Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

ovo samo francuski inženjeri znaju napravit 😂 već duže vrime me nervira šta mlaznice za pranje stakla prskaju na sve strane, i danas napokon na rednovnom servisu u garaži se sjetim bacit oko i probat ih podesit. mlaznicu su postavili točno "iza" grane brisača, tako kad ideš oprat šajbu i brisači krenu radit mlaz vode tuče točno u brisač koji se nađe na putu :tup:

 

ima li ko golfa 7 za prodat? čudo, kako golf nije ima ni jednu od ovih "mušica", budala šta san ga proda... :luda:

9c5d0b2f-4896-4feb-a02c-b0231557fb5d.jpg

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, MaRiO_St said:

ima li ko golfa 7 za prodat? čudo, kako golf nije ima ni jednu od ovih "mušica", budala šta san ga proda... :luda:

Daleko je golf 7 od bezgrešnog, frendov 2 godine mlađi sa isto kilometara kao moj "Renfault" je puno "mušićaviji" nego Renault koji je za sad da kucnem od drvo bulletproof :D

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

Pretražujem ovaj topic al ne mogu naći dizne za šajbe o kojima se pisalo da valjaju, jel netko mjenjao i stavljao druge (koje mogu prati u vožnji a ne samo na semaforu :) )?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su bile sa nekog citroena

8 hours ago, macan said:

Pretražujem ovaj topic al ne mogu naći dizne za šajbe o kojima se pisalo da valjaju, jel netko mjenjao i stavljao druge (koje mogu prati u vožnji a ne samo na semaforu :) )?

 

Link to comment
Share on other sites

Poštovanje svima,

molio bih informaciju, imam Megan 4 Grandtour Energy dci 110 ECO2, 1.5, 2017 godište. Zanima me može li se rastvoriti zadnje svjetlo i promijeniti dio ( na vratima gepeka ), ulazni dio u koji se stavlja grlo s žaruljom mi je malo rastaljeno i vjerojatno ulazi vlaga iz zraka pa se zna zamagliti rikverc svjetlo. Može li se što napraviti ili treba zamijeniti kompletno svjetlo i ako treba za koliko se može nabaviti ... zadnje lijevo ... polovno ili novo.

Hvala.   🙏

Link to comment
Share on other sites

On 01. 02. 2024. at 12:34, Domagoj84 said:

Ekipa koji bi bio interval za veliki servis, Megane IV 1.5 dci 110 KS (Zen Energy), 04/2018. godište?

Po onome što ja nalazim, 6 godina ili 120.000 km, mehaničar ocu kaže da je gledao u podacima koje on ima, 8 godina ili 160k km. Auto godišnje napravi nekih 10k km otkad je u oca, tako da u oba slučaja ga spada vremenski interval. (Ako bude mijenjano na 8. godina starosti, imat će nekih 110k km tad. Nije mi dostupan odmah, vidjet ću dali po njegovim manualima igdje ima ovo navedeno. Ne sjećam se da sam to vidio prije kad sam gledao.

 

Potvrda o jamstvu i održavanju.pdf

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Zašto je nožna kočnica, nakon što auto stoji neko vrijeme (kroz noć recimo), tvrda da ju jedva pritisnem nogom da upalim auto?

A nekad je normalna ... nema pravila.

 

Link to comment
Share on other sites

nepovratni ventil na pojacivacu kocenja pusta, ili pojacivac kocenja

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, NepoznaT said:

Zašto je nožna kočnica, nakon što auto stoji neko vrijeme (kroz noć recimo), tvrda da ju jedva pritisnem nogom da upalim auto?

A nekad je normalna ... nema pravila.

 

Ma niš ne pušta, isti i kod mene nekad..javilo se nakon prve zamjene pločica na 75tkm..sad skoro 140tkm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ako je tako i kod tebe ne znaci da su oba auta ispravna

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

U pravu si...tko će znat, uglavnom, vratio se ja u servis gdje su mi objasnili da je to eto tako 🤣No eto, još sve šljaka

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 18. 01. 2024. at 17:34, Karlo said:

Pozdrav,

imam HeadUp Display, u jednom trenu se prestao automatski dizati/spuštati, ni na komande s infotainmenta nije reagirao. Izvadio sam ga i rastavio, ispalo je da je otpornik vrisnuo i imao je hladni lem na jednoj zavojnici. To je riješeno i kada ga spojim na konektor motorić se referencira u zatvoreni položaj (ako ga ručno ostavim malo/skroz otvorenog). Međutim i dalje ne reagira na komande otvori/zatvori. Jel možda treba poništiti neku grešku preko dijagnostike? 

