Jump to content

Laguna III 2.0 diesel


adnan195

Recommended Posts

Da, to je poznata stvar. To sam još na Megane 2 lijepio. Neka si ti to riješio. Na Renaultu male stvari čine čovjeka sretnim i još naučiš šarafiti po autu.

Sent from my LG G4

Link to comment
Share on other sites

 

 

Da, to je poznata stvar. To sam još na Megane 2 lijepio. Neka si ti to riješio. Na Renaultu male stvari čine čovjeka sretnim i još naučiš šarafiti po autu.

 

Sent from my LG G4

 

 

 

 

ali tko bi rekao da to izvana moze takav zvuk iznutra proizvodit, i sto je najgore tesko je bilo odgonetnut, prvo sam mislio da je u zadnjim vratima,pa u prednjim i onda sam bio 100% siguran da je na stupu izmedju vrata haha ali rijeseno konacno

Link to comment
Share on other sites

Drustvo imam pitanje oko zvucnika na sredisnjoj konzoli,odnosno iznad nje,mrezica ima,nju sam skinuo,mjesto za zvucnik ima,pretpostavljam 13 cm,nisam mjerio ,takoder ima i neko ozicenje koje prolazi ali nema stekera ,nego je to samo neko ozicenje koje prolazi opd tocke A do B,sad sam ja pretpostavio da je to mozda od visokotonaca s jedne na drugu stranu. Ima li netko ideju ili je cak radio to pa zna kako bi se mogao spojiti zvucnik na tom mjestu.

Link to comment
Share on other sites

Jucer sam napravio servis,ulje,filter nafte,ulja,kabine. Upalio auto i pojave se dvije greske, check injection system i check anti polution system. Auto radi i vuce normalno. 

Link to comment
Share on other sites

Cudno je sto se to sve pojavilo nakon servisa i prvog paljenja, auto vozi normalno jedino sto sam primjetio je da ne radi tempomat,kad ga ukljucim pise "check cruise controle". Sutra idem u porec u servis da ga spoje i vide sta je

Link to comment
Share on other sites

Prilikom otvaranja kutije gdje se nalazi filter zraka konektor se malo pomjerio i davao je los signal. Sitnica koja je upalila tolike greske. 

Link to comment
Share on other sites

Jeste sitnica, mi to gledamo kao tako ali računar motora to ipak ne gleda tako ... npr. jeste sitnica kada ostavimo malo otvorena ulazna vrata na kući-problemi su od hlađenja, preko ulaska štetočina do mogućeg upada lopova a u stvari je ipak samo sitnica, zar ne? Malo šale ali mislim da je poređenje adekvatno. U svakom slučaju je dobro da si prošao dobro!

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon 60000 prvi kvar jutros mi propala papučica kvacila jos nisam uspostavio dijagnozu

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To bas nece biti popravak za par kuna.

Potisni cilindar u mjenjaču ili na papučici (ako ima).

Link to comment
Share on other sites

plus novi kuplung jer zakon vjerojatnost nebu na tvojoj strani pa je ( ak je) cilindar propisal po lameli

Link to comment
Share on other sites

Uff uff nadrapao sam kratko rečeno znaci.gledao sam al ne fali glicerine u posudi jel zajednicka posuda?

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav ekipo,javljam se sa prvim vecim problemom na svojoj laguni. Naime pocela je bit jako bucna preko rupa i ostecenja na cesti,osjeti se svaki klinac uz buku vecu ili manju. Posto ne zelim nista prepustit slucaju krenuo bih odmah u rijesavanje problema. Znaci imam osjecaj da kotaci jako brzo i grubo propadaju u recimo rupu na cesti i onda dolazi do te buke. Sad mene zanima par stvari,dali su to bas amortizeri i ako jesu zanima me koje je nabolje kupiti pri zamjeni?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su Kayaba bili original. Ako neces te, onda Bilstein B6. Model B4 im je žešće s**nje, ne preporucam. Ako ti je sve to preskupo, Trw ima dobre cijene a mislim da je bolji od Monroe, Gabriel i sličnih. Cak je prije moguce da je pukla opruga u dnu, sto se cesto vidi tek pri skidanju, nego da su amortizeri. Probaj ih ispitati u STP

