Jump to content

Clio 0.9 TCe 90 Energy Dynamique Start&Stop


aquarius

Recommended Posts

V6 motori, kao i V12 benzinski motori su inače najuravnotženiji motori i oni ne ulaze u ovu kategoriju. Ja da kupujem mali benzinac nikad ne bi išao na 3 cilindra uvijek biram četiri cilindra, preferirao bi Mazdin motor Skyactiv tehnologije (Atkinsov ciklus). Uspoređuješ turbinu merca 123 linije i onu na golfu bez zakretanja statorskih krilaca i step morora s modernim turbinama promjenjive geometrije, a na kojima se može pokvariti jako puno stvari (tipa servomotora koji zakreće statorska krilca) i koja se ne mogu posebno kupiti.

Edited by usrmaatre
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jel' ima ikakvog "šusa" za prestići? 

Razmišljajući o kupnji Clia, ciljao sam na dizel 90ks. Na oglasima svi 2014/2015g imaju +100kkm, znači treba odraditi veliki servis i za 4-5god dok ga budem vozio imat će 200+kkm, pa sam prebacio fokus na ovaj 0.9 tce. Malo sam uspoređivao tehnikalije 0.9tce i 1.5dci, i po efikasnosti tu su negdje, osim što (prema tvorničkim podacima) dci troši 1-1,5lit goriva manje u odnosu na tce, ali to mi nije toliko bitno.

0.9tce: max brzina 180km/h; 0-100km/h za 12,2 sek; 0-1000m za 33,6sek; 80-120km/h u 4.brzini 11,2sek, u 5.brzini 17,4sek; kombinirana potrošnja 4,7l/100km

1.5dci: max brzina 180km/h; 0-100km/h za 12 sek; 0-1000m za 33,6sek; 80-120km/h u 4.brzini 11sek, u 5.brzini 16,1sek; kombinirana potrošnja 3,3l/100km

Uglavnom, nije ti to jtd koji čupa asfalt u trećoj, ali ima sasvim dovoljno snage za bržu vožnju. Nisam još ima prilike malo prodivljati sa autom, smeta mi žena na suvozačkom sjedištu hahaha

katalog_novi_clio-page-024.jpg

Fin auto. Mlad i ok cijena te super oprema. Jel' si prijepisa imao?

Nema troškova prijepisa jer je bio u vlasništvu pravne osobe. Platio sam probne pločice i osiguranje 5 dana nekih 200kn. Neki dan obavio tehnički i osiguranje... po sjećanju, tehnički oko 900kn, porez 350kn i osiguranje 900kn

Link to comment
Share on other sites

Svakako se slažem. Super autić. Sretnih puno km i pratiti cu topic Clio IV. Super oprema i to jako veseli. I meni bi benzinac bio prva opcija. 

Link to comment
Share on other sites

http://www.forum.hr/showthread.php?t=893427

Ljudi na forum.hr kažu da je 7-7,5 l/100 km prosječna potrošnja.

Nek on meni troši i 8 ako ga volja. Inače, između sjedišta ima tipkicu "eco" koja kad je uključena podešava parametre motora na štedljiviju vožnju. Na displeyu postoji indikator koji sugerira prebacivanje u višu brzinu, pa ako se to prati stvarno se elegantno voziš, al to ću zasad preskočiti. Malo sam isprobao taj "eco" i tada se ponaša kao npr 1,4 motor, malo ga smiri. Sad dok se ne izguštam, ta tipkica je isključena :-) Jako ga je zabavno voziti, i nije potreba tjerati ga u crveno, do 4000o/min i guram u višu brzinu.

