Jump to content

Clio 0.9 TCe 90 Energy Dynamique Start&Stop


aquarius

Recommended Posts

Na osnovu toga što su motori bez turba pouzdaniji od onih s turbom, naravno ako ovi bez turba nemaju kakvu konstrukcijsku manu. Također R4 je uravnoteženiji od R3.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Di ti ode to je čudo jedno. Na svim testovima je taj Captur trošio 2L više od deklariranog, daj mi objasni zašto? I objasni mi zašto Clio 4 0.9TCe usporedive kilaže kao Yaris troši jednako, ili čak i više od spomenutog Yarisa kad se zna da ima 400 cc i 1 cilindar manje. 

Dakle, Captur sa 90 konja troši u proajeku 5 litara ako je 1.5dci, a 7litara ako je 0.9tce. Što misliš, koliko bi trošio 1.4 od 98ks u capturu? Ovo za usporedbu potrosnje yarisa i clia pripisujem samo tempu voznje tj cinjenici da ljudi ne voze ispravno TB motore. Novinari pogotovo ako konkretni auto časopis nije dovoljno "podmazan" od strane uvoznika.

Na osnovu toga što su motori bez turba pouzdaniji od onih s turbom, naravno ako ovi bez turba nemaju kakvu konstrukcijsku manu.

I opet - naveo sam ti primjer da to ne mora uvijek biti tako. Ima ih još, naravno.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako je konstrukcijski s motorom sve u redu i ako su materijali od kojih je izrađen kvalitetni mora biti tako. Šta mene briga koliko će 1.4 16V trošiti, ja ti navodim primjer auta koji s jednim cilindrom više i bez turba troši jednako ili manje i usto je starije generacije. Onda je zaključak da Renult radi rastrošne motora, ništa više. Pa te ja pitam zašto bi ja kupio auto s turbo benzincom gdje riskiram skupi kvar, kad mogu kupiti atmosferca koji će mi podjednako trošiti i biti pouzdaniji tipa mazdina nova generacija atmosferaca s atkinsonovim ciklusom? Isto tako ako odlučim malo stisnuti tog turbaka ode potrošnja u pm.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Gledaj ovako.

Clio4 sa 0.9tce(90ks) motorom u prosjeku troši 6.3 litre.

Clio4 sa 1.2-16v(75ks) motorom u prosjeku troši 6.7 litara.

Još k tome - razlika u vožnji, što misliš?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pišem ti da me nije briga za Renault. Mazdin 1.5 benzinac ima 100 Ks (5000 o/min) i  150 N/m okretnog momenta pri 4000 o/min i troši kao Renaultov 0.9TCe bez turba i sa 4 cilindra.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Pobrkao si lončiće ovo za Mazdu. Gledao si za dizelaša sa turbom.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ispravljeno je, pogledaj ponovo. 1.5 benzin od 100 KS to je motor kojeg bi svakako poželio i zadovoljava Euro VI za razliku od 0.9TCe koji zadovoljava Euro V, znači da se može kad se hoće. Renault se pridružio općem trendu "downsizeinga" i to ga je otpisalo kao moj budući auto.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ovaj Mazdin motor još nije u tolikom broju prodan da se može razmatrati realna potrošnja ali se slažem da bi mogao biti dobar motor. A ti si sada opet otišao sa Renaulta na Mazdu.

Postoji i Toyotin 1.6vvti 132ks koji u Avensisu troši 6.7 prosječno, kad smo već kod Japanaca.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Svejedno, može se kad se hoće. Jel se slažeš sa mnom da je auto s turbopuhalom nepouzdaniji u svojoj koncepciji od auta bez turbopuhla. ajde da si rekao auto s Rootovim kompresoro, ali turbopuhalo??? A onda su tu tri cilindra i mlinac za kavu.

Link to comment
Share on other sites

 A onda su tu tri cilindra i mlinac za kavu.

