Jump to content

Diskovi i pločice


ultravires

Recommended Posts

Veli moj prijatelj što prije potroši prije dođu nove pare [emoji4]
Nisam baš primjetio [emoji23]

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sreća pa je izmjena kočnica samo 100 kn

 

btw, nekako mi je upala u oko ova zabrana korištenja bakrene masti. Izgleda da je preko noći postala nepoželjna. 

Kad se sjetim da su u SAD zabranjene pločice s bakrenim česticama u sebi, a i kod nas su se pojavile takve s oznakom eco, mislim od feroda, a sve u svrhu zaštite okoliša i zdravlja, onda mi se čini da je cijela halabuka iz tog smjera, a ne što će ta mast naškoditi kočnicama

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, frenchkey said:

Sreća pa je izmjena kočnica samo 100 kn

 

btw, nekako mi je upala u oko ova zabrana korištenja bakrene masti. Izgleda da je preko noći postala nepoželjna. 

Kad se sjetim da su u SAD zabranjene pločice s bakrenim česticama u sebi, a i kod nas su se pojavile takve s oznakom eco, mislim od feroda, a sve u svrhu zaštite okoliša i zdravlja, onda mi se čini da je cijela halabuka iz tog smjera, a ne što će ta mast naškoditi kočnicama

Problem je taj što su novi materijali općenito u korištenju te provodljivost topline i kompatibilnost sa tim novim materijalama sa bakrenom mašću ne odgovaraju pa samim time dolazi i do problema.
Nekada su se disk pločice mazale na poleđini protiv škripanja i zvukova, a danas sve disk pločice dolaze sa površinskim dodatnim materijalom koji je zamijena za to mazanje, jer je bilo problema i po svijetu pa su time doskočili oko tog problema,
ali i unatič tome nađe se onih koji opet mažu, a ne treba uopće.
To je isto kako se mijenjaju i sastavi ulja motora, tako su i to zamijenili pa se shodno tome bakrena mast više ne preporuča odnosno već se dugo vremena izbacila iz uporabe.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kočnice zamjenjene, prvih 100km lagano kocenje, uhodavanje. Za pocetak, pedala ranije hvata nego sa starim, za daljnje dojmove jos je rano

Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, lageros-zg said:

danas sve disk pločice dolaze sa površinskim dodatnim materijalom koji je zamijena za to mazanje

Nažalost, ne sve. Primjerice Valeo, imaju pločice koje nemaju ništa protiv škripanja na poleđini. 🥴

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nažalost, ne sve. Primjerice Valeo, imaju pločice koje nemaju ništa protiv škripanja na poleđini. [emoji3061]
S obzirom da Valeo uopće ne prodajem, niti ga ne smatram brandom koji ima kvalitetu u tom segmentu, nisam ga niti pratio, ja sam u Originalu, ATE, TRW i TEXTAR, ostalo ne nudim uopće [emoji16]

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jasno, ali imaš prodavce koji prodaju Valeo kao OE, i hvala na sav glas, a pločice su im jako loše. 

Link to comment
Share on other sites

Moj majstor danas mazao ATE pločice bakrenom masti. Vidjet ćemo posljedice. 

Link to comment
Share on other sites

Pa da, pogrešna upotreba masti. Diskovi i pločice se ne mažu ničime, nema svrhe. Maže se spoj glavčine i diska prilikom zamene diskova, to majstori uglavnom ne rade, šta više, mrzi ih i koriziju da skinu

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa i pri promjeni kotača, vidio sam da u Vulkalu mazu glavcinu sa bakrenom.masti...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je ok isključivo ako se radi o istom materijalu. Na 99% renault diskova je to slučaj. Kod proizvođača koji imaju diskove od kombinacije dva ili više različitih metala, bakarna mast ne dolazi u obzir. Keramička mast se može nanijeti u veoma maloj količini, ali samo ako je disk bez antikorozivne zaštite. 

37 minutes ago, Ivan1902 said:

pri promjeni kotača, vidio sam da u Vulkalu mazu glavcinu sa bakrenom.masti.

Ako se montira alufelga, dolazi do oštećenja felge. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, nukleuz said:
Pa da, pogrešna upotreba masti. Diskovi i pločice se ne mažu ničime, nema svrhe. Maže se spoj glavčine i diska prilikom zamene diskova, to majstori uglavnom ne rade, šta više, mrzi ih i koriziju da skinu  

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

 

Radio je i to. Skinuo vijke vodilica, očistio nitrom i podmazao, očistio glavčinu i podmazao, podmazao rub manžete u onom kanalu na klipu kočnice, oturpijao malo sedlo kliješta i stavio nove limiće, novi torx vijci diskova, ošmirglao boju sa tarnog dijela diska, nije skidao boju s onog dijela diska koji se ne troši, odmastio disk nitrom, kotači stegnuti kilo ključem,testirali  kočnice na njegovim valjcima...Pločice mazao unutarnju samo krug di nalježe klip, vanjsku samo krajeve di hvataju kliješta. Jbg, čovjek je blizu sedamdesete, stara škola, tako ga učile Švabe dok je radio kod njih u servisu nekada. 

