Jump to content

Clio 0.9 TCe 90 Energy Dynamique Start&Stop


aquarius

Recommended Posts

možeš li još nadoplatiti do 5 godina?

 

samo ako se plati unutar prve godine osnovne garancije... bar je tako bilo... 

MPI znači da može i LPG unutra ovaj obični, ne onaj za direktno ubrizgavanje.

da, dacia ima tvornicki lpg sustav unutra s istim motorom, mislim da cak imaju dodatnu kazaljku na instrument tabli samo za plin. 

Link to comment
Share on other sites

Dal si mogao dobit auto na test voznju il si ga mogao sam prodjirat tam po njihovom parkingu?

Bio neki dan i rekli mi da nema test voznje nego samo da mogu po njihovom parkingu vozit.

Link to comment
Share on other sites

Dal si mogao dobit auto na test voznju il si ga mogao sam prodjirat tam po njihovom parkingu?

 

Bio neki dan i rekli mi da nema test voznje nego samo da mogu po njihovom parkingu vozit.

Nisu registrirani, tako da nema testne vožnje po cesti. Samo po onom njihovom parkingu možeš probati. Odma do njih je i stanica za tehnički, pa se uvik može platit par-sto kuna i viditi jel tehnički ispravan

Link to comment
Share on other sites

Kakve si gume dobio? Njegove original ili su nove?

Njegove original Continental 195/55-16. Jesu potrošene, al bez problema idu do jeseni na njemu, a onda ću uzeti nove zimske. Jedino ako mi negdje povoljno ne ulete 17", ima ih upisane u knjižicu

Mali osvrt na preglednost...

Auto ima dosta velike retrovizore čija ogledala su na samim krajevima zaobljena, tako da pružaju jako dobru vidljivost, tu nemam zamjerke. Unutarnji retrovizor može poslužiti samo na otvorenoj cesti da vidiš ima li koga iza tebe, ali za parkiranje ga možeš zaboraviti. Sam stražnji kraj je jako nepregledan, parking senzori dosta olakšavaju parkiranje u rikverc. Najgore je recimo kad se parkiraš uz cestu onako pod kutem, pa sad moraš izaći natrag na cestu u rikverc, a zbog debelog stražnjeg nosača nema šanse da vidiš da li ti cestom dolazi koje auto. Jbg to je danak dizajnu

Link to comment
Share on other sites

Što se tič raspona broja okretaja, imaš kao nekakvo radno područje koje ti je između najvećeg momenta i najveće snage, ali tu će ti trošiti kao smuk.

Ljudi još nisu naučili voziti aute s TB motorom i nije im jasno da ga mogu voziti gotovo kao dizela tj od 1500 do 2000 okr jer tu većina tih motora ima barem 90% najvećeg okretnog momenta što kod NA benzinaca nije slučaj.

Dakle, vozi ga kao dizela tj od 1500-2000 ako hoćeš skromnu potrošnju.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Što se tič raspona broja okretaja, imaš kao nekakvo radno područje koje ti je između najvećeg momenta i najveće snage, ali tu će ti trošiti kao smuk.

Ljudi još nisu naučili voziti aute s TB motorom i nije im jasno da ga mogu voziti gotovo kao dizela tj od 1500 do 2000 okr jer tu većina tih motora ima barem 90% najvećeg okretnog momenta što kod NA benzinaca nije slučaj.

Dakle, vozi ga kao dizela tj od 1500-2000 ako hoćeš skromnu potrošnju.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Ali to nije zabavno :-)))))))))

Link to comment
Share on other sites

Sa starog auta sam na Clia preselio okvire tablica od inoxa, da mi bude lijep :-)

 

P_20170323_132135.jpg

A kako danas nema nekog presinga na poslu, rekoh što ne bih malo nadopunio akumulator. Pa sam razvukao produžni i spojio ga na infuziju :-)

 

 

P_20170323_132059.jpg

P_20170323_132113.jpg

Edited by aquarius
Link to comment
Share on other sites

Što se tič raspona broja okretaja, imaš kao nekakvo radno područje koje ti je između najvećeg momenta i najveće snage, ali tu će ti trošiti kao smuk.

Ljudi još nisu naučili voziti aute s TB motorom i nije im jasno da ga mogu voziti gotovo kao dizela tj od 1500 do 2000 okr jer tu većina tih motora ima barem 90% najvećeg okretnog momenta što kod NA benzinaca nije slučaj.

Dakle, vozi ga kao dizela tj od 1500-2000 ako hoćeš skromnu potrošnju.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

I koliku brzinu u 5-oj razvija na 2500 o/min? 