Ne vriđaj mi auto :-)

Link to comment
Share on other sites

Teoretski (čega nema, ne može se niti pokvariti) da, ali u praksi - nikako (kamioni, autobusi, brodovi, cepelini). I računaj da se NA mora više vrtjeti za isti mehanički učinak pa onda stradavaju neki drugi dijelovi. Recept protiv glavobolje i tankog novčanika jest da se uzme auto s motorm koji je već 5-10 godina u optjecaju. Ali, ponekad se nema izbora. Moraju i proizvođači ponekad progurati neku novotariju

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uopće mi nije bila namjera uvrijediti ti auto, samo ne volim trocilindarske turbake. :)

Volim Renault i uvijek sam ga volio, ali Renault se pretvorio u tešku konfekciju.

Teoretski (čega nema, ne može se niti pokvariti) da, ali u praksi - nikako (kamioni, autobusi, brodovi, cepelini). I računaj da se NA mora više vrtjeti za isti mehanički učinak pa onda stradavaju neki drugi dijelovi. Recept protiv glavobolje i tankog novčanika jest da se uzme auto s motorm koji je već 5-10 godina u optjecaju. Ali, ponekad se nema izbora. Moraju i proizvođači ponekad progurati neku novotariju

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

I u teoriji i u praksi. Zamisli da se u kamione ugrađuje neka druga vrsta punjenja, koliko bi tek onda mogli pregrmiti. Turbopuhalo je najjeftinija, a i najučinkovitija vrsta. Problem je što je i najnepouzdanija metoda punjenja (naravno osim VW G punjača).

Link to comment
Share on other sites

kad smo kod potrosnje, moj sa 333ks jucer je trosio 7,5 po autocesti...sta bi onda radije vozili :D?

btw. od kud ti podatak da ima overboost? nisam nigdje vidio...znas mozda u kojim uvjetima? izmedu kojih okretaja?

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

kad smo kod potrosnje, moj sa 333ks jucer je trosio 7,5 po autocesti...sta bi onda radije vozili :D?

btw. od kud ti podatak da ima overboost? nisam nigdje vidio...znas mozda u kojim uvjetima? izmedu kojih okretaja?

Tako mi je svejedno jel troši 6 ili 8 litara. Tražio sam novi(ji) manji auto sa pristojnom opremom (aut. klima, navigacija i slične pi*ki*a*darije) i da me ne pita puno. Da li sam pogodio u odabiru, pokazati će vrijeme.

Svaka tebi čast, al auto sa 333ks ne želim u svojoj garaži

U tehničkim podacima auta navedeno je da ima overboost sa 140 na 150Nm, e sad u kojim uvjetima, okretajima nemam pojma niti mi je toliko bitno, samo želim da me auto ugodno i relativno brzo i jeftino doveze od točke a do točke b.

kad smo kod potrosnje, moj sa 333ks jucer je trosio 7,5 po autocesti...sta bi onda radije vozili :D?

Koji je to auto sa 333ks? Koje godište i motor?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

U predahu na poslu, instalirao sam CTEK Battery Sense monitor.

Ova mala naprava se spaja direktno na akumulator u autu, i putem bluetootha šalje na mobitel podatke o statusu napunjenosti akumulatora. 

 

P_20170324_134527.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tako mi je svejedno jel troši 6 ili 8 litara. Tražio sam novi(ji) manji auto sa pristojnom opremom (aut. klima, navigacija i slične pi*ki*a*ki*a*darije) i da me ne pita puno. Da li sam pogodio u odabiru, pokazati će vrijeme.

Svaka tebi čast, al auto sa 333ks ne želim u svojoj garaži

U tehničkim podacima auta navedeno je da ima overboost sa 140 na 150Nm, e sad u kojim uvjetima, okretajima nemam pojma niti mi je toliko bitno, samo želim da me auto ugodno i relativno brzo i jeftino doveze od točke a do točke b.

Koji je to auto sa 333ks? Koje godište i motor?

ma zanimalo me, jer mi frend koji ima istog clia kao ti nije nikad rekao za to, pa me cisto zanimalo

leon cupra 2007

Link to comment
Share on other sites

ma zanimalo me, jer mi frend koji ima istog clia kao ti nije nikad rekao za to, pa me cisto zanimalo

leon cupra 2007

Tako stoji u tehničkim podacima motora.

p.s. Leon Cupra je brutala, krasan auto :-)

katalog_novi_clio-page-024.jpg

Malo o toj napravi:

https://www.youtube.com/watch?v=7iUjEl0aaYQ

Redovna mpc je 484kn

Ako ima zainteresiranih barem 10 ljudi, možemo složiti neku group-by kombinaciju s dobrim popustom

