Jump to content

Laguna II 1.9 dci


Darkside

Recommended Posts

Nema čepa, a nemoj skidati crijevo jer nećeš uspjet odzračiti. Izvuci špricom sve iz posude zatim ulij novo ulje, upali auto i okreni par puta upravljač  do kraja (od lijeva prema desno, ili obrnuto), zatim isprazni posudu i ponovo nalij novo ulje. Ovo ponavljaj sve dok ne ukloniš svo staro ulje iz sustava. Unutra ide Renaultmatic D2, ili Mobil ATF 220, taj Renaultmatic ima kupit samo u ovlaštenog i vjerojatno je isto ulje kao i Mobil ATF220. D2 označava da je ulje u skladu sa zahtjevom Dexron 2.

Link to comment
Share on other sites

Nema čepa, a nemoj skidati crijevo jer nećeš uspjet odzračiti. Izvuci špricom sve iz posude zatim ulij novo ulje, upali auto i okreni par puta upravljač  do kraja (od lijeva prema desno, ili obrnuto), zatim isprazni posudu i ponovo nalij novo ulje. Ovo ponavljaj sve dok ne ukloniš svo staro ulje iz sustava. Unutra ide Renaultmatic D2, ili Mobil ATF 220, taj Renaultmatic ima kupit samo u ovlaštenog i vjerojatno je isto ulje kao i Mobil ATF220. D2 označava da je ulje u skladu sa zahtjevom Dexron 2.

Sve tako ali ne paliti auto i ne nalijevati ulje dok ne izvuces na spricu oko 1litre starog ulja. 

Link to comment
Share on other sites

Ok poigrat ću se.

Nego imam jedno delikatno pitanje, vjerojatno vama smješno ali eto meni nije.

Do sada sam uvijek vozio benzince, ovo mi je prvi diesel.

Start na hladno uvijek sam prešaltao u višu brzinu na 2500 okretaja, dok se ne zagrije.

Na koliko mjenjate na dieselu? Ja pokušavam na što nižim okretajima, ali na 2000 dok prešaltam auto se imam osjećaj muči.

Naravno kad se motor ugrije u višu šaltam između 2500-3000

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

Kod zamjene ulja u volanu skinuo sam cijev koja ide u pumpu i ono šta je bilo u posudi istočio, upalio auto na jedno 10- tak sekundi i još je pumpa izbacala iz letve i sistema ostatak ulja.

Sve ukupno skoro 1 lit. sam istočio van, a pošto unutra ide 1.1 lit. to je bilo to.

Utočio novo ulje al ne sve odjednom, prvo jedno pola litre i upalio auto da pumpa povuče i onda ostatak.

Dal u dizela ide ista količina ulja to ne znam.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Sve tako ali ne paliti auto i ne nalijevati ulje dok ne izvuces na spricu oko 1litre starog ulja. 

Ne može izvući jednu litru nikako, u spremnik stane2-3 dcl. Mora izvući sve to ulje, naliti drugo i onda upaliti auto. Ne smije mu se dogoditi da povuče zrak iz posude.

Link to comment
Share on other sites

Nije tocno.

Izvuces iz posude koliko ima pa namotas lijevo ili desno neznam na pamet dok opet povrat ne napuni posudu, opet izvuces i ponovis radnju dokle god povrat puni posudu. I ne palim auto nikad dok je posuda prazna jer postoji mogucnost zaribavanja pumpe dok radi na suho.

A ti kako hoces.

Ja radim ovako na autima a na teretnom programu postoje cepovi gdje se ispusta ulje i opet se to sve skupa radi bez upaljenog motora sa podignutim prednjim kotacima jer inace nebi mogao okretati volan.

I to su jedini ispavni postupci.

Link to comment
Share on other sites

Svatko ima neki svoj način, za tih par sekundi pumpi se neće ništa dogodit ako radi bez ulja. Ona je unutra masna od ulja i za to malo rada je to sasvim dovoljno da joj se ništa ne dogodi.

Link to comment
Share on other sites

Nije tocno.

