Jump to content

Anti Pollution


aquarius

Recommended Posts

Meni se čini da je tebi neko uvalio taj auto sa greškom, tj taj neko zna da il je nešto ozbiljnije pa ga se riješio ili jednostavno nije znao šta je, al mi se čini da je ovo prvo  ?

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, macan said:

Meni se čini da je tebi neko uvalio taj auto sa greškom, tj taj neko zna da il je nešto ozbiljnije pa ga se riješio ili jednostavno nije znao šta je, al mi se čini da je ovo prvo  ?

A ne znam. Sve je moguće. 

Link to comment
Share on other sites

Nema pomaka

Poslao sam ga natrag u auto kuću preko koje sam ga uzeo, da riješe u jamstvu

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, aquarius said:

A ne znam. Sve je moguće. 

Samo da nije nešto sa mjenjačem.... iako se čini da je neka glupost ne mora uopće to biti, kažeš da imaš neku garanciju, ako imaš mogućnost povrata pa nek ti i umanje nešto vrijednost ja bi razmislio o tome... pogotovo ako ima skrivene nedostatke... sve mi to sumnjivo a košta previše živaca a to nije vrijedno toga... a imaš garanciju pa neka izvole ili novce vratit ili riješit problem.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Na splitskom podrucju od ovlastenih jedino se onaj kod Omisa pokazao neloš za te elektro bugove

 

Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni se za iznimno toplih dana palila greška AirBag-a.
Kad bi se auto rashladio klimom ili garažom sve je bilo ok.
Greška je bila u konektoru u zadnjem lijevom pragu. Ištekao, pošpricao i uštekao. Od onda je prošlo 3g i nije se vise pojavljivalo.
Tako da ovo što kolege pišu ima smisla.

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi to lijepo i držim fige da je baš nešto toliko banalno. Al neka intuicija il ne znam ni sam što mi po svemu što sam pročitao govori da bi moglo biti nešto ipak malo ozbiljnije od mase ili kontakta.
Držim fige i da je što manji kvar i što jeftiniji.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri glavni konektor ECU na mjenjaču, imaju često problem i sa samim ECU. 

s-l225.jpg

Usput neka pogleda klapnu auspuha. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@direstraits

Znaš možda jel ima kakvo pouzdano rješenje za tu klapnu na 1.5 dci kad počne zajebavati?

Osim promjene u ovlaštenom s rezanjem cijevi i šelnama :)

Koliko sam skužio 1.5 i 1.6 svi prije ili poslije imaju problem s blokiranjem.

Vidio neke vide i fotke na forumima gdje su ludi rusi blokirali klapnu u otvorenom položaju, a motorić malo odmaknuli na nosaču tako da okreće u prazno. Pitanje je sad da li takvu egzibiciju ECU skuži i koliko mu utječe na onaj EGR niskog pritiska radi kojega i je ta klapna?

 

Link to comment
Share on other sites

Nema, to je tarzan rješenje svakako, jer u praksi ne radi ono za što je namijenjeno. Može se sve ukinuti, naravno s upitnim utjecajem na čitav sustav. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neka preporuka čime preventivno podmazati tu klapnu?

Čini mi se da bi moralo biti neko rijetko ulje ili sprej, ali temperaturno visoko otporno.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, macan said:

... nekog tko će ti ko iz topa rješit..

Ne vjerujem da postoji takav sa kristalnom kuglom ili vidoviti Milan...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, trigi said:

Ne vjerujem da postoji takav sa kristalnom kuglom ili vidoviti Milan...

ni ja :), pokušavam biti optimističan :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, direstraits said:

Imaš u Wurthu ulje u spreju. 

Jel se neće još bolje skupljat drlog na ulju?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, aquarius said:

Pustimo sad clip i pyren na stranu.

Upravo mi javili iz servisa da je auto sretno stiglo.

