Jump to content

Scenic 3 - elektronika i druge boljke


braxinjo

Recommended Posts

Ja mislim da ste napravili od muhe slona sa tim problemima na k9k 636 motorima. To govno ne može 100 km u komadu i samo se kvari jelda, a svi drugi proizvođači rade motore  prst u uho i vozi Miško..

Otišla dizna na dizel motoru uvezenom iz Vana i sa “provjerenom kilometeažom”. Još nikoga, ali baš nikoga tko je uvezao auto iz Vana nisam čuo da je rekao kako se zahebo ili da mu kilometraža nije “provjerena”, ali zato kad nešto ode onda je kukanje i plakanje.. smeće od auta i goriva..  
 

Od motora koji slovi kao pouzdan i dokazano dobar, ako ovo čovijek čita rekao bi da je smeće. A to što i kako je to netko prije vas trkeljao i vozio i zašto ga je prodao to nema veze nikakve, k9k 636 je smeće, ali je isti taj motor u mercu A klase je  TOP TOPOVA

Ništa nije savršeno pa ni 636 ali da ste pretjerali sa kukanjem, jeste.. 
 

Edited by fabi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, fabi said:

Ja mislim da ste napravili od muhe slona sa tim problemima na k9k 636 motorima. To govno ne može 100 km u komadu i samo se kvari jelda, a svi drugi proizvođači rade motore  prst u uho i vozi Miško..

Otišla dizna na dizel motoru uvezenom iz Vana i sa “provjerenom kilometeažom”. Još nikoga, ali baš nikoga tko je uvezao auto iz Vana nisam čuo da je rekao kako se zahebo ili da mu kilometraža nije “provjerena”, ali zato kad nešto ode onda je kukanje i plakanje.. smeće od auta i goriva..  
 

Od motora koji slovi kao pouzdan i dokazano dobar, ako ovo čovijek čita rekao bi da je smeće. A to što i kako je to netko prije vas trkeljao i vozio i zašto ga je prodao to nema veze nikakve, k9k 636 je smeće, ali je isti taj motor u mercu A klase je  TOP TOPOVA

Ništa nije savršeno pa ni 636 ali da ste pretjerali sa kukanjem, jeste.. 
 

Složio bi se... iako ja podosta kukam da sad kažem da je nešto konkretno riknulo na ovom mome cirkusu od auta :)  lagao bi... zvukovi i sl... to nije konkretan simptom ni kvar... osim što jede živce..

Link to comment
Share on other sites

@fabi

Niti kukam, niti placem.. Uostalom, i nije vise kod mene. Napisao sam da postoji sistemska greska, koja obicno pocinje da se ispoljava od oko 170.000 km pa navise. Zasto je to tako, ne znam, ne zna ni Renault. Iskreno, vise me nije ni briga.

Sto se tice Mercedesa, o da, i on ima problema u toj generaciji, napisao sam u jednom od mojih prethodnih postova. Trenutno je jedan u meni poznatom servisu sa tim problemom koji je clan dizna imao i opisao.

Na Renault forumu tema su Renault motori i problemi sa njima. Pisao sam o PSA motorima i njihovim glupostima, rizikujuci offtopic.

Sto se tice tvog auta, najiskrenije ti zelim da ne iskusis taj problem, veruj mi da je igranka bez prestanka.

Kilometraza se steluje i na automobilima kupljenim na domicilnom trzistu, ali i na onim uvezenim. Sta sprecava vlasnika automobila (recimo prvi vlasnik u Hrvatskoj) da pre svakog servisa vrati km? Veruj mi da ima toga, i da se radi, tako da mi mesto kupovine automobila (Balkan, Nemacka, Italija) ni najmanje ne govori o tome kakav je. 

Link to comment
Share on other sites

To što kažeš sve stoji... njemačka 50% šanse kod nas 80% šamse da su skinuti, ako si uzeo iz uvoza od dilera 130% odsto da ti je skinuta 🤣🤣🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

@Brainmind

Čitao sam tvoje teme, cijenim tvoje postove i uglavnom se slažem.. Moj auto nije cvijeće, daleko je od toga, ali da se žalim na motor, nikako i tvrdim, ja koji sam izbrojio lovu za taj novi auto, da je motor najbolji dio tog auta! 
 

A što setiče problema u budućnosti, ako ih bude (prije vremena) onda ću i auto prodati prije vremena! Ako mi počne izbijat lovu iz džepa,  prodat ću ga i uzet kredu za novi auto sa što dužom garancijom.. Ali ja sam prvi vlasnik ovog 1.5 dci-a i točno znam kako ga vozim, šta mu radim, kako ga održavam i kako to meni taj motor vraća. Jako je zahvalan ako mene pitaš! Onaj tko ga kupi jednog dana od mene to ne miže znati.. A Ti me ustvari podsjećaš na jednog mog prijatelja koji je radio kao mehaničar u jako puno ovlaštenih servisa i sad vozi Toyotu. A ja ga zahebavam da vozi Toyotu samo zato što u Toyotinom ovl servisu još nije radio😀. I vjeruj mi nije ova moja zahebancija daleko od istine!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, fabi said:

@Brainmind

A Ti me ustvari podsjećaš na jednog mog prijatelja koji je radio kao mehaničar u jako puno ovlaštenih servisa i sad vozi Toyotu. A ja ga zahebavam da vozi Toyotu samo zato što u Toyotinom ovl servisu još nije radio😀. I vjeruj mi nije ova moja zahebancija daleko od istine!

Nisi ni svestan koliko si blizu istine.. doduse, nisam nigde radio kao mehanicar hahhaha

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Brainmind said:

Nisi ni svestan koliko si blizu istine.. doduse, nisam nigde radio kao mehanicar hahhaha

Ali vidim da puno znaš, a nekad je bolje živjet u neznanju😏

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

@fabi jel tvoj isto 636 i koja godina je?

