Jump to content

Scenic 3 - elektronika i druge boljke


braxinjo

Recommended Posts

Roditeljima na Scenicu 2015. godište, oko 150 000 km otišla dizna... 1.5 dci motor. Auto su kupili ljetos, bio je uvoz iz Francuske i provjereni svi servisi u ovlaštenom, sve je bilo OK. Mislim da će ići promjena svih, cijena boli glava. Ima li još netko sličnih iskustava, jel to normalno da se na ovoj kilometraži dogodi? Kao jedan od mogućih uzroka je loše gorivo kod nas, ali to mi je malo čudno, onda bi na većini automobila otkazivale dizne, ovaj je tek nekoliko mjeseci na HR gorivu.

Link to comment
Share on other sites

Ovo izgleda već drugi tu na forumu s krepanom diznom unutar pa tjedana.

Kakvi su bili simptomi?

 

Link to comment
Share on other sites

Opet ja ali pobogu , zasto mjenjati sve dizne ? Gotovo je nemoguce kao sto smo vec naveli da sve odu odjednom. Na 150tkm , pa i da je čučnuo 50ak tisuca, ni na 200 ne odlaze sve dizne.

Dobra dijagnostika, ako i je otisla 1 reparirat ili kupit novu tu 1 .

Link to comment
Share on other sites

Simptomi su bili izrazito nemiran i trokirajući zvuk kada se upali, slabo je vukao dodavanjem gasa, trzanje, gušenje, trkeljanje. Uglavnom jako ružan rad motora. 

E sad, zašto su u ovlaštenom rekli da se mijenjaju sve, ne znam. Samo znam da ih nisu uspjeli reparirati, pokušano je, ali nije bilo dobro. Nije moj auto i nisam osobno bio tamo prisutan, ali mi je bilo čudno da na 150 000 dizna(e) crknu.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, sule99 said:

Mislim da će ići promjena svih, cijena boli glava.

Kolika je cijena popravka/promjene svih injektora ? Ovlašteni servis ?

Nažalost , to je rizik kupovine polovnog vozila...😟

 

Link to comment
Share on other sites

Možda ću bubnit... Koliko sam cuo... Nema više reparacije injektora na novijim autima navodno zbog prevelikog tlaka kako sad dolaze svi u novijim autima.. također mjenjaju se svi jel više ne radi dobro ako se samo mjenjao jedan... Prijatelj mi je na ford mondeu mjenjao na 120 iljada km... 8000 kn... I upravo su mu objasnili da se to prije moglo svašta a sad eto sve novo... Neću dušu griješit možda sam u krivu... Sam je rekao da više nikad dizela... Jedan kvar i ode sva računica. Dakle problem su novi dizeli.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Možda ću bubnit... Koliko sam cuo... Nema više reparacije injektora na novijim autima navodno zbog prevelikog tlaka kako sad dolaze svi u novijim autima.. također mjenjaju se svi jel više ne radi dobro ako se samo mjenjao jedan... Prijatelj mi je na ford mondeu mjenjao na 120 iljada km... 8000 kn... I upravo su mu objasnili da se to prije moglo svašta a sad eto sve novo... Neću dušu griješit možda sam u krivu... Sam je rekao da više nikad dizela... Jedan kvar i ode sva računica. Dakle problem su novi dizeli.

ma i novi benzinci, svi direktaši.. visoki su to tlakovi.. još ispiru klipove, karike od ulja..

Link to comment
Share on other sites

Da.. I meni vrisnula na 147000. Inace, gledao na ebay.fr, delphi diza je 160e komad. To je lijepa usteda... 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 18. 11. 2019. at 22:19, sule99 said:

Simptomi su bili izrazito nemiran i trokirajući zvuk kada se upali, slabo je vukao dodavanjem gasa, trzanje, gušenje, trkeljanje. Uglavnom jako ružan rad motora. 

