Jump to content

Clio 3 197 maximalna brzina


Zrmi RS

Recommended Posts

1 hour ago, Zrmi RS said:

Nemam pojma. Jbte nevjerujem da bih dva puta imao s**nje s tim. I sad ima neka druga metoda gdje oni neki tlak pice u motor pa vide di pusta. 

Ja sam stavio olaksanu remenicu. Pa jel moguce da je ona uzrok?

On misli na vvt varijabilnu remenicu. Auto moze u visim okretajima imat manje ks ako je u kurcu.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, LeoRS said:

On misli na vvt varijabilnu remenicu. Auto moze u visim okretajima imat manje ks ako je u kurcu.

Je, mislio sam na tu varijabilnu kaj se mijenja kod zamjene zupčastog. Mislim da košta oko 800-900kn.

Link to comment
Share on other sites

Update: ocistio sam leptir spricajuci taj za ciscenje i ventile. Kupio sam neku najnoviju stvar za ciscenje injektora koju cu stavit kad budem tankao opet. No to sve nije ocito razlog ovome jer auto radi ko sat. ALI:

Iz srednjeg lonca nesto zvecka. Zvecka i iz pretkatalizatira. Izgleda se ili on raspo ili lambda sonda na pretkatu. Moguce da je dio iz nje sasuo se i to radi sranja. 

Doma imam sve novo osim lambde i pretkata. Sad nznm ako njega izbacim hocu imat problem? Lambda ako neko zna cija je? 

Link to comment
Share on other sites

8200676428 oem broj remenice radilice ako je to ta onda ti je tu kod nas cca 1400-1500 krznaša,ja na svom tce isto mjenjam tu remenicu,zadnju mi je Anđelko naručio za 1000 krznaša
Mada si mislim nije valjda da sport ima istu remenicu ko tce ??? [emoji848][emoji848]

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Napisao sam sad ato je vjerojatno. Nikakva remenica. Promjenio sam nju prije 2g.

Link to comment
Share on other sites

Zrmi pazi se, kada to sve slozis zvucni zidovi ce se probijat u osijeku na dnevnoj bazi. ?

Edited by LeoRS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zrmi RS said:

Netko probao bez pretkata?

Kaj nije pretkat u komadu s ispušnom granom?

Ne znam kako ti je složen auspuh al moj standardni sam rastavljao jer su mi popucale one kratke fleksibilne cijevi pa je išla na varenje. Slikao sam unutrašnjost katalizatora ali mi nije palo na pamet slikat i unutrašnjost pretkata na grani tak da ne znam jel ima kakvih pregrada unutra. Da ti se rasula lambda sonda već bi ti se javila neka greška al je to premali komad da bi začepilo katalizator. Ostaje pregledati katalizator, srednji lonac, zadnji lonac, da nije nešto zapelo unutra. Samo ne znam kako ćeš ako nije na šelne, a da ne pričam da zadnji nećeš ni moć provjeriti.
DSC_0678-1.thumb.jpg.dd27c8965d2fa0d9846b9280d0ba1da1.jpgDSC_0679-1.thumb.jpg.cfe73460c9b94aa50ff017ceddc700d6.jpgDSC_0626-1.thumb.jpg.56d477d5f8a68110d7312366d1d4012d.jpg14072009310-10e5e68.jpg.658726e88b94a25b8d9d06eecefd86dd.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daj odi na valjke i pogledaj jel imaš bar 180 KS ako imaš 180 KS i više sve je ok i niš ne diraj...

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, asfalteka said:

Daj odi na valjke i pogledaj jel imaš bar 180 KS ako imaš 180 KS i više sve je ok i niš ne diraj...

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
 

Nije ok. Lonac cu svakako mjenjat jer nesto lupka u njemu. Meni jedan parametar na lambdi divlja u odnosu na drugi od drugog auta. Ili je fiksan, nisam siguran. Uglavnom imam od kata do zadnjeg lonca sve novo a imat cu i pretkat ako bude trebalo. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zrmi RS said:

Nije ok. Lonac cu svakako mjenjat jer nesto lupka u njemu. Meni jedan parametar na lambdi divlja u odnosu na drugi od drugog auta. Ili je fiksan, nisam siguran. Uglavnom imam od kata do zadnjeg lonca sve novo a imat cu i pretkat ako bude trebalo. 

