Jump to content

SCENIC III par pitanja


darko

Recommended Posts

Koji liker, kruškovac?
Ako nije pod garancijom ili kulancom, nova diht masa

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jasno mi je to, ali zašto su u garanciji mijenjali taj poklopac?

Neke komentare sam čitao koji kažu da se deformira tokom vremena nakon mnogo toplinskih ciklusa.

 

Pa se pitam, 

1) dali samo zamjena diht mase, ono logika: poklopac se iskrivio "koliko treba" :)

2) mijenjat poklopac - stavit novi i onda za par godina ili više opet dočekat isto možda :d (u slučaju pod 1) je lakše progutati to)

 

Evo Turci ovi doli koliko vidim samo diht masu novu stavili...

https://youtu.be/KZeszyLQOr4

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Mozda je bio opoziv za taj poklopac i novi je od boljeg materijala

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 10. 08. 2021. at 17:00, frenchkey said:

Mozda je bio opoziv za taj poklopac i novi je od boljeg materijala

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Isitina... No o tom potom.

 

Idemo dalje :)

Sinoć nakon tričavih 200 injak km na autoputu (brzina oko 140 +-10, usporavanje za tunele i klasične nepostojeće HAC radove), izlazim sa autoputa, primjetimo žena i ja (tišina u autu, dica spavaju) na dodavanje gasa glasno "strujanje zraka", dolazi točno iz sredine - gore ispod šajbe, dakle područje "oko turbine".

 

Gledao danas bez nekog prevelikog zaključka osim da izlazno crijevo od turba prema IC ne stoji "tvrdo" već se može vrtit (da crijevo nije spojeno na IC imam dojam da bi se lako moglo svih 360°).

Video "pokretnog crijeva". Kad se skine, ispod se nazire nesto "bijelo" ko da je razmazano? Silikon možda kakav?

https://mega.nz/embed/ckQWXD6D#8hwh2xpe5mSB9dCc_y3dYf6A83FdsgNOr-lY0aK6nUA

 

Danas sam se navozao do sela i natrag (nekih 80ak km sve skupa) - kad god turbo proizvodi jači pritisak, strujanje je prisutno - gotovo pa sinkronizirano sa turbinom. Zvuk je dosta sličan ako usne skupite i usisavate zrak 😬

Snimio sam video, nažalost samo mobitelom, potrošio dobrih uru tražeći maleni mikrofon koji bi ulovio puno bolji zapis. Mehaničar mi može uzeti auto tek sljedeći tjedan, ipak do tada ne mogu sjedit mirno.

Pokušao sam editirati zvuk u videu, ali nikako ga "mux-at" ispravno natrag, tako da se ovdje jedva nazire (ne buči ni blizu na niskim frekvencijama koliko je to "prikazano" ovdje).

https://mega.nz/embed/08w1gYgD#VzvjAVRF4xG4Rs2kLDXOXyWUBUb6_5I1-E8aLQhQowQ

Kasnije je plan malo detaljnije rastavit barem airbox i skinut crijevo od njega do turba i pogledat.

Što se tiče nekih simptoma u vožnji, osim tog zvuka, auto ide normalno (ili ako ide lošije ja razliku ne primjećujem). Lampice na tabli nije palio (do sad) nikakve. Dali je koja greška zabilježena, ne znam jer još uvijek nisam nabavio neki dongle / kabel - ovo je u planu...

 

Ako itko ima iskustva sa ovim, pišite.

 

Link to comment
Share on other sites

Nemoj me.. a šta reć...

Sunce mu.

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

@direstraits Djeluješ mi prilično siguran u dijagnozu. Šta joj bude da proizvodi ovakav zvuk? Auto ne dimi, jel moguće da ako turbo pušta da DPF se sad puni s**njem?

 

Dadu li se ove turbine reparirat? Nova je pretpostavljam peteroznamenkasta cifra.

Link to comment
Share on other sites

Ovo sam sinoć dok ste pisali postove gore snimio... Kako je netko nakeljio silikona (!). Šta sve ljudima pada na pamet..

https://mega.nz/embed/NsABVaZL#HI7DTRQi4BEdrGxAA_JRczFJGMWTyPbptQWNNL4FjGc

 

Eto zvao sam i Gašperov tu u Šibeniku, ne bi li obavio konkretnu dijagnostiku prije nego moj mehaničar može uzet auto, kaže mi "bukirani smo skroz, tek može za tjedan dana". Bome i njima navala :)

Eto sad čekaj pa nikad dočekat. U međuvremenu si razmišljam, šta sve može utjecat na to da ode turbo... Sigurno joj nije pomogla zamjena ulja svakih 30 tisuća... 

