Jump to content

Scenic 3 - elektronika i druge boljke


braxinjo

Recommended Posts

E tu je znači trik, ja sam držao kvačilo po navici [emoji4]

Nekako imam mentalnu blokadu oko stiskanja start tipke bez kvačila. Probam danas popodne pa javim.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Cijelu zimu mir, došlo toplo vrijeme i opet počela lampica airbaga. Pretpostavljam da sad kad je toplije vrijeme se neke plastike na konektorima razmekšaju.

Danas bilo 10 vani, auto na suncu, unutra auta bilo toliko toplo da mi je klima postavljena na 21°C počela hladiti, na putu od 15 km svako malo se pali lampica na par sekundi, ista greška, senzor pozicije vozačkog sjedala. Stanem, auto radi, zavlačim se pod sjedalo i nema šanse da isprovociram tu grešku, mrdam žice od tog prekidača, oba konektora i ne pali se lampica.

Znam da je to pod normalno za renfault, ali stvarno mi ide na živce. Opet bude lemilica morala raditi :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zamijenio sam akumulator. Sada mi je meni na francuskom, prebacim ja na engleski, ali veći dio onog što piše na displeju je i dalje na francuskom, npr. putni kompjutor, tempomat i obavijesti o vezivanju... pa dobro jesam ja tukac, ili ima još negdje mjesto gdje se postavlja jezik.

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Alen- jesi siguran da je krivac ispod sjedala? Meni je blinkalo zbog konektora zračne zavjese u zadnjem lijevom pragu.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, mata73 said:

@Alen- jesi siguran da je krivac ispod sjedala? Meni je blinkalo zbog konektora zračne zavjese u zadnjem lijevom pragu.

Dijagnostika očitava grešku na senzoru pozicije vozačkog sjedala pa pretpostavljam da i je tu. Vidi postove na prethodnoj stranici iz ljeta prošle godine. Senzor je obični mikroprekidač kojemu ECU mjeri otpor i gleda jel stisnut ili nije. Negdje je nešto klimavo, ali nisam uspio skužiti što. Ima jedan veći konektor ispod s prednje strane vozačkog sjedišta koji je na nekakvoj metalnoj cijevi oko oko koje slobodno rotira. Pogledao sam neki dan, kod suvozača ima jedan mali plastični štift kojim se drži za bočni lim ispod sjedala. Na vozačkom sicu taj je štift odlomljen i nema ga. Možda se uslijed toga u vožnji malo pomakne cijeli konektor pa gubi kontak. Ponekad se upali kad auto skače preko sitnih neravnina, a skužio sam ga da hoće i kad smotam oko nekog manjeg kružnog pa se nagne auto. Za početak ću to probati zavezati plastičnom vezicom. Konektor sam otvorio i kontakti su sjajni i čisti, ni traga oksidaciji.

Idući korak je pogledati u dokumentaciji koliki je otpor na tom prekidaču i prebrikati ga odgovarajućim otpornikom. Ni žena ni ja se ne vozimo nabijeni na volan tako da je šalter uvijek u onom drugom položaju.

Kako si ti skužio da ti je problem u tom konektoru?

Link to comment
Share on other sites

Preko CLIP-a nakon što je blinkalo kad se auto zagrije. Kad se ohladi klimom ili garažom nije blinkalo. Palilo se u nekakvim pravilnim intervalima.
CLIP je pokazao kvar strujnog kruga lijeve zavjese. Onda sam svaki konetor skidao i naletio na ovaj u pragu.

Link to comment
Share on other sites

Tako i meni, njje clip nego pyren, ali clipova baza pa mu vjerujem. Pitanje je sad samo na kojem dijelu tih 2m kabla i barem 3 konektora do ecu je loš spoj.

Link to comment
Share on other sites

To sam imao i ja. Kupio sam na ebayu rabljeni senzor položaja i riješio stvar. Meni je stari senzor poludio, tj. ponekad nije slao dobar otpor. Mislim da su vrijednosti 100 ili 400 ohma ovisno o položaju.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prema clipu, postoje rangovi otpora za taj senzor, za stražnji položaj je 65-145, a za prednji 275-545.
Izvan tih vrijednosti javlja grešku.
Čekam toplije vrijeme da se poigram s traženjem.
Ono što je zanimljivo, taj mikrošalter kad klikne otpor mu se poveća [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Ok, klikne u prednjem položaju i treba mu se otpor povećati...

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da sam riješio :)

Jučer sam pregledao odispod taj senzor, odvojio ga (drži se samo na klik) i očistio izvana alkoholom jer je bio malo prljav. S prednje strane sjedala ima jedan veliki žuti konektor i taj se drži na nekoj poprečnoj cijevi. Točno je iznad ručice za pomicanje sjedala. Bio je puknut jedan plastični štift s kojim se drži za bočnu stranicu. Kod podizanja sjedala taj se konektor drži na tom štifu, a rotira oko cijevi kod promjene visine sjedala. Teško za objasniti. Učvršćeno MacGyver-Grunf metodom uz pomoć jednog od onih čepova od tapecirunga vrata + 3 plastične vezice, sad je opet točno u položaju u kojem je bio i prije.