Na hladan motor, onaj tko ne ide za tim, teško će prepoznati da ima samo tri cilindra, a kad se ugrije definitivno nema razlike u zvuku motora u odnosu na 4cil. Vibracija u kabini nema niti na hladno, ma ništa, divota na kvadrat

Ne znam di bi moga naći podatak o promjeru rupa na felgama?... ako bude viška para stavio bih mu 17"

Link to comment
Share on other sites

V6 motori, kao i V12 benzinski motori su inače najuravnotženiji motori i oni ne ulaze u ovu kategoriju. Ja da kupujem mali benzinac nikad ne bi išao na 3 cilindra uvijek biram četiri cilindra, preferirao bi Mazdin motor Skyactiv tehnologije (Atkinsov ciklus). Uspoređuješ turbinu merca 123 linije i onu na golfu bez zakretanja statorskih krilaca i step morora s modernim turbinama promjenjive geometrije, a na kojima se može pokvariti jako puno stvari (tipa servomotora koji zakreće statorska krilca) i koja se ne mogu posebno kupiti.

Ulaze u kategoriju u ovoj usporedbi u kojoj mi raspravljamo jer konkretno ovaj Toyotin ima dva cilindra više a nema skupe dizne, turbinu i IC koji znaju biti skupi pa se dobro podudara s ovom usporedbom 0.9tce vs 1.3vvti.

A za turbinu - da, to jesu turbine starije generacije ali i dalje postoje novije VNT turbine koje ne odlaze na 200tkm, jer jednostavno - uvijek postoje bolje i lošije tj skuplje i jeftinije za proizvođača motora. Samo, kupac to u katalozima ne može pročitati koju će dobiti nego stvari izađu na vidjelo tek nakon 5+ godina eksploatacije motora.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Ulaze u kategoriju u ovoj usporedbi u kojoj mi raspravljamo jer konkretno ovaj Toyotin ima dva cilindra više a nema skupe dizne, turbinu i IC koji znaju biti skupi pa se dobro podudara s ovom usporedbom 0.9tce vs 1.3vvti.

A za turbinu - da, to jesu turbine starije generacije ali i dalje postoje novije VNT turbine koje ne odlaze na 200tkm, jer jednostavno - uvijek postoje bolje i lošije tj skuplje i jeftinije za proizvođača motora. Samo, kupac to u katalozima ne može pročitati koju će dobiti nego stvari izađu na vidjelo tek nakon 5+ godina eksploatacije motora.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Uspoređuješ dizel motor s četiri cilindra s v6 benzincem??? Ajde sad pročitaj  maraton test golfa 6 1.4TSI pa vidi koliko se turbine ne kvare i kako su izvedene.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

 

A za turbinu - da, to jesu turbine starije generacije ali i dalje postoje novije VNT turbine koje ne odlaze na 200tkm, jer jednostavno - uvijek postoje bolje i lošije tj skuplje i jeftinije za proizvođača motora. Samo, kupac to u katalozima ne može pročitati koju će dobiti nego stvari izađu na vidjelo tek nakon 5+ godina eksploatacije motora.

 

Ako izuzmemo faktor održavanja vozila prethodnog vlasnika (npr kupiš rabljeno auto) ili nekakvu konstrukcijsku manu, osobno mislim da za dugovječnost turbine sreća igra jako malu ulogu. Već i vrapci na grani znaju da se auto s turbinom ne ganja na hladno, da ju treba ostaviti da se ohladi nakon dužeg ganjanja i da se redovito mijenja odgovarajuće ulje. A da ima boljih i lošijih materijala od kojih se rade turbine i općenito svi sklopovi auta, to stoji.

Link to comment
Share on other sites

Sviđa mi se taj tvoj Clio. Mada me razmišljanja o novom autu vuku prema Laguni 3 iz 2014 godine, nekako vidim da mi je izvan pot4reba i budgeta. Kćer se udala, sin ima 20 godina, meni i supruzi nebi trebao veći ni bolji auto od takvog clia. I ovaj auto sam kupio star godinu dana i s 45000 km na satu za 30% manje od cijene novog. 

 

Link to comment
Share on other sites

Servis turbine se radi na cca 100kkm ne zbog ulja već zbog disbalansa zbog začađivanja kod dizelaša. Benzinci su druga stvar, ali nitko ama baš nitko me ne može uvjeriti da su turbo motori jednako pouzdani kao atmosferci. Ovdje se raspravlja o 3 ili 4 cilindra i potrošnji koja je gotovo jednaka ako ne i viša 0.9 motora naspram 1.3 motoru u prosječoj uporabi. Jedini tko je prošao dobro je tvornica.

