Jump to content

Laguna III 2.0 diesel


adnan195

Recommended Posts

A zašto bi ovako unapred, na blanko, da određuješ da menjaš diskove i paknove? Ulje u motoru pa i u menjaču da eventualno pregledati stanje antifriza i kočione tečnosti ali diskove i paknove :jez:

Ne vidim razlog da bežiš od Elf ulja. 

Edited by Astrea
Link to comment
Share on other sites

A zašto bi ovako unapred, na blanko, da određuješ da menjaš diskove i paknove? Ulje u motoru pa i u menjaču da eventualno pregledati stanje antifriza i kočione tečnosti ali diskove i paknove :jez:

Ne vidim razlog da bežiš od Elf ulja. 

Nema paknove. Disk pločice. 

Link to comment
Share on other sites

Onako letimičnom pretragom po forumu rekao bih da puno više problema s motorima imaju dizlane nego benzinci. S druge strane dizlana je više nego benzinjara u Lagunama pa je za očekivati, ali opet... :nezna:

Da uzimam rabljeno uzeo bi provjereni 2.0 16V. Da uzimam novo u obzir bi došao dCi ukoliko bi radio duge relacije recimo putovao svaki dan na posao 100km+

Čim moraš kalkulirati da li ti se dizlana isplati onda odmah znaš da se ne isplati.

Link to comment
Share on other sites

Auto je stigao,ja zadovoljan,sto se motora tice odusevljen sam,vuce jako dobro,iako sam se vozio i u tisim dizelima ali nemogu stvarno zamjeriti i reci da je bucan. Sto se interijera tice mogu slobodno reci da je izasao tek iz salona =),izvana ima pokoja zamjerka,malo je zagreban prednji branik ,ali jako malo sve skupa 10 cm duzine. Vidim da se uhvatila rasprava zasto vec govorim da trebam mjenjati diskove i plocice. Nisam govorio napamet,naime diskovi imaju zub,ne strasan ali dovoljno da ja pozelim napravit zamjenu i biti miran iducih par godina. Isto to vrijedi i za ulje i filtere. Vodim se onom promijeni pa budi miran,iako je auto vecim dijelom svoje kilometraze servisiran u ovlastenom servisu,jedino je na 112000 servisiran negdje drugdje. Gume su na njoj 18 cola koje isto tako odraduju zadnje kilometre jer su vec bucne,ali to je manje bitno,dobio sam uz auto i 17 cola zimske gume,nove na celicnim felgama. Sad kad smo kod kocnica evo jednog pitanja. Za sve koji ne znaju nalazim se u njemackoj,tu je auto kupljen,tu zivim i radim. Naravno obratio sam se servisu da mi daju ponudu za promjenu diskova i plocica,pa su mi dali ponudu od 860 eura ( dijelovi + ruke ) . Jeli to puno,mogu li u hrv proci jeftinije?

Link to comment
Share on other sites

Naravno obratio sam se servisu da mi daju ponudu za promjenu diskova i plocica,pa su mi dali ponudu od 860 eura ( dijelovi + ruke ) . Jeli to puno,mogu li u hrv proci jeftinije?

Jesi lud da radis servise u Njemackoj, pa radni sat u "no name" radionici ti bude po 100€. Mene su izuli za 450€ kad mi je pukla prednja opruga. Isto to kod mog majstora u Osijeku bi me kostalo cca 1/3. Npr. monitranje guma ti se krece od 70 - 100€ (4 kom, 16") i to usporedi onda s onim sto si zadnji put platio u Hrv.

Ono sto se svakako isplati je dijelove i gume naruciti preko interneta. Ja sam par puta narucivao s ove stranice https://www.motointegrator.de/

Samo upises podatke od auta i on ti onda nudi samo odgovarajuce dijelove.

Btw. pozdrav is Stuttgarta

Link to comment
Share on other sites

Treba ipak pregledati precizno šta se nudi za te pare -  detaljno koji je proizvođač diska i koji je proizvođač pločica pa tek onda procenjivati iznos ulaganja.

I dalje sam na stavu da diskove ne treba menjati tek onako odokativno. Svaki disk posle par desetina hiljada kilometara tj. već posle max.30-40 000 km će imati itekako "einsatz" kako to vole da nazovu neki majstori. Predložio bih ti da pogledaš na samom disku kolika je dozvoljena minimalna debljina (min. th. ili neka slična skraćenica) i da to svakako izmeriš pa tek onda odlučuješ oko diskova i pločica.

Inače, lično i onako na "prvu loptu" čini mi se da je 860 malo mnogo za sve to. Doduše, cene rada su daleko više u jednoj Nemačkoj nego ovde ... "na brdovitom Balkanu" ...

Link to comment
Share on other sites

Onako letimičnom pretragom po forumu rekao bih da puno više problema s motorima imaju dizlane nego benzinci. S druge strane dizlana je više nego benzinjara u Lagunama pa je za očekivati, ali opet... :nezna:

Da uzimam rabljeno uzeo bi provjereni 2.0 16V. Da uzimam novo u obzir bi došao dCi ukoliko bi radio duge relacije recimo putovao svaki dan na posao 100km+

Čim moraš kalkulirati da li ti se dizlana isplati onda odmah znaš da se ne isplati.