E sad, zašto su u ovlaštenom rekli da se mijenjaju sve, ne znam. Samo znam da ih nisu uspjeli reparirati, pokušano je, ali nije bilo dobro. Nije moj auto i nisam osobno bio tamo prisutan, ali mi je bilo čudno da na 150 000 dizna(e) crknu.

Tješim se jer je meni isto bilo ali na oko 190 tkmi na 3 godine starijem.

On 25. 11. 2019. at 7:51, ChILd_ReBoRn said:

Da.. I meni vrisnula na 147000. Inace, gledao na ebay.fr, delphi diza je 160e komad. To je lijepa usteda... 

Dižem temu samo iz jednog razloga, koliko vidim Vama su isto otišle dizne i zamjena nije bila moguća samo jedne, nego sve četiri...

Isto se i meni dogodilo prije 2 mjeseca, pa sam se jebavao 2 tjedana mjenjajući jednu, pa drugu, pa polovna i neznam što sve ne, dok nisam ubacio sve 4 nove i radi ko urica od tad.

Možda nekome ovo pomogne u budućnosti, a i vidim da se ovdje u manje od 3 mjeseca javljaju tri vlasnika Scenica 3 s istim problemima (uključujući i mene), a mislim da je par članova i s Meganima 3 pisali o krepavanju dizni u istom vremenskom periodu.

Baš je to zanimljivo da u tri-četiri mjeseca ima toliko istih kvarova samo što znamo ovdje na forumu, a za koliko ih neznamo, i koliko ih vozi druge marke auta.... ja kad sam svog preuzimao iz ovlaštenog voditelj mi je rekao da su još dva Scenica 3 tada došla sa istim simptomima i stvarno dva komada sa dignutom haubom su stajala u garaži.

Osobno sam uvjeren sam da je uzrok gorivo, mada će me puno ljudi razuvjeravati, ali previše je slučajnosti u kratkom vremenskom periodu, a prije toga ovdje ne pronalazim iste probleme.     

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Lowlife said:

Jel se sjecas na kojim pumpama i lokacijama si punio spremnik.

Sjećam se, zadnje što sam utankao je bilo do čepa na lukoilu na Ilici kod Mcdonaldsa, bila nedjelja i imali onu akciju Ecto premium po cieni običnog.

Nisam ni pola tanka potrošio i dalje znate što je bilo.

Član @Jope 08.01.2020. godine u temi "Megane 1.5 dci 81 kw problem" pisao o istome, isto otišle dizne.

Eto malo sam si dao truda i proučio teme u Meganu/Scenicu 3.

i onda kad mi netko kaže da dizne vrlo rijetko odlaze, ili skoro nikako...

jbt u rasponu od par mjeseci više članova ovdje piše da su im dizne otišle i to skoro svi od 120-195 tkm.

Koliko je članova vjerojatno imalo iste probleme pa je pitanje postavilo u CHATU ili nekoj drugoj većoj temi, a sad da to idem tražit nema smisla.

A zanimljivo da nema skoro niti jedne teme 2018 i prva polovica 2019 godine o diznama koje su vrisnule, tko god piše o problemima javlja se u jesen 2019 pa sve do negdje 3 mjeseca 2020.

Problem je što dosta članova započne temu s problemima pa na kraju ne napiše što je bilo i kako su otklonili problem, ali i takvih tema isto ima dosta i simtomi su slični ili isti.

Na kraju kad gledam ti članovi više nisu niti aktivni od postavljanja posta, pa ni ne znamo što je bilo.

 

Ako sam našao u sat vremena na ovom forumu toliko slučajnosti, što je tek na globalnoj razini sa drugim markama vozila...

Nažalost opet nitko nema niti će imati ikakve odgovornosti...

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Kako je dosta vremena proslo tesko mozes dokazati krivnju benzinske jos ii ako nemas rn. Ja uglavnom izbjegavam tociti i dizelasa i benzinca na bilo kojoj benzinskoj osim ini i to blizu mjesta gdje zivim znam da su prike par god stavili novi spremnik. Dizel stavljam uvijek vulgaris i nikad problema.