1423701_AB_01_FB.EPS_1000.jpg

Bainbridge-technologies-ctek-battery-sense-image1.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Dakle, Captur sa 90 konja troši u proajeku 5 litara ako je 1.5dci, a 7litara ako je 0.9tce. Što misliš, koliko bi trošio 1.4 od 98ks u capturu? Ovo za usporedbu potrosnje yarisa i clia pripisujem samo tempu voznje tj cinjenici da ljudi ne voze ispravno TB motore. Novinari pogotovo ako konkretni auto časopis nije dovoljno "podmazan" od strane uvoznika.

Captur od 90ks dci, s iskljucenim S&S i ECO modom kombinirano (bar kod mene) trosi po zadnjem 6,7l/100km i to na uzorku od 9000km jer se nakon 10tkm sam resetira. 

Gradske deklarirano ima 4l/100, a toliko nisam s njim nikad ima cak ni ciste, lagane, otvorene voznje. Zakljucak je da lazu di god stignu, i to vec nije par posto, vec preko 50% razlike. Benzinac ce trosit i vise u istim uvjetima. Ali kad usporedjujem generacije auti, 10, 20 godina unazad, nema znacajnog pomaka u potrosnji unatoc svim mogucim tehnologijama koje su uvalili unutra. 

A inace vozit auto tik iznad lera, tnx but no tnx... to nije voznja, to je smetnja na cesti... 

Link to comment
Share on other sites

Nisu registrirani, tako da nema testne vožnje po cesti. Samo po onom njihovom parkingu možeš probati. Odma do njih je i stanica za tehnički, pa se uvik može platit par-sto kuna i viditi jel tehnički ispravan

Ovo mi je jako neozbiljno za firmu koja se bavi prodajom rabljenih autiju da nema PP tablice pa da moguci kupci mogu isprobat auto u voznji gradom/autocestom.

Pa ne kupujes bicikl od 2kkn pa da ga isprobavas na parkingu!

Link to comment
Share on other sites

To svaki šoderaš ima danas. Stvarno čudno, ili im se ne da, auti se sami prodavaju

Link to comment
Share on other sites

Captur od 90ks dci, s iskljucenim S&S i ECO modom kombinirano (bar kod mene) trosi po zadnjem 6,7l/100km i to na uzorku od 9000km jer se nakon 10tkm sam resetira. 

Gradske deklarirano ima 4l/100, a toliko nisam s njim nikad ima cak ni ciste, lagane, otvorene voznje. Zakljucak je da lazu di god stignu, i to vec nije par posto, vec preko 50% razlike. Benzinac ce trosit i vise u istim uvjetima. Ali kad usporedjujem generacije auti, 10, 20 godina unazad, nema znacajnog pomaka u potrosnji unatoc svim mogucim tehnologijama koje su uvalili unutra. 

A inace vozit auto tik iznad lera, tnx but no tnx... to nije voznja, to je smetnja na cesti... 

mislim da je razlika u autima što se tiče potrošnje zbog težine. U ono doba rijetko koji je tonu prelazio. Kadeti jaje ,golf 1 ili 2. Današnji su bar 250 kg teži. Start stop mi je teška idiotarija. Da mi se pali gasi svako križanje i semafor? Ja bi poludio. To bih odmah ugasio. 

Link to comment
Share on other sites

mislim da je razlika u autima što se tiče potrošnje zbog težine. U ono doba rijetko koji je tonu prelazio. Kadeti jaje ,golf 1 ili 2. Današnji su bar 250 kg teži. Start stop mi je teška idiotarija. Da mi se pali gasi svako križanje i semafor? Ja bi poludio. To bih odmah ugasio. 

normalno... ovaj ima 1,2tone, i to je jos i lagana kategorija kakvih ima. S&S je prva stvar koju gasim cim upalim auto, i saljem u 3pm na prvom semaforu ako slucajno zaboravim. 

Link to comment
Share on other sites

normalno... ovaj ima 1,2tone, i to je jos i lagana kategorija kakvih ima. S&S je prva stvar koju gasim cim upalim auto, i saljem u 3pm na prvom semaforu ako slucajno zaboravim. 

a jel' ne možeš trajno ugasiti? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.