Kolko se ja kužim u to, ako lambda divlja, onda je ili ona u kvaru ili nešto s ubrizgavanjem i leptirom gasa pa komp konstantno pokušava ispraviti smjesu (zrak i gorivo) kako bi ispuh (monoksid) bio u granicama normale. To se osjeti na leru kad nemirno radi i nejednako puše na auspuh s povremenim preskakanjem, kao da troka na leru. Kad ode bobina onda je slični simptom ali i tad je se to osjeti i kod ubrzanja jer troka ko lud. Al opet kažem, to bi se vidlo na dijagnostici il bi izbacio grešku a kažeš da mirno radi u leru tak da čisto sumnjam da je nešto od toga.

Ako lambda miruje, onda je verojatno u kvaru pa je auto ušao u safemode i uzima neki prosječni parametar za ispuh koji je zadan mapom. To sam saznao kada sam na twingu prtljao po auspuhu pa su mi mehaničari tako rekli odnosno da skidanjem svih lonaca i ištekavanjem lambde auto neće ići bolje već će komp pokušati ispraviti smjesu kolko god može kako bi bio u okviru minimalnog zagađivanja i njegove zadane mape. Stavio sam srednji protočni lonac, skinuo zadnji lonac i stavio samo nastavak cijev, i Twingo je prvih desetak minuta nabiro okretaje ko lud, al se komp nakon 10 minuta prilagodio i auto je išao slabije nego s originalnim auspuhom. Onda sam opet vratio zadnji lonac i sve 5.

Zato bez mapiranja nakon skidanja lonaca, katalizatora i lambdi baš i nema neke koristi već bi auto mogao ići i slabije. Ista stvar ak je nešto zaštopano ili pušta.

Jednom sam na praoni prao auto odozdo da sperem sol nakon zime i vjerojatno sam zalio kablove od lambde. Auto se zavrti do 1.800 okretaja i uđe u safemod i neće dalje. Vozio am se 45 u 6. do doma, pustio ga da se dobro osuši i drugi dan koda niš ni bilo. Sve opet OK. To me koštalo 5 godina života al hoću reći kak te i malo vode na krivom mjestu može zezati zbog sve te elektronike na autu. Baš me zanima što ćeš na kraju nać da nije u redu.

Kad su bili fergazeri i dizne mogo si radit kaj si htio. Sad sve regulira komp, na osnovu ispuha i lambde pa ne možeš ništa bez remapiranja nakon takvih preinaka.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E ovako. Sto se tice rada masine to je besprijekorno. Radi kao singerica bez zezancije. No sto se tice rada na ispuhu zna radit onako kako si opisao. Kao da "pljuje". To sam smatrao normalnim, al ocito nije. Ko zna koliko dugo je ovo jer se ocito naviko na takav rad a ja ga nisam bas forsirao. Lambde ne pokazuju gresku kao gresku na dijagnostici, ali na ovoj univerzalnoj kad ocitava parametre mehi je tu nesto sumnjivo jer nije ista kao od drugog. No i taj drugi ruku na srce neide nista bolje. Ja ga dobijem iz koje god brzine. Njegov ima prvi mjenjac i malo bolje povuce iz nizih al je kasnije mrtav. Moj opet vuce linearnije i jednako tak da je to mal teze za usporedit. No kazem skidamo to nadam se sutta prekosutra pa cemo vidjeti sto se odlomilo. Nadam se da su Bosch sonde ok ako je do nje?

Jos jedna zanimljiva stvar sad kad si pranje spomenio. Meni auto kad je ogroman pljusak i u nekim trenucima kad se onak potopi uopce neide. Kao da voda poplavi neki senzor ili samu lambdu kona je mozda dobila tambutu pa auto ode u safe mod i onda buci dosta. To sam pomislio da je problem s usisom kojeg kisa zatvori koliko jace pljusti, ali sad si me malo s tim zainteresirao.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Zrmi RS said:

Update: ocistio sam leptir spricajuci taj za ciscenje i ventile. Kupio sam neku najnoviju stvar za ciscenje injektora koju cu stavit kad budem tankao opet. No to sve nije ocito razlog ovome jer auto radi ko sat. ALI:

Iz srednjeg lonca nesto zvecka. Zvecka i iz pretkatalizatira. Izgleda se ili on raspo ili lambda sonda na pretkatu. Moguce da je dio iz nje sasuo se i to radi sranja. 