Med0 ne mogu se sloziti s tobom. Renaultov 2.0 dCi je ajme pouzdan i zahvalan motor. Buduci da smo na renaultovom forumu, rekao bih cak da je to i jedan od najboljih  diesel motora  iz tog vremena na trzistu.

Ajd da je diesel na 200 tkm a benzinac na 100 tkm, pa bih se i slozio da je benzinac mozda bolji izbor, ali uz istu kilometrazu :nezna:

Ja sam kupio rabljenu Lagunu s tim motorm na slicnoj kilometrazi i presao sam s njim 100 tkm i daleko najmanjih problema s motorom. Cak i ovdje na forumu neces naci bas puno topica sa problemima na tom 2.0 dCi-u. Ne kazem da je Laguna 3 bezgresan auto, ali motor je daleko najbolja stavka na tom autu.

Treba imati u vidu i cinjenicu da je u DE benzin bar 0,20€ skuplji od diesela. I samo to ti na recimo 10 tkm godisnje ucini razliku od 400€ (ako pretpostavimo da ce benzinac trositi 2L vise). I sad baci kalkulaciju na mojoj prijedjenoj kilometrazi kolika je to samo razlika u gorivu.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa bar to s diskovima je jednostavno i nema se sta razmisljati jel treba mijenjati ili ne. Imas na disku kolika mu je minimalna debljina i ako je ispod toga onda moras mijenjati. To se moze saznati cak i online, znam TRW navodi te podatke za svoje diskove.

Ono sto ce se novopeceni vlasnik Lagune iznenaditi je kad sazna cijenu zadnjih diskova :jez: koji su bar duplo skuplji od prednjih, zbog lezajeva.

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

Pa bar to s diskovima je jednostavno i nema se sta razmisljati jel treba mijenjati ili ne. Imas na disku kolika mu je minimalna debljina i ako je ispod toga onda moras mijenjati. To se moze saznati cak i online, znam TRW navodi te podatke za svoje diskove.

Ono sto ce se novopeceni vlasnik Lagune iznenaditi je kad sazna cijenu zadnjih diskova :jez: koji su bar duplo skuplji od prednjih, zbog lezajeva.

Stražnji disk oko 50 € komad, s ležajem. Stražnje pločice oko 40 € set, Ate. Ima ih i po 10 € set. 

Prednji disk oko 50 € par. Pločice oko 40 € set.

Link to comment
Share on other sites

 

Stražnji disk oko 50 € komad, s ležajem. Stražnje pločice oko 40 € set, Ate. Ima ih i po 10 € set. 

Prednji disk oko 50 € par. Pločice oko 40 € set.

Da, u pravu si. Sad sam pogledao malo cijene i palo je to u medjuvremenu. Ja sam prije 2-3 godine platio zadnje TRW diskove mislim 700kn po komadu.

Ali ostao je jos uvijek taj odnos cijene, da su zadnji diskovi duplo skuplji od prednjih.

Link to comment
Share on other sites

Naravno obratio sam se servisu da mi daju ponudu za promjenu diskova i plocica,pa su mi dali ponudu od 860 eura ( dijelovi + ruke ) . Jeli to puno,mogu li u hrv proci jeftinije?

Jel to sa hranom,picem i happy endom ?? [emoji16]

Link to comment
Share on other sites

Od ATE prednji i zadnji diskovi i prednje i zadnje pločice ATE platio sa popustom 3500 kn, 460€ bez montaže.

Link to comment
Share on other sites

Pa bar to s diskovima je jednostavno i nema se sta razmisljati jel treba mijenjati ili ne. Imas na disku kolika mu je minimalna debljina i ako je ispod toga onda moras mijenjati. To se moze saznati cak i online, znam TRW navodi te podatke za svoje diskove.

Ono sto ce se novopeceni vlasnik Lagune iznenaditi je kad sazna cijenu zadnjih diskova :jez: koji su bar duplo skuplji od prednjih, zbog lezajeva.

nisam znao da i lezajevi idu skupa sa zadnjim diskovima?  Nasao sam u jednoj trgovini set prednjih i zadnjih diskova, ATE, sa plocicama za 350 eura,ali ne spominju se nigdje lezaji, moram li to odvojeno kupiti? 

Link to comment
Share on other sites

Od ATE prednji i zadnji diskovi i prednje i zadnje pločice ATE platio sa popustom 3500 kn, 460€ bez montaže.

Za 360 e sam nasao ali neznam jesu li lezaji u tome?!

Link to comment
Share on other sites

Kupi delove u Nemačkoj a kada odeš kući onda nađi nekog majstora da ti to ugradi. Ja bih to tako uradio.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nisam jos uspio ocistit auto da vam ga poslikam jer radim nocnu smjena ali sutra cu vam pokazat.Dotad evo bas vozeci se ba posao upalila mi se obavijest za servis pa me zanima kako se to brise,resetira jer bi servis radio za nekih mjesec dana kada dodem u hrvatsku.  Odnosno zanima me kako se to brise i kad se napravi servis posto servis ne planiram radit kod ovlastenog servisera. 

Link to comment
Share on other sites

Na vrhu desne rucice imas dvije tipkice koje sluze za saltanje gore-dole kroz board computer.

Kad dodjes na service display pritisni i drzi gornju tipkicu nekoliko sekundi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.