Jump to content

Clio 3 197 maximalna brzina


Zrmi RS

Recommended Posts

8 minutes ago, homer said:

Ja na svome rsu još nisam isprobao krajnju brzinu, a i ne vidim neki smisao. Pogotovo ne po našim AC uz tolike presretače. Jednom sam ga jače stisnuo i to samo jer je frend pitao da ga malo nagazim. Hoću reć @Zrmi RS guštaj u mogućnostima auta na zavojitoj cesti, jer je zato i napravljen. Fućkaš vmax i da li ide 210 ili 260 po ravnom. 

Slazem se, ali vjeruj mi da nema bolje stvari vidjeti gdje si sa snagom nego vmax (naravno, valjci su uvijek zakon). Potrebno je konja da se gurne auto u vmax pri tom otporu, pa je meni to odlično mjerilo. Inače se vozim skroz normalno, osim kad putujem kroz Njemačku sa leasing dizelom, tu bude pedala do metala na mjestima gdje se može ?

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Ajde s cliom još i možeš to nekako, ali sve ovo iznad 250 je suludo i riskiraš em ogromnu kaznu, em ti uzmu vozačku na duže razdoblje, šta mi je još i gore. Eventualno u De, to bi probao svakako.?? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, homer said:

Ajde s cliom još i možeš to nekako, ali sve ovo iznad 250 je suludo i riskiraš em ogromnu kaznu, em ti uzmu vozačku na duže razdoblje, šta mi je još i gore. Eventualno u De, to bi probao svakako.?? 

Je, istina, slažem se. A i kako sam stariji, te sve lude brojke mi izgledaju sve luđe... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, homer said:

Ajde s cliom još i možeš to nekako, ali sve ovo iznad 250 je suludo i riskiraš em ogromnu kaznu, em ti uzmu vozačku na duže razdoblje, šta mi je još i gore. Eventualno u De, to bi probao svakako.?? 

Mislim da to nema veze radilo se twingu, cliu, meganu ili porscheu.

Kad pročitaš tehničke podatke i vidiš da auto koji voziš može ić 300, ko ga barem jednom ne bi probo tolko naterat kad već imaš takav auto?!? Znam da mi oduvijek nisu svi na broju, ali ako proizvođači automobila slože auto sposoban za takve performanse, i imaš vidljivo praznu cestu ispred i iza sebe bez ijednog auta na cesti, prije ili kasnije ćeš probati. To ne znači da nije opasno i da ćeš se stalno tak vozit al da baš nikad nećeš probat nisam baš siguran. Opet kažem da to napravim možda jednom godišnje kad nema žive duše na cesti i bok. Čuvam i sebe i auto. 

Dal to znači da svog megana nikad nisi probao terao do kraja da vidiš kolko ide?

Link to comment
Share on other sites

Ja svaki put kad sam na autoputu stisnem do kraja ak nije guzva. Daleko ljepse dise nakon toga danima. Al moj ne ide tak brzo, nikak prek 220 ?

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Tomislav said:

Dal to znači da svog megana nikad nisi probao terao do kraja da vidiš kolko ide?

Napisao sam gore da nisam i teško da ću ikad u Hrvatskoj. Jesam jednom na praznoj ac stisnuo, al nećemo o brojkama javno. Ako me put nanese u De i na neograničenu šnitu naravno da ću probati. Mapirani megane ide preko 260 km/h. I sad zamisli da me zvekne presretač pri toj brzini i uzmu mi vozačku. Inače sam teniski trener i dnevno znam ići po 3,4 puta na posao/s posla. Taj seks si ne želim priuštiti. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, homer said:

Napisao sam gore da nisam i teško da ću ikad u Hrvatskoj. Jesam jednom na praznoj ac stisnuo, al nećemo o brojkama javno. Ako me put nanese u De i na neograničenu šnitu naravno da ću probati. Mapirani megane ide preko 260 km/h. I sad zamisli da me zvekne presretač pri toj brzini i uzmu mi vozačku. Inače sam teniski trener i dnevno znam ići po 3,4 puta na posao/s posla. Taj seks si ne želim priuštiti. 

Znači... ipak.. barem jednom... jesi. Šalim se. ?

Sve 5. Kak sam sve stariji, više i ne radim takve gluposti. Vozim se po ograničenjima i to je to. Svaki dan neko pogine na cesti tak da se zamisliš čemu to kad možeš nadrapat i ako ne divljaš. Sad sam sretan ak me niko ne pokupi kako se ljudi voze ko debili.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nema tog presretaca koji ce clia 197 u naletu maznut. Sta je vama ljudi. 
Ho ho ho, zajeb samo takav. Recimo bmw 335d te rijesi k'o jedan puta jedan.