Graf mjerenog otpora u vožnji od 10-ak minuta, sampling rate 1s:

Graf_prije_2019_03_03_01_10_min_sampling_1s.thumb.png.a145d3a02933fcb34280d8eb1828c8fa.png

Normalno je 100 ohma, kod mene nije padalo ispod 130, a svaki put kad bi skočilo preko toga pali se lampica, ali samo na par sekundi. Lampica nije ostajala trajno upaljena unatoč tome što je ECU konstantno imao krive vrijednosti senzora.

Ne znam sad točno što je od zahvata pomoglo, ali od jučer popodne 3 vožnje i danas je ravna linija, točno 100 ohma.

Kuc-kuc po drvetu da i ostane tako :)

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jutros mi ponovno javio grešku parkirne kočnice, ugasio auto, upalio i proradila, ali kad je zateže kao da se slabije čuje zatezanje. Jel to može biti taj senzor prekidača parkirne kočnice ili nešto drugo? Ako je, koliko bi došla zamjena?

Edited by renaultnew
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Zanimljiva situacija na scenicu 1.5 dci...

Svaki 10 ili 20 put,  neposredno nakon kretanja auto na sekundu izgubi snagu, promijeni zvuk i kao da se zagrcne, nakon toga ide dalje bez problema. Ujutro kad je hladno vrijeme sve ok, ali popodne kad se zagrije na suncu (preko ljeta se nešto češće događalo), krenem normalno i nakon 100-ak metara stanem na prvom raskrižju i kod kretanja na cca 1000 rpm malo zastane na trenutak, osjećaj je kao kad prenaglo pustiš kvačilo pa se auto želi ugasiti. Taman je krenuo koji metar i onda štucne. Po hladnom nisam primijetio problem, samo kad odstoji nekoliko sati.

Od zabilježenih grešaka ima samo DF025 (038096) preheating unit, to je vjerojatno grijač, izgleda da je jedan otišao i u planu je zamjena prije zime, ali događalo se i preko ljeta kad je na +30 °C auto bio cijeli dan parkiran na suncu, a grijači se valjda ne pale tada.

Može li ona famozna klapna na ispuhu raditi takve probleme?

Nema grešaka oko nje, a testove prolazi bez greške, čuje se uredno kako otvara-zatvara. Nažalost, rijetko se događa pa je teško pogoditi trenutak kad mu dođe žuta minuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Opet francuski šarm i elektronika.

Danas se vraćam s posla, kiša lije cijeli dan, cesta sva pod vodom.

U jednom trenutku na instrument tabli  pali se naizmjenično Check Hill start assist i Check ESC. Baš je titralo jako par sekundi, imam osjećaj da su se i kontrole od klime zgasile na trenutak.

Dovezao se normalno doma, uštekam ELM i greške u ABS modulu:

DTCC14000 - NO UCH MULTIPLEX SIGNAL

DTCC42200 - INVALID UCH MULTIPLEX SIGNALS

DTCC11100 - MULTIPLEX PSU SIGNAL ABSENT

DTCC13000 - PAS MULTIPLEX EMISSION ABSENT

Obrisao greške, ne svijetli više na tabli ništa, kratka vožnja, zasad sve ok.

 

Nešto se namočilo, ali što i gdje?

Ima kakvih sumnjivih mjesta na tom autu za pogledati?

 

 

Selection_2019_11_12_01.png

Link to comment
Share on other sites

Kvragu, neki dan samo raspravljali o onoj filcanoj polici. Nadam se da nije to propustilo nekamo po elektrici.

Link to comment
Share on other sites

Kratki. Prtljažnik suh ko barut, a kiša je lijevala cijelu noć.

Jutros kratka vožnja sve ok, kasnije

digao haubu i vidim da kaplje odnekud po ovoj kutiji s osiguračima pokraj akumulatora što mi se baš i ne sviđa. Auto je bio u tom trenutku parkiran malo na nizbrdici prema naprijed.

Našao još dvije slične greške oko multiplexa pod injection, traction control i CC/SL.

Sad je žena otišla za Ri s njim, to je 70km i prognoza je kišno pa čekam dojmove kad se vrati. Ako se vrati [emoji4] 50567a952ba37e8864ae521da3ddf391.jpg&key=c7434bea78e276ac12526ed7aca30f649d0246233fd7c3895ed570a041717298

 

 

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

@frenchkey

Ako ciljaš na odvode ispod šajbe, prošlu jesen su očišćeni, auto je unutra suh, ne curi na standardnim mjestima pod noge vezača ili suvozača. Nažalost nisam stigao jučer dalje provjeravati, auto je bio cijeli dan na putu, prvo po kiši, onda po suhom i nikakvih problema. Za vikend provjerim ako se vrijeme skocka. Sumnjivo je što se poruka javila nakon vožnje po kiši i prolaska kroz više većih lokvi vode. Oprezno, ali ipak. Ceste izvan naselja u Istri su užasne, neuređene bankine, nema grabe uz cestu kao na kontinentu, vodu curi u potocima preko ceste i donosi zemlju i šoder, a tamo gdje je brdovito imaš i lokve dubine od 10cm naviše pa treba paziti. Da ne velim da ako se voziš po cestama uz more, ima i poplavljenih dionica, idealno za posoliti auto malo odozdola. A vele da je dobro kupiti rabljeni auto od ekipe s mora jer se ne sole ceste po zimi :)

Dosad sve upućuje da je voda odozdola negdje ušla, ali ne mogu biti siguran dok ne sredim onu filcanu policu o kojoj smo raspravljali u drugom threadu. Možda @petak smisli nešto po tom pitanju, on je dobar u improvizacijama :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.