Maksimalnu snagu razvija na koliko?  90 hp/5250 rpm. Znači auto je odličan ako ćeš ga voziti 70 km/h na otvorenoj cesti, ako prijeđeš 120 ode potrošnja u nebo. 

Link to comment
Share on other sites

I koliku brzinu u 5-oj razvija na 2500 o/min? 

To ne znam. Pri brzini 130 km/h je točno na 3.500 o/min, a pri brzini 150 km/h je 3.800-4.000 o/min ako se dobro sjećam.

Link to comment
Share on other sites

I kolika ti je potrošnja na 130? 

Link to comment
Share on other sites

I kolika ti je potrošnja na 130? 

S dvije osobe unutra i punim rezervarom goriva, na ravnom dijelu ceste, putno računalo pokazuje 6,4 l/100km. Još ne znam da li i koliko laže, to ćemo vidjeti.

Gledao sam na sprint monitoru, ima 26 korisnika sa ovim motorom. Minimalna potrošnja je 4,88, najveća 7,74, a prosječna 6,28:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/368-Clio.html?fueltype=2&gearing=1&exactmodel=0.9&powerunit=2

Link to comment
Share on other sites

To ne znam. Pri brzini 130 km/h je točno na 3.500 o/min, a pri brzini 150 km/h je 3.800-4.000 o/min ako se dobro sjećam.

Dakle, na 2500 u petoj ideš 93 km/h. Pristojno za benzinac od 900 kubika. Vjerojatno je trenutna 4.5-5 litara tada.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

S dvije osobe unutra i punim rezervarom goriva, na ravnom dijelu ceste, putno računalo pokazuje 6,4 l/100km. Još ne znam da li i koliko laže, to ćemo vidjeti.

Gledao sam na sprint monitoru, ima 26 korisnika sa ovim motorom. Minimalna potrošnja je 4,88, najveća 7,74, a prosječna 6,28:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/368-Clio.html?fueltype=2&gearing=1&exactmodel=0.9&powerunit=2

http://www.forum.hr/showthread.php?t=893427

Ljudi na forum.hr kažu da je 7-7,5 l/100 km prosječna potrošnja.

 

Dakle, na 2500 u petoj ideš 93 km/h. Pristojno za benzinac od 900 kubika. Vjerojatno je trenutna 4.5-5 litara tada.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Koliko tebi troši laguna na 130 km/h u šestoj?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nije, nego je 6.4 prosjek potrosnje za ovaj Clio, mozes vidjeti na spritmonitoru koji se u decimalu poklapa i za moju Lagunu.

A meni Laguna na 130 mislim da 5.5 trosi, tako nesto...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto vidiš, Yaris sa 1.3 motorom ima istu potrošnju(ako ne i manju) i približno isto konja pa te ja pitam di je tu napredak i bi li ti rađe vozio auto s 3 ili 4 cilindra?

Link to comment
Share on other sites

ima li Yarčić koje kilo manje?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Najradije niti jedan, a za napredak - vrijeme će pokazati koji će se manje kvariti...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ima li Yarčić koje kilo manje?

100 kg manje, ali Captur ima 400 ccm manje zato.

Najradije niti jedan, a za napredak - vrijeme će pokazati koji će se manje kvariti...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

Vrijeme će pokazati koji će se manje kvariti, šališ se ili? 

Link to comment
Share on other sites

Fin auto. Mlad i ok cijena te super oprema. Jel' si prijepisa imao?

Link to comment
Share on other sites

100 kg manje, ali Captur ima 400 ccm manje zato.Vrijeme će pokazati koji će se manje kvariti, šališ se ili? 

Znaš neke slučajeve ili čisto nagađaš zato što je jedan snažniji po jedinici obujma od drugog?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znači za tebe su motori s turbopuhalom (koji je inače najosjetljiviji dio motora) s tri cilindra (mogu samo sanjati uravnoteženost četverocilindraša) u teoriji trajniji? Jedino u čemu su trocilindraši s turbopuhalom u prednosti je potrošnja na niskim okretajima i moment. Te također manja količina skupih dijelova (klip, ventili itd.) koje proizvođač mora ugraditi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To za turbinu nikada neću prihvatiti da je najosjetljiviji dio motora, tj. to biva taka kada se ide uštedjeti nešto. Dva primjera - na mercedesu w123 nam je bila originalna turbina na nešto više od 500tkm a kod buraza na golfu je oriđiđi na 370tkm.

A što se tiče trajnosti i kvarova, da ja tebe pitam... Bi li ti radije 2.0 dci sa 175KS ili prirodno uravnoteženi atmosferac Toyotine proizvodnje 3.0 V6 sa cca 190 konja, išao je u Camry... Ali nemoj gledati sad po netu, da čujem čisto procjena...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.