Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

ja kupio to kućište s termostatom i senzorom kod Anđelka jer malko slini. Čekam ugradnju. A najradije bi metalni sa starijih 1,4 ili 1,6 16V motora kojeg imam doma i kojem se da zamijeniti samo termostat, ali treba modifikacija za upasati senzor jer je na ovom aluminijskom dvopolni i na navoj,

20191008_131525.jpg

20191008_131538.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, mislio sam i ja kemijat s tim al neda mi se..
Oem je kolko 500 kn, vernet je 400, tolko je i facet.
A oem je prebruseni vernet.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Med0 said:

Kad je u Zagrebu zimska crkavica tipa -10 i još kad puše vjetar, meni temperatura motora nekad padne toliko da mi počne puhati skoro pa hladno iz ventilacije iako je motor potpuno ugrijan i vozi već pola sata. Takva situacija bude na Slavonskoj i Ljubljanskoj pri 70-80km/h, pa moram voziti u četvrtoj umjesto u petoj da grije.

Takvu situaciju sam imao i sa R19 16V koji je imao 1.8 16V benzinjaru pod haubom. Siječanj mjesec, na autoputu -10, vraćam se iz Osijeka za Zagreb i negdje kod N.Gradiške sam zbog poledice morao usporiti na 80km/h. Minutu-dvije poslije iz ventilacije krene hladno puhati. Okrenem temperaturu na najjače i nakon par minuta počne puhati skoro pa hladno. Vraćanje u četvrtu je riješilo problem.

Na cliu sam preventivno promijenio termostat kad sam imao drugu izmjenu remena. Original s kućištem je 330kn, a izmjena je trivijalna pod uvjetmo da je antifriz ispušten :D

Meni ovo zvuci kao neispravni termostat jer ako je motor stvarno zagrijan, kako moze puhat hladno??

Pod uvjetom da je ventilacijski sustav ispravan, sve klapne rade itd.

Link to comment
Share on other sites

Sinoć sam zamijenio termostat, što na buri i 5 stupnjeva nije baš bilo najugodnije :D
 

Mogu prijaviti da su svi moji problemi nestali, druga kockica se upali nakon 7-8 minuta vožnje i više se ne gasi čak i kad vozim skroz lagano.
Evo temperature na kućištu termostata do glave (80.7C) nakon par minuta traženja parkinga po kvartu.

Originalni termostat je Dauphinoise Thomson, a novi je Calorstat.

 

20191203-195937.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja svaki termostat prije ugradnje skuham u loncu i pratim kak se otvara.. treba se otvoriti nedugo prije neg voda zakipi (nije express lonac pa nema tlaka ko u sustavu)
Zatvara se polako cim ugasim stednjak.
Nekad probam 2-3 puta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sinoć sam zamijenio termostat, što na buri i 5 stupnjeva nije baš bilo najugodnije [emoji3]
 
Mogu prijaviti da su svi moji problemi nestali, druga kockica se upali nakon 7-8 minuta vožnje i više se ne gasi čak i kad vozim skroz lagano.
Evo temperature na kućištu termostata do glave (80.7C) nakon par minuta traženja parkinga po kvartu.
Originalni termostat je Dauphinoise Thomson, a novi je Calorstat.



Koliko je to zahtjevna operacija ovako u kućnoj radinosti?
Bilo bi zanimljivo sad ga preko OBDa pratiti malo kako se ponaša temp u vožnji.
Link to comment
Share on other sites

Ma nije tolko zahtjevno ga zamjeniti. Skinut treba akumulator i plasticno kuciste akumulatora. Termostat i cijevi.

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam skidao ni akumulator ni njegovo kućište, ali sam micao u stranu onih par cijevi koje smetaju. Nije pretjerano zahtjevno, ali nema baš puno mjesta ako se ne skida kućište akumulatora.
Za skinuti termostat treba mali gedor 8 i dvoja patent kliješta za skinuti obujmice cijevi.

Nisam ispuštao antifriz već je isteklo koliko je isteklo kad sam skinuo cijevi i termostat. Bitno je prije skidanja cijevi odvrnuti čep na posudi tako da se izjednači tlak, te ga odmah potom stegnuti. Tako neće isteći puno antifriza kad skineš termostat. Ja sam praktički dolio oko 7-8dl sa odzračivanjem. Odzrači se na pipku na termostatu. Drugi je na cijevi koja ide na grijač kabine, ali tu nije bilo zraka.

Edited by filiplolic
Link to comment
Share on other sites

Mislim da bih kod zamjeme termostata zamijenio i antifriz (osim ako nije mijenjan u manje od 2 god.)

