Jump to content

SCENIC III par pitanja


darko

Recommended Posts

Renault nema elektronske servisne. Elektronski se evidentira samo ono što je platio renault.  

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, frenchkey said:

isto je i u bmw-u, ne daju bez pristanka bivšeg vlasnika. Moguće da je famozni gdpr u điru

To sam i ja mislio, ali prošli vlasnik je leasing kuća, a korisnik neka austrijska firma s podružnicom u zg. Tako da gdpr ne bi smio biti problem ovdje.

40 minutes ago, direstraits said:

Renault nema elektronske servisne. Elektronski se evidentira samo ono što je platio renault.  

Mislim da ima, jer sam ga vozio u servis ovlašteni (da sad ne pišem koji) u kojem nije bio održavan. I prema broju šasije su točno vidjeli kad je što rađeno. Mali servisi, izmjena termostata i antifriza na 195.000 (ovo nije navedeno ni u servisnoj fizičkoj, niti ima zataknuta ceduljica ispod haube, to je bio zadnji zahvat na autu), novi akumulator, veliki servis... Sve su mi pronašli, ali isto nisu htjeli listati i dati mi. 

Link to comment
Share on other sites

Nemres to dobit nikako... nisam ja to uspio dobit ni za alteu kad sam ju kupio pred kolko 5-6 godina od PIA Jankomir a auto tamo kod njih kupljen, vozen i servisiran.

I mozes ga jebat... 
 

Daj malo predstavi auto da ga vidimo... znamo sam da je koja 2015-a?? daj detalje sliku koju...itd

Link to comment
Share on other sites

Meni je sve fino iščitano kad sam provjeravao aute vani po broju šasije.... to je dobro više da potvrdiš stanje kilometara nego nešto drugo, jel ako je i šusnut ne mora ga nitko u ovlaštenom popravljat, probaj neke druge ovlaštene renault servise.

A ako si već kupio auto onda bolje nemoj ni provjeravat :)  I ima renault elektronske servisne, a ako ništa nije uvedeno bolje izbjegavat taj auto.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Bez veze, mislim, možda i najbitniji podatak kod kupnje rabljenog auta, a ovlašteni to ne želi dati. Al dobro, preživjet ću, ionako je sve bitno provjereno. 

A auto sam opisao u temi za nove članove. Znači 2015., 1.5 dci 81 kW, crna, limited edition oprema. Auto je bio na lizingu u austrijskoj firmi s podružnicom u Zg. 

Na satu je trenutno 200.130 km. Održavan redovito (to što su mi provjerili u ovlaštenom, a i morao je biti na lizingu), iznutra očuvan stvarno perfektno (vozačka pozicija), jedini znakovi korištenja unutra su izlizani rubovi na lijevom naslonu za glavu straga (pretpostavljam da od autosjedalice, vidim da je i prag malo ogreban tu, to je 100% od ulaska dječjih nogica i toga bude i kod nas) i poderan tapicirung na krovu u bunkeru. S nečime je valjda zapeo čovjek, nije velika poderotina. 

Iz vana je za poliranje, dosta sitnih ogrebotinica, hauba ima par čvrkica od kamenčića i desna strana ima jednu dugačku ogrebotinu (doduše plitku, pa se nadam da bi i to izašlo poliranjem),kao od ključa. 

Osim toga auto nam je za sad odličan, jedino što mene nervira je plastika na vratima. Tj. Kad ulazimo u dvorište imamo prvo nagib s ceste na nogostup i onda s nogostupa u dvorište.tu se mora ulaziti polako i dijagonalno, a auto onda kao da se čitav uvija, škripe plastike dosta. Ali dobro, to bude ionako slagan taj pad, ako se prije ne preselimo pa ni to neće biti zauvijek. 

Slike nemam, poslikam nešto kasnije pa stavim. 

 

E da, i pitanje vezano uz ventilator radijatora. Skužio sam (na ovom i dosta drugih scenica u prolazu po parkinzima i na cesti) da dosta glasno radi ventilator, a i često se pali kad je klima upaljena ili malo jače ventilacija. Kad sam na autoputu ne, ali čim sam sišao na otvorenu cestu, za par minuta opet pali. Kad ugasim AC nije mi se palio tako, a i temperatura motora je bila ok, nije skakala pa pretpostavljam da to sve štima. Samo je malo neugodno glasan zvuk. 

