Jump to content

Clio 3 197 maximalna brzina


Zrmi RS

Recommended Posts

21 minutes ago, majki2901 said:

image.thumb.png.8606bf73a71afdd360e34def099e8289.png

Trebao sam napisati ipak "odreži", moj bed.

Svaki malo bolji zavarivač bi trebao ovo napraviti bez problema. Samo velim, taj flatspot se povećava.

Kaj ima nutra u tom precat-u?

Gledam po net-u i sad vidim da i u njemu ima neko saće. To se može raspast sa zadnje strane i začepit katalizator, ili se raspast s prednje strane i začepit precat s prednje strane.

Zakaj to ljudi režu, samo zbog zvuka, il izgori pa ne mogu zamijeniti samo precat već cijelu granu? Zanima me jer bi se to moglo i na mom desiti. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Tomislav said:

Pretcat možeš snimit s običnim mobitelom jer je dužine cca 20cm. Ako se išta odlomilo naći ćeš to na ulazu u katalizator na saću.

Nemoj niše rezat jer se to teško vrati kako treba a zavisno o kvaliteti varenja mogao bi naknadno imati problema s pucanjem na varovima.

Da, sutra je u planu samo skinut lambdu i kamericom vidjet stanje pretkata. Ako je on los negine rezanje jbga. To se napravi bez beda, vec sam vario i fleksi I grane gore na dosjedu. 

8 minutes ago, Tomislav said:

Kaj ima nutra u tom precat-u?

Gledam po net-u i sad vidim da i u njemu ima neko saće. To se može raspast sa zadnje strane i začepit katalizator, ili se raspast s prednje strane i začepit precat s prednje strane.

Zakaj to ljudi režu, samo zbog zvuka, il izgori pa ne mogu zamijeniti samo precat već cijelu granu? Zanima me jer bi se to moglo i na mom desiti. 

Gle, ne treba srljat. Meni se mozda samo dio od sonde odvojio i on lupka, a srednji se raspo. Da isto imaju sace.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tomislav said:

Kaj ima nutra u tom precat-u?

Gledam po net-u i sad vidim da i u njemu ima neko saće. To se može raspast sa zadnje strane i začepit katalizator, ili se raspast s prednje strane i začepit precat s prednje strane.

Zakaj to ljudi režu, samo zbog zvuka, il izgori pa ne mogu zamijeniti samo precat već cijelu granu? Zanima me jer bi se to moglo i na mom desiti. 

Precat iliti "mali veliki katalizator"  ima takoder sace, a tu je jer je manji i prije se zagrije kako bi "što prije zadovoljio" eko normu. Svakako je on prvi na tapeti ispušnih plinova, a sad je li cvrsci ili slabiji od glavnog cata, to ne znam, ali mislim kako se raspadne i on jako brzo, paralelno skoro s glavnim. U engl (clio197.net) izvade catove i njih boli pipi jer nemaju toliko problema na tehničkom. Cak je nas tehnicki stari rigorozan naspram njihovog. Bitno da je auto siguran za voziti po cesti.

Jedan mi je napisao "samo nades stanicu za tehnički koja je friendly i ide bez beda".

Zasto ga vade, pretpostavljam radi i zvuka i problema raspadanja.

 

Link to comment
Share on other sites

Vade ga jer su debili i misle da su pametniji od Renault sport inženjera. A zvuk im bude heben, iako je ustvari nesnosno glasan i seljački. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Onako usput bi pitao.

Ako se ugrađuje Akrapović Evolution koji je od grane ili precat-a do kraja, i kolko vidim sa slike da se skida katalizator, jel to znači jednogodišnje podmazivanje na tehničkom?

Link to comment
Share on other sites

Kod Akrapa od pamtivijeka jos kad je bio samo moto program, Evolution je vrh ponude u smislu performansi i u pravilu oznacava kompletan ispuh. Samim time, ako je vrh u performansama znaci da sigurno nije vrh u zadovoljavanju eko normi. Dakle, Evolution sustav nije road legal.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, GTT said:

Tako je i Akrapovič nema papire da je street legal, čak niti slip on.

