Jump to content

Putešestvije "malog diva"


petak

Recommended Posts

Nisi onda jos vozio na prolomu oblaka gde s ovim voda mestaje s stakla i bez brisaca, a lad nema toga se mucis da vodis jer oni ne stizu micat vodu ( 700km vozio po takvom pljusku kroz Italiju i jebao sve redom sto na poslovni auto nisam to nanio pre puta a jos mi palo na pamet jer je bila najavljena jaka kisa).

Tu su i benefiti da se ne ledi cijelo staklo nego samo kapljice koje se onda lako uklone, zimi se snijeg manje ljepi na staklo itd itd :).

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Vozio jednom na AC Karlovac-Zagreb, užas. U 12:00 mrak, brisači ni blizu nisu mogli pobrisati sve ono što je padalo. Ali to se događa jednom u koliko godina? I trajalo je možda nekih 15 min. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je 7h. Plus i inace sto na ac nikad ne palim brisace i pri laganoj koji ipak zamaraju oci j u voznji. Nevozim rijetko jako duge rute i umor moram smanjit maksimalno kakav god da je.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Malo se vračam na jedan problem od ranije. 

Prijem radio signala. Unutranja antena.

Ispočetka je radio hvatao jako slabo.

Onda sam kupio noviju (ne nužno i bolju) antenu sa pojačalom i prijem se dosta popravio, 

Posebno u vožnji gdje je stara antena jako često bila bez signala i radio bez stanice.

Sad je prijem relativno pristojan, ali i dalje ne kako bi volio da bude.

Ovo govorim iz razloga što u Laguni i u Espacu na istoj dionici radio uopće ne gubi signal niti  stanica krči.

U R4 na dosta mjesta stanica se izgubi, a tamo gdje i uhvati neki signal dosta krči.

 

Nabavio sam jedno pojačalo iz Lagune 2, otvorio da vidim šta se unutra nalazi i kako bi to mogao prilagoditi, presložiti da mi odrađuje posao u R4

Evo pojačala

IMG_20171212_201827.thumb.jpg.7eac9382ea

IMG_20171212_201919.thumb.jpg.43f728846c

Otvoreno. 

IMG_20171212_202026_-_2.thumb.jpg.cb0fe1

IMG_20171212_202033.thumb.jpg.4bd3ca93c6


E sad, ovdje moram odlemiti ove priključke za antenu (oba dva) i zalemiti klasične priključke kako bi mogao pospajati na postojeće ožićenje na R4.

 

 

Link to comment
Share on other sites

To imaš onaj kineski radio? Pitam jel sam prije cca 2 godine iz auta iščupao Sony neki i stavio kineza i prijem radio stanica je bio lošiji dosta. Drugo ništa nisam dirao.

Link to comment
Share on other sites

nađi negdje stariji Blaupunkt radio (iz devedesetih) pa da vidiš što je prijem...

Link to comment
Share on other sites

Radio je Auna. Uzeo sam ga radi starinskog dizajna, a moderne funkcionalnosti.

Prije njega je bio Alpina radio na istoj anteni i pojačalu i situacija je bila ista

Ne bi ponovo mijenjao radio.

Probati ću sa ovim pojačalom riješiti problem slabog prijema. 

Svakako ćete biti obaviješteni o razvoju situacije. 

Link to comment
Share on other sites

French dobro kaže. Plava točkica je imala najjače tjunere, čak i digitalne.

Alpina isto nije loša, a ako je ona imala probleme onda je do antene.

Link to comment
Share on other sites

problem je taj što nema neki izbor kvalitetnih antena za ugradnju unutar kabine. 

Trenutno imam antenu koja se lijepi na staklo i izgleda kao grijač stakla.

Nakon što sam sa stare iskrine antene prešao na ovu, prijem se jako popravio. 

Prijem je jednak bio na oba radija. i na prethodnoj Alpini i na novoj Auni

Ideja mi ide u pravcu antene u laguni 2 grandtour. Antena zalijepljena na zadnje desno staklo od gepeka i jedno pojačalo kao sa gornje slike.

Nekako se nadam da je ovo pojačalo ipak malo bolje i kvalitetnije od onog koje sam dobio uz antenu. 

Da se razumijemo, hvatam ja stanice i sve je to pristojno dobro, ali kako je u laguni i na espaceu prijem daleko bolji onda me ovo ne zadovoljava. Odnosno tjera me da probam "popraviti" prijem. Ako ne uspijem neće  biti smak svijeta.

Indikativno je i da vrijeme utječe na prijem. Ako puše bura onda mi je signal dobar, a ako je jugo onda ga nemam (na istih 2 km ceste) 

I još jedna bitna stvar.

Krov neću bušiti. :piju:

:yeah:

:wavey:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

došla mi je još jedna antena za staklo i uslijedila je operacija prebacivanja na pojačalo iz lagune 2.

Najprije sam skinuo priključak antene prema radiju i na njegovo mjesto zalemio standardni antenski priključakIMG_20180117_223218.thumb.jpg.cbb92a2ef7Masu antene sam izveo na metalno kućište.

