Jump to content

Laguna III 2.0 diesel


adnan195

Recommended Posts

Malo kasnim sa jednom napomenom: proveri na vozačkom i suvozačkom sedištu (bočni deo upravo dela za sedenje) da li ima pukotina. To im je mana upravo za to godište i po tome možeš da proveriš sveukupnu istrošenost vozila.

upravo to me odusevilo jer je taj dio sjedista kozni i kao novo je,ali hvala svejedno 

Link to comment
Share on other sites

Tačno to mesto! Mada znam da i kod redizajniranih modela isto ima problema sa pucanjem materijala sedišta. 

Link to comment
Share on other sites

Ma nije suština u materijalu - gledao sam primerke i sa prirodnom kožom i sa skajem a i sa tkaninom i sve je pucalo jer je problem u unutrašnjosti sedišta.

Link to comment
Share on other sites

Evo moje skoro 300.000 km ispod prkna, nista im ne fali. A nije da i mom prknu nesto fali, stavise.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene doduše nije crna, nego bež poput ove:

renault-laguna-7-big.jpg

ali nema nikakvih pucanja, srećom.

Link to comment
Share on other sites

Evo ljudi blizim se kupnji ali moralo me nesto omesti, uletila je u izbor jos jedna ista laguna ali dci 2.0 150 ks. Pa ajde da mi probate olaksat izbor opisat cu vam obadvije  s time da im je oprema ista ono sto me muci su km, 2.0 benzin ima 85000,a dizel 123000,uz benzin ne dobivam zimske gume a uz dizel dobivam i na kraju dizel kosta 5700 a benzin 5900. Zaboravih reci da benzin ima panoramski krov.pa da vas cujem

Link to comment
Share on other sites

ako su km pravi ja se ne bih bojao tog diesela. U benzin ionako ne možeš plin ugraditi. Oba imaju lanac a ne remen, diesel ćeš lakše prodati. Jedino ako više voliš tišinu benzinskog motora

Link to comment
Share on other sites

ako su km pravi ja se ne bih bojao tog diesela. U benzin ionako ne možeš plin ugraditi. Oba imaju lanac a ne remen, diesel ćeš lakše prodati. Jedino ako više voliš tišinu benzinskog motora

Nisam jos vozio dizel  tako da mi je to novo, km su pravi  auto je u odlicnom stanju, i ja vucem ka dizelu jer mi je isplatniji, vise dobivam za manje novaca

Link to comment
Share on other sites

vidit ćeš da i bolje čupa zbog većeg momenta. Uglavnom, nakon vožnje odluči

ustvari me najvise strah tih 40000 km razlike 

Link to comment
Share on other sites

I ja sam moju kupio kao svoj prvi dizel ali je pisalo da je prešla 218000 km (kod korišćenih automobila uvek naglašavam ono piše da je prešao toliko i toliko km jer ne znamo pouzdano da li je to i stvarno tako). Posle kupovine sam je oterao u ovlašćeni servis na detaljni pregled mada i ja po nešto umem da vidim. Prevalio sam još 7000 km. Onako, izokola sam pitao šefa servisa koliko se očekuje da ti motori mogu da izdrže i on je dao okvirnu iskustvenu procenu od nekih 400000-450000. Ipak to je sve procena, videćemo šta će se događati.

Lično, još se nisam navikao na ono brujanje dizel motora na leru. Činjenica je da su dizeli generalno štedljiviji ali su i popravke značajno skuplje dok je činjenica da se i manje kvare - pa sada budimo pametni!

2.0 dCi u L3 nije baš štedljiv ako slušam priče vozača drugih fabrika. Ali L3 je ipak veliki auto i ne može da se poredi sa npr. Meganom ili Cliom iz iste kuće a da ne pričam sa drugim. Prvih par stotina km sam pokušavao da uštedim koliko je moglo i pravio sam prosečnu potrošnju od 7.8-8.0 u kombinaciji na otvorenom putu, gradu i auto putu. Sada vozim opuštenije i ne vodim računa o svakom ml nafte i potrošnja mi je na nivou 8.2-8.3 - govorim o nekom proseku i za grad i auto put a i magistralni put. U mom slučaju obavezno treba uzeti u obzir i da vozim automatik koji realno diže potrošnju barem za 0.5-0.7 l. Ako se sagledavaju sve strane valja reći i da potencijalni kvarovi kvačila i plivajućeg zamajca kod automatskog menjača su isključeni.  

 

Edited by Astrea
Link to comment
Share on other sites

Kaj se imas brinuti za dizelasa na 123tkm...sad tek puca od snage i tek se razradio ? ako je tako dobar i utegnut ne razmisljaj i uzimaj...neka te kilometri ne brinu.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi diesel i zaboravi na panoramski krov. To je bez veze.

Koje su ti to cifre? U funtama?

Sent from my LG G4

Link to comment
Share on other sites

Ako je pravilno odrzavan dCi radi 400.000 km.

Moj je sada na 110.000km i mislim da ide bolje nego ikad. U grad ne ulazim s njime. Potrošnja uglavnom 6.5L kad se vozim. Kada kilavim može ispod 6 ali to me umara. S tim da je moj 2.0-127kW.

Moj glas za dCi ?

Link to comment
Share on other sites

2.0 dci, 260 000 km,remenica radilice jedini kvar na motoru, ostalo sve OK

Poslano sa mog KIW-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kupljen dizel ljudi, u ponedjeljak idem po njega pa cu vam pokazat par slika uglavnom auto super vuce, odrzavan je sto se vidi po njemu. Hvala svima na savjetima i iznesenim iskustvima. 

Link to comment
Share on other sites

Moze sad par savjeta sto se odrzavanja tice jer odmah cu mjenjat sve diskove i pakne naravno, i recite mi koje ulje i koliko ide unutra?

Link to comment
Share on other sites

ELF Evolution Full Tech FE 5W30. Samo ovo zbog DPF filtera.

Kod mene ide 7.5L

Ulje u mjenjaču ELF NFP 75W80 2.5L

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.