Edited by usrmaatre
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

u pravu si, ali tko hoće benzinski  clio star godinu, dvije, nema baš neki izbor

Link to comment
Share on other sites

U pravu si i ti, ali ja sve više i više naginjem japancima i ako ikada budem kupovao malog benzinca sigurno će biti 4 cilindraš bez turba i vjerojatno Mazda, a Renault neka malo ohladi i to isključivo zbog tzv "downsizeinga".

Link to comment
Share on other sites

Servis turbine se radi na cca 100kkm ne zbog ulja već zbog disbalansa zbog začađivanja kod dizelaša. Benzinci su druga stvar, ali nitko ama baš nitko me ne može uvjeriti da su turbo motori jednako pouzdani kao atmosferci. Ovdje se raspravlja o 3 ili 4 cilindra i potrošnji koja je gotovo jednaka ako ne i viša 0.9 motora naspram 1.3 motoru u prosječoj uporabi. Jedini tko je prošao dobro je tvornica.

Mišljenja sam da ako ugradiš ta dva motora u isti auto (0.9tce i 1.3vvti) i voziš se istim tempom (žustrinom, kako hoćeš), da možeš postići manju potrošnju sa turbakom držeći ga u njemu prirodnom okretajima. To što ljudi još bisu naučili voziti TB motore ili što žele osjetiti forcu stiskanjem papučice do kraja, to je druga priča. Turbo motori imaju veću toplinsku učinkovitost i točka.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A ja ti odgovorno tvrdim da ne možeš. Ja recimo imam prosječnu potrošnju na Yarisu 7,5L/100km, ali moja prosječna vožnja na tom autu se satoji od 95% gradske vožnje. Ja sam izrazito zadovoljan potrošnjom tog auta u gradskom režimu i kad ga usporedim s lagunom onda je to nebo i zemlja.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vozio sam atmosferac benz i TB i znam kako se ponašaju u normalnim okretajima. Tako je i mene punac uvjeravao da njegova Tacuma ne može na otvorenom trošiti ispod 8 pa sam natjerao na 7.3. A lijepo ima zeleno podrucje izmedju 1500 i 2500 samo sto on pri kretanju otpusta kvacilo tek na 2000, to je stvar. A inace, ovi auti noviji sa TB motorima sugeriraju promjenu brzine na 1800-1900 okretaja dok frendov audi a4 2.0tdi automatik mijenja brzine na 1600-1700 i vozise pretezno na 1200-1500 okretaja.

Toliko o momentu, okretajima i potrosnji.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Je, al jesi li vidio na koliko okretaja 0.9Tce razvija najveću snagu? Turbo rupica?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Je, al jesi li vidio na koliko okretaja 0.9Tce razvija najveću snagu? 

Najveću snagu ima pri 5250o/min.

A najveći okretni moment ima pri 2500o/min (za razliku od atmosferskog benzinca 1.2 16V 4250o/min)

Najveći okretni moment mu je 140Nm, uz kratkotrajni overboost na 150Nm

A ja ti odgovorno tvrdim da ne možeš. Ja recimo imam prosječnu potrošnju na Yarisu 7,5L/100km, ali moja prosječna vožnja na tom autu se satoji od 95% gradske vožnje. Ja sam izrazito zadovoljan potrošnjom tog auta u gradskom režimu i kad ga usporedim s lagunom onda je to nebo i zemlja.

Ja sam imao Lagunu 1.9dci 77kW nekih 6god, i nikad, ali baš nikad potrošnja nije bila preko 7l/100km

Sviđa mi se taj tvoj Clio. Mada me razmišljanja o novom autu vuku prema Laguni 3 iz 2014 godine, nekako vidim da mi je izvan pot4reba i budgeta. Kćer se udala, sin ima 20 godina, meni i supruzi nebi trebao veći ni bolji auto od takvog clia. I ovaj auto sam kupio star godinu dana i s 45000 km na satu za 30% manje od cijene novog. 