..odnosno što sve na autu drugo treba pregledat i očistiti / zamijeniti. Sigurno neću kao ovlašteni mijenjat cijeli "krug" od turba do usisne grane. Dali je DPF zaštopan... Dali su crijeva za podmazivanje turba se začepila...

Također, iz principa bi uzeo repariranu jer čemu kupit novu kad će i ta kad tad prdnut po svemu sudeći.

 

 

 

Pitanje ako tko zna: koliki je raspon na R9M 402 od min do max na šipki ulja?

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Na 1.5 dci je 3k reparacija 8k nova. Neznam jel ista na 1.6. Na 50000km je mjenjao moj šef ma 1.5dci. Kažu mu u servisu da je to od kratkih relacija. A i je jer 2km su mu relacije u 90% slucajeva. Mali grad ni to Zagreb. Sad jer se poštopalo il šta neznam.

Link to comment
Share on other sites

možda je samo u tom spoju crijeva problem. Netko nije htio kupiti novo pa nakeljio silikona, drži vodu dok majstori odu

Link to comment
Share on other sites

Mark Knopfler, brat mu i ostatak ekipe mi djelovali prilično sigurno u postavljenu dijagnozu par postova gore.

Kopam ja tako o ovome motoru.. Gle šta nađem na francuskom forumu nekom. Par postova poslije linkanog neko potvrđuje da je ovo bijela silikonska mast, kao normalna tu (??!!) (scroll do kraja posta)

https://forum-auto.caradisiac.com/topic/81548-discussion-moteur-16-energy-dci-130/?do=findComment&comment=17607281

Također u iščekivanju termina na servis snimio još jedan video - fali samo Banov glas i stihovi "Čulo se buć bać boć" 
https://mega.nz/embed/8p4xwQJS#WjZ3sMTYsXGFsX1gfibJfSWaJ4ZK0bNyjIU4G8OAXeg

Termin dogovoren  u ovlaštenom servisu u Zadru u utorak ujutro .. Ne znam jesam li lud ili skroz.

Ujutro se idem upisat u program Renault 4+ (kontaktirao RH i vozilo se može prijaviti...), iako mi se čini da popusti na dijelove koje daju vjerojatno su i dalje iznad ovog što može nabavit Lageros, također ne bi se čudio da daju popuste samo na dijelove za redovno održavanje. Čini se da sam ipak skroz :D

Link to comment
Share on other sites

Truc buc. Pa umjesto da surfas presurfavaš francuske forume dodi do auta skini crijevo od turba i uguraj ruku u turbinu pa provjeri jel ima lufta. Tko ce ti to ovako preko foruma dijagnosticirat?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Lowlife said:

Tko ce ti to ovako preko foruma dijagnosticirat?

Ja neki dan čovjeku rekao tdc senzor. Nakon 10 dana dođem da spojim dijagnostiku, vidim skidala se crijeva s hp pumpe i senzora raznih, ali i dalje greška na tdc senzoru. Kontam da li da mu spucam šamarčinu ili naplatim zamjenu 

Dizne

Pumpa 

Senzor tdc

Egr 

Skontam da je bolje da prepustim nekom drugom jedno ovakvo srce od klijenta. 👀

Link to comment
Share on other sites

pa to su najljepsi poslovi kad ides popravljati za drugima koji nemaju pojma sta rade 😆

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lowlife said:

Truc buc. Pa umjesto da surfas presurfavaš francuske forume dodi do auta skini crijevo od turba i uguraj ruku u turbinu pa provjeri jel ima lufta. Tko ce ti to ovako preko foruma dijagnosticirat?

Prilično mi je jasno da se dijagnoza kvara na autu teško postavlja "remote". Ovdje se radi o vrlo specifičnim simptomima, pa me to ponukalo da upitam dali je netko imao takvo iskustvo.

Skidanje crijeva i provjera lufta na turbini što si naveo sam htio napraviti, ali iz nekoliko razloga nisam išao na taj "potez", odnosno odustao sam.

Auto mi je relativno nepoznat (konstrukcijski detalji), nemam nikakav service manual, imam ga tek tri mjeseca. Prvi dan sam htio i imao vremena to rastavit više, možda bi pogriješio, ali prvo bi skinuo ovo plastično "koljeno" na kojem se vidi bijeli silikon ali nemam u toj veličini ključ za takav tip glave od vide (izlaz iz turba). 

