Jump to content

Clio 3 197 maximalna brzina


Zrmi RS

Recommended Posts

6 minutes ago, GTT said:

Aha, a na ove 197 što pune 230 po satu ne utječe? Bit će da samo na plave 197 utječe, pa oni idu 205

Vjetar je bio al sad ko zna. Sto mislis o ovome sto mi je rekao mehanicar?

Link to comment
Share on other sites

Iskreno ova priča da se auto navikao na gradski režim vožnje mi ne drži vodu, po meni totalna glupost. Postoje adaptacije koje se rade preko dijagnostike za određene dijelove (klapna gasa, itd.) s kojim se dobivaju tvorničke postavke. Što se tiče lambde, to ti odmah baci bank taj i taj “too lean” ili “too rich”, “exceeded”, itd na dijagnostici. Tako da kreni sa kvalitetnom Renault dijagnostikom, pa ćeš vidjeti gdje si.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, GTT said:

Iskreno ova priča da se auto navikao na gradski režim vožnje mi ne drži vodu, po meni totalna glupost. Postoje adaptacije koje se rade preko dijagnostike za određene dijelove (klapna gasa, itd.) s kojim se dobivaju tvorničke postavke. Što se tiče lambde, to ti odmah baci bank taj i taj “too lean” ili “too rich”, “exceeded”, itd na dijagnostici. Tako da kreni sa kvalitetnom Renault dijagnostikom, pa ćeš vidjeti gdje si.

Sutra cu otić kod frenda na dijagnostiku, jednu origigi, a druga neka novija ali za sve aute pa cu na dvije vidjet. Bacio sam oko na leptir, prljav je pa cu to rijesit isto i kalibrirat. Nemam realno sta drugo, osim sto cu i solenoid sutra zamjenit pa probat. Realno koliko ima ulje veze ako nije mjenjano duze? Cca 10-15000km?

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Zrmi RS said:

Sutra cu otić kod frenda na dijagnostiku, jednu origigi, a druga neka novija ali za sve aute pa cu na dvije vidjet. Bacio sam oko na leptir, prljav je pa cu to rijesit isto i kalibrirat. Nemam realno sta drugo, osim sto cu i solenoid sutra zamjenit pa probat. Realno koliko ima ulje veze ako nije mjenjano duze? Cca 10-15000km?

Nema ulje veze... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ivan.martinko said:

Moj auto nije gtt ali takodjer ne ide preko 182 po gps iako bi trebao ici 192 (bio sam solo u autu, malo prtljage)
Jednostavno nije se htio razvrtiti do blokade u 6.brz. I ja sumnjam u krivo uzubljenu varijabilnu remenicu.. kako to provjeriti ako blokiras bregaste otraga a radilicu dolje, ispusna bregasta se da pomicat malo lijevo desno..

Sa tim motorom u 5. Ides na max brzinu. Meni u 6. Sa upaljenom klimom nije htio preko 173 na satu, a jos je i mapiran bio i isao je osjetno bolje od istog auta koji je stock.

27 minutes ago, GTT said:

Iskreno ova priča da se auto navikao na gradski režim vožnje mi ne drži vodu, po meni totalna glupost. Postoje adaptacije koje se rade preko dijagnostike za određene dijelove (klapna gasa, itd.) s kojim se dobivaju tvorničke postavke. Što se tiče lambde, to ti odmah baci bank taj i taj “too lean” ili “too rich”, “exceeded”, itd na dijagnostici. Tako da kreni sa kvalitetnom Renault dijagnostikom, pa ćeš vidjeti gdje si.

Otkopcas aku na 10 min i resetira se mapa.

Link to comment
Share on other sites

Nisam ga ja ni navrtio u 5-toj nego gas do poda u 6 brzini. Mislim da to kod njega nije bas dobro, nego ga treba odvrtiti do kraja 5-te pa u 6 i onda lagano dozirat gas. Iskreno mozda je ovo nekome glupo sto pisem ali vjerovali ili ne, on je zaista nabirao vise u tom postupku. Strah me tih presretaca jedino i kamera...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, LeoRS said:

Otkopcas aku na 10 min i resetira se mapa.