Link to comment
Share on other sites

Ventilator hladnjaka se pali čim je uključena klima i na večini drugih marki auta... tako da ti je to normlano.

Link to comment
Share on other sites

Da sad kad je vruce vani cim ga upalim a klima je naravno ukljucena odmah ga pali i fakat se cuje poprilicno 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, filip989 said:

.tu se mora ulaziti polako i dijagonalno, a auto onda kao da se čitav uvija, škripe plastike dosta. Ali dobro, to bude ionako slagan taj pad, ako se prije ne preselimo pa ni to neće biti zauvijek.

Da, auto se uvija, to je normalno.U protivnom bi negdje pukao a to ne želiš.

Našpricaj gumene brtve na dovratcima silikonskim sprejem pa neće škripati.Samo to moraš često raditi jer ne traje dugo.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Ventilator hladnjaka se pali čim je uključena klima i na večini drugih marki auta... tako da ti je to normlano.

Znam da je kod nekih normalno, al nisam znao za Scenica :) i10 mi isto pali stalno, dok ga na C4 skoro nisam ni čuo. 

51 minutes ago, trigi said:

Da, auto se uvija, to je normalno.U protivnom bi negdje pukao a to ne želiš.

Našpricaj gumene brtve na dovratcima silikonskim sprejem pa neće škripati.Samo to moraš često raditi jer ne traje dugo.

Jasno da nije krut auto i da se mora malo deformirati, samo kažem da me nervira :D

A ne znam da li bi sprej tu pomogao. Zvuk je, kažem, baš kao da se sama plastika uvija. 

Link to comment
Share on other sites

I ja sam nedavno prvi put u vlasništvu renola pa su mi forumaši objasnili da je to normalno ?

Link to comment
Share on other sites

Ma sve 5,nije ni toliko strašno kolko sam ja picajzla :D

Nego, sad sam išao do jednog majstora za car detailing, ne sviđa mi se prognoza za poliranje i bojanje/lakiranje 4 elementa (gdje je ta ogrebotina od ključa - makar ispada sad da bi mogla biti od neke živice). 

Idem još do jednog limara vidjeti, ali ako ne rješim, da li netko ima preporuki za dobrog majstora koji eventualno nije preskup? Okolica Zagreba, može i sam Zg makar vjerujem da su u Zg i cijene više. 

Auto smo planirali imati 4-5 godina maks pa ga mijenjati, ali pošto je unutra stvarno fino očuvan i mehanički je sve u redu, razmišljam si već sad da bi ga možda i duže ostavili ako ne bude nekih većih problema, a u tom slučaju bi i limariju sredio, čisto za duševni mir. 

Evo i dvije slike koje imam, pošto je traženo, makar možda nije tema za to. 

IMG_20190811_153832.jpg

IMG_20190811_153715.jpg

Edited by filip989
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto koji ćeš voziti 4 ili 5 godina između ostalog i po zg se ne isplati lakirati, to je bespotrebno ulaganje i bacanje novca imho. Radije mehanički sve urediti i čuvati lovu za iznenađenja. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Crna boja je govno..sve se vidi..i nikad cist.

Ima fino km bome za 4 godine..al vjerovatno si ga i povoljno platio

Kak decki kazu mehanika...limariju ak i sredis nebu dugo takav...vjeruj mi.

U karlovcu sam...pazim di parkiram ...al ogrebotine se ipak pojavljuju...dobro sta je sivi pa se ne kuze..al ih ima ..a nije ih bilo..a sam ga ja vozim

Link to comment
Share on other sites

Iako.... :) postoji jedna stara narodna... auto od 200k kilometara se uzima samo ako neznaš da toliko ima :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, filip989 said:

A ne znam da li bi sprej tu pomogao. Zvuk je, kažem, baš kao da se sama plastika uvija. 

Ja sam probao i meni je sprej pomogao, jedino kratko traje pa često treba špricati.

Link to comment
Share on other sites

Jasno da nije krut auto i da se mora malo deformirati, samo kažem da me nervira [emoji3]
A ne znam da li bi sprej tu pomogao. Zvuk je, kažem, baš kao da se sama plastika uvija. 

