Jump to content

Anti Pollution


aquarius
 Share

Recommended Posts

velika je vjerojatnost da su kontakti negdje u banani čim elektronika malo radi, malo ne

ima sam sličan slučaj na hyundai accentu kad su mi prilikom jednog servisa u Gašpariću konektor koji su odspojili kasnije samo lagano nataknuli nazad

ovdje može biti i slučaj korozije na nekom spoju ili povremenog prekida na nekoj žičici jer renault je poznat po ''drekastom'' ožičenju

u svakom slučaju nemoj da te ožene u servisu pričama o ne znam kako kompliciranom kvaru

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Na temelju iskustva mislim da nije nikakav prekid u komunikaciji zbog loših spojeva (malo je to vjerojatno za tako novi auto), već je jednostavno ova zamjenska dijagnostika napisala istinu, a to je da postoji greška u komunikaciji.

A greška je zato jer je Renol. A dok na Renol ne spojiš CLIP, nema kruva.

Nažalost, tu Renol zna biti jako zahtjevan i profinjen, čak i na konfekcijskim autima.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Evo me sad nazvali iz ovlaštenog Renfault servisa.

Kaže lik da je bilo dosta evidentiranih grešaka, oni su ih sve pobrisali, i sad sve radi normalno, provozali ga 15-ak minuta i nikakva greška se ne pali. Pa da dođem ako se upali neka greška na ekranu.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ajde, valjda je to sad to od kvarova, tamo do 200tkm :)

Zaključak: pazi na stanje akumulatora :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

cili dan brljan po webu tražeći nešto pametno za U0101 grešku

Clipboard01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nemaš ništa od toga. Jedino ako iz mehanizacije nisi dobio print sa kodovima grešaka, to ti je sad jedino vjerodostojno.

Link to comment
Share on other sites

Kakav je to servis koji pobrise greske i izvolite auto je popravljen..

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, ivan.martinko said:

Kakav je to servis koji pobrise greske i izvolite auto je popravljen..

Takav da im se vratiš kad se greške ponovo počnu javljati ?

Ne, tada ih široko zaobiđeš i odeš kvalitetnom dijagnostičaru.

Link to comment
Share on other sites

A što biste vi napravili, molim vas?

Ove greške su vjv uzrokovane padom napona u akumulatoru tako da (opet vjv) niti jedan dio motora/mjenjača ili neki senzor nisu u stvarnom kvaru.

Link to comment
Share on other sites

Samo clip za tako nešto. Pored te šifre greške ima jos jedna interna od čini mi se 6 znamenki po kojoj clip u bazi podataka traži dalje postupak za utvrđivanje di je i što je.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, aquarius said:

Evo me sad nazvali iz ovlaštenog Renfault servisa.

Kaže lik da je bilo dosta evidentiranih grešaka, oni su ih sve pobrisali, i sad sve radi normalno, provozali ga 15-ak minuta i nikakva greška se ne pali. Pa da dođem ako se upali neka greška na ekranu.

Lako moguće da je sve to bilo uzrokovano starim neispravnim akumulatorom. ECU nije najpametniji i najinteligentniji, daleko od toga. Nekad si pospremi neku grešku koju tvrdoglavo javlja čak i kad je pravi uzrok otklonjen, a ne zna naći glavni uzrok. Drugim riječima to sve može biti od pada napona, ali on ne kuži da je to od pada napona.

Link to comment
Share on other sites

U međuvremenu je stavio novi aku a greške se opet ponavljale.

Nevjerovatno mi je da ECU ne kuži banalnost - pad napona a sve drugo kuži !!

Link to comment
Share on other sites

Neke greške se ne mogu jednostavno pobrisati. Procedure za diagnostiku i otklanjanje grešaka nekad budu takve da boli glava. U protivnom ECU može držati tu grešku unedogled.

Link to comment
Share on other sites

Ide vozilica OK sada? Potegne do supernove bez beda? :)

Link to comment
Share on other sites

On 06. 06. 2019. at 19:43, ivan.martinko said:

Kakav je to servis koji pobrise greske i izvolite auto je popravljen..

Ovlašteni :-)))

23 hours ago, filipbabok said:

A što biste vi napravili, molim vas?

Ove greške su vjv uzrokovane padom napona u akumulatoru tako da (opet vjv) niti jedan dio motora/mjenjača ili neki senzor nisu u stvarnom kvaru.

Ja bi volija da je tako, međutim definitivno nije do akumulatora. Originalni sam poslao na testiranje u tvornicu, i ustanovljeno je da je 100% ispravan. A u auto sam stavio novu Optimu plus nadzirem napon preko ctek battery sensa.

