Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Iskopo sam nesto. Kolko sam uspio skuzit kad je rucica u polozaju B onda je to taj automatski nacin i on sam brise ovisno kak auto ubrzava, a C i D polozaj brise stalno jednoliko brzo/sporo. Kad se ubaci u rikverc onda se i zadnji brisac aktivira ako je u automatskom nacinu rada. 984b2fb6567dd5645e8515687f6a0ec5.jpg7a9a695604f9860aaa996169d45db451.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iskopo sam nesto. Kolko sam uspio skuzit kad je rucica u polozaju B onda je to taj automatski nacin i on sam brise ovisno kak auto ubrzava, a C i D polozaj brise stalno jednoliko brzo/sporo. Kad se ubaci u rikverc onda se i zadnji brisac aktivira ako je u automatskom nacinu rada.

Ne,ako imaš automatske brisače brzinu brisanja osjetilo podešava prema količine kiše/vode na vjetrobranskom staklu.Ako imaš obične brisače tada brzinu sam ručno reguliraš na prstenu 2 gdje su one kapljice (1 kapljica najsporije,4 kapljice najbrže).

Posebnost je da kada auto stane smanjuje brzinu sa Neprekidno brzo na Neprekidno sporo.Kada auto ponovo krene brzina se vrati na Neprekidno brzo.

Link to comment
Share on other sites

Ne,ako imaš automatske brisače brzinu brisanja osjetilo podešava prema količine kiše/vode na vjetrobranskom staklu.Ako imaš obične brisače tada brzinu sam ručno reguliraš na prstenu 2 gdje su one kapljice (1 kapljica najsporije,4 kapljice najbrže).

Posebnost je da kada auto stane smanjuje brzinu sa Neprekidno brzo na Neprekidno sporo.Kada auto ponovo krene brzina se vrati na Neprekidno brzo.

Ima sve sta se moglo ugradit na njega pa tako i te senzore za kisu/svijetlo. Znaci B polozaj je taj automatski nacin, a C i D jednoliko brisanje, da li se moze na C i D mjenjati brzina sa kapljicama ili to vrijedi samo za B?
Link to comment
Share on other sites

Dajte me podsjetite, ako lijeva strana ventilacije puse hladniji zrak nego desna (barem mi se tako cini), to je do neke klapne na Meganu 2 ?

Link to comment
Share on other sites

Jel se vama klima oce paliti na ovim dnevnim temp. ?

I neda se provjeriti pritisak, ako kompresor ne radi, jelda ?

Link to comment
Share on other sites

Kompresor bi se trebao paliti do temp viših od 5°C.

Zavisi koji tlak treba mjeriti. Za količinu plina kompresor ne treba raditi, a za radni tlak visoki i niski potrebno je da radi.

Link to comment
Share on other sites

Kompresor bi se trebao paliti do temp viših od 5°C.

Zavisi koji tlak treba mjeriti. Za količinu plina kompresor ne treba raditi, a za radni tlak visoki i niski potrebno je da radi.

A vani je 15-18 po mjeracu i ne pali mi ga.

Mislim da je zadnji put bilo 22 ili 25 kad mi ga upalilo ;)

Jel da fali plina postoji mogucnost da ne pali kompresor ili ga ne pali iskljucivo zbog nekog drugog kvara ?

Link to comment
Share on other sites

Ako fali ili ga ima previše neće paliti, isto kao što ga neće paliti zbog kvara kuplunga, kvara struje, začepljenog presostata...

Puno razloga postoji zašto kompresor ne ukapča, a samo jedan kad će ga ukopčati, a to je da je sve savršeno ispravno i da svaki senzor radi kako treba.

Klima je vrlo kompleksan sustav.

Link to comment
Share on other sites

Vrlo vjerojatno su stopice na konektoru stražnjeg desnog svijetla oksidirale. Imao identičan slučaj na 2 megana 2. Očistio sam dobro sve stopice u konektoru sa iglom + kontakt sprej, te sam ih malo stisnuo da lijepše legnu na konektor u svijetlu. Također sam provjerio vodove na samom svijetlu, te priključak mase na karoseriju koji se nalazi u prtljažniku s obje strane kod svijetla. Kada to sve očistiš i podmažeš ,nema više problema. Zato sam u onoj temi o akumulatorima ispitivao gdje kupiti mast koja štiti kleme ,stopice i konektore od vlage i korozije...

da malo updateaom ovaj problem... jučer sam otvorio onaj poklopac od svijetla, maknuo ona tri šarafa i uzeo onu ploču van sa strujnim krugovima... drugi konektor na ploči se baš rastavio (plastika), dok je jack skroz zdrav, kao nov... skužio sam još jednu stvar, žmigavac izrazito počne i isključivo samo treperiti kada ga dam udesno + pritisak na kočnicu, znači, ako skrećem udesno bez stiskanja kočinice, on radi normalno - ista stvar se dešava i kada pustim kočnicu prilikom skretanja, prestane treperiti i vrati se u normalno, tj. zdravo žmiganje, očito je negdje došlo do kratkog spoja, kamo da se usmjerim prilikom pregleda instalacije?