 

Tako nekako smo i ja i žena razmišljali. Clio je nama sasvim dovoljan za obavljanje svakodnevnih potreba po gradu i povremene izlete izvan grada. Naravno da je ljepše imati veći auto, međutim pitanje je realnih potreba kao i financija koliko je to stvarno potrebno, to svatko mora odlučiti sam za sebe. 

Link to comment
Share on other sites

Opet vi kruške i jabuke miješate, uspoređujete dizel i benzin. Ovdje uspoređujemo 0.9TCe (tri cilindra turbo) s atmosferskim benzincem s četiri cilindra. Ja odgovorno tvrdim da je tim downsizeingom nije postiglo ništa pametno za prosječnog vozača osim što je tvornica uštedjela, a vi po dizelu, benzinu, 6 cilindara, 8 cilindara. Također sam 100% uvjeren da taj 0.9TCe nikako ne može biti jednako pouzdan kao atmosferac. Imam ja i dizelaša koji "sukne" i 10l/100km, a isto tako znam da je Renault jedna od tvrtki koja najviše laže vezano za potrošnju goriva u realnim uvjetima. Taj 0.9TCe je također imo izraženu turbo rupu koju su malo ispeglali u novijim modelima

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kako uvijek ima ovih strucnjaka za ukenja*i temu... V6 uravnotezen. :aua:Kao i R3. Sretno s Cliom, samo po plinu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Je, al jesi li vidio na koliko okretaja 0.9Tce razvija najveću snagu? Turbo rupica?

Turbina ne pomjera značajno točku max snage kao što to radi sa točkom max momenta. Da postavim kontra pitanje gdje ćeš vidjeti koliko je podatak o točki max snage zapravo nebitan. Znaš li koji se postotak max snage zapravo koristi u normalno voznji (dakle 1.5-2tokr kod dizela i 2-2.5tokr kod benzinaca)?

A V6 sam spomenuo SAMO u smislu da ne mora jednostavnija konstrukcija renomiranog proizvođača biti ujedno i pouzdanija.

Zato i kažem, treba proći vremena da se vidi hoće li 0.9tce biti dobar ili ne.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uvijek se nađeš ti da komentiraš sve i svaku temu. Daj mi molim te objasni zašto V6 sa kutem između blokova 120°, ili  180° ne bi bio uravnotežen motor?

Edited by usrmaatre
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo će bit zanimljivo :) Opleti, Mark Knopfleru :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Turbina ne pomjera značajno točku max snage kao što to radi sa točkom max momenta. Da postavim kontra pitanje gdje ćeš vidjeti koliko je podatak o točki max snage zapravo nebitan. Znaš li koji se postotak max snage zapravo koristi u normalno voznji (dakle 1.5-2tokr kod dizela i 2-2.5tokr kod benzinaca)?

 

A V6 sam spomenuo SAMO u smislu da ne mora jednostavnija konstrukcija renomiranog proizvođača biti ujedno i pouzdanija.

 

Zato i kažem, treba proći vremena da se vidi hoće li 0.9tce biti dobar ili ne.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Di ti ode to je čudo jedno. Na svim testovima je taj Captur trošio 2L više od deklariranog, daj mi objasni zašto? I objasni mi zašto Clio 4 0.9TCe usporedive kilaže kao Yaris troši jednako, ili čak i više od spomenutog Yarisa kad se zna da ima 400 cc i 1 cilindar manje. 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Otvori temu o uravnotezenosti ili uneravnotezenosti, motora ili cega vec, pa cemo pisati do iznemoglosti.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jesi li ti ovdje admin, ili moderator?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Također sam 100% uvjeren da taj 0.9TCe nikako ne može biti jednako pouzdan kao atmosferac.

Gle, nemam ništa ni za ni protiv glede tvojih uvjerenja, zanima me na čemu temeljiš gore navedeno

 

Zato i kažem, treba proći vremena da se vidi hoće li 0.9tce biti dobar ili ne.

Slažem se, još je rano, vidit ćemo kakav će se pokazati ovaj motorić. Koliko sam mogao vidjeti na netu, zasad korisnici nemaju problema. Hoće li ih biti, vrijeme će pokazati

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.