3 hours ago, filipbabok said:

Ide vozilica OK sada? Potegne do supernove bez beda? :)

Jutros oko 9 preuzeo auto. Platio dijagnostiku 240kn. Poslao račun firmi preko koje sam uzeo auto da refundiraju trošak. Otiša do grada obaviti neke stvari, sve super. I da ću iz grada kući, opet isto, greška za greškom kako odspajam i spajam kleme. Vidin, nema tu kruva, lipo nazovem hak i nek ga vozu natrag u servis. Tako da, eno auto nazad u servisu 

Link to comment
Share on other sites

A jbm ti da ti jbm.
Inače ti ja volim Renola popljuvati (vidiš i sam zašto), ali na tim Lagunama smo samo radili male servise i čini mi se jednom crijevo od serva, tako nešto.
A nije da ih nam je malo došlo ?

stvarno mi je žao

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 07. 06. 2019. at 22:16, aquarius said:

... Platio dijagnostiku 240kn...

U Zagrebu je 500kn dobar dan "dijagnostika". Koja razlika

Link to comment
Share on other sites

Kako puni alternator?

Ako je alternator ok, problem je negde u struji, samo treba naci gde se gremlin zavukao. Rekao bih standardni problem za Renault, nikada da nauce da naprave korektno kontakte.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 07. 06. 2019. at 22:16, aquarius said:

Jutros oko 9 preuzeo auto. Platio dijagnostiku 240kn. Poslao račun firmi preko koje sam uzeo auto da refundiraju trošak. Otiša do grada obaviti neke stvari, sve super. I da ću iz grada kući, opet isto, greška za greškom kako odspajam i spajam kleme. Vidin, nema tu kruva, lipo nazovem hak i nek ga vozu natrag u servis. Tako da, eno auto nazad u servisu 

  On 06. 06. 2019. at 19:43, ivan.martinko said:

Kakav je to servis koji pobrise greske i izvolite auto je popravljen..

 

Takav da im se vratiš kad se greške ponovo počnu javljati ?

Ne, tada ih široko zaobiđeš i odeš kvalitetnom dijagnostičaru.

Link to comment
Share on other sites

Kad renol počne pokazivati svoju narav, nema kvalitetnog dijagnostičara niti dijagnostike (možda CLIP daje nekakvu prednost ali ne jamči ništa). Ne znam koliko se razumiješ u to, ali stvari kod ove marke znaju biti prilično iritantne i za vozače i za servisere, i to iz više razloga.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, filipbabok said:

Kad renol počne pokazivati svoju narav, nema kvalitetnog dijagnostičara niti dijagnostike (možda CLIP daje nekakvu prednost ali ne jamči ništa). Ne znam koliko se razumiješ u to, ali stvari kod ove marke znaju biti prilično iritantne i za vozače i za servisere, i to iz više razloga.

Poznajem narav svog Megana već 12 godina, sa mehanikom problema nemam ali loših konektora, trulih  vodiča i spojeva sam samostalno riješio poprilično bez ikakve dijagnostike osim logičnog razmišljanja.

To im je najveća boljka i tu treba tražiti problem a to mnogi nemaju volje raditi jer ti ponekad treba 2 dana da otkriješ grešku i onda tek 15-ak minuta da je otkloniš...?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dakle, skupo za održavanje i nepouzdano za koristiti.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, filipbabok said:

Kad renol počne pokazivati svoju narav, nema kvalitetnog dijagnostičara niti dijagnostike (možda CLIP daje nekakvu prednost ali ne jamči ništa). Ne znam koliko se razumiješ u to, ali stvari kod ove marke znaju biti prilično iritantne i za vozače i za servisere, i to iz više razloga.

Čini mi se da u ovom slučaju ni dijagnostika nije od neke velike pomoći. Izbacuje nekoliko različitih greški, a kolika je mogućnost da su u kvaru svi zajedno, i automatski mjenjač i servo i parkirna kočnica i dpf i štajaznanštajoš. Negdje mora bit problem u nekom konektoru, lošem spoju mase ili slično. A to je jako teško naći.

Iako, u servisu postoji hodogram za sve kvarove, tako da ako u Zadru ne znaju riješiti kvar, onda kontaktiraju glavni servis u Zagrebu ili Sloveniji i rješavaju na višem nivou.

Nisu me danas zvali iz servisa, nisam ni ja njih, nije mi sad bitno dan-dva-tri, samo nek riješe.

Link to comment
Share on other sites

Ma riješit će oni to tebi sigurno, samo je pitanje vremena i para.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je koliko po tom hodogramu znaju proći i na temelju kodova koje im clip izbaci naći di je greška. Bio sam i ja x puta u više renfault servisa i rijetki su koji to znaju. Usput, hodogrami su ti u dokumentaciji od samog clipa, po VINu im izbaci točno za tvoj auto što za koju grešku trebaju dalje provjeravati.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.