Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Gospodo evo i mene nakon dugo dugo vremena na forumu. Zapravo do sada nije bilo niti potrebe da se javljam jer je bilo toci i vozi. Sve do neki dan.

I onda ovo:

1af561de3275aa262dd397d001f0c9ed.jpg

28e39298db5e2e2285b1e4b6ac349ef7.jpg

c968ad2014b337c53d634e471f370e9b.jpg


Dakle, razletio se automatik na 85.000km!!!

Dobra vijest je sto sam srecom dokupio produzeno jamstvo koje me drzi jos sljedecih 15.000 km.
Dakle otprilike godina dana.

E sad, pitanje svih pitanja glasi, sta dalje? Da li se rijesiti vozila odmah ili pricekati da vidimo sta ce se dogadati naredne godine i onda odluciti? Imao sam ja i prije problemcica ali su to vise bile djecje bolesti novog modela, ovo sad je zeschi fail....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je kako će se mjenjač popravljati, kao i to koji su ti planovi za auto. To je 6 ili 7 brzina edc?

Link to comment
Share on other sites

Ne popravlja se. Vec je naruceni novi.... 1.6 EDC 160KS-a, 6 brzina


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije čest slučaj da taj mjenjač crkne, češće motor ode. 

Znam da se tu na temi pisalo za motor da... eto meni mjenjac.

Strah me onoga iza 100.000km pa sam poceo razmisljati i prodaji


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Pa šta te briga imaš garanciju i bit che riješeno....

Pa sad me nije briga, u pravu si. Ali pitanje ak ce to vise ilad biti isto. I muci me da se isto ili slicno ne desi nakon isteka produzenog jamstva.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Neka riješe, dobiješ garanciju na ugrađeno opet, izvan jamstva, barem tako mora biti!

Link to comment
Share on other sites

Neka riješe, dobiješ garanciju na ugrađeno opet, izvan jamstva, barem tako mora biti!

Nadam se da da


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Nije čest slučaj da taj mjenjač crkne, češće motor ode. 
A utjesio si ga u PM.

Pa ak ti metnu novi mjenjac bar s tim nemas brige a ako imas love mjenjaj staro za novo ionak nema puno km pa jos vrijedi. Samo pravo je pitanje ako prodavas privatno kolko ces cekat kupca.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Auto je na leasing jos k tome tako da malo teze sto se tice privatnog kupca.

Ma na gubitku sam kako god okrenem .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kolko ide sad garancija na novi mjenjac mimo produzenog jamstva?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je maksimalno godina garancije. 

Pa toliko imam jos i produzeno jamstvo. Pa sam na istome onda....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Čovjek je uvijek na gubitku, novi auto je veliki gubitak materijalno, osim ako nije radni. 

Ja se ne bih opterećivao, budeš vidio kako će se stvari odvijati. 👍

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ja bih ga se riješio, jer 15k km i godinu dana prođe da se ni ne okreneš, a što onda? Onda su troškovi ajme majko.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ako je na leasing onda uglavnom ide ili banki ili auto kuci auto. Provjeri koliko ti nude. Nudit ce ti neku smijesnu cijenu oko 12 tisuca eura za njega. (ako i tolko) Da ides novoga kupiti opet ode 30-35t eura a identican model samo drugi su motori sa adblue. Plus jos i kamata naravno za leasing. Zato lako reci ja bih ga se rijesio. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam planirao uzeti polovni scenic 4.....kada ovo sve pročitam ne znam koji motor bi bio sa najmanje kvarova,ili uzeti nešto slično od drugog proizvođača.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam planirao uzeti polovni scenic 4.....kada ovo sve pročitam ne znam koji motor bi bio sa najmanje kvarova,ili uzeti nešto slično od drugog proizvođača.
1.6 dci 130ks i ručni mjenjač (najpouzdanija kombinacija), ako gledaš diesela.

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Takvoga sam ja imao i prodao. Nisam nekih problema imao sa njime. Osim toga mjenjaca kada je hladnije vrijeme dok se ne zagrije ulje onda se malo teze ubacuje u brzine. Treba samo malo sporije mjenjati brzine kada padnu temperature po zimi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo podigao vozilo danas.

A sada sta i kako dalje?? Vidjet cemo....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 05. 09. 2020. at 21:17, hans said:

1.6 dci 130ks i ručni mjenjač (najpouzdanija kombinacija), ako gledaš diesela.

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk
 

On bese ima one celicne klipove? Onaj od 160 ks ih valjda ima...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On bese ima one celicne klipove? Onaj od 160 ks ih valjda ima...
Ima, čak i K9K euro 6d temp ima čelične

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, znam za k9k, da su od neke 2014 ubacili te klipove..

Za 1.6 ako se dobro secam, jedan ima, a drugi ne.. Klipovi su Mahle, ako me secanje sluzi

 

klipovi 1.5.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.