IMG_20180117_224451.thumb.jpg.307e255749

i onda taj priključak izgleda ovako

IMG_20180117_224500.thumb.jpg.e21a57b6f5

Antenu sa stakla sam zalemio na mjesto  starog priključakIMG_20180117_224524.thumb.jpg.6f8a1735fd

Na kraju to izgleda ovako

IMG_20180117_224513.thumb.jpg.efdecd4872IMG_20180117_224437.thumb.jpg.d787078e47IMG_20180117_224610.thumb.jpg.30d3fef115

 

Spoija san ga na autoradio u garaži i prijem se jako popravija. 

Sutra moram raskopati radio instalaciju na R4 pa da vidimo šta san uspija napraviti.

Ako nisan štogod izgorija prilikom lemljenja.

 

Link to comment
Share on other sites

to majstore!

bi li bilo još bolje da si pojačalo stavio što bliže anteni a ne radiu?

Link to comment
Share on other sites

Možda, ali sve je to u metar dužine. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo malo veselja sa R4

Moj vjerni pratitelj je jutros odlučio da mu se neda na put pa mi je zadao dosta glavobolje.

Brava za paljenje je otišla i nisam mogao ni gurnuti ključ do kraja ni okrenuti cilindar u bravi, a kamoli upaliti R4. 

Prije toga je triputa najnormalnije odradio paljenje i gašenje i onda je samo odjednom iznenada rekao dosta

Da ne kažem kako je volan ostao zakočen pa ga nisam mogao ni pomaknuti , a auto stoji parkiran unutar ograde lokalnog skladišta građevinskog materijala u kojem paradiraju, kamioni, šleperi, viljuškari raznih veličina i nosivosti puni armature i mreža za ploče.

Zahvaljujući malom mjestu i svakakvim poznanstvima auto je prebačen na obližnji parking na ulici uz pomoć vatrogasnih kotača za premještanje vozila. Male "kariole" velike nosivosti koje se stave ispod svakog kotača i auto se podigne i  guraš ga na "karijolamam". Kao oni kotačići koje prodaju za premještanje namještaja po kući.

 

Uslijedilo je rastavljanje plastika oko volana i izbijanje brave izvan stupa volana. Uz puno muke i pažnje da napravim što manju štetu.

Paljenje na žice (baš se fino i lagano upali na žice /:hahahe:) da bi odvezao auto do kuće 

Slika nemam jer je nervoza bila velika, a strpljenja za slikanje nimalo.

Trenutno je auto opet u funkciji, a bravu je donirao jedan super5!

Ali (kako to obično biva kod mene) nisam zadaovoljan sa takvim stanjem jer sad imam jedan ključ za vrata, a drugi za paljenje, a to me smeta.

Ovo je samo privremena mjera kako bi auto bio pokretan, ali ja to moram riješiti.

Zato sam i jedan oglas otvorio, pa ako tkogod ima nek mi se javi.

Link na oglas!

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/54303-k-kontakt-bravu-sa-ključem-i-pripadajuće-cilindre-za-vrata/

 

U svakom slučaju nikad dosadno sa R4!

:tulum:

Link to comment
Share on other sites

mislim da ovi ključari, bravari mogu prilagoditi novi cilindar postojećem ključu od starog cilindra. To ti je lakša i jeftinija varijanta. Ako si s njime danas u St svrati kod Pelea, on je jedan od boljih

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Hvala ekipa. Mislim da će se na kraju dogoditi upravo to. Da će se nova brava za paljenje prilagoditi starom ključu. 

Samo da me ne cepnu sa iznosom pa da ispadne jeftinije kupiti sve novo. 

Link to comment
Share on other sites

a gle najlakše je kupiti sve nove brave i ključeve ali ključno je investicijsko-platno stanje

možda ima netko negdje neku staru rashodovanu 4ku sa neiskorištenim bravama i klučevima?

Link to comment
Share on other sites

direstraits...... ispitivanje mora trajati minimalno 3 mjeseca i zaokružiti barem teritorij RH ako već nema mogućnosti za prekograničnu suradnju :hahahe:

 

chupi..... takvom nekom rashodovanom se nadam..... 

Mafija je obaviještena...... vjerujem (uzdam se) da će se stvar brzo locirati. 

Link to comment
Share on other sites

Na Cliu sam bravu vanjskih vrata prilagođavao ključu za palenje. Netko je ruskim ključem sjebao bravu na vratima ali nije nista maznuo. Našao sam rabljenu i za 2-3 h složio sam na stari ključ. Vjerujem da bi moglo isto tako na R4.

Link to comment
Share on other sites

Po meni lakse je novu kontakt bravu sloziti na stari kljuc koji otvara 2 vrata i gepek nego na novi kljuc kontakt brave slagati 3 cilindra vrata i gepeka

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stvar je da sad imam bravu i da mogu voziti auto, a ja ću se najprije sam poigrati s tim cilindrima pa možda uspijem nešto složiti.

Ako ne ostaje mi opcija ključar koji će to odraditi za nofce. 