Clio Akrapovic navodno ne dolazi s loncem na njemu nego u servisu ga stavljaju. Ovo nisam siguran, jer su to u Fornixu radili na onom bijelom. Jos im negdje stoji original gore na tavanu. Evolution mice mislim i katalizator (pretkat ne) i srednji lonac mu je mali onak ovalni. Slip on je sam zadnji lonac. Iskreno ku**c od zvuka samo s njim.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, GTT said:

Tako je i Akrapovič nema papire da je street legal, čak niti slip on.

ima, slip- on dolazi s papirima da je legalni na cesti

i to dobiš s ispuhom kad ga kupiš, ili ak kupiš Akrapovič edition Clio onda s autom dobiš cedulju, i na 275 trophy je tak, lai tam je akrap najveći fail ikad.

Akrap Evo-polution system nije legal, jer nema veliki glavni cat, i srednji lonac je manji, on ide jedini od grane  do kraja, s decatom u kompletu, nemože bez njega ko drugi catback ispusi.

prolazi se tehnički samo s predcatom i decatom, ali je glasniji i ima rupu oko 2500rpm, a ak makneš i predcat, onda je rupa još veća.

Link to comment
Share on other sites

Nešto sam pomiješao onda, jer kad sam istraživao opciju za svoj 200 jedino je Milltek resonated imao papire, Scorpion ne, K-tec ne, Akrapovič Evo ne, pa mi ostalo u glavi da niti slip on nema. 

Bas gledam Akrapovič stranicu, ni nema ga više u ponudi? Koja glupost, road legal zadnji lonac i onda ga više nema u ponudi 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Tak svejedno koji ima papire koji ne, niko za auspuh nece pitat dok je kat tu i prodete eko test.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Marekk said:

ima, slip- on dolazi s papirima da je legalni na cesti

i to dobiš s ispuhom kad ga kupiš, ili ak kupiš Akrapovič edition Clio onda s autom dobiš cedulju, i na 275 trophy je tak, lai tam je akrap najveći fail ikad.

Akrap Evo-polution system nije legal, jer nema veliki glavni cat, i srednji lonac je manji, on ide jedini od grane  do kraja, s decatom u kompletu, nemože bez njega ko drugi catback ispusi.

prolazi se tehnički samo s predcatom i decatom, ali je glasniji i ima rupu oko 2500rpm, a ak makneš i predcat, onda je rupa još veća.

Kaj to znači da je na tehničkom eko-test u redu kad se skine katalizator i samo ostane precat?

Ak je tak onda nemaju kaj prigovarat na tehničkom, osim ak se jako čuje a to još kako-tako prolazi.

Link to comment
Share on other sites

Tak svejedno koji ima papire koji ne, niko za auspuh nece pitat dok je kat tu i prodete eko test.
Pitat ce pitat, vrlo brzo. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mario #8 said:

Pitat ce pitat, vrlo brzo. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

Imaš pravo.

Mene svake godine zezaju na tehničkom kad idem s twingom. Prvo sam skidao otvoreni filter za zrak (gljivu), pa su došle na red one obrve na farovima.

Prošli put mi je prigovarao za auspuh i sve izgleda da ću morati skinuti svoj home-made INOX i montirati standardni iako je ovaj moj gore već 9 godina i radi bez greške s odličnim eko testom jer nisam skidao katalizator. Vidi se da nije originalan i to ne može biti na autu.

Pitanje je kad ću morati staviti originalne federe i ponovo ga dić za 4cm, i vratiti standardne gume iako su ove 185 55 14'' uredno upisane u prometnu. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GTT said:

Nešto sam pomiješao onda, jer kad sam istraživao opciju za svoj 200 jedino je Milltek resonated imao papire, Scorpion ne, K-tec ne, Akrapovič Evo ne, pa mi ostalo u glavi da niti slip on nema. 

Bas gledam Akrapovič stranicu, ni nema ga više u ponudi? Koja glupost, road legal zadnji lonac i onda ga više nema u ponudi 

slip on lonac zadnji, i zadnji lonac u EvoPolution paketu, potpuno su isti, i katalođki brojevi su isti, i povezna cijev iznad mosta je potpuno ista, samo kaj evo ima onda još tu cijev ispod cijelu, bez cata i s manjim loncem srednjim.