Ako netko iskustva s time ili sličnu situaciju puno bi mi pomoglo :)  druga ideja mi je "posuditi" drugi HUD pa isprobati s njim jel radi sve.. :D

Ako će nekome trebati ubuduće, problem s HeadUp Displayem je bio u neispravnom motoriću - jednostavno nije imao dovoljno snage za otvaranje displeja. Motorić koji se nalazi unutra je RK-370CA-20165, rastavljanje je prilično jednostavno - kad se sve sklopi nazad radi ko urica, trošak par eura 🙂

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Planiram uskoro napraviti veliki servis na 1.5dci meg4 pa sam mislio usput zamijeniti i ulje mjenjača.

Ima li kakva specifikacija tog ulja što trebam gledati?

Za ulje motora i antifriz znam.

Link to comment
Share on other sites

Ručna getriba elf Tranself NFX. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Idem danas gledat ovaj Megane:

 

https://www.index.hr/oglasi/renault-megane-1-5-dci-110-intense-reg-1-god-servisna-knjiga-hr-auto-navigacija/oid/4599604

 

Ima tko kakav savjet sto provjeriti? Neke mane i boljke. Ovako preko slika izgleda dosta uredno, relativno je visoka kilometraza, ali ti motori bi trebali biti pouzdani i tuci velike km.

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, mislim da dizne hoce stvarat probleme negdje okvirno nakon cca ~250 000km, pa je to vjerovatno insvesticija koja ce te cekati u buducnosti ako planiras duze imati vozilo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lucky_ZG said:

Idem danas gledat ovaj Megane:

 

https://www.index.hr/oglasi/renault-megane-1-5-dci-110-intense-reg-1-god-servisna-knjiga-hr-auto-navigacija/oid/4599604

 

Ima tko kakav savjet sto provjeriti? Neke mane i boljke. Ovako preko slika izgleda dosta uredno, relativno je visoka kilometraza, ali ti motori bi trebali biti pouzdani i tuci velike km.

Zadnji most, dnevna led svjetla, jesu li prednje gume ravnomjerno potrošene... to su stvari koje možeš uočiti vrlo lako, a mogu zadati glavobolje 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dnevna svjetla rade, to je jedna od prvih stvari koje sam gledao jer ih dosta vidim kojima barem jedan segment ne svjetli kako treba.

U voznji mi se sve cini ok, cak ni nije ovjes bucan. Motor jako lijepo radi i svidjelo mi se kak ose vozi. Ali auto nije bas u nekom stanju, i trazi dosta ulaganja da bi bio po mom ukusu tako da ga preskacem makar cu i dalje pratiti Meg IV jer mi se generalno dopao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.5 dci je jako rasprostranjen motor i mislim da ako je motor na izmaku snaga da se polovni da naći za 1000€ +- malo i vozi dalje. A sve ostalo što je prošlo 200k km je isto potrošeno, dakle od karoserije, u unutrašnjosti, sjedala, jelda nije tu netko sjedio par sati samo. Onda kako je održavano, koliko je oštećeno i tako dalje i bliže. Motor u cijeloj priči za normalne auto je najjeftiniji i najlakši za zamijeniti :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Je li netko imao situaciju gdje mu je masno od ulja ispod cijevi intercoolera gore na poklopcu motora?

Prije je bila kap ili dvije, ali danas sipam tekućinu za stakla i dosta je masno.
Ulja na šipci ima par mm ispod MAX-a, toliko je i bilo kod izmjene prošle godine.


Dakle ispod fleskibilnog dijela ove cijevi:
20240325-130513.jpg


Idem uskoro svakako kod mehaničara jer mi previše trese, doslovno u leru osjetim vibracije motora u kabini.

Link to comment
Share on other sites

Mijenja se u garanciji komplet crijevo

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na 30tkm u garanciji novo...do sada sve ok

Link to comment
Share on other sites

Onda je ovo izdržalo i više nego očekivano jer je original iz 2017-te kad je auto proizveden tako da ništa od garancije.

Novo je poprilično skupo, 258 EUR.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Možeš dodati još jednu šelnu a prije toga ispuhati zrakom da ne stegneš smeće između cijevi i crijeva 

Link to comment
Share on other sites

Ja gledam i nekužim... pa jel crijevo puklo il curi na spoju... pa nemoguce da to nemoš nekak sanirat ako je na spoju.. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.