 

Staru kontakt bravu sam već rastavio i ispalo je 15 malih valjčića i 15 malih oprugica koje treba staviti u pravilan odnos. 

Na mom cilindru koji je zakazao zadnja rupa od valjčića se pretvorila u oval i vjerojatno zato valjčić nije dovoljno dobro pogurao kontra valjčić na bravi i nije dao da gurnem ključ do kraja  i okrenem bravu.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ajde da malo i o lijepim stvarima govorim i stvarnim "putešestvijama" sa malim divom.

Ovu jesen sam imao jedan poslić za obaviti u Dicmu (točnije u Končar Elektrouređaji d.o.o.) i odlučih da bi bilo krajnje vrijeme posjetiti kolegu sa foruma Usramatemotku (kako ga ja od milja zovem, a vi ga znate kao Usrmaatre) u Drnišu i popiti neko pićence

Uzdajući se u močni gugl maps na svom mobitelu odlučih pratiti predloženu rutu.

5a7cd2d64570c_dicmo_-_drni.thumb.jpg.12b

 

Ruta ko ruta nije neki problem i poznata je to cesta u Dalmaciji, ali ima jedan dio koji mi je prije ovog puta bio nepoznanica.

Taj dio puta je od Končara do mjesta Neorić odnosno Gornji Muć.

Evo tog dijela puta i na karti. Ovaj dio plave linije do spoja sa žutom linijom je predstavljao nepoznanicu 

5a7cd3522d99c_dicmo_-_drni2.thumb.jpg.ab

 

I sve je manje više bilo uredu do ovog crvenog X-a 

5a7cd4aed6c1a_dicmo_-_drni3.thumb.jpg.a2

 

Cesta vodi kroz selo Sićane prođe se kraj seoskog dućana/kafića (ispred kojeg je bilo nekoliko muških koji su uživali u ladovini i ispijali ladnu pivu) skrene se iza kantuna neke velike kamene kuće i ........dalje nema ceste........odnosno nema asfaltne ceste, kreće makadam.

 

Vratio sam se do seoskih mecena priupitati da nisam možda negdje krivo skrenuo, na što sam dobio odgovor da sam napravom putu i da sa R4 mogu sigurno proći tuda.

Na taj komentar nisam posebno obratio pažnju jer je makadam bio fino utaban i dosta širok (sigurno za mimoilaženje dva osobna auta) i reko sebi pa ajmo tim putem, čvrkici ionako ne smeta malo makadama.

 

I sve je bilo super slijedeća 2 kilometra, cesta (makadam) se lagano uspinjao i sve je bilo super, ptićice cvrkuću, ja se vozam kroz zelenu pustopoljinu živnulu nakon netako davnih kiša koje su prošle kroz Dalmaciju, kao kakav robinzon.Nakon tih 2 km cesta je naglo krenula uspinjati se i počele su serpentine, razrovane istom onom kišom koju sam maloprije pomenuo. Sreća da je i dalje put bio širok pa sam uspjevao migoljiti s lijeva na desno i voziti po brežuljcima koje je vododerina napravila.

Samo par slikici puta imam

Dovoljno da Vam dočaram IMG_20171011_104446.thumb.jpg.449db9c790

IMG_20171011_105244.thumb.jpg.4e4b7be5c7

Ovdje se vidi nagib na kojem sam stao. Ovo je bilo nakon vododerina i uspona. Nisam se baš usudio tamo stati i slikati se da nebi ostao tamo. 

IMG_20171011_105256.thumb.jpg.88d9fc8cfb

IMG_20171011_105519.thumb.jpg.2b297ec730

 

KAd se izađe na asfaltnu cestu dalje je sve bilo uredno i fino.

 

Nakon druženja sa kolegom odlučih iz Drniša put Vodica kroz kanjon rijeke Čikole. (vjerujem da ste čuli za nju, ako nigdje drgdje onda iz popularne Tomsonove pjesmice ;)

 

Evo malo slika ljepote te prirode u Dalmatinskoj Zagori koju mnogi preskaču kad dođu na godišnji odmor i na more.

IMG_20171011_132353.thumb.jpg.d9277c909a

IMG_20171011_132445.thumb.jpg.77071428ac

IMG_20171011_132522.thumb.jpg.d0ec43839b

IMG_20171011_132932.thumb.jpg.7213d6948c

IMG_20171011_133308.thumb.jpg.4d04b09ab3

IMG_20171011_133359.thumb.jpg.2ad5f180c5

IMG_20171011_133405.thumb.jpg.7a185d3d60

 

Kao dodatak nekoliko slija otvorene ceste i ravnih pravaca 

 

IMG_20171011_134419.thumb.jpg.3f7edd75b3

IMG_20171011_134415.thumb.jpg.181615a33b

 

Toliko za ovaj put!

Da se podsjetite kako zna biti vruće u ovo vrijeme kad je vani snijeg i led i čini Vam se da samo hladnoća postoji i da nikad neće doći proljeće 

 

Stojte mi dobro!

:wavey:

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.