Jump to content

Diskovi i pločice


ultravires

Recommended Posts

Megane 2014, Grantour, 1.5 diesel, 70kw. Danas mi "profučkale" na prednjem pločice i diskovi pri kraju.  Gdje kupuje diskove i pločice, po kojim cijenama i kod koga mjenajte. Neostar računa sve 1470 kn, dodjem i nemam brige ali nekako sumnjam u kaviltetu tih proizvoda te mislim da mogu povoljnije proći da sam kupujem i mjenjam negdje kod majstora.

Koje diskove i pločice preporučujete da nije neki low ili hi end kvalitet, nekej srednje i kak se cijene tome kreću i gdje kupujete.

Hvala svima unaprijed.

 

Link to comment
Share on other sites

Dobar dio foruma kupuje kod Anđelka iliti @lageros-zg, uključujući mene. Ima i svoju temu među partnerima:

 


Kontaktiraj ga i pitaj što ti može ponuditi pa lako odabereš što ti cjenovno odgovara, a uvijek ga možeš pitati za savjet. Neće te zavaljati :yeah:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kupiš jeftino a na kraju kupiš dva puta. Najjeftinije je često najskuplje jer je kvaliteta qurac i kratko traje( protresu diskovi, škripi, nema “snage” itd)

a sa druge strane dosta mojih prijatelja i poznanika ne prima vise stranke sa svojim materijalom bas zbog tih nekih “reklamacija” jer očekuju da im se drugi put ruke ne naplate

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, laci said:

Kupiš jeftino a na kraju kupiš dva puta. Najjeftinije je često najskuplje jer je kvaliteta qurac i kratko traje( protresu diskovi, škripi, nema “snage” itd)

a sa druge strane dosta mojih prijatelja i poznanika ne prima vise stranke sa svojim materijalom bas zbog tih nekih “reklamacija” jer očekuju da im se drugi put ruke ne naplate

Covjek objasnio :hura:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Imaš u auto kreši upravo akciju na diskove i pločice 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S druge strane, mi ponekad, po želji kupca, naručimo premium robu po isto tako premium cijeni koja ponekad pokaže kvalitetu ispod nekakve prosječne.

Ali kod Anđelka nema greške, čovjek je previše iskusan i još više iskren da bi se dogodilo nekakvo nezadovoljstvo.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, laci said:

Kupiš jeftino a na kraju kupiš dva puta. Najjeftinije je često najskuplje jer je kvaliteta qurac i kratko traje( protresu diskovi, škripi, nema “snage” itd)

a sa druge strane dosta mojih prijatelja i poznanika ne prima vise stranke sa svojim materijalom bas zbog tih nekih “reklamacija” jer očekuju da im se drugi put ruke ne naplate

A kad dođe s diskovima za megane 3 koji izgledaju identično kao diskovi za megane 4,osim malog detalja u vidu ABS senzora? ?

Pa insistira da se namontira, pa kad se isključi sve od sistema koji dobijaju podatak s abs senzora, i svijetli tabla kao božićna jelkica, onda kaže, pa dobro, možda ne pašu ovi diskovi ipak. 

A jesu jeftiniji od onih za megane 4. ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Andjelko ti ima oem diskove za 800 kn 2 kom i trw za 700 kn.. plocice se ne sjecam. Oko 250 kn komplet.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ekipa, prije cca godinu i nekih 6kkm sam promijenio prednji set disk + pločice Textar i od samog početka nije to bilo to.

Slabije je kočilo, pa sam to od početka tolerirao kao novi je set dok se ne uštima, al onda sam po ljetu imao problem sa cviljenjem dok kočnica ne bi bila stisnuta. Taj dio smo riješili kod mehaničara tako što je malo pobrusio vanjske bridove pločica.

Sad unatrag mjesec dva imam problem da mi auto podrhtava kada kočim i to onako lagano sa većih brzina i u većoj brzini prijenosa, npr. 5 brzina pa sa 100km/h ili 6 brzina sa 130 ili više.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam to zaobišao, naprijed je bio kombo TRW a iza ATE, skuplje verzije...mislim da je to loša kvaliteta

Link to comment
Share on other sites

Ja sad gledam što da radim. Dal da bacim pločice, dal da tokarim diskove? Nemam pojma.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Matt said:

Ja sad gledam što da radim. Dal da bacim pločice, dal da tokarim diskove? Nemam pojma.

Ko je radio montažu? Jesu li očišćeni nosači pločica i klizači, podmazani? To je prvo šta treba provjeriti, svaki disk se može iskriviti. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ha, radio je frend mehaničar, prethodno je radio u VW, a sad u Mercedesu pa vjerujem da je to odradio kako treba. Idem danas, sutra do njega da vidimo što bi bilo.

Što preporučate od pločica da da dobro radi sa Textar diskom?

