Jump to content

Putešestvije "malog diva"


petak

Recommended Posts

meni je elf super, cak ga stavio u skodu :yeah:  kad sam vidio da podrzava fauve normu, odma brale daj kantu :zacugu:

Link to comment
Share on other sites

Moram se osvrnuti na ulje.

Tamo u prvom mjesecu sam mijenjao ulje u motoru i nisam uspio nabaviti ELF 15w40. 

I onda sam u tokiću uzeo manol ulje iste gradacije računajući da je to sve dobro za ovako star motor. 

Nakon cca 2 mjeseca počeo mi se čuti lanac razvodnog mehanizma. 

Sav u čudu  i ljut ko pas nisam pridavao taj problem lošem ulju. 

Nakon cca 5000 km mi se upalila lampica od ulja u motoru što nije nikad od kad je auto kod mene. 

Dignem haubu izvučem šipku odd ulja a ono ulje na ljutom minimumu. 

I dalje ja ne pridajem stvar lošem ulju. Nego mislim kako je motor na izmaku snaga. Malo mi je to bilo čudno obzirom da je nedavno obnovljen i da je na obnovi sve izgledalo savršeno. 

Ali kako se bližila nova zamjena ulja odlučih nabaviti ELF, kojeg na jedvite jade uspijem nabaviti u Rijeci.

Zamjenim ulje i filter i pratim potrošnju.

Neki dan skužim kako se lanac više nečuje,utišao se.

Jučer, malo prije nego sam napravio 2000km od izmjene dignem haubu izvučem šipku od ulja da vidim kakvo je stanje obzirom na loše iskustvo nedavno, a ono ulje na Max. Ni da je skliznulo po šipci. Kako sam ga ulio tako i sad stoji.

 

I sad mogu reći, kad sam na svojoj koži osjetio, da nisu sva ulja ista. 

Ono sa manol uljem je bio izlet koji se neće ponoviti.

 Toliko.

Mannol je navedno dno od ulja, al dobro, to je donekle i ocito po cijeni. Opcenitno nemaju bas neke kvalitetne proizvode, npr. njihov brake cleaner je prelos, dok mi je Wurthov odlican, al sve se to odrzava u cijeni. Po meni ako ne mozes nabavit Elf, mada koliko sam vidio imas sad poprilicnu zalihu, probaj INA-u.

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj mi radio u Mannolu HR i to ulje nije točio ni u kosilicu. Rekao sam to vise puta pa ga zaobiđite.

Link to comment
Share on other sites

Eto. I na vlastitoj koži sam iskusio manol. 

Jedino elf od sad pa na dalje.

Link to comment
Share on other sites

Danas se malko "putešestvijalo". Onako, pošteno.

Mala navlakuša

IMG_20180803_192918.thumb.jpg.5b54ee661e

IMG_20180803_191514.thumb.jpg.04e67293d6

Detalji nakon povratka sa putešestvijanja :wavey:

 

Link to comment
Share on other sites

Ako si tu došao trimati mogao si kod mene da ja ne moram [emoji4] [emoji482]

Link to comment
Share on other sites

Ovo je bila pauza za rastezanje. 

Ali ako tebi treba dati ruku samo reci i produžim za ZG.

Trimer mi treba na cilju. Da đunglu ukrotim.

Malo su me blijedo gledali putem. Em R4, em tablica koja se ne viđa često em trimer na krovu.

Link to comment
Share on other sites

ajme, onoliko truda i godina u restauraciju pa mannol ulje. Dobro si i prošao

Link to comment
Share on other sites

Jebat ga frenky......niisam mislio da je toliko loše da bi moglo napraviti problema na motoru koji je koncepcijski iz davne 198ineke.....šta bi rekli.....učiš dok si žćiv.

Samo se nadam da nisam napravio neko veće s**nje s motorom zbog te moje nesmotrenosti.

Samo se mogu poklopiti ušima i nadati se najboljem!

 

Ovaj vikend odvozio skor 900 km cestama Dalmatinske zagore, Imotske krajne, Neretve i Pelješca. Malo i do BIH svratio (nakratko  ;) )

Link to comment
Share on other sites

Petak trima po Pelješcu da Kinezi mogu most počet raditi.