Šta'š morao sam mu dati još 20 kn za kavu, pa je trošak zamjene porastao na 120 kn. Ali zato sam uživao u pogledu na njegov oldtimer bez i jednog otiska prsta, a kamoli prljavštine default_big.gif

 

 

 

btw, kad se felge ili pločice dezintegriraju od bakra odmah ću objaviti

 

I 7696416369aabf446031669e159adb69.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, frenchkey said:

btw, kad se felge dezintegriraju od bakra odmah ću objaviti

Alufelga na dijelu gdje naliježe na glavčinu nije lakirana, tu ćeš imati galvansku koroziju, a s istog mjesta će lak početi da se odvaja od felge. Ako još koristiš neki od preparata za čišćenje felgi na bazi kiseline... 👀

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prilikom stavljanja alu felgi u proljece, namazao dosjed felge (srce) koji sjeda na disk sa bakrenom masti.. nedavno sam skidao jedan kotac radi necega, mast se dezintegrirala.. napola nestala, valjda radi grijanja kotaca, djelom su ostali bakreni listici.. tak da nisam uocio neki ekstra dobitak. Nikad ne montiram kotace na silu, uvijek skidam koroziju sa felgi i glavcina da ide gore kotac lagano.. sad sa masti il bez.. neznam, mislim da vecu vise mazati..

Link to comment
Share on other sites

između felge i diska nije stavljao mast, ali je između diska i glavčine. Ma bude to ok, danas sam par puta nagazio kočnicu, stvarno brutalno koči, sve mi se više sviđa ova kombinacija

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 19. 10. 2019. at 20:16, direstraits said:

Jasno, ali imaš prodavce koji prodaju Valeo kao OE, i hvala na sav glas, a pločice su im jako loše. 

Upravo tako!
A ni oni sami ne znaju da to nije baš tako, jer da, Valeo je OE proizvođač, ali ne na svim područjima koje ima u prodaji, jer kao i SKF, ne proizvode sve, nego onda pakiraju neke druge ili daju raditi nekim jeftinijim firmama kako bi onda imali širu paletu proizvoda.
 

On 19. 10. 2019. at 21:22, frenchkey said:

Moj majstor danas mazao ATE pločice bakrenom masti. Vidjet ćemo posljedice. 

Trenutno neće biti problema, ali moguće je u nekom periodu kroz par mjeseci, premda, mislim da je taj Megane I još iz onoga doba dok se bakrena mast i koristila, no, ne mogu 100% biti siguran.

Link to comment
Share on other sites

Pa i pri promjeni kotača, vidio sam da u Vulkalu mazu glavcinu sa bakrenom.masti...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk


Zato jer i dalje živimo u prošlosti i teško se prilagoditi novim stvarima.
Ali nije to samo u auto programu, nego se vidi i iz prilozenih vijesti gdje se još uvijek raspravlja o '41 i '91, a nikako da se usmjeri na 2021 npr.
Činjenica je da se ovi iz vana kad dođu kod nas smiju tome što se radi i kako se radi.
Daleko od toga da smo i genijalci da doista znamo skrpati i napraviti svašta, što je za pohvalu, ali onda neki ovakvi "sitni" detalji kvare taj dojam. [emoji2369]

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo i moj primjer...
Nakon sta su mi otisli orginal diskovi, kupio sam ATE komplet kocnice kod Andjelka, mozda nekih 6 mjeseci od montaze auto mi pocne tresti kad stisnem kocnicu na brzini od 90 na vise, (voznja autoput), nisam odmah reagirao, vec sam vozio neko vrijeme tako misleci da je balans kotaca u pitanju ili neka spona i sl., pa kad stignem cu rijesit to i dalje..idem centrirat trap i covjek mi kaze da imam trap i sve drugo u super stanju, i da idem provjerit diskove kod tog nekog, kojeg on preporuca i koji tokari diskove. Dodem ja kad ono, prednji diskovi izvitopereni, a tako rec novi, jos ATE, nema druge nego ih tokarit, i to je bilo ok nekih 3 mj. Kad sam ponovno dosao kod njega, skida on kocnice a ono od kocnica ostalo groblje zeljaza, padaju neki komadi po podu i naravno disk opet kriv..
Kupim ja sad jeftiniju verziju kocnicà neki textar ili sl.. plus toga sam promjenio i vilicu, tako da sam podvozje imao u odlicnom stanju, i ponovno centriranje trapa, i jos sam mu visio nad glavom ( gledam i solim mu pamet o onom sta Andjelko prica, i sta je meni pricao) evo prodje 5 mjeseci od toga i neki dan meni na autoputu opet kad stisnem kocnicu trese auto, isto sve kao i prvi slucaj.
I sta reci...
Mozda sam naletio, mozda su materijali, tko ce to vise znati...
Sreca da je covjek ok i prilikom naplate spremi racun u fasciklu kako bi i sebe osigurao jer je garancija na kocnice, pa cu opet imat nove...


Poslano sa mog SM-A750FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovisi i o stilu voznje. Ak nakon montaze vozis tak da se zaletavas i kocis i tak vise puta, svaki disk ces popigati. Kad se stave novi diskovi ceka se da oni nalegnu i plocice takodjer.
Pitanje jel fino obrusio glavcinu prije stavljanja diska. Puno ima razloga sa se disk spiga. Mozda je koja celjust u koso il nosac plocica...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.