zadnji most odlično radi u praksi.
Nema kvarova na njemu, nema održavanja.
Jedina mana koju ja vidim je nemogućnost podešavanja zadnjeg traga prema individualnim željama zahtjevnijih vozača za neku track day/trkaču upotrebu.


Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 

 

Moze se i to sa podloscima, samo nije tak elegantno rijesenje. 

3 hours ago, IcyTexx said:

Svakome svoje, ne budem ju više spominjao. :D Osobno, više gledam/rangiram aute po njihovom ponašanju na običnoj cesti, nego na savršeno glatkoj stazi.

Rs je jako sposoban i na cesti, jedino po pitanju udobnosti s tim da ni tu nije los kako neki pricaju, ali ako te to muci onda krivu klasu auta gledas. 

Link to comment
Share on other sites

Zar megane nema nazad takvu osovinu zbog 4controla?

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Rear wheel steering je bez problema izvediv i s multilinkom (Lexus, BMW, Audi, Porsche, Ferrari). Greda se iza koristi zbog cost cuttinga i povecanog mjesta u prtljazniku - to je to.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, LeoRS said:

Moze se i to sa podloscima, samo nije tak elegantno rijesenje. 

Rs je jako sposoban i na cesti, jedino po pitanju udobnosti s tim da ni tu nije los kako neki pricaju, ali ako te to muci onda krivu klasu auta gledas. 

Bas sam citao na jednoj dosta reputabilnoj stranici gdje su usporedivali Megane s Golfom GTI i i30N te naveli da mu je ovjes fantastican i da se tom razinom upijanja neravnina, a istovremeno odlicnog lezanja ne bi posramili ni skuplji konkurenti. Tako da ja stvarno ne vidim problem u polukrutoj. (inace stranica je caradvice.com.au ako nekog zanima test)

"In fact, there are some luxury hatchbacks we could mention that don’t absorb bumps (small or large) and potholes anywhere near as well as the Megane RS EDC, let alone the firmer GTI and even-stiffer i30 N."

1 hour ago, IcyTexx said:

Rear wheel steering je bez problema izvediv i s multilinkom (Lexus, BMW, Audi, Porsche, Ferrari). Greda se iza koristi zbog cost cuttinga i povecanog mjesta u prtljazniku - to je to.

  

A i Renault je doktorirao tu polukrutu tako da je pitanje sto bi napravili da su sad krenuli s multilinkom s kojim nemaju toliko iskustva.

Edited by Lucky_ZG
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, zeko said:

Mislim da megan 4 rs ima 278.000 problema???

 

I multilink nije jedan od njih ?

Edited by Lucky_ZG
Link to comment
Share on other sites

Multilink ima bmw a clio i megan? Kakav most ima megan sport u odnosu na clio?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Zrmi RS said:

Multilink ima bmw a clio i megan? Kakav most ima megan sport u odnosu na clio?

Multilink ima vecina tog segmenta, mislim da samo jos 308 gti ima polukrutu iza. Ima neka tajna veza izmedu Francuza i polukrute ?

Link to comment
Share on other sites

Vecina ih ima neovisan ovjes, pravi multilink nema tolko puno auta, pogotovo otkad valjda 80% golfova i skoda nema u kombi sa motorima ispod 150ks. A leon samo u fr i cupra izvedbama ima.

Link to comment
Share on other sites

Pa ko obican 4RS. Iako ja mislim da to nije trophy. Nije ni boja, ni felge. Sad jedino neznam jer 4RS cup mozda dolazi s tim diskovima. A sudeci po boji celjusti, to je 4RS cup. 

 

Link to comment
Share on other sites

Serijski ne dolazi sa bi-metal diskovima, al se može uzeti kao dodatak na Cup..

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, asfalteka said:

Serijski ne dolazi sa bi-metal diskovima, al se može uzeti kao dodatak na Cup..

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
 

Pa da, vjerojatno je cup.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, Trophy se može naručiti sada?

Gdje bi bila mogućnost neke probne vožnje prije naručivanja? 

Nije li Trophy 310ks? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.