Slucajno sam upoznao prije par godina lika koji vozi presretace. U tom trenutku je imao tu nasviranu 3-ojku. Kaze da mu nitko NIKAD nije uspio umaci, cak ni ekipa na autoputu sa daleko jacim autima.
Link to comment
Share on other sites

E danas seksa s time ajme. Stavio sam drugi map senzor, neki Facet. Pa probao. Dosao do 220, ali ljudi to je zaista koma kako taj auto vristi. Nije on nikako za te brzine, nikako. To je nanekih 6500obrtaja, dakle do 7500 ima jos ajme. Da nisam probao crvenog zabrinuo bih se, ali ovako mislim da je sve ok. Sutra idem u servis na dijagnostiku, poucavanje kompa i reprogram ako slucajno postoji novi softver iako sumnjam. Leptir mi je bio jako prljav i jos je pa i to s uljem moram rijesit. Mislim da mozda malo i taj map senzor j**e no kako me on tek sjebo danas. Stavio ga za probu i trebam ga izvuci van. Ja ga izvucem kad ono pipak osto u grani. Probam ga izvuci i seronja mi upadne u usisnu. Bokte mazo. Nisam nikad granu skidao ali sam je za 10 min skinuo i ocistio te vratio. Komad je odmah ispao van. Siemens VDO je u originalu i to ocito treba uzimati samo origigi jer ovo je koma.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Zrmi RS said:

E danas seksa s time ajme. Stavio sam drugi map senzor, neki Facet. Pa probao. Dosao do 220, ali ljudi to je zaista koma kako taj auto vristi. Nije on nikako za te brzine, nikako. To je nanekih 6500obrtaja, dakle do 7500 ima jos ajme. Da nisam probao crvenog zabrinuo bih se, ali ovako mislim da je sve ok. Sutra idem u servis na dijagnostiku, poucavanje kompa i reprogram ako slucajno postoji novi softver iako sumnjam. Leptir mi je bio jako prljav i jos je pa i to s uljem moram rijesit. Mislim da mozda malo i taj map senzor j**e no kako me on tek sjebo danas. Stavio ga za probu i trebam ga izvuci van. Ja ga izvucem kad ono pipak osto u grani. Probam ga izvuci i seronja mi upadne u usisnu. Bokte mazo. Nisam nikad granu skidao ali sam je za 10 min skinuo i ocistio te vratio. Komad je odmah ispao van. Siemens VDO je u originalu i to ocito treba uzimati samo origigi jer ovo je koma.

clio se vozi eventualno do 180, nakon toga, pa do 200, a tek 230 mozes zurit u kalendar i brojat dane dok dostigne to.

Sve u svemu, daj ti taj auto "raspuši" vozi par dana teške noge i onda će se razraditi. 

Samo iz znatiželje, kolika ti je prosječna potrošnja (bez zajebancije)?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, majki2901 said:

clio se vozi eventualno do 180, nakon toga, pa do 200, a tek 230 mozes zurit u kalendar i brojat dane dok dostigne to.

Sve u svemu, daj ti taj auto "raspuši" vozi par dana teške noge i onda će se razraditi. 

Samo iz znatiželje, kolika ti je prosječna potrošnja (bez zajebancije)?

Oko 11 gradom ljeti i oko 12.5 zimi gradom. Jbga netiskam ga bas...

Link to comment
Share on other sites

daj mu malo "ebi majku sine, za to je taj auto...do poda više puta i auto će ti bit kao da je uzeo bronhi bombon :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da i mjenjac od 200  mozda moze bit uzrok jer ipak niti imam motor od 200 niti mapu. Ja se sjecam da je prva serija clia isla 215-220 po satu i palila se lampic za promjenu brzine u 6.brzini. LOL. Frend i ja bili i onda je izasla druga mapa koja je pomakla za 500 obrtaja manje u 6 brzini. 

Link to comment
Share on other sites

Kako je samo mapa pomakla obrtaje u 6. brzini???

Nikakva mapa nije pomakla obrtaje, nego su ubrzo nakon početka prodaje počeli sa proizvodnjom 197-ica sa nešto dužom getribom, koliko mi je poznato