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Lucky_ZG said:

Meni ovo zvuci kao neispravni termostat jer ako je motor stvarno zagrijan, kako moze puhat hladno??

Pod uvjetom da je ventilacijski sustav ispravan, sve klapne rade itd.

Dok se voziš po Slavonskoj kasno navečer na -10 stupnjeva, spusti prozor i gurni glavu van kao Ace Ventura i vozi se tako 70km/h dok ne shvatiš kako može puhati hladno  :D

Termostat drži motor toplim, ali u kabinu ulazi samo višak topline. Ako se voziš na niskim okretajima na velikim minusa onda možda više nema viška topline kojeg motor stvara, pa treba više benzina kuriti da se ugriješ u kabini ;)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Med0 said:

Dok se voziš po Slavonskoj kasno navečer na -10 stupnjeva, spusti prozor i gurni glavu van kao Ace Ventura i vozi se tako 70km/h dok ne shvatiš kako može puhati hladno  :D

Termostat drži motor toplim, ali u kabinu ulazi samo višak topline. Ako se voziš na niskim okretajima na velikim minusa onda možda više nema viška topline kojeg motor stvara, pa treba više benzina kuriti da se ugriješ u kabini ;)

Pa da, al zato termostat zatvori pa tih -10 na 70km/h ne bi trebali imati toliki utjecaj? Ili se varam?

Ne znam, nemam takvih iskustava stvarno, auto mi uvijek grije bez ikakvog problema neovisno koliki je minus, dali sam u gradu, na otvorenoj ili AC.

Link to comment
Share on other sites

Velika enigma taj termostat sklop koji je usavrsen prije kojih 20 godina.

Filip hajde molim te javi jel ti drzi temp i nakon par dana na 2 kockice.

Link to comment
Share on other sites

Drži temperaturu :)
Jutros sam baš gledao, prva podjela se upali nakon 5 minuta, druga nakon 10. Temperatura zraka 6C. Lagana gradska vožnja.
Sad auto bolje grije kabinu. Nije velika razlika, ali se osjeti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene kod lagane vožnje temperatura je na 348.15 kelvina, uz odstupanje +/-5.
Koliko je to u jedinici mjere "kockica"? [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Kad promjenim termostat pa bude opet isto. Evo meni stigo novi.

Onda cu lijepo uzet otpornik pa ga stavit na senzor da simuliram par c vecu temp. Cisto da me ne zivcira. ;)

Link to comment
Share on other sites

Novi termostat ako je ispravan ipak bi trebao bolje i tocnije otvarati i zatvarati od starog koji se vec otvorio i zatvorio tisuce puta i bio grijan i hladjen isto toliko..

Link to comment
Share on other sites

Moj video o termostatu na cliu 197 i neka saznanja i činjenice. Pogledati do kraja...hahahhha

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Meni isto temperatura vode padne na dvije crtice kad su veliki minusi. Ono kad je bilo -15 i niže za koju ono Novu godinu u tri ujutro nije mi ni došao na četiri crtice u skoro 45min vožnje jer sam se vozio VG-ZG u petoj 70km/h. U kabini jedva da je nešto krenulo toplo puhati u jednom trenutku.

Tad sam stvarno gledao ima li uz cestu neki karton da ga stavim na prednju masku :) 

17 hours ago, Lucky_ZG said:

Pa da, al zato termostat zatvori pa tih -10 na 70km/h ne bi trebali imati toliki utjecaj? Ili se varam?

Ne znam, nemam takvih iskustava stvarno, auto mi uvijek grije bez ikakvog problema neovisno koliki je minus, dali sam u gradu, na otvorenoj ili AC.

Ako je termostat zatvoren, onda voda ne ide kroz motor. Što će onda grijati vodu ako ju ne grije motor? ;) 

Link to comment
Share on other sites

Moj video o termostatu na cliu 197 i neka saznanja i činjenice. Pogledati do kraja...hahahhha
 
Haha. Ovo malo previse varira. Neznam jel na tom cliu treba kazaljka na pola bit. Mozda ect senzor prije neg termostat.
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Lowlife said:
1 hour ago, Zrmi RS said:
Moj video o termostatu na cliu 197 i neka saznanja i činjenice. Pogledati do kraja...hahahhha
 

Haha. Ovo malo previse varira. Neznam jel na tom cliu treba kazaljka na pola bit. Mozda ect senzor prije neg termostat.

Kaze mi i meho da je moguce. To nisam nikad mjenjao. Kaze ako se neke salitre nahvatalo, ali onda bih ga najradije zamjenio. Preporuke?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.