Link to comment
Share on other sites

Ma kakva tužba, ni ne pomišljam na to, samo sam čitajući teme naletio na zanimljive stvari pa sam to podijelio s vama.

Stotinu tema pa čovjek ni ne pohvata neke stvari koje članovi pišu, a vežu se za iste probleme.

Ali eto uz leteće, kurce, palce i neznam što sve ne, dečki moji očigledno je da ODLAZE i DIZNE, i po svemu sudeći već nakon 100-150tkm. 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, macan said:

Auto si prvi vlasnik, uvoz?

Ma nisam prvi, 2014 je uvezen iz Italije sa 115 tkm, a 05/2012 je proizvodnja, i tad ga je kupio čovjek kod kojega je bio do 10/2019, i sa 185tkm ga ja uzimam.

Uvjeren sam da je kilometraža stvarna, odgovaraju intervali u servisu jer je bio na leasing pa je morao vozit u ovlašteni.

Link to comment
Share on other sites

Pa ako imaš oko 200k tako obično odlaze, tako je i šogoru bilo, na dvojci meganu, 2 su bile za reparaciju na toj km, a to ti se da i zakamuflirat preko računala tj kompenzirat valjda da više špricaju sve dizne - načuo u servisu, privremeno doduše.... al za prodaju milina 😉

Link to comment
Share on other sites

To je ta famozna cifra od 200tkm 🙃, tad sve počinje odlazit. Ma ja sam svoje riješio sve 4 nove i nadam se da sam miran sljedećih bar 100tkm, ako poživi toliko 😀... 

Bitno mi je imat ispravan auto, a kad nešto ode mora se i zamjenit, jer svaka kemijanja, šparanje i prodavanje magle te na kraju uvijek duplo koštaju

Link to comment
Share on other sites

Na meganu 2 iz mog iskustva ovih megana za koje sam cuo / vidio, ispod 200tkm ne odlaze, ne sve , niti ni jedna. Za 1.5 pricam naravno.

A kad ode dizna , ode jedna i ta jedna se reperira , cijena je 100€ cca, i (najcesce)nema potrebe mjenjati i pumpu goriva.

Sa MEg3 i Scen3 imam manje iskustva, nekih desetak autiju ovak u mojoj okolici, nitko nije mjenjao nista ispod 200tkm. D0 220tkm su kilometraze.

Ono sto sam prilicno siguran je da to apsolutno nikakve veze sa tim na kojoj benzinskoj tankas.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, hrvojexyz said:

Na meganu 2 iz mog iskustva ovih megana za koje sam cuo / vidio, ispod 200tkm ne odlaze, ne sve , niti ni jedna. Za 1.5 pricam naravno.

A kad ode dizna , ode jedna i ta jedna se reperira , cijena je 100€ cca, i (najcesce)nema potrebe mjenjati i pumpu goriva.

Sa MEg3 i Scen3 imam manje iskustva, nekih desetak autiju ovak u mojoj okolici, nitko nije mjenjao nista ispod 200tkm. D0 220tkm su kilometraze.

Ono sto sam prilicno siguran je da to apsolutno nikakve veze sa tim na kojoj benzinskoj tankas.

član sule99 - na 150tkm otišla jedna, morao mijenjati sve 4 (bio u ovlaštenom) - Scenic 3

član Child_ReBoRn - na 147tkm otišla jedna, nije se dala reparirati nego su mu ubacili drugu polovnu - Scenic 3

član Jope - blizu 200tkm mu jedna otišla, rečeno mu isto da nema zamjene jedne nego sve četiri - Megane 3

član Macan - piše da je na prijateljevom Ford Mondeu na oko 120tkm otišla jedna, morao mijenjati sve 4 jer nema reparacije

Moja malenkost - na oko 195tkm, otišla jedna  na prvom cilindru, ubačena polovna, nakon par dana otišla na četvrtom cilindru, ubačena nova, opet sljedeći dan ne valja i onda sam popizdio i stavio sve 4 nove. Ovlašteni servis i dva bošiste (oba možda najuglednija u zagrebu i okolici i bave se samo time-neću sad o imenima) su mi rekli da se problem rješava samo i isključivo zamjenom sve 4, zbog prevelikog odstupanja u ubrizgavanju goriva kad ostaju 3 stare i jedna nova.