Drugi razlog je, i ulaz i izlaz iz turbine ne idu direktno na "gumena" crijeva već na plastične cijevi - u slučaju da je ova plastika u stanju raspadanja, zadnje što bi htio je da mi tu kući u garaži se raspadne i da onda moram nabavljat to.

Treći razlog je što, teško mi je ulovit vremena za "seasnse" oko auta duže od 30 minuta. S obzirom na gore navedeno nepoznavanje detalja ovog motora, to mi je jednostavno malo.

Razlog zašto piskaram po forumu je da i drugi vide nekih stvari, netko će znat nešto - se nešto i usput nauči.  Također u neku ruku kratim vrime - svi mehaničari su "klasično" u gužvi, čak i ovlašteni servis tu u Šibeniku mi je rekao da mogu primit auto tek u četvrtak / petak dakle tek za 5 - 6 dana u trenutki pisanja ove poruke).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo bio danas u Zadru u ovlaštenom - "Experta Renault", samo su servis, nema prodaje vozila. Ovlašteni za Reanult, ali rade inače sve marke... (napomena za moderatore: nije reklama, ako nije dozvoljeno, editiram..)

Uglavnom, zadovoljan servisom, relativno brzo su našli kvar, no nisu imali dio potreban na stanju isprva, ali nađen u gradu u drugoj Renault autokući (valjda surađuju ili šta već, nije mi ni bitno na kraju..).

Uglavnom, da nadodam na simptome od prije: sinoć sam primjetio nakon što je žena obavila kratku vožnju, u garaži da mi smrdi oko auta identično ko i ispuh od IMT-a 539 :D.. Plan je bio spomenut to na servsu.

Jutros dok sam putovao prema Zadru iz Šibenika, nakon nekih 20ak km mi (vrlo lagano sam sa gasom cijelo vrijeme) upalio narančasti ključ sa porukom "Check injection system". Stajao sam nekoliko puta do Zadra zavirivat pod haubu. U kabini na leru dok je radila ventilacija, osjetio se isti onaj miris ispuha ko i u garaži večer prije.

I rezime svega: mijenjano crijevo senzora pritiska u ispušnoj grani, koliko vidim sa ovog dolje dijagrama - -- broj "4" (kod: 223214784R). Napomenuo sam da pregledaju turbinu i parametere DPF-a - ok je sve.

https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Renault&ssd=%24*KwHi1sfsuLinnoaftLfOwrqujomX5unk5ffk6ZDhqL69tpbkuLet6OXi4a68s7r85PS0tJaa4eXn58z59rW_o7S_tbOG5ujvkJzn4-Hik6rn6Ouikefh4eWopOj1_r6llprh5aih6uj_tZGY5uTk5-W5-e65tZbjrqa_5smwqePh4O7n6e8AAAAA3t2gCw%24&vid=1595&cid=2043672269&uid=43829&q=

 

Sa servisom sam zadovoljan, i vrlo moguće da ću nastavit do daljnjega ić u ovaj ovlašteni za većinu zahvata. Inače ovo me koštalo nešto preko 1500 kn, crijevo samo je 1.050,00 kn (sa PDV).

Jedino što mi se ne sviđa je, pitao sam za ponovno brtvljenje poklopca lanca, rekli mi da se ne isplati jer će opet procurit...

Vidit ću kroz koji dan okačit samo editirani audio zapis di se bolje čuje kako je otprilike zvučalo. Dugo vremena sam se bavio obradom zvuka tako da pokušao sam ga približiti kako zvuči u kabini u stvarnosti. Neće bit videa, (to je onaj od gore editiran) jer nikako sinkonizirat zvuk kod ponovnog mux-a.

Pod haubom kad su dodavali gas u ovlaštenom, zvuk je dolazio točno od ispod turba (iako je dosta tiši nego pri pravom "boostu" i sam zvuk je teže "profilitrirati" iz kakafonije ispod otvorene haube).

 

Ovo sve piskaram ne bi li se našao netko sa sličnim poteškoćama, ali naravno, stoji ono staro: remote je teško napravit konkretnu dijagnozu. Hvala svima na savjetima i odgovorima svakako!