Katrica može po kozjim stazama pa iskorištava priliku.

Link to comment
Share on other sites

Hodilje. Odma iza Stona. Selo se vidi sa mosta na Bistrini.

Di si ti na Pelješcu?

Eto mene u Petak navečer opet doli.

Sa dundom Loganom popio brzinsko pivce u Nediju.

 

Mata triba biti brži od ostalih. Zaraslo je od kad su zadnji put političari tamo otvarali gradilište.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

uh, malo podalje, po sredini otprilike. Nažalost sad sam natrag u Kaštela, nisam dole više

Link to comment
Share on other sites

5ak, imaš ove i slične prospekte negdje u nekom pretincu? :)

 

38653512_227711114531848_8577458579588513792_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

ovog nemam!

Neke druge imam.

Ali ne "pali" me to toliko pa ih i ne skupljam

Link to comment
Share on other sites

Nakon dugog radnog tjedna i popodnevnih obaveza oko kuće, R4 uspio sam malo vremena odvojiti pa da  ovdje napišem koju o posljednjem putešestvijanju sa mojim vjernim pratiteljem.

 

Radi ovakvih izleta cijela ideja R4 ima smisla. Neki će razumjeti neki ne, ali nije ni ideja da se svima svidi. Bitno je da ja uživam. 

 

Daklem.......u zadnja dva vikenda sam sa R4 putovao na Pelješac i nazad za VD. Ništa spektakularno u tome, ali meni su baterije napunjene nakon svega.

Dva vikenda za redom, Petak popodne VD - Pelješac, Nedjelja popodne Pelješac - VD

 

Ruta je odabrana iz razloga što dugo nisam išao tim putem.

Malo sam vidio, neke skoro zaboravljene krajeve lijepe naše, koji su i inače bili slabije posječeni, a od kad je autoput do Ploča napravljen, skoro pa i zaboravljeni kao moguća alternativa krcatoj jadranskoj magistrali, popularnoj D8.

Kako R4 nema baš puno svrhe na autoputu (iako je i tamo dovoljno xxxxxxxxx) a magistrala od Splita preko Omiša do Makarske je u ljetno doba toliko krcata da se brže pješke prođe nego u autu, odlučio sam se na trasu kojom se nekad putovalo iz Zagreba prema Dubrovniku.

Malo je prilagođena mojoj početnoj točci puta pa trasa glasi

Vodice - Drniš -Sinj (preko Muća) - Trilj - Cista Provo - Šestanovac - Zagvozd - Vrgorac - Staševica - Ploče - Neum -  Ston - Hodilje (mjesto odma iza Stona9

ruta.thumb.jpg.13b2fea763c256c388f786990

 

Cesta je pristojna, ništa više od toga. Od cca 280 km nekih 50 je jako loše, loš asfalt, trava već izviruje iz zakrpa na cesti, uska cesta koja je postala još uža jer priroda lagano uzima svoje, grubi, jako zavoji koji nedopuštaju ni trenutak opuštanja jer se za tren možeš naći van ceste.

S druge strane cesta je prazna, par lokalaca i to je sve. Još do Sinja do Ciste Provo i ima prometa, ali nakon Šestanovca pa do Ploča ako sretneš auto u deset minuta možeš reći da je gužva.

Granice sam prolazio lako, u manje od 5 minnuta. Svaki put bi me policajac izvukao iz kolone i gurnuo u treći red koji je bio prazan ili jedan auto ispred mene.....uglavnom je bilo komentara i pitanja o R4 i mom putu iz (dalekih) Vodica, sluša li auto, oče li izdržati i tako nekih (uobičajenih) komentara kad me ljudi sretnu daleko od moje županije.

Put je trajao između 4,5 i 5 sati s tim da sam dosta stajao, slikao, gledao, razgovarao sa lokalcima.......putešestvijao........kako ja to zovem......putovanje koje je više  radi putovanja, a manje radi dolaska na cilj.

Pokret iz VD....trimer na krovu, nešto alata u gepeku.

IMG_20180803_161510.thumb.jpg.ffcb8d0ee5

 

Malo prije Drniša dočekala me rampa i vlak. ČEsto sam tuda išao ali ovo je prvi put da me rampa dočekala spuštena......drago mi je da radi....