Prvi put se pojavila greška za jednog malo toplijeg dana u svibnju. Onda opet ništa, svibanj je bio hladniji od prosjeka, nije bilo vrućih dana i nisam imao nikakvih problema. I greške su se ponovo počele javljati čim je temperatura porasla, tj čim su počele ljetne vrućine. 

Ima itko ikakvu ideju/prijedlog/mišljenje šta bi to moglo biti, a da ima veze s porastom temperatura?

Mene isto na Lag2 lampica češće zezala pri visokim temperaturama, a još češće visoke temp + upaljena klima. Gotovo uvijek bi se upalila kada bi ostavio auto da radi u leru 5+ min i onda krenuo.

Isto je bilo ovako kod razno-raznih majstora, i u 2 ovlaštena, dok nisam odfurao kod Matešića auto.

Link to comment
Share on other sites

On 19. 06. 2019. at 17:23, direstraits said:

Nema, to je tarzan rješenje svakako, jer u praksi ne radi ono za što je namijenjeno. Može se sve ukinuti, naravno s upitnim utjecajem na čitav sustav. 

Ok čitam več neko vrijeme za klapnu auspuha na 1.5 dci, ali nigkako da pročitam kako se to manifestira u vožnji/ radu motora kad počne zahebavat? Pale se lampice, gubi snagu, ne ide u određenim okretajima, Itd??

Link to comment
Share on other sites

Nista se ne događa, osim sto kad si na tempomatu može ti ga isključiti. Gori lampica i dolaze poruke check antipollution i check injection system.

Link to comment
Share on other sites

On 21. 06. 2019. at 11:13, Marioo said:

Nista se ne događa, osim sto kad si na tempomatu može ti ga isključiti. Gori lampica i dolaze poruke check antipollution i check injection system.

Neznam jel ista stvar u pitanju, meni se prije 2 tjedna ista greska pocela pojavljivati... Prvo check anti polution i onda check injection system. Skuzio sam nakon par dana da kad ga na obilaznici posteno potjeram da se ugasi, evo sad nije vec tjedan dana se palila. Auto isto normalno radio, nista drukcije nego inace

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Gerira said:

Neznam jel ista stvar u pitanju, meni se prije 2 tjedna ista greska pocela pojavljivati... Prvo check anti polution i onda check injection system. Skuzio sam nakon par dana da kad ga na obilaznici posteno potjeram da se ugasi, evo sad nije vec tjedan dana se palila. Auto isto normalno radio, nista drukcije nego inace

Na Cliu ili Laguni, koliko vidim u nekim postovima spominjes  Lagunu a u nekim Clia, kojoj se Laguni radi.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Fernand said:

Na Cliu ili Laguni, koliko vidim u nekim postovima spominjes  Lagunu a u nekim Clia, kojoj se Laguni radi.

Clia sam prije imao, prodo sam ga prije koji mjesec. Laguna 3 1.5dci 2012

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Gerira said:

Clia sam prije imao, prodo sam ga prije koji mjesec. Laguna 3 1.5dci 2012

A promjeni onda naziv automobila u svom profilu, ovako samo zbunjujes ljude koji odgovaraju na tvoje upite, konkretno ja mislio da ti treba kompresor klime za Clia :nezna:.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Fernand said:

A promjeni onda naziv automobila u svom profilu, ovako samo zbunjujes ljude koji odgovaraju na tvoje upite, konkretno ja mislio da ti treba kompresor klime za Clia :nezna:.

Evo stavio, na mobu sam uvijek na forumu pa sam i zaboravio na to jer se ne vidi. Blesav jesam, al sad da bi za Clia pitao u podforumu za Lagunu ?

Link to comment
Share on other sites

Neznam jel ista stvar u pitanju, meni se prije 2 tjedna ista greska pocela pojavljivati... Prvo check anti polution i onda check injection system. Skuzio sam nakon par dana da kad ga na obilaznici posteno potjeram da se ugasi, evo sad nije vec tjedan dana se palila. Auto isto normalno radio, nista drukcije nego inace
To ti je to... Ugasi se tu i tamo sama od sebe ali neizbježno ti je to rijesiti
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.