Jump to content

Laguna II 1.9 dci


Darkside

Recommended Posts

I dobro...jel ima normu? Ima...jbg to je sva poanta

Napisao sam ti da svaki OAT antifriz paše prema toj normi. Možeš i Penu livati bez problema. Renault nema neke posebne zahtjeve za antifriz (imali au samo taj Tip D) nego su vidjeli da svi uvode normu pa bi malo i oni. I sad Renault ima normu kojeg čak zadovoljava i Ina Bs Super. Evo može i Inu ulit, i ona zadovoljava tu normu.

Total glacel autosupra crveni mi nude u autodijelovima.

 

Taj antifriz nije isto što i Glaceol Rx Type D, ali ga prema normi možeš staviti, isto kao što možeš staviti Ina Bs Super. Najgore od svega je što u ovlaštenim servisima ljudima lijevaju taj antifriz bez pitanja umjesto Glaceola.

Link to comment
Share on other sites

Citam po forumu, sta je sa remenicama.

Ima li taj auto problema sa njima? Dali treba preventivno mjenjati?

Link to comment
Share on other sites

Kojim remenicama? Ako misliš na remenicu radilice, svi auti koji imaju remenicu izrađenu iz dva dijela između kojih je guma imaju s njom problema. Ja sam onu na mom autu zamjenio na oko 175-180 tkm. Inače bi se trebala promjeniti na velikom servisu.

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sam, ali ispod 500-injak kunića nije bliže 600.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Svoju platio 460kn febi ak se dobro sjecam u szakalmetal. Svi ostali su s svim rabatima bili iznad 600

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo Corteco i platio mislim oko 600kn (davno je to bilo).

Link to comment
Share on other sites

Laguna II 1.9 dci 130 ks 2006.godina

Od opreme nema navigaciju, grijanje sjedala, kozu i retrovizore samozatamnjujuce.. tu i tamo sve ostalo ima.

Ovako, da krenem s kvarovima pa mi mozda tko pomogne, ako nema pomoci jbga.

El.rucna kocnica zablokirala pa je majstor odrezao sajlu i eto rucne nemam. Kako se to dogodilo, pocele lampice od ABS, ESP, Airbag, Injection, emission i tako dalje, ugl.bozic preko cijele godine na instrument ploci.

Primjetio sam preko ljeta tj.od proljeca do kasne jeseni da cim sam na autoputu i malo jaci gas stisnem odmah baca u safe mod i nista, stani sa strane, ugasi-upali i vozi par sto metara dok opet ne ode u safe mod. Procitao sam na netu da je to do DPF-a.

Mene zanima sad, mogu li se te greske nekako ugasiti? Ima li tko ili zna nekoga da prodaje taj komplet rucne kocnice? Kako se rijesiti DPF-a? Kolega bi mi to izvadio ali ne moze napraviti da ne javlja gresku na tabli.

Link to comment
Share on other sites

Na koliko pumpate gume. Dimenzija 205 55 16.

U manualu piše prednje 2.2 zadnje 2.1. Autoput 2.4 zadnje 2.2. E sad uzeo sam auto i bile su napumpane na 2.2 - 2.1, međutim to nije dobro sigurno jer gume koje su bile na autu imaju potrošene vanjske bridove a sredina je nova.

Ja sam ih drukno 2.5 prednje 2.4 zadnje. Laguna se ponaša kao drugi auto, ne mjesi gume i čvršći je u zavoju. Prije su se pumpale gume na yugo i skala 55 na tu cifru. Ipak je laguna auto od nešto malo više od 1400 kg.

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

Na koliko pumpate gume. ....

Bitan je komfort.. Nerazumijes ti to... Jebale ih preporuke tlakova ko da ih zensko pisalo...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ko da ih zensko pisalo...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Stvarno da kao da ne razumije o čemu se radi. Nadalje u manualu je tako opisano kao da bi svaki čas trebalo pumpat. Sad sam u gradu, sad idem na autocestu, sad vozim 3 osobe i 2 kofera, sad sam krcat stvarima...

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

Ako je itko od vas čitao uputstva za Lagunu onda je mogao pročitati da se ispravan tlak gume očitava "na hladno". Odnosno da tlak gume očitan senzorom "na toplo"može varirati do + 0,3 bara u odnosu na stvarni.

Iz uputstava

Tyre pressures should be adjusted
when the tyres are cold.
If tyre pressures cannot be checked
when the tyres are cold, assume an
increase of 0.2 to 0.3 bar.

Link to comment
Share on other sites

Usrmaatre,

Nene krivo ti to tumacia. Senzor sam digne tlak kad si ti na auto cesti. Ponekad i previse pa treba ispustatbzrak iz gume :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ok ja sam krivo protumačio, tlak raste s porastom temperature. Ali nisam krivo protumačio činjenicu da se tlak mjeri "na hladno", odnosno da se one vrijednosti iz upustava odnose na tlak koji je mjeren "na hladno".

Link to comment
Share on other sites

Citat iz uputstava:

TYRE PRESSURE MONITORING SYSTEM

This system continuously monitors
the tyre pressures.
Tyre pressures should be adjusted
when the tyres are cold.
If tyre pressures cannot be checked
when the tyres are cold, assume an
increase of 0.2 to 0.3 bar.
Never deflate a hot tyre.

 

Ne spominje se ambijentalna temperatura već se naznačuje da se tlak treba podesiti kad je guma hladna(na hladno).

Link to comment
Share on other sites

Ok ja sam krivo protumačio, tlak raste s porastom temperature. Ali nisam krivo protumačio činjenicu da se tlak mjeri "na hladno", odnosno da se one vrijednosti iz upustava odnose na tlak koji je mjeren "na hladno".

Ma ja sam se salio. I da tlak se mjeri/ koriguje kad je guma hladna. Kad je topla zrak unutra moze biti vise temp nego je sama guma. U tom slucaju treba napumpat gumu za 0.1-0.2 bara i vjerojatno ce nakon par km tlak u gumi pasti a temp se smanjiti..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.