Link to comment
Share on other sites

hvala... znaci u buziru zadnjih vrata i lijeve i desne strane? a kako da lijepo pregledam sve zice? imam sedana, koliko vidim na zadnjim svijetlima te zice odmah nakon jacka ulaze u nekakav skriveni dio, metalnu rupu, dali treba da skidam tapiseriju iz prtljaznika i kako? ako potegnem jako, cini mi se da ce svi oni klipovi popucati, mada sam dobio dojam da na meganu 2 i je upravo sve spojeno na takav nacin

Link to comment
Share on other sites

Ja mislio vrata od prtljažnika, ako imaš sedana onda nemaš tog famoznog bužira u vratima prtljažnika. Pogledaj zadbja svijetla, kontakte i minus. Ako ne pomogne onda idi po konektorima u prtljažniku ili prepusti električaru.

Link to comment
Share on other sites

hvala... znaci u buziru zadnjih vrata i lijeve i desne strane? a kako da lijepo pregledam sve zice? imam sedana, koliko vidim na zadnjim svijetlima te zice odmah nakon jacka ulaze u nekakav skriveni dio, metalnu rupu, dali treba da skidam tapiseriju iz prtljaznika i kako? ako potegnem jako, cini mi se da ce svi oni klipovi popucati, mada sam dobio dojam da na meganu 2 i je upravo sve spojeno na takav nacin

Za prvi put klipovi neće popucati ali ih je dobro prilikom montaže namazati silikonskom masti pa slijedeće skidanje ide lagano.

Link to comment
Share on other sites

da malo updateaom ovaj problem... jučer sam otvorio onaj poklopac od svijetla, maknuo ona tri šarafa i uzeo onu ploču van sa strujnim krugovima... drugi konektor na ploči se baš rastavio (plastika), dok je jack skroz zdrav, kao nov... skužio sam još jednu stvar, žmigavac izrazito počne i isključivo samo treperiti kada ga dam udesno + pritisak na kočnicu, znači, ako skrećem udesno bez stiskanja kočinice, on radi normalno - ista stvar se dešava i kada pustim kočnicu prilikom skretanja, prestane treperiti i vrati se u normalno, tj. zdravo žmiganje, očito je negdje došlo do kratkog spoja, kamo da se usmjerim prilikom pregleda instalacije?

ja bih rekao da je masa slaba (imao isti slučaj,i to baš na putu za tehnički  :D) Znači ,osiguraj mu dobar spoj sa šasijom i neće više biti problema. Kreni od konektora lampe, pa konektora instalacije, samih stopica gdje sjeda žarulja , i na kraju žica koja je zašrafljena u prtljažniku negdje u blizini svjetla.

Link to comment
Share on other sites

mislim da ću taj posao lagano morati prepustiti autoelektričaru :D

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, kratko pitanje, na koliko se Nm zatežu kotači moment ključem na Megane II?

Poslano sa mog Le X620 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, kratko pitanje, na koliko se Nm zatežu kotači moment ključem na Megane II?

Poslano sa mog Le X620 koristeći Tapatalk

Nije baš pravilo za određen auto. Ja uvijek stegnem na 120 Nm. Tj. 12 kg.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, kratko pitanje, na koliko se Nm zatežu kotači moment ključem na Megane II?

Poslano sa mog Le X620 koristeći Tapatalk

105 Nm je propisana vrijednost ako su vijci 12mm.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dva pitanja:

1) original renault brisači su počeli strugati, hm... nakon nekih godinu i pol, od oka, koštali su nevjerojatnih 400-tinjak kuna... kolika je cijena neki /normalnih/, a da su opet OK? i dali mi može ko objasniti na koji način se skidaju stari, postavljaju novi? ljudi iz ovlaštenog renault servisa su mi tu uslugu naplatili nekih 35 kn...

2) kako ću često ove zime biti na relaciji istra - rijeka, želim si barem nabaviti lance... postoje kakve razlike ili su oni najjeftiniji iz kauflanda od 120 do 190 kn sasvim OK? kako se ponašaju uniroyal rain expert 3 npr. na suledici/malo zaleđenoj cesti? pošto su to kišne gume, dali su im performanse nešto bolje na zimskom kolniku ili apsolutno ne? :D hvala...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.