 

a neko je pitao za tehnički, prolazi, kako na kojem i kak su raspoloženi, ali bez ikakvih problema i ekotest prođe, dok sam čuo od frendova iz zg da nisu prošli s samo decatom

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Tomislav said:

Kaj to znači da je na tehničkom eko-test u redu kad se skine katalizator i samo ostane precat?

 

Moj sa k-tecom  i sa miltekom su bili samo sa kat na grani ...evo već par godina kod različitih vlasnika prolaze tehnički... i sa oprugam vogtland ljubicastima , i h&r plavima  , i komplet su oba auta bili u folijama na svim sajbama, i još uvijek tako voze.... Sve to ovisi kako gdje.  :)

nikad nisu previše zezati niti ako test niti ostalo

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Akrapovic evolution nije street legal. U papirima vam pise da je samo za motosport use zato jer ne moze zadovoljit oem eko normu...  Ali prolazi ekotest na tehnickome ako imate oem ispusnu granu koja u sebi ima ispravan precat. Pisem jer ga imam, i dvije god sam prolazio bez problema tehnicki. Ako je montirano sve kako treba, nitko vam nece ni skuzit da imate aftermarket ispuh. Pri normalnoj voznji i niskim okretajima akrap je malo glasniji od oem. Kad predjete 5000okr onda je vec druga prica.

Sa akrapovic evolution nemate nikakvav flatspot od 2000-3000okr koji imate sa drugim ispusima (ktec, miltek lasta...). 

Flatspot se kasnije moze vise ili manje ublaziti mapom.

 

Link to comment
Share on other sites

Dakle, tko se makne dalje od svog sela i vukojebine i ode s autom u sređene države EU, ne bi smio dirati auspuh, ili ići na verziju koja ima papire, TUV i tako to. Ove spike prođe se tehnički, svi ga prolaze mi je na nivou - kradi, svi kradu tak i tak, neće te uloviti. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Slika moje sonde i od jedne s clia 200. Razlicite su. Jel netko zna u cem je razlika i jel bi to pasalo?

IMG_20190412_103319.thumb.jpg.2eed0cef7fd224103af263fe3d5fadf6.jpgIMG-20190411-WA0013.thumb.jpg.554654b36b793d1a3e67a58f928423c4.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, GTT said:

Dakle, tko se makne dalje od svog sela i vukojebine i ode s autom u sređene države EU, ne bi smio dirati auspuh, ili ići na verziju koja ima papire, TUV i tako to. Ove spike prođe se tehnički, svi ga prolaze mi je na nivou - kradi, svi kradu tak i tak, neće te uloviti. 

Tocno... da se provode zakoni 30% auti nebi vozilo po cesti.  

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Tocno... da se provode zakoni 30% auti nebi vozilo po cesti.  
Zakoni postoje zato da bi se kršili

[emoji23][emoji23][emoji23]

TURBO TERROR

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GTT said:

Dakle, tko se makne dalje od svog sela i vukojebine i ode s autom u sređene države EU, ne bi smio dirati auspuh, ili ići na verziju koja ima papire, TUV i tako to. Ove spike prođe se tehnički, svi ga prolaze mi je na nivou - kradi, svi kradu tak i tak, neće te uloviti. 

Sa akrapom prodjes uredno tehnicki, bez pepeljare i slicnih igrarija. Eko test prolazi jer imas prekat u ispusnoj grani. Ne baca auto nikakve check emmision greske ni slicno... Malo je glasniji od oem ispuha...

Nitko te ne prisiljava da ga stavis na svoje auto... ti vozi oem i budi uzoran gradjanin, sve 5... Pusti tuning i sarafanje nama seljacima...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Upravo to, ja imam 76mm ktr i skoro je tisi nego oem, glasniji je samo radi downpipea, i ako se auto ne dreci ko mutava kokos, niko te nis nece pitat, ni tu ni u eu. Pogotovo ako je u pitanju sportski auto.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.