Izvuces iz posude koliko ima pa namotas lijevo ili desno neznam na pamet dok opet povrat ne napuni posudu, opet izvuces i ponovis radnju dokle god povrat puni posudu. I ne palim auto nikad dok je posuda prazna jer postoji mogucnost zaribavanja pumpe dok radi na suho.

A ti kako hoces.

Ja radim ovako na autima a na teretnom programu postoje cepovi gdje se ispusta ulje i opet se to sve skupa radi bez upaljenog motora sa podignutim prednjim kotacima jer inace nebi mogao okretati volan.

I to su jedini ispavni postupci.

Ne palim ni ja auto dok je posuda prazna. Izvučem staro ulje iz posude, ulijem novo i onda palim auto. Do sada se nikad nisam zahebao niti mi je ušao zrak u sustav, a puno sam puta zamjenio to ulje. Znaš kako je teško okretat upravljač bez servo podrške.

Link to comment
Share on other sites

Znam da je to jedini ispravni postupak, ali mislim da servu neće smetati jedno okretanje za puni krug na mjestu. A i pumpa radi u to vrijeme tako da će istjerati sve staro ulje vani. Ovaj postupak nisam ja izmislio, to sam negdje pročitao, na nekom forumu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

dignuti prednje kotače dizalicom pa je lako okretati i pri ugašenom motoru. Inače to me čeka pa razmišljam o najlakšem modusu izmjene

Link to comment
Share on other sites

Ok sad sam teoretski ispraznio ulje bez paljenja auta.

Kad nalijem opet motam jel da ga napunim?

Zarobljenog zraka mislim da ne moze ostati jer cim okrenes volan on izvrti ulje u sistemu.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Zrak ce se vratiti u posudu, ako imas nekog samo da vrsi nadzor posude dok motas bi bilo super

Link to comment
Share on other sites

Ok poigrat ću se.

Nego imam jedno delikatno pitanje, vjerojatno vama smješno ali eto meni nije.

Do sada sam uvijek vozio benzince, ovo mi je prvi diesel.

Start na hladno uvijek sam prešaltao u višu brzinu na 2500 okretaja, dok se ne zagrije.

Na koliko mjenjate na dieselu? Ja pokušavam na što nižim okretajima, ali na 2000 dok prešaltam auto se imam osjećaj muči.

Naravno kad se motor ugrije u višu šaltam između 2500-3000

Koji ti točno motor imaš? Kod mene je 1.9 88kW i uvijek (neovisno topao-hladan) mijenjam na 2000 tako da mi sljedeća viša pada na 1600. Nemam neki osjećaj da se auto muči, jedino kad je uzbrdica, klima ili pretrpan auto onda idem do 2200-2300. Mislim da je to neki optimum, nitko ne pati zbog mene na semaforima.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Isto 1.9 ali 81 kW.

Ma gle i meni pada tako nekako, i ide kad das gas ali nekako mi to malo okretaja. Valjda navika od benzinca.

Ja kad je topal vrtim bar do 2500-2800.

Kad kruzam okretaje drzim na 2000.

Link to comment
Share on other sites

dignuti prednje kotače dizalicom pa je lako okretati i pri ugašenom motoru. Inače to me čeka pa razmišljam o najlakšem modusu izmjene

Dovoljno je prednje kotače staviti na komad lima i okreće se ko na ledu.

Link to comment
Share on other sites

Koje brisace koristite?

Po manualu idu kao 600/500.

Medjutim gledajuci taj polozaj i put brisanja ja bi postavio 650/480. Dali je tko to stavljao?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dali postoji ikakva mogucnost da kad upalim auto na putnom racunalu stoji trenutna potrosnja a ne prijedjeni broj km?

Link to comment
Share on other sites

Glupo.

Isto glupo ako zelis upaliti brisac da obrise samo jednom moras kliknuti na rucici.

 

Link to comment
Share on other sites

Na laguni imam celicne felge.

Ukoliko kupim alu pretpostavljam da trebam i druge vijke. 

Koliko kn za to moram istrest?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.