Normalno to s ventilatorom, provjereno na mojem dci i susjedovom benzincu - oba pale vent na najvišu brzinu ako stojiš i sl.
Ono, kao avion sw čuje.
Za usporedbu, stari clio dci isto palo vent odmah kod pokretanja motora ako je klima uklječena, ali na prvu brzinu. Nikad ga nisam čuo u kabinu.
Link to comment
Share on other sites

Divotica su Euro 6 koji kad ugasiš auto pušu još 10 min ako si prekinuo regeneraciju dpf cca 1 tjedno... pa gledaš u auto koji mu vrag :)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, direstraits said:

Auto koji ćeš voziti 4 ili 5 godina između ostalog i po zg se ne isplati lakirati, to je bespotrebno ulaganje i bacanje novca imho. Radije mehanički sve urediti i čuvati lovu za iznenađenja. 

Po Zagrebu se bude vozio jako rijetko (po samom gradu). A iskreno, nekak si razmišljam, ako ne bude nekih problema većih, da bi ga ostavio i duže. Jako me ugodno iznenadio. 

2 hours ago, ivan.martinko said:

Gdje je ogreban?

Suvozačka strana, komplet crta od prednjeg kotača do kraja prednjih vrata i od sredine zadnjih vrata do zadnjeg kotača. Al ta čitava strana ima dosta ogrebotinica dugačkih, tako da vjerojatno ipak nije ključ bio nego neka živica il nešto. Ne idem ipak na lakiranje, al dat ću ga ispolirat. 800 kn kod dobrog fuš majstora, a dići će ga dosta. 

40 minutes ago, macan said:

Iako.... :) postoji jedna stara narodna... auto od 200k kilometara se uzima samo ako neznaš da toliko ima :)

Toga je i mene bilo strah, ali sam se predomislio kad sam probao auto. Nema ništa, osim ove plastike koja škripi kad se uvija, auto je stvarno očuvan fino (osim tih ogrebotina). Nigdje ne vuče, motor radi jako lijepo, ne dimi, lijepo vuče, redovito održavan. Kak sam napisao, u leasing ga je uzela austrijska firma s podružnicom u Zg. Gledao sam po navigaciji, zadnje rute (ne znam kolko dugo pamti) su bile Rijeka, Split, Bjelovar, 2 adrese u Austriji... Auto je hrpu tih kilometara napravio po autoputu, a dobar dio toga po autoputu po vani. Računam i da je gorivo bolje u Austriji (možda nije, ali pretpostavljam). Tako da vjerujem da je auto u boljem ili makar istom stanju kao neki koji je vožen po Hrvatskoj, pola grad, pola autoput nekih 140-150 tkm. Pa volan na 200.000 uopće nije izlizan. Takav ne može biti od vožnje po gradu. 

Od iznenađenja ne očekujem puno, bar ne brzo. Dpf je nakon takvog korištenja dobar, veliki napravljen lani, prije 45 tisuća, original sve u ovlaštenom. Od struje sve radi. Turbina, ok, ovisno kako je tretiran iza autoputa, mogla bi biti trošak. Ali opet, da je mislila vrisnuti, do 200 tisuća bi se nešto već i pokazalo, a za sada nema nikakvih znakova. Vuče uredno, mali servis zadnji je bio prije 20.000 km i potrošio cca 3 deci ulja (ako je uopće naliveno skroz do kraja na servisu). Tako da se osjećam dosta mirno, a inače sam stvarno paničar što se kvarova tiče.

Link to comment
Share on other sites

200 tkm u 4 godine, da nije malo, ali je vjerojatno puno vožen na brzim cestama/autocestama što za auto uopće nije loše, dapače..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12. 08. 2019. at 21:45, fabi said:

200 tkm u 4 godine, da nije malo, ali je vjerojatno puno vožen na brzim cestama/autocestama što za auto uopće nije loše, dapače..

Da, autoput uglavnom. Kak mi Renault nije htio dat ispis s ove elsktronske servisne, probao sam poslat mail na firmu u kojoj je bio na leasingu. I javio se čovjek koji ga je vozio, kaže sve 5 s autom, mimo resovnih servisa išao mijenjati akumulator i prije par mjeseci su mijenjali termostat i posudu za antifriz jer je negdje počelo curiti. Kaže od 200.000 km, skoro sve je autoput bio.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Opet da ne otvaram temu, jel netko stavljao shark fin antenu na scenica? Imam nižu nadstrešnicu za aute i ova tvornička mi zapinje ta grede, svaki put kad idem unutra ili van moram skinuti i opet stavljati gore. Pa bi trebao preporuku za neku kvalitetniju. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.