IMG_20180803_171205.thumb.jpg.71d1bedc80

 

Panorama Drniša sa vidikovca iznad grada

IMG_20180803_171611.thumb.jpg.b63bec690c

Obavezan selfi 

IMG_20180803_171641.thumb.jpg.abcabd752f

 

Drniš ostavljamo iza nas

IMG_20180803_172008.thumb.jpg.edcfdafd9c

 

Sinj sam ovaj put preskočio slikati, ali neće ostati nezabilježen na slikama..

 

Trilj ispred nas

IMG_20180803_182440.thumb.jpg.62c241328f

 

Poznati most preko Cetine.

IMG_20180803_183128.thumb.jpg.2c2d78dd69

IMG_20180803_183304.thumb.jpg.300cb05c8f

 

I Cistu Provo smo prošli.

IMG_20180803_185958.thumb.jpg.17ab35a250

Od Šestanovca prema Zagvozdu i Vrgorcu puca pogled na impresivno BIokovo.....jednostavno mu se moraš diviti.

IMG_20180803_191200.thumb.jpg.bf7d28d3d8

IMG_20180803_191241.thumb.jpg.e766ab00da

 

A cesta je na tom dijelu najgora. Još iz doba dok je Jugoslavija bila u cvijetu mladosti

IMG_20180803_191616.thumb.jpg.4c29dd9a6eIMG_20180803_192918.thumb.jpg.81f93257bc

Za tren eto nas u Zagvozdu

IMG_20180803_193150_1.thumb.jpg.11f4bc0b

 

Cesta je i dalje loša iako se malo nakon Zagvozda širi i postaje široka kao jadranska magistrala, ali u puno gorem stanju.....jako puno potonuća asfalta, ispucanog asfalta.

Nekih 20km takve ceste i dolazi se do tunela Turija.

IMG_20180803_194254.thumb.jpg.54aefae41e

 

Iza kojeg puca pogled na dolinu prema Ravči i Vrgorcu

IMG_20180803_194525.thumb.jpg.3438ee08b1

Za cca 20 minuta se stiže u Vrgorac.

IMG_20180803_201539.thumb.jpg.427088da1a

Opet kreće borba sa serpentinama i velikim nagibima za R4 - jednostavno izgubi dah na uzbrdicama koje su duže i jače od cca 7%, a ovdje ih ima dosta. Svejedno on to odrađuje hrabro (iako malo sporije nego noviji auti), a nagrada nakon obavljenog uspona su nevjerojatni pogledi koji se pružaju.

Panorama plodne doline prema mjestu Staševica.

IMG_20180803_202115.thumb.jpg.c4114cd249

 

Nakon ovoga je pao mrak i fotografiranje više nije imalo smisla.

Za kraj ove seanse fascinantne Stonske zidine.

IMG_20180805_130859.thumb.jpg.b0372284f5

IMG_20180805_132713.thumb.jpg.bdcef463ca

 

Link to comment
Share on other sites

I na povratku je bilo nekih zanimljivih fotografija.

Ponovo nevjerojatne zidine Stona

IMG_20180812_165631.thumb.jpg.b54d3f1c92

 

Pogled na Ploče i ušće Neretve 

IMG_20180805_171518.thumb.jpg.edda0c2048

 

Posjet slavnom pjesniku u Vrgorcu

IMG_20180812_183715.thumb.jpg.008efebb44IMG_20180812_183736.thumb.jpg.0a2203239f

 

Ulaz u Zagvozd

Cesta od "austrougarske" i kameni odbojnici na rubu asfalta

IMG_20180805_182836.thumb.jpg.77d49de842

IMG_20180805_182900.thumb.jpg.170ffe4ed6

 

Napuštena kuća uz cestu u nekom zaseoku nakon Zgavozda prema Šestanovcu

IMG_20180805_183600.thumb.jpg.d03644519f

Pravac za poželjeti, ali cesta je toliko rupava da brže od 60km/h nije humano ni za auto ni za vozača ( a putnike pogotovo)

IMG_20180805_183858.thumb.jpg.da7cfb2fc7

IMG_20180805_184008.thumb.jpg.946e792229

Još malo Biokova i Svetog Jure

IMG_20180810_192923.thumb.jpg.4e94e0851f

 

Ulazaj u Sinj

IMG_20180805_192933.thumb.jpg.108f184ea5

 

Zalaz sunca IMG_20180805_195921.thumb.jpg.32002fe7ad

 

Na putu prema Drnišu policija je zatvorila glavnu cestu (prometna je bila - gadna) i bacila nas na Čavoglave, a tamo je nezaobilazno slikanje dvaju moćnih strojeva

IMG_20180805_202031.thumb.jpg.2ce3bfd041

 

Toliko za ovaj put.

