Jump to content

aleeen

Recommended Posts

al kolko sam skužio OEM H029611 je broj modela dizne i ide i na 1.4 i na 1.6..

nek netko demantira ak nađe druge podatke

 

 

73EA29E3-4C8E-26B7-2455-777E73F95BD1.jpg

dizna.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

@Optimista ti ima od 1.6 16v injektore sa rampom za sitno para..

Za skinuti imas ravno 4 vijka i 4 konektora i cijev od goriva. Max 10min vremena ti treba ako ces biti iznimno pazljiv sa demontazom. Zapises brojeve pa vidis da li su kod njega isti a trebali bi biti

misliš da mogu skinut rail s injektorima bez skidanja usisne jer kanali idu preko i ne čini mi se da to mogu izvuć bez skidanja svega, a onda moram skinut i neke stvari od plina...zato želim nabavit taj jedan injektor i spasit se suvišnog posla ako od prve otkrijem koji pušta

Link to comment
Share on other sites

poslao sam ti poruku

pojma nemam šta sam kliknuo da je quotealo ivana al odnosi se na optimistu :D 

Edited by jopa_22
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima,

Evo opet jedno pitanje iz domene prednjih farova...imam Megane 2 sedan 2007 godina i na njemu prednje farove sa lećom. Kako sam pročitao po forumu ta leća (sloj) izgorena i vidljivost sa upaljenim svjetlima je nikakva. Moje pitanje je, da li mogu uzeti farove bez leće (one vulgaris) i montirati ih umjesto ovih koji su sada na autu?

Link to comment
Share on other sites

Ne. Ti obicni su faza 1, i drugog su oblika. Izmedju fara i prednjeg branika bis imao rupu na gornjem rubu. Sem toga pase

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Steta. Znaci sto mi preostaje, Jens ili novi za 2000kn?

Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi mogli neki group buy kod Jensa. XD

Ja se prije mjesec, dva cuo s njim i nikak da mi izleti malo slobodnog vremena da mu ostavim auto.

Evo upisujem se;

1. mario #8

Hahahahahha

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da se vratim na injektore, optimista im od megane 1 a meni treba za dvojku pa ako neko ima viška nek mi se javi hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da li netko zna kakva je ovo navigacija? Znam da navigacija u meganeu 2 ima ekran koji se dize i spusta. Nije mi jasno sta je ovo, a viđao sam to u vise navrata.8cfce7183489e36a2d32901cbd25e66b.jpg

Link to comment
Share on other sites

to je isto carminat navigacija, pokazuje se gore na ovom displayicu di je inace sat i radiopostaja.

Nije bas neka sreca a i karte mislim da su outdated.

Link to comment
Share on other sites

Steta. Znaci sto mi preostaje, Jens ili novi za 2000kn?

Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

Evo ja sam sa siluxa uzeo Depo farove s lećom, oba su me ispala sa dostavom 1100kn i moram reci da svijetle kao ludi..

Poslano sa mog Le X620 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

to je isto carminat navigacija, pokazuje se gore na ovom displayicu di je inace sat i radiopostaja.

Nije bas neka sreca a i karte mislim da su outdated.

A tako znaci... Ako se karte prikazuju na tom malom displayu onda stvarno nije neka sreca ali to su ipak bile prve navigacije pocetkom 2000-ih tako da je to razumljivo.
Link to comment
Share on other sites

Ja sam vidjao samo one sto se "dizu" pa i na ph1 prvima.. Nesjecam se igde da je bilo tih na taj mali display

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

evo danas slikao bas taj .. tu di pise naziv postaje onda daje upute kam da ides

 

inace da u pravu si , postoji cak i ph1 dakle prije facelifta ova navigacija koja se izvlaci van, vecinom su u faceliftu ali rijetko rijetko ima i u PFL

Koristio sam obje i mogu reci da je ova manja prakticki useless, ova veca je dobra ako sistem radija i displaya radi kako treba i ako imas iole aktualne karte.Koliko citam , vecina nema karte i/ili im ne radi dissplay.Mene display zajebava i dalje, iako imam up to date karte, tako da je koristnost kao kod onog manjeg displaya.

Al ljepse zgleda na prvu:yeah:

 

IMG_20180121_125336 (1).jpg

Link to comment
Share on other sites

Islo je na meganima za DE trziste cesto..

 

Nego , sto se gepeka tice ... sto je "stock" stanje amortizera gepeka, iako mislim da znam odgovor :

da gepek kad se otvori treba onak jace povuc i dizat rukom skroz do gore, pa kad se zatvara ga je dovoljno jednom rukom zatvarati, nema otpora bas

ili da kad se otvara skoro sam ide iz doljneg polozaja, lako se drzi u zraku a kad se zatvara treba ga muski potegnut prema dolje ?

Link to comment
Share on other sites

kupiš istu duljinu amortizera s više ili manje nM kako tebi više paše, ako ti ne odgovara standard. Ja sam tako kemijao za amortizer poklopca motora

Link to comment
Share on other sites

sjetio sam se tri pitanja koja moram pitati na ovom forumu, a jučer se još nešto desilo, tako da će ih biti četiri :D

1) šta je ona gumena mala 'kutijica' (polugumena) koja stoji na željeznom nosaču iznad malog plastičnog spremnika za ulje za kočnice/kuplung i zuji kao zujalica?

2) neki dan mi se desila vrlo čudna stvar kada sam stao pješacima da prođu pješački, vozio sam u drugoj, stisnuo kuplung i kočnicu, a auto je sam dao gas do neka 3000-3500 okretaja, svi su se okrenuli i gledali zašto turiram na mjestu? do čega je to?

3) što se tiče 'frižidera' u našim Megana II u pretincima suvozača, oni uvijek, po tvorničkom defaultu uvijek hlade ili kada se namjesti grijanje u vozilu, onda kroz onu cijev prolazi topal zrak? kako je kod vas?

4) i četvrta, najgora stvar koja mi se desila jučer - sa autom sam ostao zakopan u blato, došao je traktor da me izvuče s kukom stražnje strane, nakon tog 'događaja' volan mi užasno trese, a čini mi se i cijeli auto, kako idem od 80 do 90 kmh, sve više i više trese i vibrira, imam feeling kao da se vozim u žabi i da će se raspasti svakog trenutka, o čemu tu može biti riječ? auto nije dobio nikakav konkretan udarac u podvozje, gume, poluosovine, osim šta je dobio udubljenje lima prtljažnika kada se nabio u traktor zbog prekratke špage... osim toga, baš ništa, a trese poprilično, cijelo tijelo masira...

 P.S. umalo zaboravih napomenuti, kada namotavam volan krajnje ulijevo pa udesno, imam osjećaj da se u jednom trenutku cijeli auto malo podigne pa drugi tren spusti

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

1- to je solenoid/elektroventil vezan za turbinu,mislim da rasterećuje turbinu

2- vjerojatno si stiskanjem kočnice zapeo cipelom i stisnuo i gas pedalu

3- u pretinac ulazi isti zrak kakav izlazi iz ventilacije , ako je uključeno grijanje topao zrak ulazi u pretinac

4- provjeri odozdo imaš li naslaga blata

Link to comment
Share on other sites

3. Izlazi vanjski zrak nakon klime a prije grijaca. Tj hladi i zimi ako ukljicis AC da bi susio zrak u kabini. Akoti je on iskljicen ulazi hladni zrak iz vana.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.