Ne kukam ni ja, naveo sam ti sve što sam na njemu zamjenio, ak je nešto otišlo kod mene se mijenja radi sigurnosti jer u tom autu vozim svoju obitelj.

da je netko napravio od muhe slona ne slažem se (mene zaboli kuki što ja taj motor imam i što ću možda danas sutra imati problem pri prodaji), ali taj problem je realnost i on postoji šta god ti mislio, pogotovo na 2012 i 2013 godina i iskreno ti ne želim da se i to tebi dogodi na tvom ako je 636, a po meni čim prijeđeš 150 tkm vrlo velik je postotak da će se desit. 

pročitaj temu "k9k 636 motor problem" pod scenic 3 pa mi reci dali su to sve slučajnosti i mi svi pričamo gluposti.

@Alen u linku koji si stavio je sve jasno, k9k636 ima neke posebne dizne, jasno piše u drugom redu.

Pitanje je ZAŠTO?, ako u drugim starijim modelima dizne prelaze stotinama tisuća kilometara i ne rikavaju.

NEKE POSEBNE DIZNE na k9k636 se začudo ne mogu reparirati i isključivo je zamjena sve 4 odjednom, opet pitanje ZAŠTO?

I dijete vidi na prvu da se k9k636 razlikuje jako puno od drugih motora, al kad se nešto konkretno napiše onda se pravi muha od slona.

 

Link to comment
Share on other sites

Svaki auto ima nekih mana. Nije ni golf imun kod njih je ista stvar s injektorima. Trese u leru podrhtava isto se mjenjaju sva 4, cijena je isto popularna. Zato po meni uzet ono produzeno jamstvo za 10.000kn i vozis renola i ne razmisljas ni o remenju ni kvacilima, diznama qurcima i palcima. Vjerujem da bi se nekima od nas visestruko isplatilo.

Link to comment
Share on other sites

DMF strada kod vuče prikolice i vožnje pod punim opterećenjem. Dizajnirano je sve da drži do tih 250-300 Nm i to određeno vrijeme. Kao i sve ostalo danas. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fabi said:

636 

2016

Ti nebi trebao iskusit onda ovo sve jer je navodno 2014 ili 2015 napravljen redizajn 636 motora, najveći problem je 2012 i 2013 godina, a 2012 godine ( mislim da je 3 mjesec) je izašao na tržište i počeli ga ugrađivati u meg i scenic 3.

3 hours ago, Brainmind said:

 

A sto si menjao zamajac, pa to njima ne strada skoro pa nikad?

A gle imao sam jako dobru ponudu za set kvačila i zamašnjak u kompletu, jednostavno ju nisam mogao odbiti, kvačilo sam svakako morao mjenjat jer je bilo jako loše, kad smo ga skinuli nije bio ni dobar niti loš, mogao bi još gurati al kad je sve bilo dolje zamjenio sam ga. imao je malo više od 2 cm lufta i veli mi majstor da je vj bio zacvikao.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Već neko vrijeme tražim uzrok što mi se Scenic povremeno zagrcne kod kretanja. Ljeto, zima, svejedno. Rijetko, ali povremeno se dogodi. Navikao sam kretati s malim gasom i povremeno auto uredno krene metar- dva, neki put normalno dođem do prvog semafora i onda kod kretanja izgubi snagu na trenutak, moram mu više gasa dati. Kvačilo je ok, nikakvih grešaka na dijagnostici nema, ide uredno. Motor ne trokira, jednostavno je osjećaj isti kao da s premalim gasom pokušavam krenuti.

Jel moguće da puni DPF uzrokuje takvo ponašanje?

Danas idem s posla i auto trzne malo. Stanem, ugasim, uštekam OBD i pogledam i eto ga, prikazuje čađe 21g. Kako sam baš imao turu od jedno 30 km za odvoziti, ostavio OBD i gledao, očistio je to uredno putem, sad prikazuje preostalo 2g. Pratim idućih dana, baš me zanima da li će to sad opet raditi neko vrijeme. Inače auto prikazuje da u DPFu ima oko 2-4g, tako je otkad sam ga kupio, regen radi uredno, nikad problema s time.

Link to comment
Share on other sites

Nemam nikakvog razloga za sumnjati na to, motor normalno radi.

 

Link to comment
Share on other sites

Krećeš sa malo gasa (tako si napisao) i sigurno imaš klimu upaljenu, to dodatno opterećuje motor.. Daj oslobodi nogu malo, niš mu neće bit, a i lamela će bit čista😁

Link to comment
Share on other sites

Da nešto oko turbine nije i pripadajućih senzora...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

Krećeš sa malo gasa (tako si napisao) i sigurno imaš klimu upaljenu, to dodatno opterećuje motor.. Daj oslobodi nogu malo, niš mu neće bit, a i lamela će bit čista😁

slažem se--. i moj zaštucne ponekad.. maltene krećem u leru.. a radi klima... ventilatori.. radio.. ja imam 100kg.. pozna se:)
 

Link to comment
Share on other sites

Susjed ima 2015.g. scenic3 , isto 1.5 dci i veli da i njemu isto zaštucne ponekad kod kretanja. Prije toga vozio je 1.5 scenic 2, ali čini mi se 78kW i veli da nikad nije imao takav problem. Isto kao i ja na starom cliu s kojim krećem bez problema skoro s ler gasom.

I nije to baš na niskim okretajima, štucne on i na 1500 rpm, kad mu dođe žuta minuta moraš ga navinuti na 2k da bi krenuo normalno.

I zašto samo ponekad, onda se nešto skocka i opet 50 kretanja bez problema?

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.