Jump to content

limited serija


ivan-zg

Recommended Posts

nasao... taj primjerak ima i naviga iji dodatno i extra felge...super izgleda...

mislim da je megane grandtour 3 najzastupljeniji karavan na nasim cestama...a limited kombinacija je to potvrdila...stvarno ih ima na cesti dosta...

jos samo da garanciju dignu na 7 godina... uffffff

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ne znam zašto je stavljao aftermarket felge, trebao je dobiti 16 ili 17 cola originalne na autu. Original od 17'' mi je skroz lijep, čini mi se onaj sivi ih ima

 

Link to comment
Share on other sites

to su pragma 17 na sivom... meni su najljepse one koje idu sa bose opremom...mislim da se zovu akihiro

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

zna li netko kolko ce tocno kostati megane iv grandtour diesel s opremom usporedivom sa limited (gotovo full)?

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

"obični" Megane 4 sa Intens opremom (znači prva ispod GT Line) košta 150.000 kn, GT Line košta 160.000

Karavan je obično nešto skuplji (5-10 tisuća)

znači, cijena će bit paprena... što opet znači da ostajem na "trojci" još par godina

Link to comment
Share on other sites

ima li netko link za preporuciti...sto se sve moze saznati po broju sasije za renault?

hvala

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ima tempomat i ima limitator... osim koze,navigacije i grijanja sjedala, rekao bi da ima sve: abs,esp, hill. assistance, dvozonsku klimu, stop start, 6 airbagova, kozni volan...

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ne vidi se na slici...ali ima komande na volanu...

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdrav

Evo novi sam na forumu i vlasnik Limited Megana 3 grandtourer dci 110, boja red flame, trenutno 7 mjeseci i 14 tkm. Auto ima 16 fege, od dodatne opreme jedino rezervna guma normalnih dimenzija. Sa autom sam zadovoljan za sad, imao jednu reklamaciju - palila se check injection system lampica svakih 500-700 km neki bug u softwareu vezano za regeneraciju dpf-a, ali nakon 2 update softwarea u servisu Adri P.A. to je rješeno. Udoban i fin auto, zamjerka jedino ide na kvalitetu izrade, ponekad kvrcne nešto iz armature, ali rijetko za sad. Sve u svemu  super auto za lovu koju sam dao. 5 godina garancije i održavanja uključeno. Za sad jedini meg grandtourer u RI sa ovom bojom a rijedak je i u cijeloj HR.

Toliko za sad, pozdrav

 

 

IMG_20160220_143315.jpg

Link to comment
Share on other sites

cestitam... super izgleda auto...

btw...

ja nisam skuzio kako funkcionira hsa - hill asistant...

jel to treba zasebno upaliti? limited bi to trebao imati u opremi, a meni se ne cini da bas pomaze nesto kad sam na uzbrdici

i.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad na strmini ubaciš u brzinu, auto drži kočnicu stisnutu jedno 3 sekunde. Na Scenicu piše i na display-u da se uključilo.

Link to comment
Share on other sites

Za sad jedini meg grandtourer u RI sa ovom bojom a rijedak je i u cijeloj HR.

Ima već jedan Limited takve boje u Rijeci  ;-)

Link to comment
Share on other sites

Kad na strmini ubaciš u brzinu drži kočnicu stisnutu jedno 3 sekunde. Na Scenicu piše i na display-u da se uključilo.

ako je auto u brzini i držiš stisnuto kvačilo i kočnicu hil asist se aktivira. Ne trebaš čekati nikakve 3 sekunde, jedini uvjet je da auto mora stat na mjesto. Uredno to radi kao i sve drugo na autu. Naspram ex i30 kojeg sam vozio 220 tkm ovo je udobna lađa, ovjes je neusporedivo bolji po svim karakteristikama, udobnost tišina, a držanje ceste je odlično. Posebno mi je ovaj auto dobar na dužim putovanjima. Izolacija jE isto vrlo solidna, motor odlično iz, buka vjetra se osjeti na višim brzina, buka kotrljanja je ok, a nakon što odu ljetne Michelin Energy na njuškalo i dođu zimske Alpin A5 bit će to to.

Onako neke zamjerke bi mogle bit da je ozvučenjem radia ok ali niš posebno, i da putno računalo kaže za potršnju 0.5 litar ( 10 %). Znači pokazuje 5.5 a troši stvarnih 6 litara u gradu. Tako troši i na autocesti do 150 km/h, a otvoreno to ide lagano ispod 5 litara - može 4.5.

Ergonomija, klimatizacija, ovjes i motor su odlično. Nemam zamjerke ni na kvačilo i mjenjač, samo bi kočnica mogla se bolje doziratii. 

To je to.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.