 

Možda je na starijim autima moguća reparacija, al vidiš jasna iskustva drugih...

Nitko nije napisao da odlaze sve četiri, nego jedna, ali zamjenom te jedne novom dolazi do velikih odstupanja u radu (majstor mi je rekao da dizna uštrcava-baca maglicu i do 7 puta u sekundi). Sve su to vrlo složeni sklopovi kojima upravlja ecu vozila i sam znaš da svako minimalno odstupanje ima velike promjene u radu motora...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@dizna

k9k 636 kojeg ti imas ima drugacije dizne od 836 846 830... malo su vjerojatno naprednije pa i odlaze. A i problemi su vjerojatno samo na 636 motorima koje navidis pa nemoj mjesati sve 66-81kw u isti kos jer se razlikuju u mnogocemu

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Lowlife said:

@dizna

k9k 636 kojeg ti imas ima drugacije dizne od 836 846 830... malo su vjerojatno naprednije pa i odlaze. A i problemi su vjerojatno samo na 636 motorima koje navidis pa nemoj mjesati sve 66-81kw u isti kos jer se razlikuju u mnogocemu

Sve stoji što si napisao, možda je stvarno tako, a kako stoje stvari je sigurno i možda ovi članovi koje sam naveo stvarno svi imaju 636 kodnu oznaku motora.

Htio sam samo dočarati svoje iskustvo i iskustva drugih, jer kad napišeš da ne koristi zamjena jedne nego sve četiri ljudi pišu da to nije istina, da te majstor zavaljao, htio zaradit na tebi, da se da ubacivat reparirana itd.

U tome smjeru ide ovo sve... Ali možda nekome ubuduće pomogne

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Vide se preko dijagnostike korekcije u ubrizgavanju injektora.

Da li se preko toga može vidjeti kad je koja za zamjenu?

Naravno ako ne rikavaju baš odjednom.

Link to comment
Share on other sites

Sad čitam, scenic 3 1.5, dva različita slučaja, isti problem. Ne znam mnogo detalja, oba automobila oko 200 ili malo preko Km, menjane sve četiri dizne.
Za jednog znam i simptome, loš rad motora dok se ne ugreje, kao da radi na tri klipa, za drugog ne znam. Greška je bila uvek na 3 cilindru, pokušavali sa polovnom, kasnije i novom diznom, uvek isto, poslao sam ga kod mog majstora, čovek samo renault radi i odmah je rekao sve četiri ili ništa, poznat problem.
Drugi slučaj ,isto drugar, ne znam simtpome ali je isto prošao.
Ne bih rekao da je do goriva

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Alen said:

Vide se preko dijagnostike korekcije u ubrizgavanju injektora.

Da li se preko toga može vidjeti kad je koja za zamjenu?

Naravno ako ne rikavaju baš odjednom.

Dijagnostika nula bodova, vele mi u ovlaštenom da je dijagnostika pregruba za dizne, nemre niša očitati.

Moj je radio katastrofa lose, kakva tri klipa, ko da je sve živo pokrepavalo i u ovlaštenom spojili na dijagnostiku i sve u redu.

Dijagnostika valjda očitava grešku kad je dizna gotova do kraja, prije toga nekakv loš rad ili odstupanja neće očitat.

Jedino skidanje i vađenje pa testiranje u onom posebnom stroju kod bošiste i dobiješ onda parametre odnosno razna odstupanja

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.