Jump to content

Clio 3 197 maximalna brzina


Zrmi RS

Recommended Posts

Kolika je vaša maksimalna brzina s 197-icom? Naime jučer sam se vraćao iz Zg-a pa sam ga pred kraj odlučio malo propuhati, no s velikim razočaranjem u krajnjoj brzini. Stao mi je na 210 cca a po navigaciji 205km/h. Nisam ga zaista godinama tiskao maksimalom, pa je to vjerojatno i problem. Iako imam remenicu, osjeti se kako bolje vuče iznad 150km/h. No jeste vi imali takav problem i jel moze neki drugi razlog biti? napominjem da auto ide fenomenalno. Znam da je vjetar dosta utjecao no opet. Evo malo da prodiskutiramo:D

Link to comment
Share on other sites

Pa cekaj malo Zrmi, to znaci da Passat 1.6TDI (olicenje tromog auta) ide brze!?

Samo podjebavam :-)72167df03b7e107e4fe4a779fb6da4bd.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

235 na satu možda i mrvicu više, oba cliaca što sam imao ,po navi je to nešto manje, imam i slike samo moram naći na kompu su negdje. ?. Danas svaki golf ,bmw,audi ide brže od toga ?.

Link to comment
Share on other sites

Davnih dana sam dotaknio 230, no vjerujem da ga nisam duho tjerao i zato je problem.

Link to comment
Share on other sites

230 po satu. 

Taj top speed koji ti imaš ukazuje na nedostatak snage. Prevelika je razlika da bi auto bio “zaštopan” jer ga nisi dugo tjerao po meni. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo jer je uvijek bio problem s tom krajnjom brzinom. Sto moze biti uzrok tome? Pada mi napanet mozda srednji lonac jer mi se znalo nest cut iz njega ali sad nznm vise jer iz sveg ostalog auto ide ko i prvog dana. Mislim vuce i to.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Zrmi RS said:

Zanimljivo jer je uvijek bio problem s tom krajnjom brzinom. Sto moze biti uzrok tome? Pada mi napanet mozda srednji lonac jer mi se znalo nest cut iz njega ali sad nznm vise jer iz sveg ostalog auto ide ko i prvog dana. Mislim vuce i to.

Ne mozes ti znati vuče li kao prvog dana. Atmosferac je i teško je to skužiti. Neki ljudi voze turbake s shebanim membranama na bov-u i slično, pa ne skuže, jer su svaki dan u autu i naviknu se. Ovako na prvu bih pogledao jer auto u fazi kako treba. Možda je u “nahu” pa ne puni kako treba. Ovo ostalo kao na svakom drugom autu - iskeniraj greške za početak pa kreni dalje. Srednji lonac ti s tim nema veze, njega kad skineš izgubiš nešto na momentu u srednjem rasponu okretaja.

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, GTT said:

Ne mozes ti znati vuče li kao prvog dana. Atmosferac je i teško je to skužiti. Neki ljudi voze turbake s shebanim membranama na bov-u i slično, pa ne skuže, jer su svaki dan u autu i naviknu se. Ovako na prvu bih pogledao jer auto u fazi kako treba. Možda je u “nahu” pa ne puni kako treba. Srednji lonac ti s tim nema veze, njega kad skineš izgubiš nešto na momentu u srednjem rasponu okretaja.

nahu? Molim te objasni?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, zgb žargon - germanizam (vor, nach). Uglavnom, ja bih prvo pregledao jer motor u fazi kako spada. Možda ti prilikom izmjene zupčastog meho nije stavio motor u fazu kako spada. Top speed je odlično mjerilo snage na cesti, jer trebaš snage da bi ju postigao.

Može biti i VVT, uglavnom to bi ti se vidjelo na skenu kao greška, pa prvo greške poskeniraj, s obzirom da si mijenjao remenicu, možda ti tu leži problem

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj auto nije gtt ali takodjer ne ide preko 182 po gps iako bi trebao ici 192 (bio sam solo u autu, malo prtljage)
Jednostavno nije se htio razvrtiti do blokade u 6.brz. I ja sumnjam u krivo uzubljenu varijabilnu remenicu.. kako to provjeriti ako blokiras bregaste otraga a radilicu dolje, ispusna bregasta se da pomicat malo lijevo desno..

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, GTT said:

Sorry, zgb žargon - germanizam (vor, nach). Uglavnom, ja bih prvo pregledao jer motor u fazi kako spada. Možda ti prilikom izmjene zupčastog meho nije stavio motor u fazu kako spada. Top speed je odlično mjerilo snage na cesti, jer trebaš snage da bi ju postigao.

