Jump to content

Laguna II 1.9 dci


Darkside

Recommended Posts

Poštovani ljubitelji marke renault. Molio bih vas za par savjeta u svezi lagune. S obzirom da sam postao neki dan vlasnik aposlutno ne znam ništa o manama, vrlinama, preventivi dotičnog vozila, što i kako održavati da ne dođe do nježeljenih problema. Laguna je 12/2005 godine 1.9 dci 110 ks. Razina opreme je expression.

1. Prijašnji vlasnik je stavljao ulje elf 5w30 jer ima euro IV normu i samim time i fap. Planiram nastaviti sa istim. To je ok ili? U slučaju skidanja fapa ostaje ista gradacija ulja ili se mjenja?

2. Prilikom paljenja vozila svaki puta na tabli stoji ukupni broj prijeđenih km. Postoji li mogućnost postaviti da stoji primjerice trenutna potrošnja?

3. Gdje obavljate servise? Neki pouzdan mehaničar koji se razumije u renault a da cijena nije kao u ovlaštenom?

4. Fap? Problemi? Dali preventivno skidati ili voziti?

5. Dali netko sigurno zna postoji li razlika između motora 110 i 130 ks. Dali postoje konstrukcijske razlike u turbini, interkuleru, kvačilu, injektorima ili je to samo softwerski odrađeno?

6. Kako ti motori podnose remap? Tko to može najkvalitetnije odraditi? Zanima me podizanje snage do 15%. Znači lagano popraviti krvnu sliku, nikakva pretjerivanja.

7. Prilikom niskih temperatura nakon hladnog starta mjenjač se teže šalta. Nakon kratkog zagrijavanja savršeno klizi? Bivši vlasnik je zamjenio ulje, možda je neko krivo ili je to tako?

8. Bivši vlasnik je mjenjao zupčasti remen prije 50 000km i 5 godina. Sada bi trebalo odraditi veliki servis. Koji dijelovi su najkvalitetniji? SKF set zadovoljava?

Link to comment
Share on other sites

Po godinama bi bilo ok promjeniti distribuciju i skf je ok i ina takoder.

Ulje motorno neka ostane isto ali nisi napisao koje je tocno?

Ulje mjenjaca bi trebalo promjeniti i staviti odgovarajuci elf.

Motori su isti i dobro podnose remap.

Fap se moze eliminirati.

Ulje motora mijenjaj na 10000km

Link to comment
Share on other sites

130ks verzija ima drugaciji usis, druge dizne (piezo), i noviju turbinu (znatno izdrziviju) tako da on ima od svih najvise potencijala za tuning

120 i 110 su vise manji isti, nisam siguran za turbinu, jel na 110 isto VNT kao i na 120 ?

 

inace do 140konja si siguran bez brige i to je jako sigurna mapa, 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ma sa 110 ks na 140 mi malo previse. Mogli bi pojedini dijelovi dosta biti optereceni a ne zelim skratiti vijek trajanja.

Razmisljao sam max na 125-130 ks.

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj sta masina izdrzava u temi o scenicu isto 1.9dci koji je dignut na220 samo druga turbina.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma znam ja da izdržava svašta. Mašine me nije strah. Više kvačila, injektora, turba, mjenjača...

Ti dijelovi su skupi, a kad napraviš pošten remap skratiš im vrijeme eksplotacije. Auto je kupljen jer unutra vozim djecu. Trebam samo malo popravit sliku da kad se nakrcamo unutra da nije baš toliko lijen.

Do sada sam imao alfu od 144ks pa prelazak na 110 mi je :aua:.

Link to comment
Share on other sites

Injektori idu do 240konja njih ne opterecujes nebrini se :)

Sto se tice turbine nisam siguran koja je na tvom, budem provjerio, ako je ista ko na 120konja onda ti ona ide do max sigurnih 155 znaci 145 ti je ultra sigurna mapa.

Za kvacilo i zamasnjak najvise ovisi o tebi dal ces se ispucavat. U voznji ak je kvacilo dobro (lamela ne prestara) drzi bez problema

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

E si ti ziher da je to 110ks ? U garretovom katalogu nenadjem tu snagu :D ni +-5ks

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma znam ja da izdržava svašta. Mašine me nije strah. Više kvačila, injektora, turba, mjenjača...

Ti dijelovi su skupi, a kad napraviš pošten remap skratiš im vrijeme eksplotacije. Auto je kupljen jer unutra vozim djecu. Trebam samo malo popravit sliku da kad se nakrcamo unutra da nije baš toliko lijen.

Do sada sam imao alfu od 144ks pa prelazak na 110 mi je :aua:.

Ako je sa 6 brzina mjenjač (PK6, ili PK4-još bolje) onda sigurno podnosi snagu do 150KS i barem 320Nm.

Link to comment
Share on other sites

Da siguran sam da je 110ks ili 81 kW.