Link to comment
Share on other sites

Zrmi je čuo vrištanje na 6500, dođi da te provozam u Hondi do 8500, pa nećeš čuti sebe od 5500 do 8500 :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dakle to je ovaj senzor koji si zamijenio.. trebao bi biti isti na 1.6 i 2.0 16v motorima.
Mjerac potlaka u usisnoj grani..
Meni nekad kod kretanja auto cuka u 1.brzini, samo nekad. Nema nikakve greske na dijagnostici. Mozda vuce faks zrak negdje?
b59be66c102c70a6f3adb96bbea1f8ab.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nesto ga zeza definitivno. Isprobavao sam i danas i neide. Promjenio mu ulje i filtere, poucavanje napravljeno, gresaka nista. Radi ko singerica ali slabo nabire u 5i6 brzini i jedva prelazi 200 po satu. Zvao sam mehu pa mi je rekao jos par stvari. Za pocetak liqui molly aditiv za benzinca, ali nevjerujem da ce to pomoc. Ulio ga jesam ali nznm koliko treba vozit da prodjeluje jer nije pomogao od Djakova do Osijeka. Zatim da ocistim sa sprejem leptir i usisnu s nekim sprejem za ventile. Provjeriti koliki mi je tlak u pumpi goriva,nesmije padati nikad ispod 2.8. 3 mora biti. I morat cu skinut dizne da odnesem na provjeru kako bacaju. To moze biti isto. A moze mi i ispuh radit s**nje, to imam skoro pa novo komplet doma. Tocio sam na tiffonu zadnje vrijeme pa nemam pojma, uvijek je 100-tka. Vise nznm na sto da posumnjam.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Zrmi RS said:

Nesto ga zeza definitivno. Isprobavao sam i danas i neide. Promjenio mu ulje i filtere, poucavanje napravljeno, gresaka nista. Radi ko singerica ali slabo nabire u 5i6 brzini i jedva prelazi 200 po satu. Zvao sam mehu pa mi je rekao jos par stvari. Za pocetak liqui molly aditiv za benzinca, ali nevjerujem da ce to pomoc. Ulio ga jesam ali nznm koliko treba vozit da prodjeluje jer nije pomogao od Djakova do Osijeka. Zatim da ocistim sa sprejem leptir i usisnu s nekim sprejem za ventile. Provjeriti koliki mi je tlak u pumpi goriva,nesmije padati nikad ispod 2.8. 3 mora biti. I morat cu skinut dizne da odnesem na provjeru kako bacaju. To moze biti isto. A moze mi i ispuh radit s**nje, to imam skoro pa novo komplet doma. Tocio sam na tiffonu zadnje vrijeme pa nemam pojma, uvijek je 100-tka. Vise nznm na sto da posumnjam.

Probaj 100-tku na croduxu.

Da te možda ne zeza ona varijabilna remenica koja se mijenja kod zamjene zupčastog? To je mehanički dio pa se takav kvar možda ne vidi na dijagnostici. Neko sa 197-icom je jednom pisao o tome tu na forumu. Navodno je auto osjetno izgubio snagu.

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma. Jbte nevjerujem da bih dva puta imao s**nje s tim. I sad ima neka druga metoda gdje oni neki tlak pice u motor pa vide di pusta. 

Just now, Tomislav said:

Probaj 100-tku na croduxu.

Da te možda ne zeza ona varijabilna remenica koja se mijenja kod zamjene zupčastog? To je mehanički dio pa se takav kvar možda ne vidi na dijagnostici. Neko sa 197-icom je jednom pisao o tome tu na forumu. Navodno je auto osjetno izgubio snagu.

Ja sam stavio olaksanu remenicu. Pa jel moguce da je ona uzrok?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Zrmi RS said:

Nemam pojma. Jbte nevjerujem da bih dva puta imao s**nje s tim. I sad ima neka druga metoda gdje oni neki tlak pice u motor pa vide di pusta. 

Ja sam stavio olaksanu remenicu. Pa jel moguce da je ona uzrok?

Nema veze olakšana remenica. S njom se samo lakše naberu okretaji.

Kad malo razmislim, moguće da je do manjka goriva ili kvalitete goriva, ili do auspuha ako je začepljen ili u njemu nešto odlomljeno od pregrada. Kad zavrtiš 1. i 2. to traje par sekundi pa se ne osjeti. Čisto logično razmišljam jer kad se radi o razvlačenju 5. i 6. što duže traje, možda dođe do pada tlaka goriva ili tlaka zraka u auspuhu pa se javlja neko prigušenje koje guši motor. Al to bi opet izbacilo grešku na motoru tak da je ovo moje samo nagađanje. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Tomislav said:

Nema veze olakšana remenica. S njom se samo lakše naberu okretaji.

Kad malo razmislim, moguće da je do manjka goriva ili kvalitete goriva, ili do auspuha ako je začepljen ili u njemu nešto odlomljeno od pregrada. Kad zavrtiš 1. i 2. to traje par sekundi pa se ne osjeti. Čisto logično razmišljam jer kad se radi o razvlačenju 5. i 6. što duže traje, možda dođe do pada tlaka goriva ili tlaka zraka u auspuhu pa se javlja neko prigušenje koje guši motor. Al to bi opet izbacilo grešku na motoru tak da je ovo moje samo nagađanje. 

Znalo se cuti nesto u srednjem loncu no kad sam kupio drugi nije se vise culo. Hm mozda je stvarno nesto zastopano da

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.