Može biti i VVT, uglavnom to bi ti se vidjelo na skenu kao greška, pa prvo greške poskeniraj, s obzirom da si mijenjao remenicu, možda ti tu leži problem

Sjecam se da na klipi nisam imao nikakvih gresaka sa original renault dijagnostikom. Sutra cu otic spojit se na frendovu opet ali i on mi kaze da tu moze bit hrpa toga a i nemora. Sto se remenice tice mislim da se pri njenom mjenjanju netreba nista blokirati zar ne?

Link to comment
Share on other sites

Uvijek se mora blokirati koliko je meni poznato još dok sam plavog imao, provjeri i VVT solenoid usput

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, GTT said:

Uvijek se mora blokirati koliko je meni poznato još dok sam plavog imao, provjeri i VVT solenoid usput

Ma to su napravili, to sam cak i provjeravao. Nego taj solenoid, on je pored bobina, sjecam se, no kakvu on tocnu ulogu ima? Jer meni je na ovom drugom motoru dosao solenoid koji je imao drugaciji konektor za ustekat se u njega s moje instalacije pa su prebacili solenoid sa starog motora no ja sam neiskusan u svemu tome. kakvu mi on ulogu moze imati u max speed?

Link to comment
Share on other sites

Ako je solenoid neispravan ne zakreće ti bregastu dodatno, usisni ventili se ne otvaraju kad treba a ispušni ne ostaju dulje otvoreni, automatski nema snage koju bi trebao imati

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, GTT said:

Ako je solenoid neispravan ne zakreće ti bregastu dodatno, usisni ventili se ne otvaraju kad treba a ispušni ne ostaju dulje otvoreni, automatski nema snage koju bi trebao imati

 

Hvala ti sto se trudis mi pomoci, cijenim to. Hm, sad opet pitanje nebi li to trebalo biti zabiljezeno na dijagnostici? Znam da sam prije oko njega mjenjao brtvu jer je znao sliniti i ono tipa očistit ga iako bude vecinom cist. Bas cu sutra bacit oko, a mogu od kolege staviti njegov pa isprobati. Iako mislim da mozda imam taj solenoid doma, al kad je steker drugaciji. Hm...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Senzor faze bregaste zabiljezio bi gresku ako solenoid ventil blokira protok ka VTT, ili ako protok nije doviljan da ju zakrene..
Bar bi tak bilo logicno..
Treba ga skinuti i vidjet jel na njemu ima taloga od ulja ili emulzije

Link to comment
Share on other sites

@Zrmi RS uvijek ću pomoći ako mogu, zato forum i služi, ali znaš i sam da je teško preko foruma riješiti kvar, ali je odlično dobiti neke smjernice i ideje otkuda početi...

Edited by GTT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Screenshot_20190407_110559_com.android.gallery3d.thumb.jpg.ff3ad171ff87c885be6ed4b9cfde1590.jpgScreenshot_20190407_110552_com.android.gallery3d.thumb.jpg.efb39ebb0b7d021a42676595334c7209.jpgScreenshot_20190407_110545_com.android.gallery3d.thumb.jpg.a41db33f8f8e9a62213bbc3d1d098ff2.jpg

Nevidim nista specijalno, osim sto je ulja bilo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, GTT said:

Što si s noktom napravio ?

Od sekiracije ih grizem, a ovaj je bio i cekicem dobio hahaha

Jedino sto za prvu mogu stavit solenoid od frenda koji ima taj auto, pa isprobat. Ulje nisam isto dugo promjenio, to cu sada, i dampiran je auto s glazbom, ali nznm koliko bi to toliko utjecalo na krajnju brzinu. eh da i zimski kotacki su bili i pun gepek svega. . Sad pojma nemam.

Link to comment
Share on other sites

Zvao sam mehu koji mi je nazalost otisao iz HR, a zna sve o renaultima u dusu. I vrhunski je usto elektricar. Rekao sam mu za problem, a on mi je dao par savjeta. Za početak bi kao trebao napraviti dijagnostiku i ako tamo nema gresaka onda napraviti nekakvo poucavanje tj reset parametara. Auto se navodno navikao na gradski stil voznje bez maksimalne jurnjave, i to bi onda trebalo rijesiti moguci problem. Cinjenica je da se auto bas i nevozi kako je namjenjen. E sad rekao mi je da i vidim lambda sonde kako rade, te da istekam prvu pa probam tako. Moguce da mu je smjesa ili prebogata ili opet presiromasna u tim uvjetima, a ako je istekam on ce koristiti ostale parametre. Ovaj reset mi je kaze najjednostavniji pa da probam. 

Link to comment
Share on other sites

kad bi samo znao koliko vjetar utjece...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruske said:

kad bi samo znao koliko vjetar utjece...

Aha, a na ove 197 što pune 230 po satu ne utječe? Bit će da samo na plave 197 utječe, pa oni idu 205

Edited by GTT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.