Mjenjač je 6 brzina. Auto je kupljen novi kod cindrića tako da je za naše tržište. Miloš ajd molim te pogledaj za taj turbo. Baš me zanima.

Ako treba pošaljem ti broj šasije.

A što je fapom? Kad se radi taj lagani tuning treba li micati filter?

Link to comment
Share on other sites

2. uvijek kod palenja se putni komp postavi na ukupnu kilometražu bez obzira na čemu je bio kod gašenja.

4.FAP je uglavnom dobro riješen i rijetki su problemi s njime, pa ga skidati dok je ispravan i ne radi probleme nema smisla

7.ulja ide 2.4L, ELF NFP 75W80

Link to comment
Share on other sites

Zato postoje ovlašteni servisi. Ako neće glaceol onda neka ulije bilo koji antifriz tipa D -oat. Izbjegavam korisriti termin G12 jel mi se od toga diže kosa na glavi. Meni je recimo procurio hladnjak kada sam nakon glaceola ulio taj crveni G12.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kod tokica uzeo od Shella neki crveni...trebao bi tocni naziv pogledati ali ima bas Renaultovu normu ( kao i orginal) tak da ti je to taj...

Zato postoje ovlašteni servisi.

I kad cujes koliko je litra tamo imas osjecaj da si i blowjob dobio koliko kosta.

Link to comment
Share on other sites

Sada sam provjerio unutra je zuti neki. To je taj originalni?

Znaci trebao bi gledati i na antifrizu da ima renault normu. To cak nisam ni znao da postoji za antifriz

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kod tokica uzeo od Shella neki crveni...trebao bi tocni naziv pogledati ali ima bas Renaultovu normu ( kao i orginal) tak da ti je to taj...

I kad cujes koliko je litra tamo imas osjecaj da si i blowjob dobio koliko kosta.

 

Daj mi molim te napiši koja je to Renaultova norma za antifriz? Ne postoji Renaultova norma za antifriz, Renault koristi samo i isključivo Glaceol RX Type D. 

Link to comment
Share on other sites

Purflux, svako drugo mijenjanje ulja cca svakih 20000km, a može i češće.

Link to comment
Share on other sites

Bez razmišljanja svake godine/10tkm-max zamijenim sva 4 filtera. Solidni filteri su 200 kuna i ne bi tu štedio

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Slazem se. Inace sam na bivsim autima svakih 10000 mjenjao ulje i sve filtere.

Mislim da cu ovdje na 10 ulje i filter a na 20 ostale filtere.

Koje brisace koristite? Imam gore neke, ok brisu ali nisu aero. Izgleda tupavo, samo radi toga bi puknuo aero.

Link to comment
Share on other sites

Daj mi molim te napiši koja je to Renaultova norma za antifriz? Ne postoji Renaultova norma za antifriz, Renault koristi samo i isključivo Glaceol RX Type D. 

69481fae26aa65e838785f8699fc3aaa.jpg

Evo ova oznaka pod Renault-Nissan...i ja to govorim za svoj 1.5dci koja je tvornicka preporuka s obzirom na materijal od kojeg je raden motor...kiler i ostalo sta sve ide.

Link to comment
Share on other sites

Kolika je kompetencija te norme dovoljno govori činjenica da je ista norma antifriza propisana za Renault Trucks čiji motori veze nemaju s Renaultom. Ispada da svaki G12 (TL-774) zadovoljava tu normu. Dobro sam mu ja napisao neka stavi bilo koji OAT antifriz ako ne želi dati 75 kn×3 za 3L glaceola.

Link to comment
Share on other sites

Jel ima normu? Ima...i onda? Po tome ne treba gledati ni norme na ulju nego trpaj bilo koji 5w 30 jel tako? Sta qurac motor zna sta su norme....ulje je ulje ;) Ovo je konkretno Shellov crveni antifriz i kosta 20-tak kuna po litri...nes ti skupoce....covjek je pitao koje....ja sam mu rekao sta Renault propisuje za svoje a on moze tociti sta god hoce.

Link to comment
Share on other sites

Renault trucks koristi istu hebenu normu kao renault šta nema veze s vezom. Renault trucks koristi Volvo motore totalno drugačije koncepcije i materijala. Znači da je Renault uveo glupu brojčanu oznaku zato što je to postalo pomodno, a u biti se radi o d tipu antifriza (inhibitori korozije su organske kiseline)

Tip D prema TMC (Technology and Maintenance Council) je antifriz na bazi etilen glikola s dodatkom inhibitora korozije u obliku organskih kiselina. Renault nije izmislio "Type D", već je svoj Glaceol označio kao antifriz tipa D prema TMC-u, tako da im ta kvazi norma nije ni bila potrebna već su se išli ku**ic.iti jer VW ima svoju normu pa oni moraju uvesti svoju. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.