Nemojte me razapeti radi slika, jer su odabrane najzanimljivije sa oba putovanja, tako da vremenski slijed i nije baš korektan, a i primijetiti će te da je na nekim slikama trimer na krovu, a na drugim zapanjujuće nestane, pa se opet vrati.

 

Do slijedećeg nekog ovakvog putovanja stojte mi dobro i pratite boljke i glavobolje koje mi zadaje ovaj maleni stroj.

:wavey:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na ovakvim putovanjima uvijek se mora naći vremena za stare znance.

Jedno brzinsko pifce uz more sa kolegom Loganom, svi akteri priče u kadru

IMG_20180805_124800.thumb.jpg.f3eef92bb9

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Odlično, skoro nitko više ne uživa u putu nego samo gledaju stići na cilj. I ja sam postao jedan od tih :-(

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve je to lipo i šesno ali koji će ti moj trimer tj. kosilica? :zubo:

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavka da trimer služi za krčenje puteva kud ovaj mali-veliki auto može proći.

Možda kolega radi u nadcestariji Dubrovačko-Neretvanskoj [emoji23]

Sad za ozbiljno, ovim čitanjem sjetio sam se one draži putovanja na more kao nekad. Pripreme 2tj, alat za popravak auta obavezno, pa put koji traje 6-10h samo za srednji Jadran i sve popratno. Sad sjednem u auto, upalim klimu, zajašim AC i za 5.5h sam u DU. Ni ne znam da sam promjenio klimu (kontinentalnu-mediteransku), skoro i vremensku zonu.

Bravo za reportažu [emoji122] [emoji482]

Link to comment
Share on other sites

Pregledao sam gotovo cijeli topic i stvarno mi se sviđa a pogotovo to što je auto u punom pogonu, čestitam na tako lijepom autu. Vozio sam ih i znam da je to nešto sasvim drugačije ?

Link to comment
Share on other sites

Sve je to lipo i šesno ali koji će ti moj trimer tj. kosilica? :zubo:

 

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

 

 

Nisan zna šta me čeka na putu. ? Još san i lopatu ima za iskopavanje, konop i ručni vinč ako dikod nestane ceste pa se triba izvlačiti.

Šalu na stranu......trebalo je pokositi oko kuće i voćke malo kultivirati jer su podivljale. A lakše mi je trimer nositi sobom nego doli kupiti drugi.

Pretpostavka da trimer služi za krčenje puteva kud ovaj mali-veliki auto može proći.

Možda kolega radi u nadcestariji Dubrovačko-Neretvanskoj emoji23.png

Sad za ozbiljno, ovim čitanjem sjetio sam se one draži putovanja na more kao nekad. Pripreme 2tj, alat za popravak auta obavezno, pa put koji traje 6-10h samo za srednji Jadran i sve popratno. Sad sjednem u auto, upalim klimu, zajašim AC i za 5.5h sam u DU. Ni ne znam da sam promjenio klimu (kontinentalnu-mediteransku), skoro i vremensku zonu.

Bravo za reportažu emoji122.pngemoji482.png

od alata za auto sam imao samo platine, malu kacavidu i ključ 10-11 kratki i klišta.

ostalo je bilo za po kući obaviti neke posliće. 

A vidim da na isti naćin i putujemo.

Sjednem u auto, upalim propuh i zajašim cestu. :hahahe:

Pregledao sam gotovo cijeli topic i stvarno mi se sviđa a pogotovo to što je auto u punom pogonu, čestitam na tako lijepom autu. Vozio sam ih i znam da je to nešto sasvim drugačije ?

hvala ti. 

Link to comment
Share on other sites

Odlicne fotke, odlicne felge i cijeli autek, divota za gledat i citat! 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.