Link to comment
Share on other sites

(

 

Kod mene su Kayaba bili original. Ako neces te, onda Bilstein B6. Model B4 im je žešće s**nje, ne preporucam. Ako ti je sve to preskupo, Trw ima dobre cijene a mislim da je bolji od Monroe, Gabriel i sličnih. Cak je prije moguce da je pukla opruga u dnu, sto se cesto vidi tek pri skidanju, nego da su amortizeri. Probaj ih ispitati u STP

 

 

 

 

Kod mene su Kayaba bili original. Ako neces te, onda Bilstein B6. Model B4 im je žešće s**nje, ne preporucam. Ako ti je sve to preskupo, Trw ima dobre cijene a mislim da je bolji od Monroe, Gabriel i sličnih. Cak je prije moguce da je pukla opruga u dnu, sto se cesto vidi tek pri skidanju, nego da su amortizeri. Probaj ih ispitati u STP

 

 

ma u svakom slucaju necu stedit,ipak radim puno km i ne zelim tu buku i neudobnost.Nego reci mi taj STP sta je,ipak sam laik. I preporucate li ovlasteni ili ne? u njemackoj zivim

Link to comment
Share on other sites

Amortizer ne odlazi preko noći osim ako nisi negdje zveknuo neku rupčagu.

Provjeri prvo cijeli sustav ovjesa. Može biti, uporne spone, spone, krajnici, selen blokovi, kugle, amortizeri, ležajevi amortizera i kape amortizera.

Svaka radiona može sa 90% sigurnosti odrediti krivca za buku.

Link to comment
Share on other sites

STP = stanica za tehnički pregled

Ako nisi u Hr potrazi neku radionu koja ima uređaj za ispitivanje amortizera. Mada, kao sto ti ljudi kazu, pregledaj cijelo podvozje, ne samo amortizere

Link to comment
Share on other sites

STP = stanica za tehnički pregled

Ako nisi u Hr potrazi neku radionu koja ima uređaj za ispitivanje amortizera. Mada, kao sto ti ljudi kazu, pregledaj cijelo podvozje, ne samo amortizere

ma da imate pravo sve cu pregledati, cisto sam onako laicki rekao da se radi o amortizerima, prvo cu utvrditi krivca pa krenuti u rijesavanje

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon 60000 prvi kvar jutros mi propala papučica kvacila jos nisam uspostavio dijagnozu

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Jesi to rijesio? I kolko je kostalo?

Meni se to dogodilo, otisao je cilindar koji je u mjenjacu (ovog na papucici navodno nema).

Meho veli da odmah promjenim kad sve rastavlja barem i lamelu koja je vjerovatno pri kraju (imam skoro 300.000km bez diranja kuplunga), popravak s lamelom bi bio otprilike 2.500kn a ako idem mijenjat i dvomaseni onda je komplet (bez cilindra koji je otisao) oko 6.500kn provjerio mi je andjelko iz lagerosa + cilindar + ruke.

Tako da je s**nje kako god okrenem ali sto se mora, mora se.

Pozdrav ekipo,javljam se sa prvim vecim problemom na svojoj laguni. Naime pocela je bit jako bucna preko rupa i ostecenja na cesti,osjeti se svaki klinac uz buku vecu ili manju. Posto ne zelim nista prepustit slucaju krenuo bih odmah u rijesavanje problema. Znaci imam osjecaj da kotaci jako brzo i grubo propadaju u recimo rupu na cesti i onda dolazi do te buke. Sad mene zanima par stvari,dali su to bas amortizeri i ako jesu zanima me koje je nabolje kupiti pri zamjeni?

To ti je vjerovatno stabilizacijska štangica ili tak nekak se zove, kad ona ode onda se dosta bucnije cuje kotac na kojoj je strani otislo. Ne brini nije skupi kvar, nekih 150-200kn sa ugradnjom. Ja sam ih promjenio do sad barem 5 kom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.