S time neće ništa postići ako je neispravna lambda, ili vvt ne radi kako treba radi npr. solenoida ili ako motor nije vracen u fazu dobro nakon zamjene zupčastog... Naravno, to mu je najlakše prvo probati, ali čisto sumnjam da je problem do mape u ecu-u. Ona je takva kakva jest, nema joj se što desiti, parametri su postavljeni u njoj i jedino neispravna mehanička komponenta može utjecati na to da se neke postavke u mapi prilagode koliko mogu, pa ima gubitak snage, ali problem leži negdje drugdje

4 minutes ago, Zrmi RS said:

Nisam ga ja ni navrtio u 5-toj nego gas do poda u 6 brzini. Mislim da to kod njega nije bas dobro, nego ga treba odvrtiti do kraja 5-te pa u 6 i onda lagano dozirat gas. Iskreno mozda je ovo nekome glupo sto pisem ali vjerovali ili ne, on je zaista nabirao vise u tom postupku. Strah me tih presretaca jedino i kamera...

Mislim da ti je do osjećaja, meni je u srednjem području okretaja na 197 osjećaj bio da bolje vuče na pola gasa, nego sa gasom u pod, ali to nije točno... 

Uglavnom, kakvo lagano dodavanje gasa, zdrav 197 puna peta šaltaš šestu i pun gas, pokaže 230 na satu na dobar dan. Sve drugo su ti teorije da se utješiš

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, GTT said:

S time neće ništa postići ako je neispravna lambda, ili vvt ne radi kako treba radi npr. solenoida ili ako motor nije vracen u fazu dobro nakon zamjene zupčastog... Naravno, to mu je najlakše prvo probati, ali čisto sumnjam da je problem do mape u ecu-u. Ona je takva kakva jest, nema joj se što desiti, parametri su postavljeni u njoj i jedino neispravna mehanička komponenta može utjecati na to da se neke postavke u mapi prilagode koliko mogu, pa ima gubitak snage, ali problem leži negdje drugdje

Mislim da ti je do osjećaja, meni je u srednjem području okretaja na 197 osjećaj bio da bolje vuče na pola gasa, nego sa gasom u pod, ali to nije točno... 

Uglavnom, kakvo lagano dodavanje gasa, zdrav 197 puna peta šaltaš šestu i pun gas, pokaže 230 na satu na dobar dan. Sve drugo su ti teorije da se utješiš

Moram vidjeti sutra sto i kako dalje. Solenoid cu imat odmaj ujutro pa mogu odmah pokusat. No meni nikad nije pokazao 230 na dobar dan. Cak i kad je bio novi s onim motorom to je uvijek bila patnja. Ima li mozda neki senzor za bregaste da mozda utjece na to? Jel moguce da je on mozda ako je neispravan iako nemam nikakvih gresaka?

Link to comment
Share on other sites

A gle teško je nagađati. Senzor bregaste ima, to ti je onaj koji ti je gore odmah kod 1 cilindra gdje oni bace ulje inače, ali da ti je on loš, mislim da ti auto općenito ne bi radio kako treba. Možda ti pumpa goriva nema dovoljan pritisak. Tu auto često “normalno” radi, ali slabije ide. Ja sam imao slučaj na R32 gdje mi je auto išao 220, pumpa goriva je bila problem i da nisam probao maksimalnu brzinu pojma ne bih imao da auto ne ide kako treba. Hoće se to desiti ako je auto vožen češće na rezervi, ne kažem da tvoj jest, ali čuj, znaš i sam da je tu hrpa elemenata koji mogu utjecati na snagu i rad motora. Zato ja uvijek gledam da mi je mehaničar prije svega dobar dijagnostičar, jer ovako možemo mi nagađati, ti mijenjati dijelove, dok ne nađeš što je. Ne isključujem niti to da ti auto jednostavno slabije ide, iako znam da ti auti napune bez problema 230, imaju kratku šestu i nije im nikakav problem

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, GTT said:

A gle teško je nagađati. Senzor bregaste ima, to ti je onaj koji ti je gore odmah kod 1 cilindra gdje oni bace ulje inače, ali da ti je on loš, mislim da ti auto općenito ne bi radio kako treba. Možda ti pumpa goriva nema dovoljan pritisak. Tu auto često “normalno” radi, ali slabije ide. Ja sam imao slučaj na R32 gdje mi je auto išao 220, pumpa goriva je bila problem i da nisam probao maksimalnu brzinu pojma ne bih imao da auto ne ide kako treba. Hoće se to desiti ako je auto vožen češće na rezervi, ne kažem da tvoj jest, ali čuj, znaš i sam da je tu hrpa elemenata koji mogu utjecati na snagu i rad motora. Zato ja uvijek gledam da mi je mehaničar prije svega dobar dijagnostičar, jer ovako možemo mi nagađati, ti mijenjati dijelove, dok ne nađeš što je. Ne isključujem niti to da ti auto jednostavno slabije ide, iako znam da ti auti napune bez problema 230, imaju kratku šestu i nije im nikakav problem

A cuj nemogu rec da ga ne vozim na rezervi nekad. Davnih dana sam i nju mjenjao ali bez razloga. E sad, ako i je ona ima li nacina da se ona provjeri? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zrmi RS said:

Nisam ga ja ni navrtio u 5-toj nego gas do poda u 6 brzini. Mislim da to kod njega nije bas dobro, nego ga treba odvrtiti do kraja 5-te pa u 6 i onda lagano dozirat gas. Iskreno mozda je ovo nekome glupo sto pisem ali vjerovali ili ne, on je zaista nabirao vise u tom postupku. Strah me tih presretaca jedino i kamera...

S autom je sve u redu ako si ga natero do 210. Ne treba 5. tjerat do kraja pa tek onda u 6.

Moj recept je sljedeći i kod mene uvijek pali. Kad se auto razvrti u 6. s punim gasom i prestane ubrzavat, malo popustim gas, samo malo podignem pedalu s poda, i auto ponovno počne ubrzavati i nabirati brzinu, i onda ga opet poklopim dok ubrzanje ne prestane, i tako 2-3 puta popuštam i stišćem gas. Nedavno sam imao isti problem s vjetrom i natero ga samo do 200, i onda po ovom mom receptu došao do 220. I to u par pokušaja na kratko vrijeme do 220. Oće to doć i do 230 al me isto strah presretača pa više to ne radim. Slučajno je autoput bio potpuno prazan pa sam ga malo ispuhao jer se stalno vozim po gradu.

Mislim da je sve u redu s autom i ne treba ništa dirati po njemu.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zrmi RS said:

A cuj nemogu rec da ga ne vozim na rezervi nekad. Davnih dana sam i nju mjenjao ali bez razloga. E sad, ako i je ona ima li nacina da se ona provjeri? 

Izmjerit pritisak

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, GTT said:

Izmjerit pritisak

Budemo. Nznm koliki mora biti?

2Tomislav slazem se s tobom, sad sam se sjetio da sam to jednom probao i isao je. sutra se ako stignem sve malo poigram s time pa javim. Uf puno posla ce bit.

Link to comment
Share on other sites

Moja dva 197 i 200 su išli najnormalnije u top speed bez ikakvih magija sa pritiskanjem i dodavanjem gasa. Poklopiš i ide. Tako bi i trebao ispravan auto. 

@Zrmi RS mislim da je 3,5bar, ali provjeri s Reneom najbolje, ako netko zna, on zna

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Zrmi RS said:

Budemo. Nznm koliki mora biti?

2Tomislav slazem se s tobom, sad sam se sjetio da sam to jednom probao i isao je. sutra se ako stignem sve malo poigram s time pa javim. Uf puno posla ce bit.

Znam da smo o tome već jednom raspravljali i onda su svi sa sportovima izašli van i rušili brzinske rekorde. Netko je sa sportom mk2 razvrtio 260, bo je filmić. Puco sam od smijeha gledajući to.

too GTT, imaš pravo al ponavljam, stalno se vozim po gradu i treba mu malo da se raspuše. Više ne rušim brzinske rekorde pa sam i zaboravio kak to zgleda na 220.