Doma imam sve novo osim lambde i pretkata. Sad nznm ako njega izbacim hocu imat problem? Lambda ako neko zna cija je? 

Evo ako ikome bude trebalo za 197 

Lambda precat 700407433 ovalni konektori

                            8200590431 cetvrtasti konektor

 

Lambda postcat  8200036544 ovalni konektor

                          82000590431 cetvrtasti konektor

Link to comment
Share on other sites

Jedna lambda ide gore dole, kad das gas onda ode dole.
Druga je stalno dole, tak je bar kod mene..43053634f03ea7a62cd5b01ebef715c4.gif

Link to comment
Share on other sites

Vidjet cemo sve uskoro. Jbga nznm nista dok neskinemo. Ali nesto zvecka unutra. I u pretkatu i u srednjem loncu a to ne smije biti. 

Link to comment
Share on other sites

Precat skini, nece autu nista biti osim sto ces imati taj flatspot povecan. Sto ce tice eko testa, mislim da tu prolazis i dalje (u UK se prolazi, a sad ne znam jesu li isti kriteriji i kod nas, a trebali bi biti).

Srednji lonac...e i njega mozes skinuti, ali navodno onda se flatspot poveca drasticno... Ali nece zveckati....

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, majki2901 said:

Precat skini, nece autu nista biti osim sto ces imati taj flatspot povecan. Sto ce tice eko testa, mislim da tu prolazis i dalje (u UK se prolazi, a sad ne znam jesu li isti kriteriji i kod nas, a trebali bi biti).

Srednji lonac...e i njega mozes skinuti, ali navodno onda se flatspot poveca drasticno... Ali nece zveckati....

Nista ne skidam :D

Link to comment
Share on other sites

Ne trebaju mi jos losije performanse od ovoga. Jedino sto mi je zao sto cu morat rezat pretkat gore da opcenito vidim u kakvom su stanju sace s te strane. Osim ak netko mozda ima neku kamericu s kojom bi mogao uci kroz sondu pa pogledati? 

Link to comment
Share on other sites

Prva lambda prije katalizatora mora imati vrijednost od 0.1-1v to je idealno ali vecinom bude 0-1-0.8 i mora reagirati na vrijednosti. Promjena mora bit oko sekunde ne vise. Druga lambda je ravna oko 0.5 je idealno. Mjeri se na jako zagrijan motor, da je cim veca temperatura u ispuhu. Pogledaj vrijednosti na leru i na 1500okretaja konstantnih, nemoj varirati jako s gasom jer ce varirati i vrijednosti previse. 

Po drugoj lambdi mozes i vidit da li je kat ok i da li izvrsava svoj zadatak. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, majki2901 said:

Precat skini, nece autu nista biti osim sto ces imati taj flatspot povecan. Sto ce tice eko testa, mislim da tu prolazis i dalje (u UK se prolazi, a sad ne znam jesu li isti kriteriji i kod nas, a trebali bi biti).

Srednji lonac...e i njega mozes skinuti, ali navodno onda se flatspot poveca drasticno... Ali nece zveckati....

Kako skinuti precat kad je u komadu s granom?

Jel misliš na onaj manji dio/lonac gdje se 2 ispušne spajaju u 1 cijev gdje je prva lambda sonda? Gore sam stavio fotku moje grane koja je u komadu od glave (4-2-1) do spoja na katalizator.

11 hours ago, Zrmi RS said:

E ovako. Sto se tice rada masine to je besprijekorno. Radi kao singerica bez zezancije. No sto se tice rada na ispuhu zna radit onako kako si opisao. Kao da "pljuje". To sam smatrao normalnim, al ocito nije. Ko zna koliko dugo je ovo jer se ocito naviko na takav rad a ja ga nisam bas forsirao. Lambde ne pokazuju gresku kao gresku na dijagnostici, ali na ovoj univerzalnoj kad ocitava parametre mehi je tu nesto sumnjivo jer nije ista kao od drugog. No i taj drugi ruku na srce neide nista bolje. Ja ga dobijem iz koje god brzine. Njegov ima prvi mjenjac i malo bolje povuce iz nizih al je kasnije mrtav. Moj opet vuce linearnije i jednako tak da je to mal teze za usporedit. No kazem skidamo to nadam se sutta prekosutra pa cemo vidjeti sto se odlomilo. Nadam se da su Bosch sonde ok ako je do nje?