Edited by Matt
Link to comment
Share on other sites

Diskovi su ti se iskrivili. Možeš ih protokariti i nadati se da će ostati ravni...
Ja sam svoje (Lucas) tokario dva puta i opet bi počeli tresti nakon par tisuća km. I sad mi lagano tresu što se uglavnom osjeti kad kočiš na velikim brzinama na autoputu. Nije strašno, ali nije to to. Prvi sljedeći problem s kočnicama i ide ATE.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tvrdoća materijala, provjeravate li prije kupnje kombinacije? Ja imam sve od trw i super mi je, naravno npr treba pratit i znat uzet određenu kombinaciju, jednom sam uzeo davno zimmerman diskove i ferodo pločice, podudarnost katastrofa, kasnije je tablica pokazala da su gotovo iste tvrdoce sto nikako nije dobro, na kraju uzeo NK diskove (mekanijeg materijala) i odgovarajuce plocice NK od tvrdeg materijala, bolje da je obratno al ok, bilo je za prodaju auto svejedno. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@brzi16v ne možeš uspoređivati tvrdoću čelika od kojeg su diskovi i kompozit od kojeg je disk pločica. prvo jer je čelik relativno homogen materijal a pločica vrlo nehomogen, mjerenje tvrdoće bilo kojom metodom će dati reultate da je čelik tvrđi od pločice..

radi se o svojstvu trenja između ta dva materijala i na normalnoj temperaturi ali i na znatno povišenoj, kad se kočioni sustav jako ugrije.  koje mora biti u nekim granicama a ne preveliko ni premalo.

nekad su diskovi bili rađeni da izdrže dugo a pločice kratko, danas više nije tak. 

kod nas se svaštari, ali u pravilu ili ide oem ili ide od istog proizvođača ista klasa ili moraš isprobavati..

oem se ponaša tak da se potroše i diskovi i pločice podjednako zajedno. mjerim sad svoje prednje oem pločice i malo više od pol su potrošene, a diskovi isto tako, malo više od pola, sa 24mm otišlo na 21,5. na 20.8 mm je kao potrošeno.

tak da tu nema nekog pravila, svaka šarža opet može biti drukčija. Lageros prodaje oboje od istog brenda, najčešće se tak stavlja, jer vjerojatno nešto ispituju kad rade za isti brend..

baš na zahtjev će Anđelko ti prodati raspareno, u pravilu ide isto sve.  

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Teško je danas reći koja kombinacija paše zajedno ili ne, u životnom vijeku auta rijetko tko promijeni nekoliko marki diskova i pločica. Meni na fordu su orginalni diskovi trajali 210000 km a u tom razdoblju su pločice mijenjane na 100000 km cca. Inicijalno je bio motorcraft koji je u stvari ate u prvoj ugradnji (koliko znam). Kasnije su pločice bile textar i sve je bilo ok. Sad sam mijenjao komplet diskove i pločice textar i niti jedne zamjerke nemam, niti se čuju niti tresu. 

Kaže mi mehaničar da je dosta do montaže, čišćenja glavčine kad se skida disk. Ali opet, kaže da se i dosta fušari sa dijelovima (kopije, loša kvaliteta), tako da ne možeš biti pametan u svemu tome. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Osobno uvijek pritisnem crvenu strelicu kad pročitam glupost ili kad vidim da neko širi dezinformacije. 🤣

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Matt said:

Ekipa, prije cca godinu i nekih 6kkm sam promijenio prednji set disk + pločice Textar i od samog početka nije to bilo to.

Možda imaš krivotvorene kočnice? Inače krivotvoreni auto dijelovi su jako veliki problem u cijelom svijetu. Najviše se krivotvore ono što se najčešće mijenja (ulja, filteri, kočnice, gume, ležajevi....), te najjači brendovi.

Drugi problem osim krivotvorenja je to što neki konglomerat kupi (lupam napamet) Textara, pa Textar više nije Textar nego samo lupaju logo od nekih drugih kočnica i prodaju pod brandom Textar, te računaju da će si zaraditi kroz par godina na brendu dok ljudi ne skuže o čemu se tu radi.

Osobno sam iznimno zadovoljan sa Brembo MAX diskovima koji nakon 10.5god i 130.000km imaju još uvijek 20-30% mesa. Još im se vide tvornički urezane brazde. Svo to vrijeme, nikakvo cviljenje niti drhtavica. Čuje se blagi hum pri kočenju između 60-70km/h zbog njihovih brazdi za čišćenje, ali to je by design.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Osobno uvijek pritisnem crvenu strelicu kad pročitam glupost ili kad vidim da neko širi dezinformacije. [emoji1787]

Bolesnik.

I to od ranog jutra prije kave. Bolest stvarno.

Knopfler opet šizi.

Al nemres ti lupiti toliko koliko ti se moze vratiti.

Mislim da su te crvene strelice teska glupost i ni na jednom forumu ih nisam vidio.. samo like ili nista.

Ovo dislike je za specijalce. Ak mislis da nekaj ne valja, debatiraj a ne igraj se strelicama. Ko za djecu stvarno..

On topic:

Kod nas se diskovi najcesce mijenjaju na 150000 km a ne na 21.5 mm debljine. Zadnji put sam mijenjao diskove na autu na 70000 km jer su se skoro "potrosili"

Na ovom budu oem diskovi gurali jos jedne plocice. Nisam jos skroz ziher al mislim da budu. Ak nekima diskovi idu 200000 km onda budu meni isli 120000 km. I do 20 mm..

 

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ne pijem kavu, samo lozu da ubijem jutarnju neurozu. 🤣

Treba nekima srediti da im izmjere debljinu diskova na tehničkom, pa da ih obore ka zrelu krušku. 🤣

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.