Link to comment
Share on other sites

Ma znam, svašta je moguće, doduše nikad nisam tako uspio zagušiti auto da ide slabije, a čak mi ih žena vozi redovito. Ali kažem, možda je moguće, nemam pojma. Da je direktno ubrizgavanje, 100% bi lagana vožnja utjecala na gubitak snage i carbon build-up, ali na ovom motoru stvarno nema tih nekih mana. Na tom motoru dobiju svjećice malo naslaga u laganoj voznji, ali sam to rješavao u dva navrtavanja i to je to (pod uvjetom da su svjećice dobre). Opet, tko zna, mozda da ga je Zrmi vrtio dulje, mozda bi prešao 210. Ja znam da su moji isli svi u 230 po satu i ni makac dalje po ravnom, realno na toj brzini sat laže 10-15 km/h, kako koji, pa je to više manje točno kako i tvornički podaci kažu. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Moj cs200 je išao 225, 230km/h isto peta prije blokade, šesta i poklapanje do poda.

p.s. ako neki vozač presretača čita ovo, bude sutra lagano na osječku obilaznicu i čekati Zrmija na top speedu.  :geek:

Link to comment
Share on other sites

Da nesto definitivno nije u redu. Probao sam dana 3x i nista 210 jedva. Sa drugim solenoidom, dakle on nije. No tu mi javlja s univerzalnom dijagnostikom da map nesto zeza. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam cup, samo Elia. Al vozio sam sad jedan 197 i isto skoro ko moj. Drama

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, GTT said:

Ma znam, svašta je moguće, doduše nikad nisam tako uspio zagušiti auto da ide slabije, a čak mi ih žena vozi redovito. Ali kažem, možda je moguće, nemam pojma. Da je direktno ubrizgavanje, 100% bi lagana vožnja utjecala na gubitak snage i carbon build-up, ali na ovom motoru stvarno nema tih nekih mana. Na tom motoru dobiju svjećice malo naslaga u laganoj voznji, ali sam to rješavao u dva navrtavanja i to je to (pod uvjetom da su svjećice dobre). Opet, tko zna, mozda da ga je Zrmi vrtio dulje, mozda bi prešao 210. Ja znam da su moji isli svi u 230 po satu i ni makac dalje po ravnom, realno na toj brzini sat laže 10-15 km/h, kako koji, pa je to više manje točno kako i tvornički podaci kažu. 

Prema GPS-u moj brzinomjer na cliu laže 4km na 235 tak da mogu reć da stvarno ide 230. Imam sliku al ne želim da mi policija pokuca na vrata zbog nečeg od prije 5 godina pa ih ne bi tu pokazivao.

Twingo 1.2 16V koji sada vozi moja žena, ima gume 185-55-14'' upisane u prometnoj, umjesto standardnih 155-65-14'', i po GPS-u laže 6km. Nekad davno sam ga naterao do 187. Imam i tu sliku.

Kod mene na cliu se točno osjeti, nakon jedno 15 minuta vožnje po autoputu i brzine 130-150km, da se ispuše, zagrije, i nekako sve sjedne na svoje mjesto. I onda počinju izleti zaletavanja na više. Slučajno sam nedavno imao takvu  priliku, al zadnji put sam tako prošle godine krajem 9. mjeseca. Od tada samo gradska vožnja i okolica pa se auto malo uljeni. Ili ugasim ESP pa opet izazivam vraga al onda clio stvarno ruje asfalt.

Link to comment
Share on other sites

Ja na svome rsu još nisam isprobao krajnju brzinu, a i ne vidim neki smisao. Pogotovo ne po našim AC uz tolike presretače. Jednom sam ga jače stisnuo i to samo jer je frend pitao da ga malo nagazim. Hoću reć @Zrmi RS guštaj u mogućnostima auta na zavojitoj cesti, jer je zato i napravljen. Fućkaš vmax i da li ide 210 ili 260 po ravnom. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.