Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Ma je, ali održavanje održavanje, na 200tkm se za zamjenu ni premišljao ne bi...

Link to comment
Share on other sites

Ma je, ali održavanje održavanje, na 200tkm se za zamjenu ni premišljao ne bi...
Mozda ima par motora koji se prodaju u eu kojima lanac moze izdrzati 200tkm bez da pocne zvonit ili se rastegne ko zvaka.
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Lowlife said:
9 hours ago, shogo said:
Ma je, ali održavanje održavanje, na 200tkm se za zamjenu ni premišljao ne bi...

Mozda ima par motora koji se prodaju u eu kojima lanac moze izdrzati 200tkm bez da pocne zvonit ili se rastegne ko zvaka.

Nabroj dva. 🤓

Link to comment
Share on other sites

Nisam cuo ni vidio slucaj 1.6/1.7 crdi. Bas jako puno njih odvrti po 300-400tkm bez da diraju ista oko motora. Dobro uvijek se nade iznimka

Link to comment
Share on other sites

Naravno, samo na nekim motorima je to više pravilo, nego iznimka. Tu se ubrajaju motori BMW, VW, PSA, Renault... Motor se dizajnira tako da drmne lanac, sve je na granici. €£$...

Link to comment
Share on other sites

Ni ja nikad cuo ni na benzincu ni na dizelu, kia ili hyundai da puca lanac, to samo vw i renault.
Vw je izbacio lance i opet uveo remene, to bi trebao i reno napraviti jer motori sa lancima su zapravo pokupljeni od nissana..
Remen mozda krace traje ali ga je puno jednostavnije i jeftinije za zamijeniti..
Recimo za vw 2.0 tdi EA288 set svih spanera i remen sa pumpom vode kosta 1000 kn.
Lanci su opcenito dobri za atmosferske motore n akojima su izdrzali cijeli zivotni vijek.
Na turbo motoru gdje postoje puno veci trzaji u radu i veliki Momenti razvod sa remenom lakse podnose to jer su elasticniji. Lanac ima veliku krutost i u takvim uvjetima rada se trajno deformira. Spaner apsorbira tu deformaciju al kad pocne zveketati znaci da se rastego toliko da ga spaner vise ne moze drzati napetim.
Zato je po meni zupcasti remen najbolja stvar za razvod..

Link to comment
Share on other sites

Bregasta u bloku i podizači, nema bolje od toga [emoji6]

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

I bregasta u bloku ima za pogon lanac.. i to mali smiješni kakvi su i moderni lanci

Link to comment
Share on other sites

Hyundai kakav sam vozio prije je isto imao lanac. Iako je bio samo atmosferski Benz preporučljivo ga je mjenjati na 200 k km. Pucali su i na tim motorim nakon 200 hiljada. Ja ga nisam mjenjao, prodao ga sa 220 hiljada

Link to comment
Share on other sites

I bregasta u bloku ima za pogon lanac.. i to mali smiješni kakvi su i moderni lanci
Nisi ti vidio prave motore sa zupčaničkim razvodom [emoji846]

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Šogorova KIA Ceed, onaj stariji benzinac 1.4, na 200tkm lanac je bio skoro 2 karike dulji nego novi :)

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Alen said:

Šogorova KIA Ceed, onaj stariji benzinac 1.4, na 200tkm lanac je bio skoro 2 karike dulji nego novi :)

 

Taj motor sam ja imao u hyundaiu. Ko prvog paljenja je znao malo zaružit nakon 200 hiljada, očito je bio za zamjenu. Bitno je da ti je ulje u motoru na max onda bi bilo ok

Link to comment
Share on other sites

Šogorova KIA Ceed, onaj stariji benzinac 1.4, na 200tkm lanac je bio skoro 2 karike dulji nego novi [emoji4]
 
Da na 1.4 benzincima je ludilo kako odlaze. Eto jedino sto dobijes to upozorenje kod njih se bas jako cuje. Ljudi to zanemaruju i drze se te price da je lanac trajan.. onda pukne i tako.. mogu proizvodaci dizajnirati naravno i lanac koji bi bio trajniji. To bi znacilo debljinu karika i vjerojatno 2 odvojena lanca sto poskupljuje proizvodnju a i zvuk pri radu je veci. Oni ih rade na otprilike koliko je dizajniran motor i to je to. Ali eto odlaze i puno prije.
@direstraits
Smijesna stvar na Bmw N47. Marketinski su na pocetku proizvodnje reklamirali motor ispravljen od struganja i pucanja lanca i kako su ga smjestili na zamasnjak. A onda kifla nakon 50ak tisuca km poceo je zvoniti i na ispod 100 pucat. Kod njih to znaci skidanje motora posto mjenjac skinut na vecini nije dosta za pristup.
Link to comment
Share on other sites

Šogorica je vozila tu Kiu, a znaš kako to obično s ženama ide... jedan dan je samo došla i veli: "Dragi, auto više ne ide..." :)

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, filiplolic said:

Nisi ti vidio prave motore sa zupčaničkim razvodom emoji846.png

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

15god 1mjesec i 1dan sam radio mehaniku na HD vozilima i strojevima :deda:

man, mercedes, tam, deutz, iveco, perkins, vm..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, laci said:

15god 1mjesec i 1dan sam radio mehaniku na HD vozilima i strojevima :deda:

man, mercedes, tam, deutz, iveco, perkins, vm..

Znači mogao bi mi i servis na autu složit😉?

Link to comment
Share on other sites

Laci, vidiš da znaš da ima nepoderivih motora [emoji846]

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema nepoderivih. Neki su otporniji od drugih ali sve se svodi na isto..

@fabi za sljedeci servis se javi, zauzeta su mi sva popodneva za sigurno mjesec dana

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, laci said:

Nema nepoderivih. Neki su otporniji od drugih ali sve se svodi na isto..

@fabi za sljedeci servis se javi, zauzeta su mi sva popodneva za sigurno mjesec dana

Može

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ima netko kakav savjet što raditi: znači zaustavio sam scenica i pritisnuo tipku od ručne, papučica kvačila je skroz propala ali ja to nisam skužio sve dok nisam trebao krenuti. Mehanički sam podigao kvačilo i dalje normalna vožnja. Ovo mi se nije više ponavljalo. Da li se zabrinjavati oko navedene situacije? Za par dana idem na servis pa ću spomenuti ali me zanima da li se kome od vas ovo dešavalo?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima netko kakav savjet što raditi: znači zaustavio sam scenica i pritisnuo tipku od ručne, papučica kvačila je skroz propala ali ja to nisam skužio sve dok nisam trebao krenuti. Mehanički sam podigao kvačilo i dalje normalna vožnja. Ovo mi se nije više ponavljalo. Da li se zabrinjavati oko navedene situacije? Za par dana idem na servis pa ću spomenuti ali me zanima da li se kome od vas ovo dešavalo?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nije zabrinjavajuće ako se nebude ponavljalo.

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Update: bio na servisu i kažu propust na gornjem potisnom ležaju kvačila. Potrebna je zamjena, cijena oko 1000 kn. Auto ima 46000km, nije mi jasno uslijed čega bi se to pokvarilo?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.