Također, vidim da je u temi dolje također "sličan" kvar (iako tamo crijeva sa DPF-a na senzor razlike tlaka u DPF-u, ali poruka na display-u ista. ( Khm khm crijeva od DPF-a, kad ćete grunut kod mene :D )

 

 

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

A jesu ti ga metnuli za 1500kn i jos si sretan.  Komadic visokotemp L crijeva kojeg kupis kod njih kao i kod tokica za 160kn i manje. Nemoras mjenjat metalnu cijev samo drugi ćurak stavis. Dobro da nije turbo hajde pa razumijem zadovoljstvo.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pa org ide samo skupa sa metalnom, ne mozes naruciti samo gumeni dio, drugo je kad je nekog volja traziti okolo i usparati stranci koju kunu

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lowlife said:

A jesu ti ga metnuli za 1500kn i jos si sretan.  Komadic visokotemp L crijeva kojeg kupis kod njih kao i kod tokica za 160kn i manje. Nemoras mjenjat metalnu cijev samo drugi ćurak stavis. Dobro da nije turbo hajde pa razumijem zadovoljstvo.

Znaš da si me dobro nasmijao i brata mi također. Brutalno realno "metnuli" hahaha. Sreća je skupa :D

A šta ću sad. Gotovo mi se vratilo povjerenje u ovl. servise (zadnji put bio tu u Šibeniku u Gašperova 2008. godine. Zamjena ulja + filter na R19 (europa) sa prastarim C2J motorom malo preko 400 kuna (3,5l elf sporti txi 15w40 ulja išlo u njega, interval 5000km).

 

A šta se može. Kad mi je "moj" mehaničar pretrpan. Na red kod njega bi sljedeći tjedan. Ovako pomalo stignem upoznat auto. 

Šta se tiče ovih gumenih crijeva, on dva od "diferencijalnog" senzora DPF-a - zar ne vrijedi za njih da idu samo originalna, nekako po toj logici sam pretpostavio da je i za ovo isti slučaj..

Inače imam još novosti oko auta, malo "ironije života", što se dogodilo u noći sa nedjelje na ponedjeljak.

 

Link to comment
Share on other sites

Da nadovežem se na ove novosti...

Uglavnom, nedjelja na ponedjeljak , nešto za ponoći, zvoni mi mobitel, stric ostao u kvaru sa Megane 2 Ph2 1.6 16V - jedini se ja javio - kvačilo ne funkcionira (otišao glavni cilindar kako se kasnije ispostavilo).  (inače on prvi vlasnik, auto ima nekih 180.000 sad i održava se max). 

I tako uputio se ja po njega, lagani gas sa Scenicom, i na jednom dijelu ispred mene auto njemačkih tablica još laganije.. I ja u pretjecanje se dam točno na "otvaranju" ravnice (krenu sam na lijevu stranu dok još nije završila puna linija).

Brzina se penje, na nekih 100, ja već lagano se spremam vratit u desnu traku kad preko nje protrči zec - uočima ga na periferiji vida - napravim grešku da opalim po kočnici... Pustim je jer nema iz tog ništa, u to se već čuje "bum", i prijeđem preko njega sa oba desna kotača.

I ništa, mislim si valjda su gume ok i nastavim (još malo sam imao do strica). Dođem do njega, mrak mrkli, letimično bacim pogled na Scenica, sve izgledalo ok. Krenemo natrag, putem stanem na benzinsku i vraćam se do auta, kad vidim da krom lajsna na donjem dijelu branika stoji skroz ukoso, LED svjetlo desno nekako ne svijetli jedako ko i lijevo.

I naravno, maska/mrežica kilera crna lakirana pukla na nekoliko mjesta, krom lajsna pukle neke kopče, led svjetlo klapa prozirni poklopac.

I tako eto ironije.. Išao Renault (u to vrijeme još uvijek Scenic sa neispravnim crijevom) po vozača Renaulta u kvaru i oštetio se putem :D

Link to comment
Share on other sites

Šteta sto se nisi vratio i zvao policiju i onda uzeo odstetu od lovackog drustva!?

Link to comment
Share on other sites

Bio sam u prekršaju. Počeo pretjecanje na punoj liniji, kočio sam jako, mislim da bi to oni lako ustanovili.  Ograničenje brzine iskreno nemam pojma dali je tu 60 ili ga nema. Sutra ću tuda prolazit pa vidit.

Palo mi na pamet vratit se i zvati policiju, ali brzo sam zaključio da pregrizi i ajd dalje.

Čuj sad ovo. Je me krenulo :D

Večeras moj auto ispred garaže bio nakratko, i isti ovaj Megane 2 ph2 parkira se iza mene i trenutku nekakve smutnje iziđe van na kratko i zaboravi ručnu podignut (auto bio upaljen još). I bam "okrzne" Scenica odzada.

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.