Jos jedna zanimljiva stvar sad kad si pranje spomenio. Meni auto kad je ogroman pljusak i u nekim trenucima kad se onak potopi uopce neide. Kao da voda poplavi neki senzor ili samu lambdu kona je mozda dobila tambutu pa auto ode u safe mod i onda buci dosta. To sam pomislio da je problem s usisom kojeg kisa zatvori koliko jace pljusti, ali sad si me malo s tim zainteresirao.

Kaj se tiče univerzalnih lambdi, kolko znam, one imaju duže vrijeme reakcije kod mjerenja parametara pa ste tu vidjeli neku razliku u reakciji motora u odnosu na originalnu. Na 197 se to vjerojatno jače osjeti jer ovaj motor mehanički brzo lovi okretaje pa ga lambda ne može stić i pokušava ispraviti reakciju/smjesu. Takve lambde možda rade na normalnim autima bez greške jer od njega ne očekuješ da je za 2 sekunde na 7.500 okretaja.

Kad rastavljate auspuh provjerite kablove i konektor od lambde da nije što oštećeno kod onih zaštitnih limova. Ima svega po cesti pa kad to udari odozdo može oštetiti instalacije, lajtunge i ostalo. 

Link to comment
Share on other sites

Da pretkat je u komadu s granom. Prvo cemo skinuti lambdu pa nju pogledat kako izgleda. A morao bih imati malu kamericu za pogledat unutra. Ako ne, onda ce se morat rezat.

13 minutes ago, Tomislav said:

Kako skinuti precat kad je u komadu s granom?

Jel misliš na onaj manji dio/lonac gdje se 2 ispušne spajaju u 1 cijev gdje je prva lambda sonda? Gore sam stavio fotku moje grane koja je u komadu od glave (4-2-1) do spoja na katalizator.

Kaj se tiče univerzalnih lambdi, kolko znam, one imaju duže vrijeme reakcije kod mjerenja parametara pa ste tu vidjeli neku razliku u reakciji motora u odnosu na originalnu. Na 197 se to vjerojatno jače osjeti jer ovaj motor mehanički brzo lovi okretaje pa ga lambda ne može stić i pokušava ispraviti reakciju/smjesu. Takve lambde možda rade na normalnim autima bez greške jer od njega ne očekuješ da je za 2 sekunde na 7.500 okretaja.

Kad rastavljate auspuh provjerite kablove i konektor od lambde da nije što oštećeno kod onih zaštitnih limova. Ima svega po cesti pa kad to udari odozdo može oštetiti instalacije, lajtunge i ostalo. 

Imam granu s pretkatom isto ali losa gibljiva crijeva. Nesto ce se rijesit.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Zrmi RS said:

Da pretkat je u komadu s granom. Prvo cemo skinuti lambdu pa nju pogledat kako izgleda. A morao bih imati malu kamericu za pogledat unutra. Ako ne, onda ce se morat rezat.

Imam granu s pretkatom isto ali losa gibljiva crijeva. Nesto ce se rijesit.

Pretcat možeš snimit s običnim mobitelom jer je dužine cca 20cm. Ako se išta odlomilo naći ćeš to na ulazu u katalizator na saću.

Nemoj niše rezat jer se to teško vrati kako treba a zavisno o kvaliteti varenja mogao bi naknadno imati problema s pucanjem na varovima.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Tomislav said:

Kako skinuti precat kad je u komadu s granom?

Jel misliš na onaj manji dio/lonac gdje se 2 ispušne spajaju u 1 cijev gdje je prva lambda sonda? Gore sam stavio fotku moje grane koja je u komadu od glave (4-2-1) do spoja na katalizator

image.thumb.png.8606bf73a71afdd360e34def099e8289.png

Trebao sam napisati ipak "odreži", moj bed.

Svaki malo bolji zavarivač bi trebao ovo napraviti bez problema. Samo velim, taj flatspot se povećava.

Edited by majki2901
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.